Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz


kill file

17:58
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.8.2005 12:06  7882
    Wish you were here je dobrá písnička.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.8.2005 12:03  7881
    Davejednak jde asi o posun hranic (kde ještě písničkové je a kde už ne),
    dále jde o subjektvní vnímání - King Crimson jsou možná výraznější, "šílenější", méně stravitelní, ale podle mne písničkovější v tom smyslu, že skladby jsou oddělenjší a různější - tedy hudebně méně koncepční a jednotné. Naproti tomu u PFčasto netuším, kde která skladby končí a jiná začíná, o mezerách nemluvě.

    Další věcí (byť podružnou)je to, že se mi příčí označovat SKLADBY kvalitní rockové hudby (zvláště pak PF, KC, VDGG atd.) jako "písničky. Písničky pro mne je dechovka, Zagorová a podobně. Wish You Were here atd. je podle mne skladba.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.8.2005 11:53  7880
    LPVe svých počátcích to opravdu byla spíš sbírka. Gold records Elvise a mnohé další - jako kolekce (album - od toho také název) jednotlivých písní. A často se nad tím skutečně nebádalo, co dát dřív a co později...
    Ale relativně brzy se to vyvinulo a z dnešního pohledu těch prvních pár let, než došlo k globálnímu přechodu na albový formát i s využitím jeho plochy, dramaturgií, popřípadě přímo koncepčností, není příliš významných. (řekl bych)
    A troufám si tvrdit, že často jsou dnes podobně ledabile poskládána všelijaká stará best of... atd.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.8.2005 11:30  7879
    Free: to bude asi podobný jako s koncepcí playlistu na koncertě... nikdo většinou koncert nezačíná pomalou písničkou nebo nedává dvě podobný skladby ve stejný tónině vedle sebe v playlistu...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 9.8.2005 11:28  7878
    idle: ano, ale i sbírka singlů má jistou dramaturgii... nejsou tam (většinou) ty skladby např. podle abecedy....
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 9.8.2005 11:27  7877
    Free: pokud vím, tak když dlouhohrající desky začínaly, tak se na ně dávaly prostě sbírky singlů, alba s celkovou myšlenkou přišla později.
    Dneska jsme na alba zvyklí, ale pokud někdo skládá samostatné skladby a taky je samostatně (na internetu, jak psal Pegas) vydává, pak asi žádný kontext primárně neměly a tedy jim ani nebude chybět.
    Pegas: jo, to máš pravdu, když si člověk na tu desku nemůže sáhnout, tak je to takový divný, neosobní.

    A k těm albůnm/singlům: dost jsem se o tom načetla na fórech Audioscrobbleru, v diskusích ohledně albové statistiky. Ta tam doteď nebyla a spousta lidí po ní volala, zatímco spousta dalších tvrdila, že je zbytečná. Vyšlo najevo, že existují dvě poměrně silné skupiny lidí, z nich jedni poslouchají hudbu po albech (a tudíž je pro ně zbytečná statistika jednotlivých skladeb, protože všechny z jednoho ala budou mít tak jako tak stejné hodnoty) a jiní, kteří poslouchají kompilace a jednotlivé oblíbené písničky. Ti zase líp ocení statistiku jednotlivých skladeb, ale alba pro ně nemají žádný smysl.
    Samozřejmě jsou i jedinci někde mezi těmito dvěma extrémy, ale tyhle dvě zmiňované skupiny lidí jsou obě docela silné a vyrovnané. Teď by bylo ještě zajímavé sledovat trendy - jestli jedna množina roste oproti druhé, nebo ani ne.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 9.8.2005 10:22  7876
    FilozofNení písničkový jako písničkový, to Pegas určitě také rozlišuje. Alba Pink Floyd jsou počínaje třeba Obscured by Clouds mnohem písničkovější než třeba Yes nebo King Crimson té doby. Tím neříkám horší. Jinak také desky Pink Floyd poslouchám jedině v celku, jedině tak to má své kouzlo. A ten celek je u nich složený z písniček, nebojím se to tak nazvat.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.8.2005 10:18  7875
    Tady je dneska veselo... :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.8.2005 10:12  7874
    Davejinými slovy - pokud jsou pro něj PF nenároční atd., co potom Ti, které jsem vyjmenoval v 7870??
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.8.2005 10:11  7873
    DaveTvrdí, že alba PF jsou písničková, přičemž to dle jeho 7868 znamená: "...posluchačsky nenáročný, přístupný, s jednoduchou strukturou..."
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 9.8.2005 10:09  7872
    Filozof 7870Vždyť Pegas nic takového netvrdí. Netuším vůbec kam teď míříš.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.8.2005 10:04  7871
    PegasMimochodem - běž se zeptat do běžné domácnosti (podle prodejnosti), kde jedou Kabáti, David, z dětského pokojíku Tuc-tuc, zda jim podobné věci přijdou nenáročné... :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.8.2005 10:02  7870
    Pegas:-)))
    Ano - tohohle jsou alba Pink Floyd a jim podobných typickým příkladem... :-))
    Zatímco desetiisíce interpretů mnoha žánrů od Michala Davida, Lucky Bílé, Abby, Boney M., Johnyho Cashe, raných Beatles, Platters, atd. atd. jsou koncepční monotematické, náročnější hudební plochy, Pink Floyd jsou klasická písničková (taneční - podle názvu jedné jejich starší kompilace) skládanky... :-)
    Co si o tomhle názoru mám myslet? :-)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 9.8.2005 09:49 - Klub Hardware (17:57) 7869
    idle: Samozřejmě máš pravdu a ty samostatné skladby mohou být perfektní, ale už to není ono. Druhé věc je absence onoho fyzického média, obalu a všeho kolem. V podstatě se tím ztrácí výhoda originálu a tím pádem nutkání investice.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 9.8.2005 09:45 - Klub Hardware (17:57) 7868
    Filozof: písničkový - posluchačsky nenáročný, přístupný, s jednoduchou strukturou...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.8.2005 09:33  7867
    Pegasupřímně - pro mne a mnoho dalších jsou alba Pink Floyd, King Crimson a dalších spolků z podobného ranku pravým opakem písničkových alb.
    Ale Tvůj názor Ti neberu. Máš právo si pod slovem "písničkový" představovat cokoliv. Zjevně to ale není to, co já považuji za běžné.

    A pokud se týká předchozí debaty o encyklopediích - řeč byla jasně o tom, jak se muzikanti nutily atd. NIKOLIV O OSOBNÍM VNÍMÁNÍ HUDBY. Šlo o informace o jejich postoji, a ty musíš někde získat. "poslechem, posouzením a zařazením..." se tohle nedozvíš.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 9.8.2005 08:48  7866
    idlekaždá deska, každé album samozřejmě svoji jasně danou kompozici, i když se na první pohled zdá, že tomu tak není.... že jsou to "jenom" poskládané písničky.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 9.8.2005 08:30  7865
    Pegas: ale pokud jsou skladby psány a nahrávány zvlášť, ne v nějakém kontextu, tak jim samostatný poslech nijak neškodí. A vždycky se podle mě najdou lidi, kteří budou chtít vytvořit nějaké ucelenější kompozice... že to nebudou dělat všichni, přece zas tak moc nevadí.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 9.8.2005 00:35 - Klub Hardware (17:57) 7864
    merhaut: Ja nepreskakuju ani u novych veci, ale kdyz jsi na to narazil, bojim se budoucnosti, kdy se prestanou alba vydavat. Staci se podivat na vzrustajici mnozstvi muziky prodavane v elektronicke podobe, kdy je mozne koupit pouze vybrane skladby podle vlastniho vkusu a jsou i situace, kdy jsou takhle prodavany pouze skladby, ktere nejsou soucasti zadneho alba. Podle meho nazoru to neni dobry smer.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 8.8.2005 23:21  7863
    Písničkovou formumá ledasco, Flody nevyjímaje, nic to nemění na tom, že má generace vnímala (nejen) pinkfloydovská alba jako kompaktní celky, ne jako jednotlivé písničky, nepamatuju, že bych kdy například přeskakoval ze skladby na skladbu, nějakou skladbu vynechával, nebo pouštěl za sebou vícekráte ... nic takového.

    Dark Side bylo ve své době pro nás mladé rockery doslova zjevení ... to je nepřenosný zážitek, to se muselo jedině zažít "v přímém přenosu" .... Wish - to jsou pro mne stovky a stovky rajských poslechů v sešeřelém vojenském kinosále, album které do noty a navždy nosím otisklé v sobě ... obě jsou pro mne v kategorii "mimo kategorie" :-)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 8.8.2005 15:52 - Klub Hardware (17:57) 7862
    Filozof: Mysleno poslechnout, posoudit, zaradit, ... podle sveho vkusu, ne podle toho co nekdo naridi, coz se mnohokrat deje. Mimochodem, samotni muzikanti se casto o ruznych dilech z minulosti postupem casu vyjadruji rozdilne.
    Z Wish beru jako komercni skladby s hitovym potencialem pouze Shine On (zacatek) a odrhovacku Wish You Were Here, zatimco u Dark Side to plati temer o vsech. Jestli to byl zamer nebo ne, to je vedlejsi, ale skutecnost je proste takova. O budoucim uspechu Dark Side tezko mohli vedet, ale to nic nemeni na tom, ze ty skladby maji pisnickovou formu.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 8.8.2005 15:31  7861
    Pegas dodatekV "té době" (myšlena doba Piper...) to bylo skvělé. Z duše a z umělecké potřeby dělané skvosty byly časo zároveň komerčně úspěšné...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 8.8.2005 15:29  7860
    PegasSpoléhám se především na to, co oni sami o své motivaci říkají. Nikdo jiný to za ně vědět nemůže.
    A k jejich názorům se normální člověk (jako já) může dostat právě jen přes knížky (a časopisy).
    Nevím, čemu říkáš "udělat si o kapele vlastní obrázek". Ty snad jezdíš za kapelama se na vše vyptat osobně? :-)

    Poud se týče Dark side - o tom, že bude komerční hit, legenda a rekord pochopitelně nevěděli a nemohli vědět. Jak asi víš, zvláštností tohohle alba je to, že ho asi 1000x obehráli naživo (pod jiným názvem), než ho (dokonale zažité a na nesčetných koncertech vybroušené) nahráli ve studiu. V tom oni sami odhadují kouzlo jeho dlouhodobého účinku.
    Mimochodem - neznám nikoho, kdo by za komerčnější nepovažoval následující Wish, jednoznačně těžící z odkazu slavného předchůdce...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 8.8.2005 15:15 - Klub Hardware (17:57) 7859
    Filozof: Neni asi nejlepsi spolehat se na nazory v encyklopediich, neni nad to, udelat si o kapele vlastni obrazek... rozdil mezi zacatky a pozdejsi tvorbou u PF je opravdu velky a Dark Side mozna nejkomercnejsi album, jake udelali, coz o Piper asi neplati, i kdyz nevim, jake to bylo v te dobe.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 8.8.2005 14:02  7858
    MáničkaJá to tedy tak rozhodně nevidím. AHM byla ještě hodně psychedelie a pozdější alba byla postupným přechodem k jinému druhu hudby, ke kterému se prostě přirozeně a sami vyvinuli. Představa, že by si Gilmour, Waters a spol. nchali něco vnutit je podle mne mylná.
    Přečetl jsem o nich asi 3 knížky a několik kapitol v encyklopediích a nepamatuji se na žádný náznak nucení.
    Naopak právě u nich je vývoj od psychedelie k pozdějšímu space-soundu" krásně vidět. Saucerful - Atom Heart - Meddle - Dark Side. Pěkná posloupnost. Třeba Medle má zcela jasné prvky psychedelie počátků i zvuku pozdějších koncepčních alb - jako spojovací článek. vše jasné, přirozené. Nebýt období 69-71, zdá se Ti třeba Dark Side a Piper At the naprosto nesouvisející.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 8.8.2005 13:49  7857
    MaccaAtom Heart Mother - jejich první pokus o "velké" hudební dílo. Já myslím, že se to povedlo, to album mám hodně rád. Waters pak přešel k hudbě založené na textu a Gilmour a zbytek k písničkovitější tvorbě. Čili připomínky se pak od nich dají pochopit, od poloviny sedmdesátých let byla v hudbě úplně jiná doba.

    Tales of Topographic Oceans - mamutí dvojalbum, není to deska pro každého. Jon Anderson se vzhlédl v indické filosofii a přenesl ji na čtyři dvacetiminuté eposy. Je to pěkné album, ale náročnější na poslech. Wakeman nepřenesl přes srdce, že se zde moc nevybouří a že zde není hlavní hvězdou skupiny (tato deska není o instrumentálních výkonech), proto album kritizoval a záhy kapelu opustil.
    macca Macca 8.8.2005 13:23  7856
    Dave84V [7845]: zvlastni, to album mi neprijde nijak zvlast vybocujici z diskografie :)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 8.8.2005 12:44  7855
    ne, to je moje obecné pozorování
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 8.8.2005 12:38  7854
    MáničkaTo "nucení" u PF jsi někde vyčetl?
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 8.8.2005 11:54  7853
    No mě se Echoes a Atom heart Mother líbí o dost víc než následující slavné fláky. To je tím, že se umělci nutěj a stylizujou do neustálýho "vývoje".
    olias Olias 8.8.2005 08:34 - Oblíbené kluby (17:53) 7852
    Já bych tato hodnoceníé sama sebe nebral úplně vážně.Jsou příliš zaujatá.U muzikantů je to celkem normální..Pro posluchače to může být něco úplně jiného.
    macca Macca 8.8.2005 00:37  7851
    Filozof: tezko rict - u Lennona bych to videl na agresivni reklamni kampan pro nove nahravky s Yoko Ono. Stejne jako o temer desetileti pozdeji, kdyz pro zmenu splachnul svou vlastni solovou tvorbu...
    jony jony anything jesus does i can do better 7.8.2005 23:14  7850
    no treba ministry se od sveho debutu vylozene distancuji :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 7.8.2005 23:01  7849
    Macca 7843A byl ve střízlivém stavu? :-))
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 7.8.2005 15:20  7848
    Dave84VKonkretne Dave rekl 16. rijna 2001 pro MOJO magazin toto:

    The late 60’s were precarious for Pink Floyd. Did you know what you were doing?

    "We didn’t know where we were going in terms of recording, but we were pretty good live. We were very good at jamming, but we couldn’t translate that onto record. Gradually, a direction revealed itself to us, a line that began with the Saucerfull of Secrets track all the way to Echoes, via the long piece Atom heart Mother. That was a good idea but it was dreadful. I listened to that album recently: God, it's shit, possibly our lowest point artistically. Atom Heart Mother sounds like we didn’t have any idea between us, but we became much more prolific after it."

    Ale o tom, ze by se od alba distancovali takhle brzo po vydani, jsem nikde necetl..
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 6.8.2005 20:56  7847
    On on ani Collins se v osmdesátých letech moc nehlásil k tvorbě z Gabrielovi éry. Ale není to přímo shazování.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 6.8.2005 19:55 - Klub Hardware (17:57) 7846
    Genesis se take nehlasi ke sve prvotine
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 6.8.2005 11:55  7845
    MaccaTřeba Pink Floyd již po pár letech po vydání začali shazovat album Atom Heart Mother. Také Rick Wakeman si při každé příležitosti rýpne do alba Tales from Topographic Oceans (Yes, 1973).
    macca Macca 6.8.2005 11:20  7844
    Kazdopadne vuci fanouskum jsou vyroky tohohle typu dost neslusny...Vybavuje se nekomu podobny pripad shazovani vlastni tvorby?
    macca Macca 6.8.2005 11:15  7843
    FilozofA vysvetlujes si takhle i Lennonuv vyrok, ze vsechny pisnicky Beatles jsou sra*ky?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 5.8.2005 23:36  7842
    MaccaAť tak, či tak, pokud něco takového ve střízlivém stavu o sobě řekne, o lecčems to svědčí. Tvorba, jíž nevěří ani sám autor (shazuje-li ji v některém období) nemůže stát za moc.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 4.8.2005 22:51  7841
    To je od slova seno? Taky si myslim, ze by sedesatiletej deda moc hulit nemel.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 4.8.2005 11:22  7840
    Já myslim, že je senilní.
    macca Macca 4.8.2005 11:21  7839
    Scalex [7836]: ten clanek se sice od originalniho rozhovoru dost lisi (nevis kdo to prekladal?), nemluvil o vetsine svych alb, ale kazdopadne to poukazuje minimalne na nestalost jeho nazoru (protoze svoje alba behem let branil), mozna spis na problemy s pameti :) Pro ty by hovoril i fakt, ze posledni dobou rika v rozhovorech s novinari veci, ktere prokazatelne nejsou pravda (treba ze Sgt. Peppera nikdy nazivo nehral - hral ho minimalne 300x, nebo mluvi o koncertech v dobe, kdy zadne nebyly).
    Takze bud se projevuje 40 let huleni, nebo rozjizdi kampan k novemu albu, co ma vyjit zari :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.8.2005 17:25  7837
    :))
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 3.8.2005 17:19  7836
    Macca: čtení pro tebe:

    Většinu své produkce považuje McCartney za brak

    Londýn - "Většina mé hudební produkce je brak," prohlásil člen někdejších slavných Beatles sir Paul McCartney o skladbách, které lemují jeho dlouhou rockovou kariéru. Jak napsala agentura WENN, třiašedesátiletá hvězda se prý často s hrůzou přehrabuje ve svých starých albech, přičemž nejhorší prý je, že si u některých hitů vůbec nevybavuje jejich melodii. "U některých mých alb vůbec nemůžu uvěřit, jak jsem něco takového mohl napsat. Čtu si třeba seznam skladeb na desce z roku 1986 Press To Play a říkám si: 'Jak ono to vlastně zní?' a nemůžu si na to vzpomenout."
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.8.2005 11:06  7835
    blé... bléééééééé...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 3.8.2005 11:06 - Odhlášení (17:40) 7834
    a David Koller a Lucie...
    macca Macca 3.8.2005 10:30  7833
    knedle: zkus se taky poptat v klubu Czech Rock

    http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=czech_rock
    macca Macca 3.8.2005 10:25  7832
    Do toho obdobi spada castecne i Team a tusim treba i Ledecky a jeho "Na ptaky jsme kratky" :)
    knedle knedle chcete databázi knih fantasy a scifi? - - - - L E G I E - - - 2.8.2005 22:03  7831
    vidis na lasku sem zapomnel :)

    klidne pujdu do jineho klubu - jenom nevim kam...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 2.8.2005 21:12  7830
    knedleJako hity téhle doby si představím odrhovačky typu Hrobař nebo Láska je láska. Nevím, jestli to někdo v tomto klubu bude dávat dohromady...
    knedle knedle chcete databázi knih fantasy a scifi? - - - - L E G I E - - - 2.8.2005 19:50  7829
    mam takovej problem - chci si udelat vlastni CD ceskejch-slovenskejch hitu roku 1990-1995;
    na me osobne je to prilis davno na to, abych si songy z tech let pamatoval (hutna skleroza)... a bohuzel nemuzu dohledat nejakou CZ hitparadu z tech let na webu, dle ktere bych se ridil - takze mam na vas prosbu:

    mohli by jste napsat kazdej 5 hitu (ci vic:), jez dle vas patril do tech let, at mam nejake voditka?

    dik
    sydney sydney ...If Bach is not in heaven - I am not going there... 1.8.2005 22:50  7828
    Jeff Beckmá ještě pár dalších velmi zajímavých sólovek (Wired, WhoElse, ..)
    nash nash - Iru Sen Tate - 31.7.2005 09:59 - Oblíbené kluby (17:54) 7827
    Mám zase nějaké objevitelské období... :-)) včerejší úlovky:

    Jeff Beck - Blow by Blow (1975)- První sólovka, kterou jsem od něj slyšel... hodně dobré, i když myslím, že zub času už zapracoval. 70%

    Black Flag - Damaged (1982) - Sice to pěkně šlape, ale punk mě nikdy moc nebral, a ani tohle není výjimka. 60%

    Baron Rojo - En Vivo En Chile (??). Docela tuctový metálek který zaujal jen tím, že je zpívanej španělsky. 40%
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.7.2005 10:21  7824
    arnostTo je pravda, ale cílem Live8 bylo hlavně povzbudit G8 k odpuštění afrických dluhů.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 29.7.2005 10:16  7823
    ten clanek je vicemene pravdivy a pomoc do afriky je poskytovana neefektivne a koncepcne spatne. na druhou stranu, ta drtka dolaru co se vybrala do kasicky diky live8 se snad ani neda nazvat pomoci.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.7.2005 10:04  7822
    Trochu OT, ale když téma je Live8...Hodně zajímavý rozhovor
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 28.7.2005 14:14  7821
    No Nohavica bez jazyku by byl taky díky melodice pochopitelnější, ale Kryl je silnější ač od textu těžko odtržitelný.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 28.7.2005 14:12  7820
    To samý Cohen. Mě se sice docela líbí i Dylan, ale Cohen výrazně víc. Teď jsem pořídil 2LP (SONGS FROM A ROOM a 10 New Songs)- (díky za doporučení Filozofe) a jsem nadšen, i když textům nerozumím resp. mi o texty tolik nejde.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 28.7.2005 14:06  7818
    máničkaNo, to jsem si vždy myslel, ale jednak jsem byl uzemněn tím, že má skvělou i hudbu a druhak - proč se mi třeba líbí Donovan? U něj jsou slova extradůležitá. A přesto dokáže složit tak nádherné melodické kusy, jako Donna a zaujme i neangličtináře...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 28.7.2005 13:12  7817
    Nedávno jsem si pouštěl 3 Dylanovi verze Knockin on heavens doors - originál soundtrack, live 1975 a live in Japan - jako tryznu za Suchařípu a Dostála.

    Filozofe, Kryla a Nohavicu bys bez znalosti češtiny taky nepochopil...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 23.7.2005 12:12  7816
    Nevíte někdo co jsou hudebně zač alba Zrcadla a Dlouhá Noc Oldřicha Veselého? Jestli jsou třeba ve stylu předchozích Slunečních Hodin a Křídlení?
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 23.7.2005 09:18 - Klub IE vs zbytek browseru (17:53) 7815
    Připojuju se, Dylan je super. Akorát Filozof ho nechápe. :)
    lothian Lothian 23.7.2005 07:49  7814
    DylanNesmírně mí chutná, už 40 let :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 22.7.2005 09:35  7813
    LukeHlavně, že Vám chutná... :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.7.2005 14:58  7812
    prostě ho žereme...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.7.2005 14:55  7811
    Co na tomDylanovi máte.... ?
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 20.7.2005 23:27  7810
    "Uhrančivý písničkář"?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.7.2005 12:25  7809
    Dylan zase v Praze.... http://zpravy.idnes.cz/zpr_kultura.asp?r=zpr_kultura&c=A050715_112431_zpr_kultura_kot
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.7.2005 13:55  7808
    Oasis - Meaning of the soul (live at Manchester Stadium 2.7.2005)
    Zak jim prospěl! A tahle krátká věc je povedenej mix CCR a Stounů... :).
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.7.2005 15:21  7807
    Mrkněte do Encyklopedie jazzu a moderní populární hudby, tam je celkem vystihli.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.7.2005 15:20  7806
    :-))
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 11.7.2005 13:58 - Odhlášení (17:00) 7805
    Hehe, no to sis právě měl myslet!
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 11.7.2005 13:58  7804
    Tak oprava...
    Tak beru zpět - to co mi vždycky přišlo jako anténa je asi odposlech do ucha...
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 11.7.2005 13:58 - Odhlášení (17:00) 7803
    Mě by zajímalo, jestli dělali třeba dřív dobrou hudbu, nebo jestli je to jeden z těch nevysvětlitelnejch případů, kdy člověk začíná věřit, že Zemi založili UFOni a pár jich tady je aby nás ovládali ...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 11.7.2005 13:50  7802
    neni to ten s tou anténou kolem hlavy?
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 11.7.2005 13:49 - Odhlášení (17:00) 7801
    No ty R.E.M jsou neuvěřitelný! Viděl jsem je snad porpvé v životě takhle hrát a nestačil se divit! Menšího, divněji vypadajícího a nudněji zpívajícího zpěváka těžko pohledat...
    lothian Lothian 11.7.2005 13:46  7800
    Live8Na celé určitě ne. Jen na pár částí, co udržely jakžtakž vkus a ne úplný popík. U2, McCartney, REM, Sting, Green Day, Coldplay, Snow Patrol, The Killers, Dave Matthews, Pink Floyd....
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 11.7.2005 12:44  7799
    Já si Live8 nahrál, byl jsem v kině, a jak to tu čtu, nevím, jestli se na to mám vůbec koukat :-)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 8.7.2005 09:50  7798
    Gilbert: Jsi ve špatném klubu, seznamka je jinde.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 8.7.2005 08:10  7797
    puvodne jsem chtel, ale ten vyber mne trochu odrazuje
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 8.7.2005 07:57  7796
    Gilbert [7795]: já jsem si to ještě nevyjasnila
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 7.7.2005 22:45  7795
    Přiznejte se, kdo z vás ještě není gay?
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 7.7.2005 21:45  7794
    Luke_Bunda [7793]: :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 7.7.2005 21:44  7793
    http://www.weeklyworldnews.com/features/chamber/61596
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 6.7.2005 12:31  7792
    Zahraniční hudební fóraMohli byste mi nějaký kvalitní doporučit?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 6.7.2005 12:27  7791
    Z koncertů Live 8 z Londýna, Philadelphie a Toronta je možné shlédnout libovolnou skladbu od libovolného účinkujícího...

    http://music.channel.aol.com/live_8_concert/london_philly_toronto
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 5.7.2005 20:03  7790
    To nic nemění na skutečnosti, že kolem roku 1970 se dala poslouchat většina alb, co se umístily v žebříčku, a dnes ne.
    macca Macca 5.7.2005 19:12  7789
    historie se trochu meni...'TOP 10 UK ALBUMS CHART OF ALL TIME'
    1. Queen (1,322 weeks)
    2. The Beatles (1,293 weeks)
    3. Elvis Presley (1,280 weeks)
    4. U2 (1,150 weeks)
    5. Dire Straits (1,136 weeks)
    6. Simon and Garfunkel (1,114 weeks)
    7. Madonna (1,032 weeks)
    8. David Bowie (1,005 weeks)
    9. Elton John (989 weeks)
    10. Michael Jackson (966 weeks)
    Source: Guinness World Records
    lothian Lothian 5.7.2005 18:05  7788
    ColdplayŽivě se mi docela líbili,bylo to dost do U2,a ty mám rád. Tak jsem si poslechl celé album Parachutes,a studiově uhlazené je to nuda. Totéž i Snow Patrol.
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 5.7.2005 16:38  7787
    Coldplay - Parachutes, A rush of blood to the headdvě skvělá alba od Coldplay s příjemnym prohlazenym zvukem... Doporučuju!
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 5.7.2005 14:41  7786
    arnost: No ty intonační problémy tam skutečně byly až příliš často. Ale asi to bude hodně skutečně i tím nazvučením, on ten zvuk nebyl nijak extra ani v televizi a co jsem četl různé reakce lidí, co byli přímo na místě, tak třeba kolikrát skoro neslyšeli zpěv a podobně.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 5.7.2005 14:13  7784
    Já taky tyhle kapely neodsuzuju, pokud umí napsat a zahrát dobrou písničku. Asi je to tím, že jsem konzerva, ale nepamatuji se, že bych kdy od nějaké takové kapely tu dobrou písničku slyšel... všechny mi přijdou úplně stejné - kapely i písně, neoriginální. Dylan je machr, to je bez debat :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.7.2005 14:08  7783
    Dave84V: To je pravda, ale já osobně takovýhle kapely neodsuzuju, pokud dokážou napsat dobrou písničku... když si vzpomenu na Dylana, kterej hrál na rozladěnou akustickou kytaru svý tři akordy, a tim svym hroznym krákoravym hlasem pěl svý geniální písničky... a vo tom to je. Klidně ať je písnička na dva akordy bez sóla, ale musí bejt nečim zajmavá... ale je fakt, že spousta dnešních kapel jsou sračky, to bez debat...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 5.7.2005 14:03  7782
    LukeSamozřejmě, že hudba nestojí na sólech. Ale všimni si, že u většiny těchto současných kapel kytaristé hrají pouze akordy, ani žádné zajímavé riffy, sóla, nic... Od bratří Nedvědů se liší pouze tím, že hraje na elektrickou kytaru, je nagelovaný a má nějakou ležérní crazy kravatu.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 5.7.2005 14:03 - Odhlášení (17:40) 7781
    i The Who tam zahrali tech svych nekolik pisnicek, ktere hrajou na kazdy benefici pokazdy ... :-). (Wont get fooled again, Who Are You apod.)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.7.2005 14:02  7780
    Jones: Já pamatuju Sledge Hammera... to ale nebyl rapper, ne?
    jones jones Bratrstvo - ohrožených 5.7.2005 14:02  7779
    DutchRap je nepochopen, zdá se, jakoby od začátku svého bytí byl určen k posměchu a nepochopení. Pamatujete na Mc Hammera?
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 5.7.2005 14:01  7778
    arnost [7776]: no pokud tam všichni jenom naběhli a ani moc nezvučili, tak to mohlo bejt dost strašný
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.7.2005 14:00  7777
    já tyhle velký akce rád nemám - většinou se tam střídaj interpreti jeden vedle druhýho, zahrajou jen nějakej provařenej hit a zas jse někdo další... připomíná mi to třeba Jubilee Concert z roku 2002(3?)... taky nuda...
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 5.7.2005 14:00  7776
    nevim jestli nebyl problem na mem prijimaci a prislo mi, ze skoro vsichni meli problemy intonovat. vrcholem zklamani byl pro mne samotny geldof
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 5.7.2005 14:00  7775
    tak koukám, že jsem o nic nepřišla, když jsem místo sledování Live 8 rozbíjela tašky :)
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 5.7.2005 13:59  7774
    jinak l8 jsem castecne videl a prislo mi to jako koncentrovana nuda (a to jsem se dost tesil) asi jsem nemel zrovna na to naladu
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.7.2005 13:57  7773
    :))
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 5.7.2005 13:57  7772
    v tom pripade je skoda, ze ta prvni dve alba nevydali
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.7.2005 13:56  7771
    Dave84V: No sóla, ani instrumentální zručnost nevyčítám - to neni to, co dělá kapelu dobrou nebo špatnou (viz třeba Yes po roce 1980 - to je instrumentálně dobře zahraná sračka :)) . Spíš je pro mě důležitý zda má kapela zajímavý hudební či textový nápady. U těch Coldplay mám pocit, že jim ty dobrý nápady došly na prvních dvou albech...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 5.7.2005 13:51  7770
    LukeSrajda jako vždy...

    Velmi se podobají těm současným poprockovým imageovým kapelám - klasická sestava (bez kláves pochopitelně, hammondy apod. nejsou dostatečně "cool"...), všichni bez vyjímek nagelovaní a zpravidla i s make-upem. Basa, bicí neinvenční, stojatý... kytarista si tam pouze hraje akordy, sóla už se dneska nevedou a zpěvák se snaží zastírat svůj naprosto nezajívavý hlas tím, že se u toho tváří a klátí, jako by měl zemřít... Takových kapel bylo na Live8 plno, je to nuda.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.7.2005 13:43  7769
    A jak hráli Coldplay? Neusnuli tam diváci? :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.7.2005 13:41  7768
    MaccaZ Wondera jsem byl zděšenej!
    macca Macca 5.7.2005 10:23  7767
    A co rikate na Gabriela? Z tech par kousku, co bylo na CT jsem mel pocit, ze se vyborne bavil.
    Ale kdyz jsem videl Stevie Wondera, byl jsem trochu v soku. Vzdyt jeste pred par lety to byl hubenour.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 5.7.2005 05:30 - Odhlášení (17:40) 7766
    Lukeoni nic nedavaj...oni spis vyhrozujou "pistolema". To tak nejak patri k ty jejich "subkulture"... :-))
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 5.7.2005 01:23  7765
    Ale upřímně: i kdyby ty jejich texty stály za to, kdo jim rozuměl? A kromě textů tam toho moc nezbývá...
    lothian Lothian 4.7.2005 21:46  7764
    Live8Tohle téma běží od soboty i na Pink Floyd.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 4.7.2005 21:02  7763
    Luke_Bunda Jsou to divní patroni.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 4.7.2005 20:59  7762
    A dělaj takový ty divný pohyby - jako by rukou něco někomu dávali.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 4.7.2005 20:02  7761
    Halt rap je tu silně nepochopen :) Pro mě to je jenom vyprávění většinou přízemních dogmat. Ale mnohdy alespoň interpreti vypadají komicky.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 4.7.2005 19:00  7760
    Macca: ale zase kolik nadšení muselo způsobit necenzurovaný "four-letter word"!
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 4.7.2005 18:59  7759
    Však jo. Akorát Will Smith s těma svejma kecama nemohl zajímat vůbec nikoho. Kromě Filadelfie, ovšem. "Schválně, jestli jsem populární i ve Fildalfii, mym rodišti." Asi se dost držel, když nekončil každou druhou větu "man".
    macca Macca 4.7.2005 18:57  7758
    To teda jo...Will Smith zcela naplnil mou predstavu arogantniho nafuky.
    U Snoop Dogg naprosto netusim, co si mam myslet. Je to snaha o parodii daneho zanru, nebo je to nechtene?
    jony jony anything jesus does i can do better 4.7.2005 18:57  7757
    no musíte se smířit s tím, že spoustu lidí zase nezajímají nějací tragičtí zombies typu deep purple
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 4.7.2005 18:53  7756
    Ti dva rappeři hiphoppeři nebo jak se tomu řiká, tihle Snoop Dogg a Will Smith, ti byli tragičtí...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 4.7.2005 18:47  7755
    DP hráli v Barrie - Toronto.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 4.7.2005 18:37  7754
    No The Cure byli taky ohlášení po Pink FLoyd i českým titulkem a nakonec smolík :(

    Prostě to nějak poskládat museli, no, a logicky se to pak nelíbí tomu, kdo přišel o něco, co chtěl vidět.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 4.7.2005 18:36  7753
    ptrOni tam hráli Purplové? To jsou věci.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 4.7.2005 18:34  7752
    Live8No šlo to, až na jednu fatální botu (to ale asi nebyla vina ČT)... Během setu Deep Purple, na němž mimochodem došlo k velmi komické situace, běžel v naší milé ČT Will Smith a následně potom nějací stupidní rappeři z Filadelfie.... :( Ještě, že jsem je chytl na netu. :)
    macca Macca 4.7.2005 17:46  7751
    Live8Jak se vam libil?
    Na prenos CT2 si dost lidi stezovalo, ale jak jsem slysel, nektere tv to pojaly mnohem hure, treba MTV sestrihala Stinga na necele 4 minuty, nektere tv se odpojily dlouho pred koncem...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 4.7.2005 15:21  7750
    nová CD Koubka a Třešňákamoc se mi líbí obě novinky těchto pánů, obojí je s kapelama - Koubek částečně s Trabandem a Třešňák s bluesmany. Znáte, posloucháte a líbí?
    jack jack sickbags on standby! 1.7.2005 15:55  7749
    michell: ne, to sem nebyla ja. pochybuju, ze si me tam vubec nekdo vsiml-bylo tam mnohem vic malejch zenstin.. a hezkejch az jsem se divila, ze takovyhle modelky chodej na BS:)
    jimi: jo, mela.
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 1.7.2005 11:57  7748
    jack: Ty jsi ta? jsi měla ty drážší vstupenky?
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 1.7.2005 11:25 - Odhlášení (17:00) 7747
    To nebylo v hlavnim kotli, to bylo až mnohem dál, v asi třetí řadě za tou druhou bariérou.
    160 cm? Dřínový kraťasy? Tričko s nápisem Ozzy? Nepotkali jsme se?
    jack jack sickbags on standby! 1.7.2005 11:12  7746
    heh, jeden koncert black sabbath a 'zeny v hudbe' uz nemaj sanci :))

    michell: neprehanej. je teda fakt, ze nazvuceni a (minimalne) prvni predkapela byly dost vyjety, ale publikum bylo imho celkem ocekavatelny. nadavat na to, ze te nekdo kopne do kolene v hlavnim kotli na hardrockovym koncerte, mi prijde fakt smesny. naopak me prijemne prekvapil bezproblemovej vyhled na podium (sice to zni jako banalita, ale pri mejch mozna 160 cm..) a super spoluprace publika s ozzym. na ozzfestu to, jak jsem slysela, zdaleka takhle fajne nefungovalo.
    olias Olias 1.7.2005 09:56 - Oblíbené kluby (17:53) 7745
    FreeJo...to chce..v případě průseru zatlumit a jenom se dívat:-)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 1.7.2005 09:03 - Odhlášení (17:00) 7744
    Che, tak ti Soulfly byli opravdu směšní. Nikdy neuvěřim, že ten kytarista nalevo nebyl vtip. Byli jako křečovitý zpodobnění metalový kapely v béčkovym filmu, kdy se pořád směješ, i když je to o umírání koní, nebo malejch holčiček.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 1.7.2005 09:01  7743
    Zásadně s sebou nosím špunty do uší :-))
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 1.7.2005 08:53  7742
    jo hlasitost byla hrozná! hlavně na těch Soufly, ta jejich píštící kytara byla fakt nesnesitelná! mam furt totální ušní vejhul... pak ale na Sabbathech a na Velvetech tak hrozný nebylo, nebo už jsem z toho trochu ohluch...
    olias Olias 1.7.2005 08:50 - Oblíbené kluby (17:53) 7741
    michellVpomenu si na pár koncertů na kterých jsem v té hale byl..

    Metallica-hodně nahlas,hlavně dělobuchy...hrůza
    R.H.C.P. -dost nahlas
    Pearl Jam-dost nahlas
    Page a Plant-dost nahlas
    Deep Purple-neúnosně nahlas
    YES-Podle mě Ok.
    Peter Gabriel-něco by sneslo snad i trochu víc

    Z toho vyplývá,že rockové bandy,většinou zvučí hodně nahlas.Může to být i tím,že jejich zvukař,kterej je už otupělej,prostě nemá soudnost.Zvučit takovou halu určitě není jednoduchý,sám vím,že když se jakýkoli prostor zapní lidma,tak se to dost změní.Proč ale jsou takvé koncerty tak přehulený taky dobře nechápu.Nejhorší co jsem snad kdy zažil byli letos na jaře Killing Joke.Šel jsem na ně aniž bych je znal...muzika se mi hodně líbila,parádní nářez,ale mám pocit,že ten nůnosně vohulenej zvuk k tomu prostě patřil a že to tak kapela chtěla.Jinak si to neumim vysvětlit..Podle mě to přidává na působivosti,bohužl pro naše uši,že jo:-)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 1.7.2005 08:38 - Odhlášení (17:00) 7740
    Samozřejmě. Nebude tam ale T-Mobile Arena, prostor pro ten koncert naprosto nevhodnej. Tak jako tak, kdo dělal zvuk, byl blbec, protože pral do lidí tři hodiny jen stěží únosnou hlasitost. Hlasitost by se měla postupně zvedat, což se nedělo. I Andy, kterej byl na asi dvaceti podobně velkých koncertech, z toho několikrát právě v T-Mobile Areně, tvrdil, že to byl ten nejpříšernější a nejhlasitější zvuk co kdy zažil. Tak čím to bylo?
    olias Olias 1.7.2005 08:28 - Oblíbené kluby (17:53) 7739
    michellNepočítám,že by si Black Sabath,pustili za mix nějakýho hejhulu,kterýho jim někdo dohodí.Proč myslíš,že ty kapely doprovází ty kamiony?České bylo tak maximálně podium..
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 1.7.2005 08:19 - Odhlášení (17:00) 7738
    Na velkej rockovej koncert už jen do zahraničí.
    I když to bude stát místo devíti stovek několik tisíc a zabere to několik dnů. Třeba tam potkám lidi, ze kterých mi nebude nevolno a třeba ten koncert taky bude umět někdo nazvučit.
    olias Olias 1.7.2005 08:10 - Oblíbené kluby (17:53) 7737
    Já teda velkej fanoušek BS nejsem,ale přesto jsem na nich byl minule na Slavii..už bych se neobtěžoval
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 1.7.2005 06:47  7736
    Krteček: baník pyčo jsem tam taky párkrát slyšel :)

    alkohol taky k tomu patří, ale nesmí se zapomenout nato, že po třech pivech se věčinou musí ještě na záchod a když je někdo v davu, tak to nohavicí pustit prostě nejde...
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 1.7.2005 02:47  7735
    Rockove publikum je diametralne odlisne z zahranici (smerem na zapad) a u nas. Venku na rockove koncerty chodi hodne siroke spektrum lidi, vetsinou se chodi pobavit, a to dobre pobavit. Bez obhroublych vylevu, vetsinou bez alkoholu a navic se nikdo pred tim nezapomene osprchovat, popripade pouzit nejaky deodorant... U nas na koncert BS prijdou hordy vesnickejch buranu, lahvace z domu v igelitce, odvazani z vetsiho mesta se chovaji jak prasata, v dziskach, ktery pracku nevidely jiz drahno let...
    Zazil jsem to na Plantovi, Queen a mnoha dalsich... Ve srovnani s koncerty, ktere jsem videl jinde, je to na bliti..
    Pral bych vam videt nektery z letosnich koncertu Motley Crue. Neni to teda takova vykopavka jako BS, ale lidi byli naprosto fantasticti!!! A tech nadhernejch zenskejch nahore bez :) Hmmm... :)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 30.6.2005 23:34  7734
    Dutch: asi jo, dědo, asi jo :-) A úplně nejhorší je takový to váhání, jestli zatleskám, nebo ne.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 30.6.2005 23:14 - Odhlášení (17:40) 7733
    nejuvolnenejsi a zaroven kultivovany publikum chodi(lo) na jazzrock :-)
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 30.6.2005 23:11  7732
    GilbertNo ono se to ani tak moc nehodí, tam bouchat vší silou hnátama o sebe. Potlesk je scela normalní po skončení skladby, když se mi to líbí a ne při výstupu řvát, aby ostatní z toho nic neměli. Asi stárnu. :)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 30.6.2005 22:46  7731
    DutchJazzový publikum bejvá občas hodně chladný, člověk aby se bál potleskem ocenit sólo.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 30.6.2005 22:25 - Odhlášení (17:40) 7730
    Michell, Jimijen tak na okraj, rikali "pičo" nebo spis "banik, pyčo" ? :-))
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 30.6.2005 21:18  7729
    Někteří čeští občané jsou hodně nedospělí, jeden z důvodů proč nechodit na hokej či fotbal, nebo na hardrockové či rockové koncerty. Při koncertě Emila Viklického se vám nic takového nestane a odejdete s pocitem, že lidé jsou vesmě hodní a dobří. Furt lepší než mít rozbitej nos.
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 30.6.2005 18:54  7728
    michell: jednou jsem si taky všim že vymělil mikrofon, ale to mohlo bejt i kvulí tomu, jak byl mokrej... Ozzy byl furt pod sprchou...
    nevim co máš proti takovej trikům, já mam taky jedno.. :-]
    zmrdů tam bylo taky dost.. hlavně jeden hustej frajer, co tam dělal chytrýho a asi si hrál na nákýho organizátora či co... kvuli němu jsem se z 1. řady dostal do 3. v tu chvíli jsem měl chut odejít... nebo dementi co řvali na zdravotnice, "kurva pičo kde máš vodu" přitom nám ji tam fpoho roznášeli v kelímkách..
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 30.6.2005 16:39  7727
    Jasně že na závěr hráli Wizard, pro mě nejlepší skladba a překvapivě skvěle zvládal Ozzy harmoniku i zpěv. A hovad bylo kolem fakt dost, ale i starších chlapíků s nadšením v očích, kterým ožíval před očima sen z komunistického mládí...

    Mrtvola z tribuny
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 30.6.2005 14:40  7726
    michellKdyž to tak slyším, tak můžeš být rád, že jsi to peklo přežil. Taky jsem chtěl jít do kotle. Při tomto stylu muziky musí být asi člověk připravenej i na nějakou tu ránu, je to smutné.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 30.6.2005 14:07 - Odhlášení (17:00) 7725
    DutchMožná byla chyba cpát se do kotle. Našeho bubeníka kopnul ten magor při Soulfly do kolene tak, že nemohl vydržet stát, a tak si sednul dozadu na mantinel a vychutnal si to určitě líp než my, hlavně zvuk tam měl lepší. Lidi na tribunách byly mrtvoly - sotva potlesk. Chvíli jsem je pozoroval a vypadalo to, že jim někdo podal nějakou umrtvující drogu. Několik se jich snažilo tleskat do rytmu, připomínali u toho chovance ústavu pro mentálně postižený lidi a telskali spíš do rytmu skladby předchozí, než tý co zrovna hrála - jinak si to nedovedu vysvětlit. Bylo tam tolik hovad, že je mi z toho doteď špatně. Bylo tam hodně slováků a moraváků. Jeden pán ze Slovenska mě zbuzeroval za lístek ČD, co ležel vedle mě ale nebyl můj. Že prej on je z ciziny, ale tohle by si nedovolil. V tu chvíli jsem mu nebyl schopnej nic říct, to člověka totiž úplně paralizuje.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 30.6.2005 13:52  7724
    to musel bejt teda zážitek... :(
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 30.6.2005 13:51  7723
    michellKvůli tomuhle jsem tam právě nešel. Škoda, že většina fanoušku BS jsou takova hovada, že nerespektují slušné mravy a svobodu druhých. Koupím si asi další řadovku a pěkně v klidu u kafíčka si to poslechnu.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 30.6.2005 13:46 - Odhlášení (17:00) 7722
    jack, jimiIMHO za ten pochybný Ozzyho výkon ze začátku mohly problémy s mikrofonem - pak si ho přece měnil...
    Pro všechny kdo tam včera nebyli: Propásli jste jedinečný setkání s hordou zhruba 15 000 odporných agresivních smradlavých buranů v tričkách "Black Sabbath", "Ozzy", "Soulfly", nebo třeba "Nazareth". Největšim zážitkem pro ně bylo párkrát si zařvat "hraj, pičo!!!" nebo "HOBLUJ!". Zvuk byl to nejpříšernější co jsem kdy žažil, ale to bylo asi dost místem kde jsme stáli (přesně uprostřed plochy, pod kostkou). Bylo to tak nahlas, že když jsem měl špunty vražený až v mozku, stejně mi něco vyrvávalo vnitřnosti z těla. Rvačka se skalním "fandou" Soulfly, i když jsem se jí přímo nezúčastnil, byla moc zábavná. Už jsem pak ani nic neříkal, když za mnou nějaký prase hulilo asi třetího jointa. Opravdu zážitek.
    Jinak setlist byl zajímavej, pokusim se vzpomenout. Hráli The Wizard (to ale asi nikdo neznal?), After Forever, i kousek Sleeping Village...
    jack jack sickbags on standby! 30.6.2005 13:33  7721
    jimimne prislo, ze zacal ujizdet spis ke konci. jinak vsechno super, ale soulfly byli fakt za trest.
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 30.6.2005 12:01  7720
    Dutch: Ze začtku jsme se shodli (já a jedna holka a jeden kluk) že byl Ozzy ze začátku falešnej, ale pak to asi rozdejchal.. (na tohle se stejně ale nehledí, bylo to skvělí i tak!)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 30.6.2005 10:56 - Klub IE vs zbytek browseru (17:53) 7717
    Asi šílenej jako vždy.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 30.6.2005 10:55  7716
    JimiDobrý. Jakej byl Ozzy?
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 30.6.2005 08:51  7715
    Kua! Velveti se Sabbathama byli skvělí! až na ty zasraný Soufly. Tak špatny to nebylo, ale proč ty dementi měli hlasitost o třetinu věčí než Velveti se Sabbathama. Přisaham, že ještě ted slyšim pištění v uších a to jen tak nepřestane... Každej si tam po nich prohrabával uši, pokud je neměl zacpaný jako chlápek vedle.. Jinak jsem si vodnesli suvenýry. 2 Iommiho trsadla, bubenickou paličku a vajgl Slashe. + příjemné vykoupání od Ozzyho kýblu... yeah!
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 29.6.2005 09:40  7714
    Luke: Já Ti nevím...:)

    Mikulik: Alespon někdo :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 29.6.2005 09:39  7713
    já viděl na DVD koncert Ozzyho asi z roku 1999, nezpíval špatně, ale asi z toho koncertu moc neměl... pořád koukal na nápovědu s textem a nemotorně se pohyboval kolem mikrofonu...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 29.6.2005 09:37  7712
    Současnej Ozzy na mě působí přesně tak, jak popisuje Case. Když jsem ho viděl s triem Wylde-Trujilo-Bordin, bylo mi tý energický, našlapaný kapely úplně líto. V nasazení i výkonu ho předháněli o několik koňskejch délek.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 29.6.2005 09:34  7711
    ale jistou fyzickou podobnost Ozzyho s Robertem Smithem nepopřeš (až na ten účes... a celkovou zchátralost) :))
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 29.6.2005 09:32  7710
    Muhahá, Gilbert stále nestrávil to, že jsem mu před rokem nebo kdy to bylo napsal, že si nehodlám naposlouchávat Beatles, jelikož mě nezajímají :)))) Nádhera :))

    jack: No jako trapně směšná figurka hudební scény mi za zmínku stojí, jinak skutečně ne. Plus když ho někde budou hrát v rádiu, asi to vyloženě nevypnu. To je tak vše, co pro mě Ozzy znamená.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 29.6.2005 07:58  7709
    hm, dobrý tři příspěvky... :))
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 28.6.2005 23:48 - Odhlášení (17:00) 7708
    Case je vyřízenej - dyť to tady denně vidim.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 28.6.2005 23:45  7707
    Case například neuznává Beatles a Led Zeppelin (což o to, ale on je neuznává děsně okázale). Takže jeho reakcím na Ozzyho se divit nemůžu.
    jack jack sickbags on standby! 28.6.2005 23:42  7705
    casejestli je ti uplne kradeny, co umel a napsal driv, dost se divim, ze ti vubec stoji za zminku.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 28.6.2005 22:33  7704
    VikyTak úplně vykradený to není, ale jsou tam použitý hodně provařený postupy.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 28.6.2005 21:22 - Oblíbené kluby (17:09) 7703
    Písnička Here I Am od Steva Earla, co teď v jednom kuse poslouchám, lidem co to zaslechli i mně něco známého silně připomíná ale nevíme co...?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.6.2005 20:24  7702
    michell: Možná by měl uvažovat o kariéře v herectví, je-li to tak. Taky ho museli v devatenácti dovést až k mikrofonu a postavit ho před něj a na konci koncertu ho zase 'vyzvednout'? A taky tehdy 'odzpívával' koncerty z playbacku? Pokud ano, tak v tom případě měl vymleto už tehdy a tím hůř pro něj.

    BTW jeho show na MTV jsem v životě neviděl, tenhle typ pořadu mě skutečně ničím nepřitahuje (pokud teda myslíš tu jeho reality show nebo co to je).
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 28.6.2005 20:13 - Odhlášení (17:00) 7701
    CaseTy seš jinak hodne chytrej, ale jak tohle víš? Odkud sis udělal ten obrázek? Z toho jak chodí a mluví v televizi? Jsi jeden z těch co vzal jeho show na MTV úplně vážně? Ten člověk takhle chodil a mluvil už když mu bylo 19! Akorát měl mnohem menší slovní zásobu...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.6.2005 20:04  7700
    jack: No mně je popravdě úplně ukradený, co uměl a napsal dřív, ted je to prostě mektající belhající se ubožák, kterému naprosto schází jakákoliv soudnost. Něco jako papež, akorát ten si za to alespon nemohl sám a s tím 'vystupováním' to taky až tak ovlivnit nemohl. To není urážení, to jsou fakta.

    Na druhou stranu nelze upřít jeho nepřímé zásluhy v boji proti drogám, protože je skutečně ostrašujícím případem (ale fetákům to bude stejně jedno, počítám).
    jony jony anything jesus does i can do better 28.6.2005 18:26  7699
    na mne i staří black sabbath působili pitomně :-) (ale uznávám, že mám asi nějaký oosbní blok či co, neb poslouchám řadu věcí z ranných BS výcházejících)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 28.6.2005 18:23 - Odhlášení (17:00) 7698
    Vy ho znáte, že tak jistojistě víte že je nesvéprávnej? Mluvili jste s nim?
    jack jack sickbags on standby! 28.6.2005 17:57  7697
    casene, ale prijde mi dost mimonsky urazet malem nesvepravnyho cloveka a pominout pritom veskerou jeho tvurci praci z dob, kdy mel jeste neco v hlave..
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 28.6.2005 16:00  7696
    no já bych se bál, že tu vodu omylem naleje do odposlechu nebo někam do elektriky a na pódiu pak bude veselo... :)
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 28.6.2005 15:59  7695
    Case 7688: imho ne..
    jack: šak to se ti jen tak nestavá aby ti na palici vylil vodu samotnej Ozzy :)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 28.6.2005 09:50  7694
    Krasavec jeden.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 28.6.2005 09:49 - Odhlášení (17:40) 7693
    Mam dojem, ze potom, jak Ozzy natocil v Praze jeden svuj klip, kde ho tusim nesou v rakvi, tak pry tvrdil, ze Prahu si vybral proto, ze pro tenhle svuj klip potreboval "opravdu vyjimecne hnusne lidi", ktere jinde nemohl najit :-) a tady je nasel...

    yesivan Yesivan 28.6.2005 09:42  7692
    No, když jsem viděl Ozzyho v Praze (rok 1996??98??), tak nejen poléval lidi skoro po každé skladbě vodou z kýble, kterou mu speciální nosič nosil, ale měl také vodní stříkačku, takže si vyhrál jako malé děcko. Horší to bylo s lidma v kotli pod podiem vzhledem k tomu, že byl tuším listopad. Ale zase na druhe straně, po koncertu Ozzyho je to jedno (ten listopad :-) )
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.6.2005 00:27  7691
    Jack: A já někde nějak hodnotil jeho dřívější hudební činnost? Ani jsem si nevšiml...
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 27.6.2005 21:54 - Oblíbené kluby (16:58) 7690
    Bez těch drog by to IMHO nikdy nebylo ono...
    jack jack sickbags on standby! 27.6.2005 20:40  7689
    jimi: taky tak :)
    case: co te zere? to, ze je ted ozzy drogama vymletej mameluk jeste nevypovida nic o jeho drivejsi hud. cinnosti..
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.6.2005 18:25  7688
    IMHO Ozzy ve svém současném stavu bude v hudbě čímkoliv, čím mu řekne manažer, že právě je.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 27.6.2005 17:06  7687
    mě to jen přišla zajímavá představa...
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 27.6.2005 17:01  7686
    mánička: bude tu mít koncík a to je dost aktuální, proto nevidim důvot se vo tom tady nebavit..
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 27.6.2005 16:42  7685
    Je Ozzy žena v hudbě?
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 27.6.2005 12:58  7684
    jack: už se těším! :)
    jack jack sickbags on standby! 27.6.2005 12:23  7683
    jimine strikacku, ale tys nevidel ten zivak, kde (tusim, ze pri childern of the grave) lije na obecenstvo kyble vody? :)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.6.2005 09:29  7682
    Při troše štěstí vás třeba i poslintá, když bude mít dobrej den.
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 26.6.2005 19:38  7681
    Luke: jo! aspoň jednou v životě!
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 26.6.2005 18:50 - Odhlášení (17:00) 7680
    Spíš Geezera! No třeba to pude nějak prolézt do toho kotle...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.6.2005 18:46  7679
    stejně bude Ozzy na pódiu umírat... to ho fakt chcete vidět tak z blízka??
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 26.6.2005 18:03  7678
    Macca: no já jsem spíš čekal suvenýr s hlavou netopíra, ale příjemné osvěžení taky neni špatný, gór když vim, že mizi tolika lidma je vždycky docela parno... Ne fakt, Ozzy tam má nákou stříkačku?
    macca Macca 26.6.2005 18:00  7677
    Do prvni rady a nechat se zlejt vodou? :))
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 26.6.2005 17:55  7676
    Macca: my je máme dopředu... kdyby jsme sebou měli fotak a nak by se to podařilo pronýst, dam sem fotky. Chcem mít ty nejlepší místa a taky něco pro to uděláme :)
    macca Macca 26.6.2005 17:48  7675
    Odtud to s tou blbosti vypada jinak, panove :)

    Kam ty listky mate?
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 26.6.2005 17:45  7674
    michell: prosím? tak to jsem od tebe dost dobře nepobral...
    My jsme stihli = já a dva další. Ty seš opravdu blbej.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 26.6.2005 17:22 - Odhlášení (17:00) 7673
    My jsme nestihli = já a dva další, ti další dva ze Sunflower Caravan. Ty seš opravdu blbej.
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 26.6.2005 10:03  7672
    michell 7634: My jsem stihli :o)=
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.6.2005 00:46  7671
    A merhaute, už je to profesor. Ten by ti dal, oslovovat ho pitomym rigovym doktorátem :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.6.2005 00:44  7670
    Já si řikal, že ho odněkud znám... Ivan Poledňák učí na FF UPOL, je to opravdu fachman a o jeho kvalitách bych si nedovolil pochybovat ani já :-O Ale jak jsem řikal, v těch skriptech je toho zatraceně málo.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 23.6.2005 23:48  7669
    PhDr. Ivan Poledňák (1931)http://www.musicology.upol.cz/profiles/polednakzivot.html

    je hlavním autorem věcné části Encyklopedie Jazzu a moderní populární hudby, informací je tam dost a dost (400 stran ve dvousloupcové sazbě dosti malým písmem, nějaká šestečka?) a jsem přesvědčen, že i přesně.

    Je to nejobsáhlejší, nejucelenější, nejkvalitnější tuzemské dílo na dané téma. A těžko může být kdy překonáno. Každý, kdo pídí po autorsky kvalitních hudebních informacích z oblasti MPHJ, by si měl sehnat všechny 4 díly někde v antikvariátu, případně zapůjčit v knihovně.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 23.6.2005 23:12  7668
    Náhodou se mi do rukou dostaly skripta o jazzu a populární hudbě (podobně se to i jmenovalo), z UPOLu, napsal je prof. Poledňák (podle všeho kapacita). Ne že by to bylo celý špatně, ale bylo toho tam děsně málo a tudíž zkresleně. Teď učitelé by si z toho vyobrali jenom zlomek a to si už vůbec nedokážu představit, co by z toho zbylo po projití traktem učitel-žák-sešit-žák.
    olias Olias 23.6.2005 23:04 - Oblíbené kluby (17:53) 7667
    A co třeba worldmusic??

    Navíc i tzv. populární hudba má své artificiální větve..Chápu,že to asi dneska mladé moc neba..Moc vám to nezávidím..
    kockamodroocka 23.6.2005 22:54  7666
    Vazne nikdo z vas nemel normalni hudebkarku? To se mam na co tesit.
    K te priprave ucitelu na VS: samozrejme se pripravuji i na vyucovani popularni hudby. Probira se z hlediska vyvoje a geneze zanru a promen zvukovosti, vyrazovych prostredku, vyvoje techniky.... ale prece jenom zakladni akcent zustava na hudbe artificialni a osnovy predpokladaji, ze se bude v hodinach pracovat hlavne s ni. Zalezi na uciteli. Je samozrejme jednodussi zpivat lidovky ze zpevniku nez se pokusit (alespon schematicky a treba jenom v hrubych rysech) nacrtnout napr. zakladni vetve rockove hudby, vyvoj country... atd.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 23.6.2005 13:55  7665
    AJJAD [7664]: hm, když Moldau, tak by se ten německej přízvuk vcelku hodil :)
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 22.6.2005 15:31 - Oblíbené kluby (17:09) 7663
    Já viděl "My Country", do Peprníka jsem se nedíval :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:46  7662
    idleHmm, asi špatnej, ale zažitej překlad. Teď narychlo mě napadá jenom Olověná vesta, ale kolik podobnejch v češtině máme, že.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.6.2005 14:42  7661
    Gilbert [7660]: a na Amazonu taky My Fatherland, ale v celkovým počtu výskytů je to přitom několikanásobně v menšině
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:41  7660
    idleAllClassical.com zná My Fatherland, Angličtina pro pokročilé I. od J. Peprníka taky :-O
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:40  7659
    Got, protože je to anglická písnička. Američan by podobnýho hitu schopnej nebyl.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.6.2005 14:40  7658
    Gilbert [7654]: taky mi Fatherland přijde výstižnější, ale znám to spíš jako My Country. Každopádně mě celkem překvapuje, že to je očividně nejednotný.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:39  7657
    :-))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 14:38  7656
    no jo, got... to sou ty hrozný anglický časy...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:36  7655
    Jo, She's Got a Country, to je dobrej hit. Připomíná mi to "překlady" mnoha jídelních lístků.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:36  7654
    idleAha. No nic, já to znám jako My Fatherland. Anebo ještě líp, jako Mou vlast.
    Čistě hypoteticky, fatherland to vystihuje líp, ne? Slovo vlast taky nepoužíváš každej den.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 14:35  7653
    já myslel že správnej překlad je She has country?
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 22.6.2005 14:33  7652
    Gilbert: Taky to mám doma pod názvem "My Country".... nejspíš od Supraphonu.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.6.2005 14:32  7651
    Gilbert [7650]: viz Google:
    Results 1 - 10 of about 43,700 for my country smetana
    Results 1 - 10 of about 782 for my fatherland smetana
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:27  7650
    Překládá se to jako My Fatherland, takže jsem se nemýlil.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 14:21  7649
    takovýhle country si taky občas dávám... :)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 22.6.2005 14:20  7648
    Luke no jasně: někdy od Grateful Dead a momentálně The Allman Brothers Band - Live Unplugged Los Angeles 6-11-92
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.6.2005 14:18  7647
    Gilbert [7646]: jo
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 14:15  7646
    máničkaTo se překládá jako My Country?? :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 14:10  7645
    Mánička: Tak ty už posloucháš country??? Kam ten svět spěje...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 22.6.2005 13:45  7644
    jojo Smetanu mi tímto v hudebce dokonale zprotivili a až nedávno jsem ji objevil na zakoupeném CD "My Country" :)
    hlad Hlad I like to remember things my own way. - Not necessarily the way they happened. 22.6.2005 13:40 - Klub Hifi inzerce (17:56) 7643
    "petka z Cobaina" to mi pripomina hlasku z filmu Visaci Zamek 1982-2007
    "...Morrisona taky neumis...co mam s tebou delat..." ;)
    yesivan Yesivan 22.6.2005 13:30  7642
    Já mám vzpomínku na hudebku na gymplu jedinou světlou to když od nás chtěl mít profesor pokoj (už nevím z jakého důvodu), tak povolil, abychom si pustili přinesené LP SWEET - Desolation Boulevard. Tehdy to bylo asi dva roky staré a byla to bomba. Jinak ale mám obdobné zkušenosti, jak popisovali i ostatní. Psali jste to hezky, pobavil jsem se, dík :-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 22.6.2005 12:25  7641
    Občas jsem toho Bernsteina zahlédl, nejvíc mě dostala ukázka, kdy říkal, že si spousta lidí myslí, že dirigent je vpodstatě k ničemu. A pak přestal dirigovat. To jste měli slyšet :-))
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.6.2005 12:24  7640
    Á, Bernstein... Mrzí mě, že jsem si to nenatáčel. Ale vyšlo to i knižně, bahlížel jsem do toho a taky boží. Stejně bezva je jeho přístup k popu (Beatles a tak), docela mi to pomohlo pochopit, že se daj' vyznávat oba přístupy.
    A nebál se řikat, že Mozart je legrační.

    A Vltavu, co pramení, sílí, protíká kolem čehosi až do Prahy a pod Karlovym mostem, tu si taky pamatuju. Děs.
    Jinak škola si může objednat tyhle ty kurzy http://www.nacerno.cz/view.php?cisloclanku=2005010201, to je jiný kafe.
    olias Olias 22.6.2005 12:07 - Oblíbené kluby (17:53) 7639
    koukám,že dneska zase gramaticky exceluju...
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 22.6.2005 12:06 - Odhlášení (17:00) 7638
    Mikulik:))) Teda to mě pobavilo!
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 12:04  7637
    Jo, na ty Bernsteinovy pořady jsem koukal a bylo to dost zajímavý.
    olias Olias 22.6.2005 12:01 - Oblíbené kluby (17:53) 7636
    Perfektní přístup k dětem měl v tomhle Leonard Bernstein.Jeho pořady pro děti byli úžasné..viděl jste to někdo??

    Myslím,že problém je hlavně v těch učitelích,to máte pravdu.Ale mám několik známích o které se nebojím...jestli teda budou učit..Otázka je,jak na tom budou s porozuměním mládeži za takových dvacet let..
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.6.2005 11:58  7635
    Náš gympláckej profesor hidebky jazzman měl vypěstovanou averzi k rocku (on mu teda ještě říkal postaru, beat). Jednou třeba přinesl na hodinu rockový magazín Bang! a aby nám ukázal úpadek soudobého rocku začal překládat názvy skladeb Cannibal Corpse. Monotónním hlasem se třídou linulo: "Znásilněná a stažená z kůže... vraždy krumpáčem..."

    A mě se neustále s pohrdáním v hlase ptal: Tak co, ještě hraješ v té "skupině"?" A protože miloval velkolepé obsazení big bandů, prohlašoval: "Jo jo, vám dneska stačí je tři kytary a ešus..."
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 22.6.2005 11:58 - Odhlášení (17:00) 7634
    DutchNo jasně že jdu na sabbath. Bohužel, nestihli jsme už koupit ty lístky úplně k podiu.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 22.6.2005 11:57 - Odhlášení (17:00) 7633
    Pozor, já ale zažil mladýho učitele, kterej se nás v devítce snažil učit opravdu hudební výchovu - základy hudební teorie. Plus k tomu byly ty referáty. Opravdu nedocenitelná snaha. Bohužel, ten člověk z nás byl na prášky, když při výkladu stupnic jsme řvali jak paviáni a referáty byly strašlivě nekvalitní. A o jaký muzice, to už jsem tady naznačil. Ve třídě nás bylo osmnáct a jen asi tři referáty byly o něčem kvalitním. Vzpomínám si, že spolužák měl Beatles. Musel to ale nacpat do 20ti minut + ukázky. :)
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 22.6.2005 11:55  7632
    michellJdeš na koncert Black Sabbath? Já jsem ve škole zpíval Kaťušu či jak se to jmenovalo.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.6.2005 11:54  7631
    FreeJo, jo, jo! Tyhle hlášky snad byly v osnovách :o)
    twinny Twinny 22.6.2005 11:51  7630
    Jo hudebky ve škole to byla paráda,hlavně na gymplu poslech vážné hudby,parkrát se i stalo,že při tom někdo usnul.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.6.2005 11:49  7629
    Free: :)) Přesně to.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 22.6.2005 11:48 - Odhlášení (17:00) 7628
    NO JASNĚ!!!!
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 22.6.2005 11:46  7627
    Hele, a taky jste měli takovýto "tady slyšíte ty pramínky, ... tady Vltava protéká okolo slavného Tábora,.... " atd. ?
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 22.6.2005 11:43 - Odhlášení (17:00) 7626
    Jinak roky předtim nás trápila asi 140 cm vysoká babča s klávesama a nutila nás zpívat lidovky z knížky. :(
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 22.6.2005 11:42 - Odhlášení (17:00) 7625
    DutchJá pouštel živou desku z Ummagumma, už přesně nevim jakou část, pak něco z Atom Heart Mother a pak až The Wall. Bylo mi asi 13 a musim se přiznat, že tenkrát jsem Pink Floyd fakt neposlouchal. Byl to nápad mýho bratra, kterej se tak trochu snažil abych poslouchal něco dobrýho. O rok pozdějc jsem už byl posedlej sabaťák a vztekle jsem pokřikoval nadávky směrem k tabuli, když měla jedna přitroublá spolužačka referát na holčičí pop nejhrubšího zrna...
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 22.6.2005 11:37  7624
    michellTo je dobrý přístup, tak na tu dnešní verbež. :)

    Já bych jim pustil 2x Echoes a byla by hodina pryč. :)

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  


    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *