Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz


kill file

17:56
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 22.6.2005 11:37  7624
    michellTo je dobrý přístup, tak na tu dnešní verbež. :)

    Já bych jim pustil 2x Echoes a byla by hodina pryč. :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 11:31  7623
    Mikulík: Vrahu veverek!!! :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.6.2005 11:31  7622
    Ty vole, Ummagumma, to je ještě hustší, než ten můj Katapult :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 22.6.2005 11:30 - Odhlášení (17:00) 7621
    Já měl jeden rok Pink Floydy a druhej Black Sabbath.
    Ukázky z Ummagummy se taky ve tříde nesetkaly s nadšením.
    A ze sabatů jsem jim pustil War Pigs a Behind The Wall of Sleep z The Basement Tapes... che...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.6.2005 11:24  7620
    Dodneška se za to stydím... já měl na hudebce na gymplu referát z Katapultu. A jako ukázku jsem schválně zvolil skladbu Vojín XY hlásí příchod, která má asi sedum minut, z nichž pět tvoří strašlivé sólo. Pro celou třídu to byly nejdelší minuty jejich života. A hlavně jsem tím nekonečným pidlikáním dokonale vydusil profesora - starého, proplešlého jazzmana... Pane profesore, haló, slyšíte mě? To byl jen fór!
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 22.6.2005 11:04  7619
    Tím jsem chtěl říct, že Lukovi v podstatě závidím, že mohl dostat kuli z Cobaina :-)))
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 22.6.2005 10:59  7618
    Free: Pravda, harmoniku jsem několikrát zažil taky.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 10:54  7617
    Takovej Dylan v československé socialistické podobě?? :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 22.6.2005 10:53  7616
    My jsme měli na hudebku taky tu stodvacetikilovou babu (měla ještě ruštinu) a ta s sebou tahala tahací harmoniku a hrála písně sovětských přátel....
    Na gymplu, podotýkám :-)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 22.6.2005 10:32  7615
    No já si z hudební výchovy odnesl taky leda akorát řadu komplexů, které jsem pak po víceméně náhodném zjištění schopnosti hudbu aktivně provozovat (na jaké úrovni, to nechť posuzují jiní) horko těžko překonával, takže můžu jen souhlasit s tím, že koncepce hudební výchovy u nás není dobrá.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 22.6.2005 10:03  7614
    vůbec zkoušet z hudebky mi připadá kravina, hudba má být radost a potěšení a ne stres kdy se narodil Cobain.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 22.6.2005 10:02  7613
    "pětku z Kobaina... "

    :-)))
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 22.6.2005 09:50  7612
    Mikulik: Přesně :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.6.2005 09:46  7611
    CaseJá ti rozumím, okamžitě mi naskočila tatáž představa :) Sto dvacet kilo, puntíkovaná zástěra umatlaná od křídy a šedá krátká trvalá s modrým přelivem :))))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 09:42  7610
    Nás učila tehdy asi 25letá učitelka v hudebce na základce a totálně mi znechutila na několik let Nirvanu, když jsem dostal pětku z Kobaina...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 22.6.2005 09:41  7609
    idle: Tak já neříkám, že nejsou, ale prostě IMHO jich moc nebude.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.6.2005 09:39  7608
    Case [7607]: já třeba myslím o jedné nebo dvou mladých (tj. pod 30) učitelkách hudebky vím... jedna taková vede náš sbor, ale kromě toho taky učí dětičky někde na základce hudebku. Ale jaký má vztah k rocku, elektronické taneční hudbě nebo počítačovým programům nevím.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 22.6.2005 09:35  7607
    Třiadvacetiletou učitelku hudebky jsem v životě neviděl. Všechny, co jsem viděl, bez výjimky, byly postarší korpulentní dámy, hrající na klavír polky. A docela bych ji vidět chtěl, nemám totiž dojem, že by jich bylo mnoho (proč by někdo ve třiadvaceti učil hudebku...)

    Jako nápad je to hezký, ale za současného stavu školství IMHO naprosto nerealizovatelný.
    olias Olias 22.6.2005 09:26 - Oblíbené kluby (17:53) 7606
    Navíc současné učitelce může být třeba...23let
    olias Olias 22.6.2005 09:25 - Oblíbené kluby (17:53) 7605
    CasePokud má dostatěčné znalosti na to aby se cítila schopna to fundovaně interpretovat...proč ne??

    Myslím,že by to v některých potenciálních problémových dětech mohlo vzbudit zájem..Opakuju,nejde o to,to rozebírat dopodrobna..
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 22.6.2005 09:22  7604
    Představa, jak učitelka hudebky na základce mluví o současné muzice nebo nedejbože o Cubase je...no, úsměvná, asi.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.6.2005 09:08  7603
    My bohužel hudebku v osmičce neměli, takže jsem o to byla ochuzena. To by mě zajímalo, kterým směrem by poslech "referátové" hudby ovlivnil můj vztah k populární (potažmo rockové) hudbě, tj. jestli bych ji začala poslouchat dříve nebo později...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 22.6.2005 09:03  7602
    Oliasjo, to jsme měli taky. Jeden rok jsem měl referát na Vanilla Ice a MC Hammer, druhej rok na Ministry :-))))
    olias Olias 21.6.2005 22:54 - Oblíbené kluby (17:53) 7601
    Co já si pamatuju,tak poslední dva ročníky co byli na základce,se závěrečná čtvrthodina hudební výchovy věnovala referátu vybraného žáka na jeho oblíbenou hudbu..Dost jsem tenkrát trpěl..:-))
    olias Olias 21.6.2005 22:52 - Oblíbené kluby (17:53) 7600
    tuvokTo máš těžké...Podle mě je asi lepší jít od začátku.Sice je pravda,že Takhle by je to sice bavilo hned,ale pak by zájem ztratili.Navíc,jak interpretovat zpětnou návaznost??Všecky dějiny se vždy učili od začátku,mám dojem,že to má svou logiku:-)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 21.6.2005 22:43 - Klub IE vs zbytek browseru (17:53) 7599
    A proč rovnou nepředložit dětem celé hudební spektrum? Začít novou a pak se "vracet v čase" až k vážné.
    olias Olias 21.6.2005 22:39 - Oblíbené kluby (17:53) 7598
    Idle přemýšlí správně..Samozřejmě tu sand nebyla řeč o tom,že by se měla elektronická taneční hudba v hudební výchvě probírat nějak intenzivně,ale nevím,proč by se jí nemohla věnovat taková netradiční hodina či dvě..Myslím,že i tahle etapa do hudebních dějin bude patřit at´ se to někomu líbí nebo ne.Proč si tedy nepředstavit současné taneční rytmy,nebo program,ve kterém se tahle hudba většinou dělá(Reason,Cubase).Samozřejmě nastudovat tyhle dva programy by mohlo být na zvláštní předmět,ale říci dětem co to je není myslím špatné.Ony už si najdou cestu jestli chtěj dělat vůbec hudbu a když tak jak.Rozšířit jim obzory je hlavním cílem výuky a myslím,že tímhle současný pedagog určitě zaujmě téměř celý kolektiv,což je neméně důležité..
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 21.6.2005 15:49 - Klub ICQ (17:55) 7597
    Vaznou hudbu si teda z hudebky moc nevybavuju, ne ze bychom ji nebrali, ale ja mam utkvele vzpominky jenom na lidovky a budovatelske pisne.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 21.6.2005 13:40 - Oblíbené kluby (17:09) 7596
    Jo, dějepis se nikdy nedobral na hodinách dál, to je fakt. Dějepis se u nás učí tři roky a není šance to stihnout, zatímco fyziku natáhli před pár lety na celý čtyři roky a nevědí co by /nás (resp. už je) ještě naučili/. Ale to je OT.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 21.6.2005 13:31  7595
    Viky [7594]: "je to tak zaběhlý" je výbornej důvod... je mi jasný, proč jsme v dějepise vždycky skončili někde kolem druhý světový :)
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 21.6.2005 13:30 - Oblíbené kluby (17:09) 7594
    Oni to mají spíš v osnovách, nebo je to tak zaběhlý přinejmenším na tý daný škole.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 21.6.2005 13:16  7593
    Viky [7591]: problém bude v tom, že učitel hudebky má klasické vzdělání a proto obvykle považuje klasickou hudbu za nejlepší
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.6.2005 13:14  7592
    idlepřesně jak říkáš, je k tomu potřeba dobrý učitel, aby je spíš neodradil.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 21.6.2005 13:13 - Oblíbené kluby (17:09) 7591
    Jo, tu vážnou hudbu ve škole jsem taky nikdy nějak nepochopil.
    Na vyšším gymplu jsme teda formou referátů prošli i jiný věci, ale stejně.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 21.6.2005 13:09  7590
    vinyl [7585]: řekla bych, že možná ještě důležitější než rozšiřování obzorů je v nich vůbec probudit zájem - čili vybrat něco třeba ne zas až tak "hodnotné", ale hlavně aby se to líbilo. Jakmile se dotyčný začne zajímat, udělá si postupně přehled sám. Pokud ho to zajímat nebude, nemáš šanci to do něj dostat ani násilím.
    V literatuře tohle udělal Harry Potter - děti, které se do té doby o knížky vůbec nezajímaly, najednou začaly číst. A to se počítá.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.6.2005 13:09  7589
    Davepřesně
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.6.2005 13:04  7588
    metal na tu verbež školskou...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 21.6.2005 13:04  7587
    vinylAno, i v češtině se to přehání s povinnou četbou, která mi literaturu znechutí, přestože se k některým věcem dostanu později sám. Také ale kvůli tomu přeci nebudeme o hodinách literatury předčítat z Brava Girl...
    megagun 21.6.2005 13:03  7586
    vinylJá proti vážné muzice nic nemám, ale pokud mi to bude někdo (zvlášť dospělej) nutit, tak to už z principu poslouchat nebudu...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.6.2005 13:01  7585
    Do nás při hudebce hustili vážnou hudbu (smetanu, dvořáka...), čímž mi ji na dlouhá léta velmi znechutili. To je druhý extrém. na druhou stranu si myslím, že se nemá škola, jako vzdělávací instituce, podbízet pokleslému vkusu dětí ale má jim rozšířit obzory a obohatit je.
    olias Olias 21.6.2005 12:30 - Oblíbené kluby (17:53) 7584
    Zájmy mladých lidí nelze ignorovat..já myslím,že je to v pořádku..Ale mám pocit modroočko,že tady s tím mít úspěch nebudeš..

    Já nejsem pedagog,takže ti poradím asi těžko..:-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.6.2005 12:14  7583
    kockamodroocka "do vyuky zapojit elektronickou tanecni hudbu"

    proboha, ještě, že jsem už ze školy. :-)
    kockamodroocka 21.6.2005 12:03  7582
    Ahoj,
    hledam nekoho, kdo uci hudebni vychovu na stredni nebo zakladni skole a byl by ochoten se podelit se zacinajici kolegyni o nekolik dobrych rad jak do vyuky zapojit elektronickou tanecni hudbu. Pokud ma nekdo z vas nejaky napad na netradicni pristup k vyuce, ktery by mohl zaky zaujmout, adresujte mi ho prosim do posty.
    olias Olias 20.6.2005 23:15 - Oblíbené kluby (17:53) 7580
    bych písk:))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.6.2005 21:39  7579
    Co je zelené, je dobré.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 20.6.2005 19:50  7578
    Ale tvoje sláva nevybledne :-))
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 20.6.2005 19:07 - Odhlášení (17:12) 7577
    Třeba časem vyblednu...8-))
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 20.6.2005 17:29 - Odhlášení (17:00) 7576
    Nějaký drogový experiment? :)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 20.6.2005 17:01  7575
    Jé Antony, ty jsi zelený mužík :) to je nezvyk
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 18.6.2005 18:58 - Odhlášení (17:12) 7574
    Dzyan má opravdu co chválit, a nezištnost této nabídky je nabíledni. Smůla každého, kdo nevyužije.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 18.6.2005 17:09  7573
    Jen sebe a tu pizzu pořádně pochval :)))
    dzyan dzyan 18.6.2005 14:40  7572
    Utek z reality
    Zvu vsechny lopusaky kazde prvni pondeli v mesici do me nove stredoveke pizzerie U zizniveho mnicha.Muzete se tu setavat a poslouchat progresivni a dalsi zajimavy rock,pit a jist.Adresa je Namesti 56 Hrochuv Tynec u Chrudimi.Mam pondelky zavreno tak jste vsichni vitani,spat se tu da taky,vemte si spacaky.Pizza je vyborna,me 20lete zkusenosti jsou ocividne,pivo Prazdroj nebo Zlatopramen.Peace
    Sirokouhle promitani s DVD je mozne
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 17.6.2005 10:14  7571
    Hmmmm....
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 17.6.2005 10:12  7570
    z diskuzní fóra na pinkfloyd.czDobrý den,
    koncert vysíláme 2. července přímým přenosem od 15.00 do 23.00 a od 23.25 do 01.00 hod.
    S přáním hezkého dne Vás zdraví
    Naďa Rašilovová, redaktorka
    ČESKÁ TELEVIZE
    Obchod a komunikace
    Tisková služba - Kontakt s divákem
    Kavčí hory, 140 70 Praha 4
    tel.: 261 132 725
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 17.6.2005 10:04  7569
    Hmmmm, tam hrajou Cure...kdybys zjistil víc, tak to sem prosím napiš, já bych na to určitě zapomněl...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 17.6.2005 09:52  7568
    Včera jsem četl, že Live8 bude možná v přímým přenosu dávat CT. To by byla bomba!
    olias Olias 15.6.2005 12:44 - Oblíbené kluby (17:53) 7567
    Hmm..že by ho média tak zprofanovali??Zkusim si to výhledově sehnat a poslechnout..
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.6.2005 12:35  7566
    mluvim o skladbě Nothin Else, která, kdyby jí zpíval dobrej zpěvák, by mohla bejt opravdu povedená...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.6.2005 12:34  7565
    a s vyjímkou jedný skladby, která trochu najazzlá je, mi to přišlo jako průměrná ničim nezajímavá komerční muzika...
    cihlomorka 15.6.2005 12:33  7564
    OliasNo ... to neznělo od Luka moc optimisticky ;)
    olias Olias 15.6.2005 12:29 - Oblíbené kluby (17:53) 7563
    a??
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.6.2005 12:28  7562
    slyšel jsem bohužel celé jeho album... (justified nebo tak nějak se jmenuje)...
    olias Olias 15.6.2005 12:24 - Oblíbené kluby (17:53) 7561
    Luke Znáš celé jeho album..?Já ho jen viděl v Tv a zaujal mne velmi,to že je slavnej mu přeju,protože si to zaslouží.Je vidět,že i masy dovedou poslouchat kvalitu..
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 15.6.2005 12:23  7560
    OliasJasně, jeho zásluhy jsou strašně nedoceněné: popularizuje jazz mezi širokou puberťáckou veřejností.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.6.2005 12:21  7559
    No on je to skoro art-pop...
    olias Olias 15.6.2005 12:20 - Oblíbené kluby (17:53) 7558
    Mě se teda Justin Timberlake líbí..Je to Pop kterej je ve skutečnosti jazz..
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 15.6.2005 10:21  7557
    Bohužel ne. Tuhle se ale prý nějak proslavil svým vystoupením s Janet Jackson :-))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.6.2005 10:16  7556
    Nezastřelili ho na tom koncertě?? :))
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 15.6.2005 10:12  7555
    LukeV čem ale byl zas důležitý koncert Justina Timberlejka je mi záhadou.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.6.2005 10:02  7554
    Možná je to dělaný z hlediska "dležitosti" - první koncert Beatles v Londýně, první velkej koncert Stounů a The Clash, celosvětová premiéra alba Smile... těžko říct...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 15.6.2005 10:01  7553
    Ano, koncert může být nejhlučnější, nejdelší, s nejvyšší návštěvou apod., ale zajímalo by mě, jak se nad tím ty redaktoři dohadovali, který koncert před 40 lety byl nejlepší...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.6.2005 09:33  7552
    to by mě zajímalo, podle jakejch kritérií to hodnotili... :)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 15.6.2005 00:24  7551
    http://novinky.muzikus.cz/novinka.php?id=2537
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 13.6.2005 18:06  7550
    Roger Barrett vypadá normálně, jako každej druhej Angličan v jeho letech. Obstlousttej, plešatej, v tílku a trenkách si chodí pro noviny. Kdo ví, co by byl dokázal, nebejt tý jeho nemoci...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 13.6.2005 15:48 - Klub ICQ (17:55) 7549
    vinyl: Vychazeji, ale treba z Live Aid vyslo s mensim "zpozdenim" az letos.
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 13.6.2005 15:41  7548
    Luke_BundaNedavno jsem videl par cerstvych fotek..no myslel jsem ze bude vypadat jeste o dost hur :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 13.6.2005 15:38  7547
    Jo, Syda bych si tedy dal... ani nevim, co vůbec dělá...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 13.6.2005 15:24  7546
    máničkaNa Strahově těžko :)))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 13.6.2005 15:24  7545
    máničkano, kdysi jsem je minul, takže by mi reunion nevadil, vzhledem k stylu PF mi ani nevadí, že jsou to dědci.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 13.6.2005 15:20  7544
    I wish Syd were here

    Intestellar Overdrive Rulezzz!
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 13.6.2005 15:18  7543
    vinylneboj, že je neuvidíš. Dědci už nemaj invenci, tak udělají oblíbený trik - reunion. Po charitativním úspěchu zjistí, že si rozumí, že konta nejsou dostatečně zaplněná a za rok je tu máš za 2 tácy na Strahově...
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 13.6.2005 15:17  7542
    vinylTo nevim, tipnul bych si ze spis DVD nebude, ale nevite nekdo jestli je moznost to sledovat v CR v TV prenosu? Na internetu nebo kdekoli...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 13.6.2005 15:04  7541
    máničkato nemůžeš vědět, třeba ho vykopou :-)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 13.6.2005 15:02  7540
    vinylnojo ale s Barretem to není...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 13.6.2005 14:57  7539
    Na Live8 vystoupí Pink Floyd v klasické sestavě

    nevíte, jestli v těhle koncertů vychází nějaké DVD?
    sydney sydney ...If Bach is not in heaven - I am not going there... 12.6.2005 22:32  7538
    Cihlomorka 7523Jedno z nejkrásnějších "probouzejících se rán" co znám, je první skladba z Methenyho soundtracku Map of the World.
    (je dostupná i mp3/256)
    olias Olias 12.6.2005 21:11 - Oblíbené kluby (17:53) 7537
    Dyk sem to řikal voe...
    Stálo by za to to ukořistit...Ty máš na tu Aghartu kontakt ne??Nemohl by ses na to optat??
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 12.6.2005 20:54  7536
    oliasTak jakto žes mě na to neupozornil? Věřím, tomu že si to před tour nahráli na hodinu. Ostatně začínali pořád stejně, ne?
    olias Olias 12.6.2005 20:28 - Oblíbené kluby (17:53) 7535
    RavilKdepak...děli se tam úplně jiné věci,poslouchal jsem to pozorně a úplně mě to uchvátilo a geniálně dostalo do té atmosféry..
    macca Macca 12.6.2005 12:40  7534
    dnes na CT2 01:05
    John McLaughlin & Paco de Lucia
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 12.6.2005 11:05  7533
    Olias: To byla normálně smyčka nějakej těch deseti vteřin, ne?
    olias Olias 12.6.2005 02:20 - Oblíbené kluby (17:53) 7532
    Geniální věc byla na koncertu Pata Methenyho.V chodbách Lucerny zněl úvod jeho alba,ale prodloužený..Na albu samotném to má tak dvacet vteřin,tam z těch magičů to hrálo určitě třičtvrtě hodiny,těžko říct,jak dlouhá byla ta smyčka,ale rozhodně dělší,než to co je na albu,zaměřil jsem se na to a neslyšel jsem,že by se to opakovalo.Možná by něco o té nahrávce věděli v Aghartě,to město je tam vlastně zakomponované čas od času se tam dokonce ozve slabounké zatroubení auta,či jinej zvuk města..
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 11.6.2005 23:24  7531
    CihlomorkaPoužij něco z Pink Floyd.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 11.6.2005 18:05 - Odhlášení (17:12) 7530
    ranní slunceSteve Miller Band - Song For Our Ancestors
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 11.6.2005 17:33 - Klub ICQ (17:55) 7529
    Cihlomorka: Od Yes treba Soon nebo casti And You And I, to k tomu vychodu, ale da se to pojmout ruzne, takze bez znalosti vysledneho efektu, jaky to ma mit, se tezko radi.
    aldrick aldrick ...the lunatic is on the grass... 11.6.2005 16:06  7528
    co se tyka Sigur Ros, u nich evokuje usvit uvod skladby Viðrar vel til loftárása, kde se z hluku (sumu) vynoruje klavirni tema. Ale opravdu mi to pripomina spis vychod slunce nad jezerem Þingvallavatn nez nad ceskym mestem:)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.6.2005 15:23  7527
    Nevim nevim, to by se jí asi nehodilo...
    macca Macca 11.6.2005 15:11  7526
    A co z toho sameho "Cow"?
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 11.6.2005 15:11  7525
    Nebo instrumentální začátek Bran do deliria z alba Yes - Relayer.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.6.2005 14:52  7524
    CihlomorkaZkus Our Prayer, první skladbu z SMiLE od Briana Wilsona, je to dvouminutová v podstatě acapellovka, jak řikáš "táhlý tóny".
    cihlomorka 11.6.2005 13:05  7523
    Ahoj, chtěla bych vás přítomné poprosit o radu.
    K natáčení krátkého filmu hledáme doprovodnou skladbu.
    Jedná se o scénu, kdy vychází ranní slunce nad probouzejícím se městem, proto potřebujeme spíš pasáž složenou z různých hluků, možná podloženou tichými táhlými tóny v pozadí. K filmu bude použita asi 2 minutová pasáž, což je asi hlavní komplikace, protože většina skladeb se hned zpočátku rozjede do bicích a to já prostě nepotřebuju :(
    Mám jen mlhavé představy, že něco takového dělá Sigur Ross a možná by se něco našlo u Philippa Glasse, jenže s jejich alby jsem bohužel nepřišla moc do styku.
    Jo a taky docela mojí představě odpovídá úplný začátek alba Proměny od Čechomoru (flétna, bečící ovce ...), ale ty ovce se prostě k městu nehodí, žejo :)

    Takže moc vás prosím, pište a doporučujte hudebníky, skladby, cokoliv...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 10.6.2005 19:07  7522
    MáničkaTy bláho, já úplně zapomněl na mé dvě oblíbené princezny - čert a anděl TARA FUKI. Bohužel jsem byl na jejich koncertě poprvé s manželkou a podruhé s přítelkyní. Takže povídání v předkulisí nemělo patřičné grády... :-((
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 10.6.2005 18:24  7521
    posledni dobou asi tyhle tri:

    tujiko noriko
    ursula rucker
    kaija saariaho
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 10.6.2005 17:37  7520
    Ještě tu tuším nepadlo jméno Alanis Morissette. Ta je taky výborná. A jmenoval tu už někdo Björk?
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 10.6.2005 16:55  7519
    ještě ty ženskýmě v hudbě obohacijící:

    Edith Piaf
    Tara Fuky
    Hana Hegerová
    a ... zpěvačka Depressive Reality :o)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 7.6.2005 13:17  7518
    arnostHlavně bacha na heroin - a neusnout ve vaně!
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 7.6.2005 13:11 - Odhlášení (17:39) 7517
    Olias Jasně, však já taky, v pohodě..
    olias Olias 7.6.2005 13:06 - Oblíbené kluby (17:53) 7516
    arminCože jakže??Sem si dělal srandu,lidi sou prostě hovada..

    Arnost..taky dobrý..
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 7.6.2005 13:02 - Odhlášení (17:39) 7515
    arnost:-)))
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 7.6.2005 12:57  7514
    ja nevim, ale my na rozpad kapely skoro vzdycky pouzivame drogy. je to spolehlivejsi a prijemnejsi
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 7.6.2005 12:54 - Odhlášení (17:39) 7513
    OliasRád se nechám poučit inťo..:-)))
    olias Olias 7.6.2005 12:49 - Oblíbené kluby (17:53) 7512
    arminTy nevíš co je to život ROKERA woe:-)))
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 7.6.2005 12:36  7511
    Scalex: exemplarni priklad! "Tomu se rika: sladke detstvi" ;)
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 7.6.2005 12:34  7510
    nic, ale tak to vetsinou chodi. :))
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 7.6.2005 12:33  7509
    Kam v tomhle případě zařadíme kauzu pana Kulínského? Tomu taky ženský rozes*aly sbor, a dokonce ve velkém. 8^)
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 7.6.2005 12:33 - Odhlášení (17:39) 7508
    A musí bezpodmínečně chlastat ? Co to řeší ? :-)
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 7.6.2005 12:25  7507
    zvlast kdyz ti je rozhaze zenska. a opet chlast - konec kapely..
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 7.6.2005 12:23 - Klub ICQ (17:55) 7506
    a prachy take urcite odvedly kus prace na rozpadech kapel :-)
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 7.6.2005 11:55 - Odhlášení (17:39) 7505
    Zase ty ženské tak nedémonizujte.;-) V orchestrech (i komorních) již dnes běžně působí a žádné rozklady se nekonají, tedy alespoň pokud vím..:-)
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 7.6.2005 11:44  7504
    .. nebo tesne po sobe, v poradi: zenska - chlast - konec kapely
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 7.6.2005 11:44  7503
    .. a vetsinou to prichazi oboje najednou :)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 7.6.2005 11:26  7502
    Co se týká rozetentononc kapely, myslím, že chlast je v tomhle směru účinnější než ženský.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 7.6.2005 08:51  7501
    PepaNNeznám ani jeho, anoi Tebe, ale měl bys volit opatrnější slova... Nikdy nevíš, kdy něco takového může potkat i Tebe...
    macca Macca 5.6.2005 12:20  7500
    PepaNe, zkus vynechat sprosty terminy, co kdyz to tu ctou deti? ;o)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 5.6.2005 10:18 - Klub ICQ (17:55) 7499
    PepaN: Z predchoziho prispevku to vyznelo opacne... ale to uz jsme uplne mimo tema.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 5.6.2005 08:34  7498
    PegasV tomhle případě je to tak, že tu ženskou neznám, sere mě ten chlap, s jehož rodinou jsme třeba byli v Chorvatsku, je mu 50 a odešel od manželky, který je 40 a která má dva kluky, 10 + 15 let. Prostě se zbláznil do mladý buchty, která ho stejně časem kopne do zadku.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 5.6.2005 02:00 - Oblíbené kluby (16:58) 7497
    Když už jsme u toho rozesírání, nám momentálně rozesrala kapelu zpěvačka, neboť otěhotněla a odmítá zpívat s břichem :)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 4.6.2005 23:55 - Klub ICQ (17:55) 7496
    PepaN: Otazka je, jestli za to muze ta zenska nebo ten chlap. Za mrchu se oznaci vetsinou zenska, bohuzel...
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 4.6.2005 21:53  7495
    Je to fakt jen o lidech, s kapelou to nemá nic společného. Měli jsme v kapele violoncellistku, asi sedm let, mladou, hezkou, svobodnou, heterosexuální. A nic se nerozesralo. Každý z nás měl svůj vztah, ona taky nějaké vztahy měla, mám dojem, že jednou to zkusila na nějakém koncertu na hotelu s bubeníkem, ale než k něčemu došlo, tak to skončilo, protože jim to najednou přišlo strašně směšný a prostě to nešlo. 8^)

    3xMus má pravdu, složení kapely v tom roli nehraje. Tam, kde jsou rozumní a zodpovědní lidé (což je pro rockovou kapelu typické 8^))))) ) nemůže docházet k nějakým výrazným excesům.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 4.6.2005 21:20  7494
    Ale máš pravdu, je to o lidech.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 4.6.2005 21:20  7493
    Mohl, ale stalo se to v kapele.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 4.6.2005 21:05  7492
    PepaN [7491]: to neni o slozeni v kapele, ale o chlapech a o zenskych... stejne tak ji mohl potkat v praci :))
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 4.6.2005 21:01  7491
    ROZESRANOSTDnes jsem byl na návštěvě u bývalého Hammondisty naší kapely. A rád bych se s Vámi podělil o jeden zážitek na téma "Jak ženská dovede rozesrat - nejen - kapelu." Naši společní známí, rodina s dvěma dětma, se právě rozvedli. Důvod ? On, 50 let, bubeník, se "zamiloval" do zpěvačky z kapely, samozřejmě o mnoho let mladší. Ta už předtím rozesrala manželství baskytaristy, který se rozvedl s manželkou s malým dítětem, aby mu pak samozřejmě dala kopačky. Je to smutný. A hnusný. Omlouvám se za nevhodná slova.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 3.6.2005 20:12  7490
    Ta bubenice od Kravitze je dcera nebo vnučka jednoho perkusisty od Santany. Myslím.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 3.6.2005 17:37  7489
    To je zajímavý, takovej Katapult jo.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 3.6.2005 17:36  7488
    Flamborough Head...počúvam holandskú progresívne rockovú kapelu a spieva tam t.č. Margriet Boomsma - pohlavie je jasné...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.6.2005 17:33  7487
    Hezká, ale neni tam Laďa.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 3.6.2005 17:28  7486
    http://www.musicologica.cz/slovnik/
    Hezká encyklopedie.
    macca Macca 3.6.2005 17:27  7485
    Krteček [7455]: behem vikendu doplnim ;)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 3.6.2005 17:21  7484
    Oldfield měl na spoustě posledních koncertů taky basačku, resp. ona hraje někdy na basu a někdy na chapman-stick.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 3.6.2005 15:54  7483
    Bowie měl/má? taky baskytaristku.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 3.6.2005 15:47 - Klub ICQ (17:55) 7482
    Rachel Z na klavesy u Petera Gabriela
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 3.6.2005 15:46 - Klub ICQ (17:55) 7481
    Myslim, ze s Lennym Kravitzem hraje (hrala?) na bici take zena. Na kytaru hrala zena u Michaela Jacksona.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 3.6.2005 10:09  7480
    idle...áno, najprv D'arcy /Elizabeth Wretzky/ a potom Melissa Auf der Maur a obe boli /sú/ hodne dobré basáčky...
    Ale pripomenula si mi veľmi zaujímavú speváčku - Shirley Manson z kapely Garbage...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 3.6.2005 10:01  7479
    Však třeba Sheila E, že, když už budeme u rytmické sekce.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 3.6.2005 08:10  7478
    Tak mě napadá - jestli se nepletu, tak Smashing Pumpkins měli vždycky basačku, a stejně tak třeba JJ72... ženská nemusí být vždycky za mikrofonem, i když zpěvačky zřejmě převažujou.
    olias Olias 3.6.2005 00:14 - Oblíbené kluby (17:53) 7477
    aldrickDíky za doplnění...
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 2.6.2005 23:54  7476
    merhautTak to je asi fakt lahůdka, jaktěživ jsem o otm neslyšel ani náznakem a to se mi v poslední době už moc nestává (v oblasti art-rocku). Dík
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 2.6.2005 23:30  7475
    Julian’s TreatmentTakovej malej obstarožní tip s ženskejma zpěvama:

    Velkolepá classical-rocková Science Fiction Trilogie, vydaná pod hlavičkou Julian’s Treatment je pozoruhodnou ukázkou rozkošatělého progresivního rocku první poloviny 70.let.

    Klávesák Julian Jay Savarin pochází z Dominikánské republiky, kde se mísí vlivy francouzské, mayské a africké kultury. Nasát multikulturní inspirací Savarin přesídlil v roce 1962 do Londýna, kde se stal mezi místní uměleckou bohémou exotickou atrakcí.

    Koncem 60.let zakládá projekt Julian’s Treatment a začíná práce na zhudebnění své Galaktické kroniky. Kombinace epického rozměru textu, rozmáchlých klasicistních melodií a kontrastů mohutné orchestrální i něžné akustické instrumentace vytváří - spolu s andělskými dívčími vokály Cathy Prudence a Lady Jo Meek - nádhernou artrockovou hudební koláž, jejíž styl a sound by se dal orientačně připodobnit k Renaissance, střihnutými Emerson, Lake & Palmer.

    (Výňatek z mého hudebního pořadu nej-alba pro AZR, z léta 2002)

    jack jack sickbags on standby! 2.6.2005 20:40  7474
    zrovna posloucham soundtrack k shining, co jsem vyzebrala na honym, tak si rikam, ze tvorba wendy carlos taky neni marna :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 2.6.2005 20:36  7473
    Mayak: nemluvil jsem o kvalitě,... ale Clannad znám velmi dlouho, a mám k nim jistý vztah :-)))
    A nota bene za 29,- , no nekup to :-)))
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 2.6.2005 20:31  7472
    Free ...a pritom Clanad je keltský éterický popík -to ešte radšej fakt kapely Iona, Karnataka alebo Mostly Autumn -keltský prog s ženskými speváčkami...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 2.6.2005 20:19  7471
    A teď mi došlo... v Clannad zpívá taky ženská...:-)))
    Já vím Enya není to pravý, ale do týhle muziky zapadá.....
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 2.6.2005 20:17  7470
    Jo, mimochodem... dneska jsem v levných knihách na pavláku koupil Clannad- Macalla řadovku za 29,-.... Já vím, není to kdovíjaká bomba, ta deska a ta kapela, ale za 29 to není pomalu ani krabička s CD-ROM.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 2.6.2005 19:40  7469
    ajjadJá to myslel tak, že stačí, když je jakákoliv ženská přítomná, nemusí na nic hrát, ani zpívat, stačí, že tam JE, to je ten průser :-))
    aldrick aldrick ...the lunatic is on the grass... 2.6.2005 18:53  7468
    zeny v hudbeoblibene, co me honem napadnou....

    Anneke van Giersbergen (The Gathering)
    Mari Boine
    Eivör Pállsdottir
    jak se jmenuje ta zenska z Khoiby?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 2.6.2005 17:19  7467
    no jo, jenže já už jsem tak vyjímečnej, že se mi ty kapely nějak moc rozpadaj... :))
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 2.6.2005 17:12  7466
    Luke: Nevymlouvej jim to, proč nemít další důkaz o svojí výjimečnosti, ne? ;)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 2.6.2005 16:00  7464
    Free: :)) myslim, že vydržet se to dá... :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 2.6.2005 15:51  7463
    Ano, znám.... většinou ne. (pakliže je to ovšem skutečně ženská a ne "rockerka" :-))))
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 2.6.2005 15:47  7462
    Filozof [7460]: PepaN [7461]: a přitom takovýhle kapely jsou, a není jich úplně málo... asi taky trošku záleží na osobnostech jednotlivých členů, nejen na pohlaví. Prostě někteří to zvládnou, a někteří ne.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 2.6.2005 15:44  7461
    FilozofJakmile je v kapele fyzicky přítomná ženská, rozesere jí vždycky :)))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 2.6.2005 15:43  7460
    idleNo, problém je v tom, že mužský se velmi často rafou právě kvůli žebnké (a naopak).
    Pokud je jen jedno pohlaví, nemá co dělat neplechu (v tomto směru).
    Proto mne zajímalo, jak to bývá. Dvě pohlaví v kapele = potenciální konflikt z biologických příčin.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 2.6.2005 15:41  7459
    Zeny v hudbeU mne jasně vedou
    Bessie Smith
    Etta james
    Zuzka Lapčíková
    Radúza
    a Janis Joplin

    Dále dost můžu
    obě holčiny z ABBY
    Tori Amos
    Laurie Anderson
    Grace Slick
    Joan Baez
    Julie Driscoll
    Brenda Lee
    Little Eva
    polovina Mamas and Papas
    Mireille mathieu
    Dáša Andrtová-Voňková
    Hana Hegerová
    něco i Pilarová
    něco Kubišová
    něco Kelarová
    něco Navarová
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 2.6.2005 15:31  7458
    DCDMoc jste mne potěšili tím, že se DCD dali po dlouhé době zase dokupy... :-)) Je to jedna z mála kapel, kterou z poslední doby (1980 - a dál) můžu.
    I Lisa Gerrard solo je výborná.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 2.6.2005 15:24  7457
    Filozof [7456]: nevím, jak souvisí zastoupení žen v kapele s kohoutama na smetišti, když počet osob v kapele může zůstat stejný. Naopak se podle mě mužský a ženský prvek (když už na nich trváš) spíš může navzájem doplňovat i v situacích, kde by se dva mužské prvky navzájem porafaly.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 2.6.2005 15:18  7456
    Idle 7402Buď já Tebe, nebo Ty mne jsme se nepochopili... Šlo mi o starý známý problém více kohoutů na jendom smetišti atd... Nějak si neumím představit, že by takové věci někdo musel řešit sám se sebou...
    Myslím, že není moc lidí, kteří dokáží druhé pohlaví brát absolutně neutrálně a profesionálně...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 2.6.2005 11:11 - Odhlášení (17:40) 7455
    Link v klubu Cover verzeZalinkoval jsem Hudebni klub v zahlavi klubu o Cover verzích, prosil bych o reciprocitu zde :-)
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 2.6.2005 10:54 - Odhlášení (17:39) 7454
    Macca (1062; V&KH) Kerndl je snadným cílem proto, protože nemá dostatek soudnosti a autokritiky. Tím nechci nijak snižovat to, čím si prošel, ale právě proto by se měl nad sebou zamyslet a přestat oblažovat tento národ svým zoufale tristním zpěvem a zabírat místo třeba někomu jinému, kdo není tak známý a není tak intenzivně mediálně protlačován..
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 2.6.2005 09:05 - Odhlášení (17:39) 7453
    Ženy hudbou zasažené....které zasáhly i mě.:-)

    Eva Urbanová
    Hana Ulrychová
    Marie Rottrová
    Shirley Bassey
    Nicola Hall
    Viktoria Mullova
    Gabriela Demeterová

    a další, které si teď zrovna nevybavuji..
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 2.6.2005 02:29  7452
    Yoko bych si nepozval ani na besídku zvláštní školy.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 2.6.2005 02:27  7451
    SuperbabyCorrie Van Binsbergen
    Bianca Odin
    Lisa Popei
    Ruth Komanoff-Underwood
    Dale Bozzio
    olias Olias 1.6.2005 23:09 - Oblíbené kluby (17:53) 7450
    Mé milované ženy v hudbě..Bjork
    Alice Coltrane
    Annie Haslam
    Ruth Underwood
    Iva Bittová
    Zeena Parkins
    Silvia Courvoisieur
    Susie Ibarra

    a spousty dalších jejichž jména neznám a nebo si ted´ na ně nevzpomenu..
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 22:22  7448
    Yoko Ono...je pre mňa symbol najväčšieho hudobného parazitizmu v ženskej časti populácie - nie je pekná/za to trebárs nemôže/, nemá žiadnu charizmu, speváčka je OTRASNÁ, rozložila Beatles a zbohatla na muzike snáď najviac... pozná niekto majetnejšiu aktívnu predstaviteľku hudobného biznisu?
    jack jack sickbags on standby! 1.6.2005 22:03  7447
    yokoimho ma yoko ono neco do sebe. treba jeji songy z double fantasy (kiss, kiss, kiss, give me something atp.) sou naprosto cupr. navic, bez yoko ono by ta historie beatles byla pekna nuda. kdo by treba tak paradne zmrsil ten koncert v torontu.. :))
    macca Macca 1.6.2005 21:46  7446
    Jedna od Yoko.
    Tahle pisnicka je pomerne unikatni - diky ni mohli v polovine 90. let The Beatles nahrat pisne Real Love a Free As A Bird. Yoko Ono totiz podminila svuj souhlas s jejich pouzitim tim, ze McCartney bude uvedeny jako spoluautor.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 1.6.2005 21:35 - Klub ICQ (17:55) 7445
    Yoko Ono znam akorat z te vanocni pisnicky a tam tak strasne falesne haleka, ze mi to staci pro ujisteni, ze mezi zpevacky ji nebrat. A pak taky nejaky stary koncert, co bezel v televizi, tam byla jeste horsi.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 1.6.2005 21:27  7444
    Motorest, hmmmmmmm
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 1.6.2005 21:26  7442
    MaccaJá Yoko Ono nesnáším, protože rozesrala Beatles. A nesnažte se mě někdo přesvědčit o opaku :-))
    macca Macca 1.6.2005 21:25  7441
    jo a Petra Janu...imho promrhany hlas. Skoda ze se nechala zpracovat do stredniho proudu
    macca Macca 1.6.2005 21:24  7440
    Kdyz jsme u tech zen v hudbe, napadaji mne 2 jmena - Hana Ulrychova a Yoko Ono. Prvni muzu poslouchat kdykoliv, druhou zminovanou nikoliv. Ale neco v ni asi bude, kdyz vydala takovy kvantum alb :))
    jack jack sickbags on standby! 1.6.2005 21:17  7439
    maj to bejt zensky, co komponujou nebo veskery? ja jen, ze trochu pochybuju nad nejakym autorstvim billie holiday nebo tak (ackoliv veskery my sympatie si uz ziskala svym genialnim zpevem :).. jinak nikde tu nevidim treba ikue mori.
    sydney sydney ...If Bach is not in heaven - I am not going there... 1.6.2005 21:13  7438
    ženyJoni Mitchell (tak tak Bubu, pak dlouho nic), Kate Bush, Suzanne Vega, Kathryn Williams.

    (Armin: Hildegarda, dík za zmínku, to je opravdu solitér.)
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 20:13  7436
    AJJADjj, ja len aby reč nestála...
    vilas Vilas 1.6.2005 19:44  7434
    a co ta žabka z Cranberries?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 1.6.2005 19:19  7433
    AJJAD Polovinu těch ženskejch vůbec neznám.
    Napadlo mě napsat sem svoje oblíbené chlapy :-))
    Nebo děti :-))
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 19:16  7432
    AJJAD Tina Weymouth je /bola/ však oveľa skôr basáčka, ako speváčka...
    V Talking Heads spieval hlavne boss David Byrne...
    lothian Lothian 1.6.2005 13:40  7430
    Dead Can DanceDCD byli dobrá kapela, především alba 2-4
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 1.6.2005 13:26  7429
    proti skvělý hudbě DCD sem ani necek,vadej mi intelektuálský kecy Lízy a její ztopořený hraní na cimbále,to je obrovský rozdíl v tématu ženy v hudbě
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 12:54  7428
    DCD - LiveTa noc była zupełnie wyjątkowa. ...Táto noc bola úplne výnimočná...
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 12:53  7427
    mongol...veď si ich sprdol, teda hlavne Liz...
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 1.6.2005 12:42  7426
    Mayak1 veselá Líza,král vstal z mrtvých,aby pro nás ještě jednou zatancoval?
    nevim,jestli takovou reklamu zrovna skvělý DCD potřebujou
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 1.6.2005 12:39  7425
    vinylInu, co člověk, to názor... zajímavé je, že na deskách je ta muzika dost zajímavá, ale live se to kouzlo - aspoň pro mě - nějak vytratilo.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.6.2005 12:34  7424
    MikulíkMě to připadalo, jako skvělá zábava, hudebníci si to užívali, nic umělého jako na Nově.

    Recenzi mi radši neposílej, zbytečně bych se rozčílil :-)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 1.6.2005 12:30  7423
    vinylNa koncertě jsem přímo byl - ne teda v Praze, ale na zastávce jejich Mikrokosmos Tour v Liberci. Moc mě to nebavilo, taková hudbou i projevem místy až novácká estráda... ale texty, na ty nedám dopustit.

    Psal jsem i recenzi... jestli chceš, třeba do pošty...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.6.2005 12:25  7422
    MikulíkViděls ten koncert? Z radia bych možná získal podobný pocit. Texty maj fakt dobrý, to rozhodně.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 12:23  7421
    DCD -Live No,budete asi poniektorí brblať, že zahlcujem priestor klubu, ale "mongol" ma k tomuto vyhecoval -recenzia je v polštine, ale kto chce, ten pochopí...

    DEAD CAN DANCE - 10. Marca 2005 - Olympia Theater, Dublin, Irlandia

    Pierwszy koncert po wielu latach, reaktywacja Zespołu w wielkim stylu... Niesamowite wydarzenie, które na długo wyryje się w mojej pamięci.
    Usłyszenie tego zespołu – a własciwie – Zespołu – na żywo było moim marzeniem od czasu, kiedy w 1997 roku poznałem „Spiritchasera” – aby potem przegryźć się przes stos poprzednich albumów, które odsłuchiwane w ciemnym pokoju na starych słuchawkach Tonsil przyprawiały mnie o dreszczyk zapamiętany do dzisiaj... Dead Can Dance, legenda, zamknięta książka, którą dane mi było przeczytać raz jeszcze czwartkowego wieczoru w dublińskim teatrze Olympia. Nie posiadałem się ze szczęścia, czekając w długiej kolejce przed wejściem na koncert. Moja dziewczyna i przyjaciel nerwowo tupali w miejscu, a ja cierpłem prawie na myśl o czekającym mnie spektaklu. Wszakże po ostatnim dvd zespołu, wyśmienitym „Toward the Within”, apetyt wszystkich zgromadzonych gości w sposób naturalny osiągnął wprost niebotyczny poziom. Bilety wprost paliły kieszeń.
    Zajęliśmy miejsca. Czekaliśmy długo; Zespół znany jest z tego, że nie spieszy się, przygotowując wszystko w sposób nie pozostawiający niczego do życzenia. Lepiej tak, niż w pośpiechu i niedbale. Około dwudziestej pierwszej na scenie pojawili się Lisa Gerrard i Brendan Perry i... przywitała ich owacja, która zatrzęsła budynkiem ponad stuletniego teatru w posadach. Instrumentarium zostało obsadzone szybko przez resztę muzyków i już na wstępie uderzyli w mój najczulszy punkt – „Spiritchaser” z absolutnie niesamowitą „Nieriką”. Niesamowite, potężne brzmienie, krystalicznie czyste (zapewne także dzięki dobrej akustyce pomieszczenia), energetyczne, po prostu... Powalające. A potem – już tylko lepiej. Przekrój przez wszystko, co Dead Can Dance ma w dorobku włącznie z solowymi utworami Lisy i jednym Brendana a nawet kompozycja z repertuaru This Mortal Coil. Tytułów nie będę podawał specjalnie – nie chcę psuć niespodzianki! Powiem tylko, że będący ze mną na koncercie kolega po usłyszeniu „Black Sun” stwierdził, że może dla Perry`ego rzucić się na sztywnym bungee z klifów Moheru. Urocza, wesoła Lisa Gerrard, majestatycznie unosząca się prawie na scenie w swojej długiej szacie, rzucający od czasu do czasu w stronę publiki wesołe teksty Brendan Perry, perfekcja brzmieniowa... To wszystko złożyło się na niezapomniany show zakończony trzema bisami. Usłyszeliśmy utwory bardzo znane, te perełki za które kochamy Zespół, ale i kompozycje zupełnie premierowe, których tytułów nawet nie znam...
    Król powstał z martwych, by raz jeszcze dla nas zatańczyć.
    Ta noc była zupełnie wyjątkowa.

    Druid http://www.caladan.art.pl
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 1.6.2005 12:15  7420
    Kryštof? Hudba IMHO dost nuda, ale SKVĚLÉ texty!
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 1.6.2005 12:11  7419
    Já ten koncert viděl napůl (spíš načtvrt) ucha a oka a musím se přiznat, že Kryštof mi neje nevadí, ale dokonce si o jejím frontmanovi Krajčovi myslím jen samé hezké věci :-))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.6.2005 12:06  7418
    Abych doplnil seznam "pokleslých zábavových skupin", které se mi líbí, tak další takovou je Kryštof. Včera v hlavním vysílacím čase na ČT1 jejich koncert z Lucerny. Moc dobrý. Takhle bych si představoval program veřejnoprávní televize.
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 1.6.2005 10:56  7417
    mám to odpozorované z televize,potažmo z DVD konzertu asi z roku 1994 někde v US,něco takového domu ani náhodou,když už intelektuálku,to už radši M.Curie
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 10:46  7416
    mongol...no teraz si dobre zasmradil, kolego - ako si prišiel na taký nezmysel???
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 1.6.2005 10:42  7415
    Lisa Gerrard z DCD je studenej čumák
    jony jony anything jesus does i can do better 1.6.2005 10:41  7414
    ...jinak jeste drobna poznamka pod carou. Filozofe ty jsi skutecne zcela mimo...
    macca Macca 1.6.2005 10:41  7413
    Tema jsem zmenil podle prani, nenechte se vyrusovat...
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 10:39  7412
    Cocteau Twins...táto kapela /dnes tiež vlastne len duo, občasné trio/ hrala krásnu -éterickú muziku, ako z inej planéty, čomu spev Eliz Fraser hodne napomáhal... Vlastne 4AD priniesla na svet spústu interesantných ženských speváčiek, v 80. rokoch, chudobných na art rock to bola moja najväčšia úchylka, počúvať túto indies scénu...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 10:34  7411
    jony [7406]: dík za tip, zkusím se po tom mrknout

    armin [7407]: já se popravdě řečeno taky nechytám, bohužel. Ve sboru zpíváme jednu skladbu od Audrey Snyder, což je ale (jak jsem si teď zjistila) relativně současná skladatelka (20. století), takže to o dřívějších dobách nesděluje nic.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 1.6.2005 10:34 - Klub ICQ (17:55) 7410
    Pridal bych svou oblibenkyni Lanu Lane a jak rikal Mayak, ty zpevacky v ruznych projektech, co ani poradne jmenem neznam.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 10:33  7409
    idleHlavne Dead Can Dance je kultová záležitosť "jak sviňa"... Nechcem napísať kapela, lebo je to tandem /duo/ austrálčanov. Brendan Perry /hráč mimo iné na rôzne exotické inštrumenty aj spieva/ a Lisa Gerrard - má hlas neskutočne výnimočný.
    DCD sú aj medzi art rockermi považovaný za vzácny jav - tohto roku /po dlhej dobe/ mali minikoncertné turné po Európe - vo Waršawe boli, v Prahe, žial nie...
    jony jony anything jesus does i can do better 1.6.2005 10:32  7408
    ...dal se tu treba zapomnelo na siouxsie sioux...
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 1.6.2005 10:29 - Odhlášení (17:39) 7407
    idle 7401:-))
    Přiznám se, že já, když jsem zapátral v paměti, tak kromě abatyše Hildegardy, jsem si na žádné další ženy - skladatelky nemohl jaksi upamatovat.:-) Ostuda..:-)
    jony jony anything jesus does i can do better 1.6.2005 10:27  7406
    idle: podle toho co poslouchas (alespon dle toho co jsem tady zaregistroval) by te cocteau twins mohli nadchnout
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 10:26  7405
    Mayak1 [7403]: ty já bohužel neznám
    jony jony anything jesus does i can do better 1.6.2005 10:25  7404
    ...dale treba z experimentalni elekroniky antye greie-fuchs, riz maslen, addie brik, mira callix,... a kvantum zen najdete v soucasnem jazzu
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 10:23  7403
    idle...heh, keď sme pri 4AD, skoro sme zabudli na Lizu Gerrard /DCD/ a Elizaberh Fraser /Cocteau Twins/ dve spevácke BOMBY, na ktoré dnešné hyperhviezdy pop scény nemajú ani najmenší nárok!!!
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 10:20  7402
    Filozof [7399]: to nevím JAK, ale očividně to v některých kapelách funguje, i když jich je míň. Taky nezapomeň, že každý z nás má v sobě obojí a musí se s tím nejdřív poprat sám.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 10:18  7401
    no comment
    jony jony anything jesus does i can do better 1.6.2005 10:18  7400
    lydia lunch, jarboe, kim gordon,...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.6.2005 10:17  7399
    idleTo mne vždycky zajímalo, jak může fungovat kapela, kde se mísí ženský i mužský prvek... To přeci nemůže dělat dobrotu...
    (Výjimkou jsou pochopitelně stvoření typu Maurice Tucker - nebo jak se přesně píše ta položena od velvetích bicích :-)) )
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.6.2005 10:14  7398
    Michell 7383Příspěvek téměř přesně stejného znění jsem sem dával před pár týdny.

    Navíc CD-reedice má vzadu barevné reprodukcičky mnoha jejich alb a já z těch dalších nemám ani jediné... :-(
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.6.2005 10:11  7397
    idle 73811) Jistě, bylo jich minimálně, ale přesto bych čekal, že i to minimum u hudby bude větší než minimum u vědy.
    2) Netuším - možná ne, ale to nebyly ani ve vědě a jinde...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 10:09  7396
    Mayak1 [7392]: jo, Lush mám taky v oblibě (teda konkrétně album Lovelife, slyšela jsem i něco jiného, ale to mě tolik nezaujalo). A co se týče 4AD, odtamtud jsou Throwing Muses, ne? Či samotná Kristin Hersh, tu mám ráda.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 10:07  7395
    armin [7393]: tam to formuluju spíš jako otázku. A určitě si myslím, že tvořivost je taky potřeba rozvíjet a podporovat, jinak se sice možná taky projeví, ale možná taky ne.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 09:59  7394
    MusMusMus [7390]: no, myslím že jsem ještě neslyšela ani Kajíka zpívat, ani Martu hrát na kytaru, ale obávám se, že v obou případech by to byl krok zpátky... pokud teda u nás nějaké "zpátky" vůbec jde.
    vinyl [7389]: jo, vždycky po koncertě bychom tě vyhnaly za fanynkama, abychom tě mohly v klidu za zádama zdrbnout :)
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 1.6.2005 09:59 - Odhlášení (17:39) 7393
    idle 7385S tímto nelze než souhlasit, já jsem však reagoval na 7381 (bod 2), kde to formuluješ trochu jinak.:-)
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 1.6.2005 09:56  7392
    Ženy v celtic-progu...hodne zaujímavé sú aj ženské sólové vokalistky v prog kapelách:
    Heather Findlay - Mostly Autumn, Rachel Jones - Karnataka, Joanne Hogg - Iona...
    Courtney Love - to je tá "kočka", čo sa onej vraví, že má najsmradlavejšiu podprdu na svete? :-)))
    Keď som jednu dobu počúval kapely alla 4AD, mal som celkom rád ženskú kapelu LUSH a speváčku z kapelky SUNDAYS...

    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 1.6.2005 09:54  7391
    ženskýA co "urputná" větev - Suzi Quatro, Lita Ford a Nena Hagen?
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 1.6.2005 09:52  7390
    idle [7388]: tak vymenime Kajika s Martou, ne?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.6.2005 09:51  7389
    jj, chci být tím zpěvákem a vždycky po koncertě...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 09:47  7388
    Můj sen (teda ani ne tak sen, spíš jenom takovej nápad) je založit kapelu, ve který budou hrát samý holky, plus chlap za mikrofonem. Ale to počká, než se ještě trošku naučím hrát :)
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 1.6.2005 09:46  7387
    Courtney Love je ujde,dobrý byly pindy od bubeníka,co kvílel nad rozpadem Nirvány,že kdyby si vzal Love,tak si ustřelí palici o rok dřív než Kurt
    pokud temperamentnější ženu,tak třebas Skunk Anansie
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 1.6.2005 09:39  7386
    A co příšerná Courtney Love?? :)

    Ještě mě napadá Liz Phair, ta děla celkem dobrou muziku... a nebo Nico? Ale ta moc neskládala...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 09:37  7385
    armin [7382]: ale to spolu tak nějak souvisí, ne? Dokud byla role ženy domácnost a rodina, nikoho ani nenapadlo, že by mohla i skládat hudbu, dělat vědu, a podobně. Proto se o to ani nepokoušely, ani k tomu nedostaly vzdělání, ani je v tom nikdo nepodpořil. Dneska je situace v tomhle ohledu lepší a proto se ženy v těchto oborech začínají objevovat.

    Ale stejně jich je pořád málo :(
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 1.6.2005 09:35  7384
    PJ Harvey je má nejoblíbenější pěvkyně,miluji klip,kde krasavice pobíhá po NY se síťovkou
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 1.6.2005 09:20 - Odhlášení (17:00) 7383
    Co takhle Julie Driscoll? Poslouchám hodně album Streetnoise, které natočila s Brianem Augerem a Trinity. Geniální!
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 1.6.2005 09:11 - Odhlášení (17:39) 7382
    idleJá bych neřekl, že absence žen v kompozici hudby byla způsobena nedostatkem či nerozvinutím jejich kreativity či invence. To jsou ostatně imho v podstatě (gen.) dané věci. Spíše bych se přikláněl k názoru, že tento stav byl zapříčiněn determinací role ženy ve společnosti v diskutovaném období cca před 100 lety..
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 08:56  7381
    Filozof [7380]: 1) i k vědě se dostaly až v posledních cca 100 letech, předtím jich taky moc nebylo
    2) jo, podporovalo se to, aby byly schopné odpapouškovat něčí skladbu. byly ale vedené i k tvořivosti?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.6.2005 08:49  7380
    idleNemáš pravdu. Přesněji - částečnou.
    Dříve se ženy prosazovali daleko hůře - protože opravdu skoro neměli přístup ke vzdělání, ale
    1) Jak teda vysvětlíš, že třeba ke vědě se aspoň občas dostaly a k hudbě ne?
    2) Naopak u žen se podporovalo vzdělání umělecké - kulturní. Klavír (dříve spinet atd.) byl u šlechty běžnou věcí a hrály na něj především ženy...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 08:34  7379
    mimochodem: tohle už si skoro říká o nové téma: ženy v hudbě :)
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 1.6.2005 08:33  7378
    filozofMezi klasickými skladateli ženy najdeš dost těžko, protože ještě v nedávných dobách bylo u žen vzdělání (natož hudební) považováno za zbytečné. A bez něj může člověk tak maximálně vymyslet jednoduchý popěvek, který se ale těžko dochová (i když těžko říct, kolik procent lidovek mají na svědomí ženy).
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.6.2005 08:30  7377
    michellJedno její album mám. DOst dobrý.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.6.2005 08:29  7376
    VitsoftJe to zajímavé, ale oblast klasické hudby - a to přesto, že ženy mívají lepší předpoklady k přirozené hudebnosti - je ženami téměř nepoznamenaná. Mezi stovkami hudebních skladatelů stěží najdeš 1 ženu. Přitom v ostatních oblastech - literatura, malířství, dokonce tak mužská věc, jakou je věda se přeci jen občas nějaká objevuje. Ale v hudbě nikoliv.

    Situace se mění až s MPH. Bessie Smith a následně Koko Taylor, Etta James a desítky dalších se vyrojily.
    Ale stejně - projeď libovolnou encyklopedii MPH či rocku a zastoupení M/Ž je 1/10 až 1/50...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 1.6.2005 08:16  7375
    poslouchal jsem teď to její album Rid of me a moc mě to neoslovilo. Neni to styl muziky, kterej bych vyhledával.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 1.6.2005 08:06 - Odhlášení (17:00) 7374
    PJ Harvey. Poslouchá někdo?
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 1.6.2005 00:22  7372
    Na Bushovou jsem zapoměl. Laurie Anderson a Patti Smith si samy skládají?
    Ještě jsem si vzpoměl na české Tarafuki a Sestry Steinovy, ty taky umí, ovšem hlavně ten folk.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 31.5.2005 21:36  7371
    Mayak1L. Anderson jsem zahlídl včera v televizi, bez prdele. V nějaký reportáži, ani nevím o čem.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 31.5.2005 21:30  7370
    Anie Haslam /Renaissance/ do art rocku patrí - je to môj ženský Jon Anderson :-))
    A vysoko uznávam aj Tracy Hitchings /Landmarq/, tá je v art/prog rocku tiež pekných pár let...
    Jasné, že beriem aj Kate Bush /sme na tom s jej počiatočnou tvorbou rovnako, PepaNe/, geniálna bola Laurie Anderson /AJJAD/ ale niekde sa vyparila...
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 31.5.2005 20:52  7369
    Joni. Za ní velká mezera.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 31.5.2005 20:44 - Klub ICQ (17:55) 7368
    Patti Smith bude hrat v Praze.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 31.5.2005 20:41  7367
    Melissa Etheridge... ale jestli je to pořád ženská, to nevím....

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *