Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz


kill file

17:58
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 14.10.2005 11:58  8137
    Stačí, když autora zastupuje OSA NOSTRAa pak se autor třebas nestačí divit, kde a jak se objeví .... viz nedávná kauza zneužití Kryla hraním v bolševickém rádiu a další ...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 14.10.2005 11:55 - Klub Hardware (17:57) 8136
    Filozof: viz manicka 8130

    To je opravdu mozne nejak uniknout tem soucasnym hitovkam? Bydlite mimo civilizaci, nechodite do prace, na nakupy, nejezdite autobusem, nemate doma radio, TV, deti, kterym by se to libilo atd. atd.???
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 14.10.2005 11:41  8135
    VinylMajitel autorských práv nerovná se autor.
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 14.10.2005 11:32  8134
    nemusi, opravdu nemusi davat souhlas..
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.10.2005 11:30  8133
    Mě víc vaděj předělávky klenotů jako Owner of a Lonely Heart či Comfortably Numb do diskotékových hávů. Jestli jste neslyšeli buďte rádi. Vadí mi na tom i ta skutečnost, že k takovému prznění musí dát autor souhlas.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 14.10.2005 11:25 - Oblíbené kluby (17:09) 8132
    Já před časem letmo zaslech slova "crazy frog" ale co to je jsem se dozvěděl, taky až tady. :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 14.10.2005 10:47  8131
    MáničkaŠmankote - to přeci znamená, že za 20 let bude úroveň ještě o hodně nižší... Nic víc.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 14.10.2005 10:43  8130
    F.: Pegas asi mínil toto "Za 20 let se Ti Žabák bude zdát jako vysoké umění."
    matrix Matrix ...elektrický proud usmrcuje! 14.10.2005 10:43  8129
    PegasCo je to žabák?
    Se nějak nechytám.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 14.10.2005 10:40  8128
    Pegas???
    To má být na mne??
    Já někde tvrdil, že si na Žabáke někdo vzpomene za rok či dvacet???
    Že bys měl ještě noční mlhu před očima? :-))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 14.10.2005 10:39  8127
    Mánička1) Já se o nich dozvěděl také tady - to je snad jedno, ne?

    2) Zapomněl jsi Horňáka, Muchovou...
    Ze srdce nesnáším komun-pop z Janečkovy a Davidovy továrny - to co píšeš, ale obávám se, že je přeci jen alespoň jednu třídu nad Turbulenc, Marešem atd. Prostě aspoň trochu ty lidi zpívali. Dnes je to vše už rovnou napůl parodie sama na sebe :-(
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 14.10.2005 10:38 - Klub Hardware (17:57) 8126
    Filozof: Podle me se pletes, za dva roky si na zabaka nikdo nevzpomene. Tedy z tech, pro ktere je ted hit, pochybuju, ze to budou poslouchat, protoze bude zas nejaky novy objev. Ostatnim treba jenom myslenka na nej zpusobi nocni mury i po letech :-) A za dvacet let? To uz ani nahodou.

    Smirte se s tim, ze vase oblibena muzika se v hitparadach neobjevi a poslouchejte, co se vam libi. Zebricky jsou k nicemu.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 14.10.2005 10:14  8125
    divím se že se o těch hrůzách vůbec dozvíte, já o nich slyším jen tady :-)

    Ale jinak podle mě byli před lety Vávra, Tofi, David, Holky z naší školky a na západě třeba Modern Talking stejně hrozní jako dnešní komerce...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 14.10.2005 09:59  8124
    Teď musím souhlasit s Filozofem. Při loňských "letních hitech" jsem si říkal, že hlouběji už klesnout nelze - letošní Žabák mne ovšem přesvědčil že je možné vše a děsím se, co nás čeká v letech příštích.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 14.10.2005 09:54  8122
    LukeTo je přeci jedno. Jde o obecnou úroveň hitparád u nás a v menší míře i jinde ve světě. Žabák dnes, chrobák zítra. Nejde o módní vlnu, ale o nepřetržitý proud módních vln se stále sestupující kvalitou v průběhu posledních 30 let. Za 20 let se Ti Žabák bude zdát jako vysoké umění. :-((
    Občasné proniknutí něčeho normálního (Stones, McCartney, Lucie, Nohavica...) na přední místa je fajn, ale situaci zlepší jen trochu.
    macca Macca 14.10.2005 00:23  8121
    FilozofTo bylo jenom drobne rypnuti :o)
    Na tvoji vyzvu se chystam reagovat, akorat to mam prozatim v poradi nesplnenych ukolu...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 13.10.2005 15:44  8120
    stouni viz u nás 2. místo v hitparáde? :) Spice girls už snad ani nejsou a žabák je jen módní vlna, ta přejde.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.10.2005 15:37  8119
    LukeKteré dědky máš na mysli? Kdo dnes konkuruje Žabákovi, Spice girls a podobným???
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 13.10.2005 13:13  8118
    filozof: no nejprodávanější jsou furt ty starý dědkové ze 60. a 70. let. tomu řikám úpadek.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.10.2005 13:12  8117
    LothianJe Vás strašně moc. Stejně jako s Žabákem, Turbulencem atd. Jsou-li to nejprodávanější tituly, musí Vás logicky být moc, co Vám to nevadí a uchu lahodí.
    Proti gustu...
    Jen jaksi nikdo nemůže po lidech chtít, aby z toho úpadku měli radost. To jistě chápeš.
    lothian Lothian 13.10.2005 12:58  8116
    FilosofKabát si tu hraje občas můj kluk,a nevadí mi to. Je to přeci jen bigboš.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.10.2005 11:53  8115
    Macca:-.)))
    A prosímTě, proč bych to nerad slyšel???
    Já jednak proti Paulovi nic nemám - považuji ho spolu s Johnem za dva nejlepší skladatele pop/rocku a jak už jsem psal minule (a Tys bohužel nereagoval na výzvu) - jeho sólovou tvorbu znám minimálně, takže ani nemůžu hodnotit, zda je to dobře či ne...
    A hlavně - i kdybych měl proti němu sebevíc, patří mezi vůbec nejúspěšnější, nejbohatší a nejžádanější skladatele UK (+ Elton John + Weber) mající, nebo mířící k titulu Sir. Že byl v žebříčkách asi milionkrát je samozřejmé a je to prostě fakt, který nemá nic co dělat s mým osobním vkusem a oblíbeností jeho hudby u mne. Je to fakt naprosto neutrální.
    Mimochodem - pokud už by mne u někoho štvalo, že je v žebřích v čele - jako známka povadlého vkusu, jsou miliony jiných adeptů (Maxim Turbulenc, Těžkej Pokondr, Mareš, Žabák, Kabát atd atd.)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 13.10.2005 01:18  8114
    dodatekzapomněl jsem, že dsotm se pohybovalo v GB taky až do ledna 1975, celkem 87 týdnů, takže s tím maccou se opravdu utkávalo po celý 1974 ....
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 13.10.2005 01:13  8113
    NR.1 LP GB 1973 březen-říjenTy pinkfloydy - dsotm "válcovali" jako nr.1 například zeppelíni 5, Faces - ooh la la, Bowie - Aladdin Sane, Benny Goodman - Pure Gold, + Thatll be the day, Peters and Lee , Stewart, Rolling Stones , Slade, Status Quo ...

    Band On The Run nastoupilo do GB LP top až 15.12.1973 a zůstalo v ní až do listpadu 1974. Mezitím 3x nr.1
    macca Macca 12.10.2005 23:55  8112
    Filozof: asi to nerad uslysis, ale v te dobe to byl pravdepodobne McCartney s albem Band On The Run, ktery se behem cca dvouapul let v zebricku nekolikrat vracelo na prvni misto.
    mathewwide MathewWide 12.10.2005 14:24  8111
    Caute Vsetci. Ked mate niekto cas a chut mrknite na moju stranku www.ms.tsco.sk, vypocujte si ukazky mojej tvorby, a hodte mi na to nejaky komentar, aby som vedel kam sa mam zaradit :-). Keby vam neslo stahovanie tak priama linka je www.ms.tsco.sk/music.rar
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.10.2005 14:18  8110
    TwoflowerJo sorry - přehlédl jsem tu závorku - zmátlo mne to "...k nim...".
    Ale stejně je to zajímavé, jak se nedostalo na No. 1 při tak vyjímečné době prodeje v žebřích...
    Nevíte někdo, co bylo No. 1 v době, kdy tohle bylo No. 2?
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 12.10.2005 13:35  8109
    FilozofJa mluvil o DSOTM (protoze o nem byl tvuj puvodni dotaz).
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.10.2005 09:00  8108
    TwoflowerPochopitelně viz 8106
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.10.2005 08:59  8107
    MerhautDíky, večer jsem zapomněl se mrknout. :-)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 11.10.2005 20:45  8106
    PF - UK - LP - NR.1Atom Heart Mother (1970), Wish You Were Here (1975), Final Cut (1983), Division Bell (1994), Pulse (1995)
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 11.10.2005 17:09  8105
    FilozofV UK DSOTM dosahlo udajne #2.

    Viz.
    http://www.brain-damage.co.uk/dsotm/facts.html
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 11.10.2005 11:54  8104
    Ano, nahledni do analu, to rozhodne.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 11.10.2005 10:59  8103
    TwoflowerS tím No. 1 v UK nemáš pravdu. Doma se mrknu a napíšu. Bylo jich více než v USA (pokud si dobře vzpomínám, jak jsem to v rychlosti o víkendu viděl...).
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 11.10.2005 10:51  8102
    FilozofTo je asi pravda. Ale cetl jsem, ze i hudebni kritici k nim byli privetivejsi v Americe. V UK taky nikdy nedosahli #1, v USA ano (s DSOTM).
    tryskove_x Tryskove_X Tsunami_X zapomina hesla a email adresy 10.10.2005 13:01  8101
    Case & Krtečekdekuji prevelice...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.10.2005 11:13  8100
    Poslechni si verzi na On the night.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 10.10.2005 11:05  8099
    CaseTo bohužel nemohu posoudit.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.10.2005 10:58  8098
    No živě to rozhodně zrovna nejslabší věc není...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 10.10.2005 09:38  8097
    DS : Walk Of Life.Tak jsem si to polsech. Kdybyste řekli, že je to ten vtíravý country cajdák, asi bych si vzpoměl. Určitě nejslabší věc celého, jinak výborného, alba.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 10.10.2005 01:47 - Odhlášení (17:40) 8096
    Max Raabe und das Palastorchester
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.10.2005 01:33  8095
    Das Palast Orchestra
    tryskove_x Tryskove_X Tsunami_X zapomina hesla a email adresy 10.10.2005 01:22  8094
    Mam otazku na mistni znalce...podarilo se mi ziskat nekolik mp3 jisteho swingoveho uskupeni, ktere to proklada elektronikou, ale v zasade predelava hity stejne jako Paul Anka...mj Abba, Britney Spears, Queen, Tom Jones etc....zaboha nemuzu zjistit jak se tohle uskupeni jmenuje, respektive jake je prvni slovo jejich jmena kdyz druhe je Orchestr (nevim jestli cesky nebo anglicky), prvni je snad Palace ci neco podobneho ale nemuzu nic najit...poradi mi nekdo?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 9.10.2005 09:07  8093
    TwoflowerNo, to se asi říct nedá. V UK měli 28 zápisů v žebříčcích a v USA 23...
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 7.10.2005 22:38  8092
    DSOTMV UK Floydi nemeli na ruzich ustlano...vetsi uspechy slavili za morem.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 7.10.2005 22:12  8091
    A co DSOTM???Kam se ztratilo??? 800 týdnů v žebříčcích a nic???
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 7.10.2005 20:34 - Oblíbené kluby (17:09) 8090
    Jo, na CMT zas dělali nejlepší country písně všech dob, a pak nejzamilovanější country písně všech dob a kdovíco ještě :))
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 7.10.2005 18:33 - Klub Pink Stones (17:01) 8089
    FreePatří to ke Knopflerově skladatelskému stylu, který jde spíše do minulosti. Má ještě jednu podobnou věc, Cannibals.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 7.10.2005 18:28  8088
    Jo, jo, ale bohužel při vší své úctě k Dire Straits musím přiznat, že mi to i v originálu přišlo trochu jako sračka.....
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 7.10.2005 18:25 - Klub Pink Stones (17:01) 8087
    ZagorováTo se ani nedivím, že to nepovolili vydat, jestli si to poslechli. Kdyby ještě uměli česky, tak by zjistili, že i ten text je hrozná sračka.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 7.10.2005 17:37 - Klub Hudební klub (17:58) 8086
    nejprodávanější desky v UK 1. The Beatles - Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band - 1967 4.5 million
    2. Oasis - (What's the Story) Morning Glory - 1995 4.2 million
    3. Dire Straits - Brothers In Arms - 1985 3.9 million
    4. Michael Jackson - Bad - 1987 3.9 million
    5. Madonna - The Immaculate Collection - 1990 3.6 million
    6. ABBA - ABBA Gold - 1992 3.6 million
    7. Simply Red - Stars - 1991 3.6 million
    8. Michael Jackson - Thriller - 1982 3.3 million
    9. Queen - Greatest Hits (Volume One) - 1981 3.3 million
    10. Alanis Morissette - Jagged Little Pill - 1998 3.0 million
    11. Shania Twain - Come On Over - 2000 3.0 million
    12. Fleetwood Mac - Rumours - 1977 3.0 million
    13. Spice Girls - Spice - 1996 3.0 million
    14. Dido - No Angel - 2002 2.8 million
    15. Robbie Williams - I've Been Expecting You - 2000 2.7 million
    16. The Corrs - Talk On Corners - 1999 2.7 million
    17. Elton John - The Very Best Of Elton John - 1995 2.7 million
    18. David Gray - White Ladder - 2002 2.7 million
    19. Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water - 1970 2.5 million
    20. Simon and Garfunkel - Simon and Garfunkel's Greatest Hits - 1972 2.5 million


    Zbývá snad jen dodat, že (What's the Story) Morning Glory se za poslední 3 roky prodalo 900 000 tisíc a každý týden se ho prodává cca 7000... uvidíme...
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 7.10.2005 16:45 - Oblíbené kluby (17:58) 8085
    Taky bych řek :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 7.10.2005 16:44  8084
    Freehmm...asi ji slyšeli v češtině... :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 7.10.2005 16:25  8083
    Kdyby někdo chtěl detaily:
    "02.02.2005 - Náhlá loučení speciál - změna v bonusech
    V pravé části stránek najdete odkaz na speciál o chystané reedici Náhlá loučení. Na základě výsledků ankety byla mezi bonusy nově zařazena píseň Fata morgana (Petr Janda/Zdeněk Rytíř), která vyšla v roce 1973 na SP. Na CD zatím vydána nebyla. V anketě byla jednou z nejžádanějších a zatím pro ni hlasovalo téměř 42 % účastníků. Píseň nahradí dosud plánovanou Dobré Jitro, kterou potkal podobný osud jako Mám plán. Zahraniční majitelé autorských práv nesvolili s jejím českým vydáním."
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 7.10.2005 16:18  8082
    Mě se svým hudebním hluchem to vůbec nic neříká, radši si to doma pustím. Teda od Dire Straits :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 7.10.2005 16:17  8081
    ano, ano, moc hezkej kousek....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 7.10.2005 16:13  8080
    příííšernost...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 7.10.2005 16:09  8079
    Aaaarghh...

    Doteď jsem netušil, že to nazpívala...

    Bohajeho, ten text je hroznej...a asi mám málo fantazie, ale prostě si ho na tu melodii nedokážu napasovat...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 7.10.2005 16:05  8078
    Tak ještě takhle to zkusíme.

    Slabším povahám se omlouvám :-)

    Hana Zagorová - Dobré Jitro

    Dobré jitro, říkám dobré ráno,
    hezké probuzení, dobrý den,
    ať má každý dneska v očích psáno
    něžné slůvko letním paprskem.

    Dobré jitro i štíty domů
    a tváře chodníků,
    dobré ráno, vůně stromů,
    orosená stébla trávníků.

    Tak dobré jitro nábřeží
    a všechny zvony ve věžích.
    Dobrý den všem s okny dokořán,
    řeknu s úsměvem.

    Dobré jitro, dobré ráno,
    hezké probuzení, už je pět,
    zazněl budík, načež na piáno
    začal někdo burácet.

    A tak se ztrácím nenápadně,
    jdu prázdnou ulicí
    a v tu chvíli, a to řádně,
    do nitky mě zlil vůz kropicí.

    Já v šoku stála, to je tedy cíl,
    ten řidič vystoupil a dál
    nejdřív se mi smál,
    pak se omluvil a pak odjel dál.

    Je mi fantasticky, je mi príma.
    Hezké probuzení, dobrý den,
    stokrát stále víc a více vnímám,
    jak je člověk málo všímavej,
    i když první vběhnu páskou
    nevím, že vyhrávám.

    Častokrát se potkám s láskou,
    nevím, že tu lásku políbit mám.

    Však ještě jsou tu dobrá jitra dobrých rán.
    K nim patří otevřená okna dokořán,
    kde co já vím, lásku, kterou sním,
    prvně políbím.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 7.10.2005 16:01  8077
    Freesakra, taky mi to nic neříká, musím pozornějc poslouchat radio :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 7.10.2005 15:58  8076
    "Dobré jitro" :-)))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 7.10.2005 15:35  8075
    FreeJak se to jmenuje od Hanky?
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 7.10.2005 15:29  8074
    vinyl: aspoň od Hanky Zagorový bys to moh´ znát, i když třeba nedobrovolně. :-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 7.10.2005 14:09  8073
    RavilNeznám-li název, nemůže to být nejznámější skladba. :-))

    To mě přivádí k tomu, že spoustu úžasných skladeb neznám jménem. Poslouchám vždycky celou desku, takže pokud nemá nějakej výraznej refrén, kde je název zmíněn, tak název skladby neznám.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 7.10.2005 13:55  8072
    vynilTo víš že to znáš. Akorát neznáš název. Je to jedna z nejznámějších melodií 80.let. Klip z americkýho fotbalu.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 7.10.2005 13:44  8071
    Sultans Of Swing, bezesporu.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 7.10.2005 13:42 - Klub Pink Stones (17:01) 8070
    Ravil SatonJá bych řekl Sultans Of Swing, Brothers In Arms, Walk Of Life nebo Money For Nothing, i Romeo And Juliet je dost známá.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 7.10.2005 13:41  8069
    Raviltu neznám :-)))
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 7.10.2005 13:40  8068
    vynilJednoznačně nejznámější skladbou DS je podle mě Walk Of Life.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 7.10.2005 13:33 - Klub Pink Stones (17:01) 8067
    Domokratická určitě. Domovní důvěrnice jsou páteří systému.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 7.10.2005 13:26  8066
    a KSČM je domokratická strana :-)
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 7.10.2005 13:24  8065
    včera rudé dneska chudé
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 7.10.2005 13:23  8064
    Právo už dávno není rudé...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 7.10.2005 13:11  8063
    VInylŠpulák - Právo - taky jsem sednul na pr... :-)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 7.10.2005 13:10  8062
    vinylTo píše už dlouho... nejvíc si chudák užil, když musel psát recenze na každý díl Nemocnice na kraji města po 20 letech. Běžní čtenáři Novinek, neuvyklí na jeho styl, mu v diskusi pod každou recenzí spílali o sto šest :o)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 7.10.2005 13:00  8061
    Sultans... jsou jednoznačně nejznámější písní od DS, takž logická volba.

    Špulák píše pro Právo! :-))))
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 7.10.2005 12:21  8060
    Case: Brothers in Arms, Money for Nothing, ale je fakt, že Dire Straits nejsou zrovna moje krevní skupina.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 7.10.2005 11:58 - Oblíbené kluby (17:58) 8059
    No, zase tam nejsou písničky od nějakých blbých kapel, na druhou stranu, jsou tam docela kvalitky. Až na ty popčárny od Shakiry a Britney. U Jacksona to neposoudím, jeho písně neznám. Co se týče Queen, taky je to spíš popovka.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 7.10.2005 11:56  8058
    Slarque: Co jiného bys u Dire Straits čekal?
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 7.10.2005 11:53  8057
    Nejoblíbenější písně na světěJsou tady další podivuhodné výsledky jedné z mnoha zbytečných anket.
    Druhé a páté místo mi nic neříká (i když je dost možné, že jsem to slyšel), nejoblíbenější písně od Michaela Jacksona, U2 či Dire Straits mě poněkud překvapily, já bych čekal jiné.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 1.10.2005 10:42 - Odhlášení (17:40) 8056
    Stingovi a Annie Lennox to s Hancockem ladíNa desce Possibilities Herbie Hancocka se objevila více než výjimečná
    sestava spoluhráčů - Sting, Annie Lennox, Carlos Santana, Joss Stone,
    Christina Aguilera a další. Těžko si lze představit podivnější kapelu,
    přesto jim to až na výjimky společně docela ladí.

    http://www.novinky.cz/kultura/66265-stingovi-a-annie-lennox-to-s-hancockem-ladi.html
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 1.10.2005 09:21 - Oblíbené kluby (17:09) 8055
    Tak jsem hlasoval třeba pro pětku.
    Já už jsem rozmazlený moderním zvukem (což je pro mě cca od 90.let) a když si to tak uvědomím, většina mých oblíbených CD je z devadesátých let. Ale možná by byla správnější poslední možnost, nevím.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 1.10.2005 08:15 - Klub Hudební klub (17:58) 8054
    nová anketka
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 30.9.2005 23:49  8053
    Beefheart je hodně svéráznej a není na denní poslouchání, ale má(měl?) občas geniální nápady. Ale není to nic pro cimrdliky. :)
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 30.9.2005 19:25  8052
    on beefheart ma ruzna obdobi. v nekterych je genialne sileny, v nekterych trochu sterilni. oproti zappovi je mnohem zemitejsti. taktez vic cerpa z blues a jeho texty jsou o hodne nepochopitelnejsi nez ty od z. asi to neni hudba pro kazdeho. vyzaduje vetsi davku tolerance nez je obvykle.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 30.9.2005 13:35 - Klub Pink Stones (17:01) 8051
    LothianTy starší Schulzeho věci znám zatím jenom povrchně ale jsou rozhodně lepší než nahrávky z poloviny 80.let, které mám kvůli tomu, že na nich hraje Shrieve.
    lothian Lothian 30.9.2005 13:24  8050
    BublaMise od Klause Schulze nejvíc líbí věci z let 1975 až 1977, tj Body Love,Moondawn,Timewind. Koncert,kde třetí stranu vinylu zpívá Arthur Brown je taky dobrý.
    A elektronické muziky je dobré víc, namátkou Tangerine dream, Michael Garrison, Adalbert von Deyen apod.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 30.9.2005 12:12  8049
    FilozofPřesně, teta Mimi měla pravdu!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 30.9.2005 12:03  8048
    MikulikProtože tím mlácením do kytary se přeci nemůžou uživit. To ví přece každý...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 30.9.2005 10:06  8047
    BublaA najít si nějakou slušnou práci.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 30.9.2005 10:02 - Klub Pink Stones (17:01) 8046
    Luke_BundaPo celou svojí kariéru potřebovali ostříhat.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 30.9.2005 10:01  8045
    LukeLOL
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 30.9.2005 10:00  8044
    Beatles neposlouchej, ty maj divný účesy a nejsou vůbec černě nalíčený...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 30.9.2005 09:59  8043
    To víš, já jsem ignorant, neznám žádné 'legendy' (ostatně Zappu znám akorát podle jména). A ani si nechci naposlouchat desky Beatles (zdravíme Gilberta!).
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 30.9.2005 09:58  8042
    BublaNěkdy Ti to pro srandu nehraju. Vážně se to brát nedá. ALe jako kuriozita je to dobré... :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 30.9.2005 09:54  8041
    CaseSorry, nenapadlo mne, že ho neznáš ani bez "h".
    Je zhruba stejně slavná jako Zappa a podobný šílenec. Bez poslechu se těžko dá popsat.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 29.9.2005 15:49  8040
    Bubla"Jinak například zrovna Divokej Bill je pro mě kombinací všeho, co v hudbě zrovna nemusim..."

    Pod to se taky podepisuju.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 29.9.2005 15:36 - Klub Pink Stones (17:01) 8039
    FilozofNeznám. Takhle skalní začátky (předpokládám) jsem nezkoumal. Ale nedávno jsem byl hodně příjemně překvapen zvukem elektronických bicích Impakt ze 70.let. Objevují se na několika albech co mám (včetně Schulzeho) a zní to zvláštně, ale fakt zajímavě.

    Jinak například zrovna Divokej Bill je pro mě kombinací všeho, co v hudbě zrovna nemusim...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.9.2005 15:09  8038
    Řek bych tak dvakrát až třikrát divnější než ranej Zappa.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 29.9.2005 15:06  8037
    Cpt. Beefheart je divnej. Hodně divnej.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 29.9.2005 15:04  8036
    MusMusMus: Nějak jsem nepředpokládal, že když nevím, co hledám, že bych z něj dostal spolehlivou odpověď.

    OK. Toho neznám. Nicméně pochybuju, že bych se nad ním rozplýval blahem, pokud by psal texty jako Divoký Bill. I kdyby byl sebeobdivovanější.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.9.2005 15:01  8035
    SlarqueKdepak, k luxování jen to nejkvalitnější!
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 29.9.2005 14:59  8034
    Case [8033]: to se neumis zeptat googlu? :)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 29.9.2005 14:58  8033
    No, to mi sice taky došlo, ale dobře, tak jinak - Kdo je to Beefhearth nebo Beefheart?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 29.9.2005 14:58  8032
    BubblaKdyž mluvíš o té elektronice - znáš duo Perrey a Kingsley z 60tých let? :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 29.9.2005 14:55  8031
    Case"...BTW kdo je Beefhearth?..."

    Asi myslel Beefheart.
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 29.9.2005 14:15  8030
    vinyl: Hudba k luxování? To nejspíš můžou být i daleko horší věci než Divokej Bill, ne?
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 29.9.2005 11:54  8029
    Black pointNakupoval jsem a dodali. Zavolali, co nemůžou sehnat, domluvili jsme se, kdy a jak vyzvednout... v pohodě. Zavolej jim, jak psal Olias.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 29.9.2005 11:20  8028
    "svým způsobem je to originální"

    No tak to nepochybně je, to je (bohužel) pravda...

    A pseudointelektuálské nebo pseudoumělecké taky nemusím, na tom se shodneme. Preferuji mnohem víc skutečně intelektuálské a/nebo skutečně umělecké texty. I za cenu, že je třeba ne zcela pochopím (jsou texty, které jsem pochopil třeba až po deseti letech, nebo přesněji - myslím si, že jsem je pochopil, s autory jsem to samozřejmě nekonzultoval).
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.9.2005 09:37  8027
    Bagdád je s hudbou ještě horší, lépeřečeno trapnější, než bez ní. Ještě horší je ale skladba Kotle, která má narozdíl od dvouminutového bagdádu skoro 7 minut. Asi to má bejt hiphop. Obě přeskakuju. Ale jinak, jak už jsem se párkrát zmínil, se mi Billové docela líbí, taková pohodička, třeba k luxování je to fajn.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 29.9.2005 01:03 - Oblíbené kluby (17:09) 8026
    Co se týče toho textu, nesouhlas s Casem :-) Ne že bych chtěl takovouhle celou desku, ale svým způsobem je to originální a fakt lepší než kolikrát různé ty pseudointelektuálskouměleské :)
    Jinak ale dávám taky přednost "standartním" textům ;)
    olias Olias 28.9.2005 23:15 - Oblíbené kluby (17:53) 8025
    Dave84VTýpci z Black Pointu jsou docela v pohodě lidi...když jim brnkneš,nebo napíšeš,jistě ti to vysvětlí...
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 28.9.2005 21:50 - Klub Pink Stones (17:01) 8024
    Dave84VJá jsem si věci blackpointu kupoval vždycky u nich v obchodě, takže s objednávkami jako takovými zkušenost nemám.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 28.9.2005 21:34  8023
    Máte někdo nějaké zkušenosti s internetovým obchodem Black point music? Co jsem si tam před pár měsíci objednal ještě nedorazilo, zato mně obšťastňují pravidelně reklamními maily. Rád bych věděl, jestli mám ještě čekat nebo shánět jinde.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 28.9.2005 19:57 - Klub Pink Stones (17:01) 8022
    slava"Ale i v oblastech hudby, která je nám dvěma blízká jsme museli vybírat, protože tam byla spousta sraček a bezobsažných plagiátů."

    Neznám Tě, takže nevím z čeho tady vycházíš, já jsem zatím sázel jen na prověřenou kvalitu a ne na automatické zkoušení encyklopedicky příbuzných kapel a "následovníků", takže jsem zatím na moc "bezobsažných plagiátů" konkrétně v těchto dvou stylech hudby, které jsou mi opravdu hodně blízké, nenarazil.

    Pokud jde o elektronickou hudbu, tak třeba u mě vede Klaus Schulze, alba jako Trancefer nebo Transfer Station Blue s Michaelem Shrievem. A Schulze to nahrával už v 70.letech.

    Ještě jsem chtěl dodat, že tím co jsem napsal nemyslím automaticky, že Ty patříš k té skupině lidí, co se probírá "encyklopedicky příbuznými kapelami a následovníky".
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 28.9.2005 19:04  8020
    slava: A co to jako jsou, ty „správný texty“?
    Ale v každém případě, text Bagdádu takhle bez hudby opravdu vypadá přinejmenším hloupě. „Výhoda“ některých koncertů tedy spočívá i v tom, že zpěvákovi nerozumíte ani slovo (pokud neznáte písně takové kapely nazpaměť). Ať žijí špatní zvukaři! :-)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.9.2005 19:01  8019
    slava: A co chceš za odpověď? Už jsem několikrát opakoval, že ten text je neskutečně primtivní. Vyjadřuje názor, ano. Ale jak...znova se ptám, autorovi je pět? Pokud ano, má na takový text právo, ale je-li to svéprávný dospělý člověk...
    Nehraje si to na poezii...no tím si nejsem tak jistý, když to má být text nějaké písničky, tak si to na ni IMHO naopak hraje a to dost. Když někdo bude zpívat 'Ema má maso', tak to taky vyjadřuje nějaký názor, nicméně je to stejně primitivní (možná míň).

    Co vlastně chceš? To Ti mám jmenovat nějaké příklady dobrých textů? Sice nechápu smysluplnost takového počínání, protože téměř cokoliv je lepší než tohle, ale podívej se v podstatě na libovolný text The Cure. Nebo Floydů. Nebo asi tisíce dalších skupin. Chceš-li text na prakticky stejné téma, jako ta hrůza níže citovaná, a přesto naprosto nesrovnatelný, tak konkrétne od The Cure si najdi Us or Them.
    Text bez hudby je možná částečná informace, ale pořád by měl být schopen stát sám za sebe. Z tohohle je mi bez hudby trapně. A tuším, že s hudbou by se to moc nezměnilo (kde nic není, ani smrt nebere).

    BTW kdo je Beefhearth? (není myšleno ironicky, nemám nejmenší tušení, kdo to je)
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 28.9.2005 18:47  8018
    CaseJá tě necituji, já se jen ptám?
    A tys mi zatím neodpověděl.

    Ten text vyjadřuje nějaký názor a nehraje si na poezii. Tak jako mnoho textů "dospělých" které neobsahují vůbec nic. Text bez hudby je informace pouze částečná. Takže mi to přijde zbytečný se do toho navážet. (Kdyby to napsal Beefhearth tak by z toho všichni padali na záda)

    Bubla.
    Máme to stejně. Ale i v oblastech hudby, která je nám dvěma blízká jsme museli vybírat, protože tam byla spousta sraček a bezobsažných plagiátů. Stejně tak vnímám elektronickou muziku, která mnohem víc svádí "autory" k nějakému experimentování se softwarem a hardwarem a dál nic, ale skuteční muzikanti a umělci tenhle nástroj určitě umí použít a něco sdělit. Jenom už to jde jaksi mimo nás. I když...:)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.9.2005 17:16  8017
    slava: Já nepsal 'správný', to sis vymyslel Ty. Každopádně prostě text na literární úrovni pětiletého dítěte fakt nemusím.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 28.9.2005 16:57 - Klub Pink Stones (17:01) 8015
    Hudbou lze už dneska nazvat jakoukoli zvukovou nahrávku nebo představení, takže i techno. Otázka je, co se komu líbí. Mně třeba zrovna ti Floydi a Mahavishnu.
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 28.9.2005 16:26  8014
    Vždycky mě točilo, když mi naši říkali že ti mí Floydi a Zappa a Mahavishnu nemají s hudbou nic společného. Říkali mi to taky ti co poslouchali Brahmse a Penderckiho nebo Davida. Vždycky jsem si říkal co to je za názor, když tohle dokáže NĚKDO tvrdit NĚČEM co nezná?

    No a ty texty CASE? Jaký jsou správný texty? Santana? Zappa, Eminem? Je to blbá muzika - autentická Aborigine? Jako ty kamínky, klacíky a didgeridou? Nebo KLF s Chillout?
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 28.9.2005 15:08 - Oblíbené kluby (17:09) 8013
    Já vždycky říkám, že bratr poslouchá techno místo hudby :)
    Ale nechci si hrát na žádnýho rozhodčího kvality. Hudba to asi je :)
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 28.9.2005 14:46  8012
    No s tím skákáním na koncertech to je asi takhle: letos jsem ještě na žádném nebyl. Nesnídám, nesvačím, nestíhám to, nestačím...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 28.9.2005 14:28  8011
    :-)))))
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 28.9.2005 14:27  8010
    Free [8009]: verim i chapu :)

    dedecku :))
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 28.9.2005 14:24  8009
    Věř mi, nebo ne, s věkem se preference mění.....:-)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 28.9.2005 14:21  8008
    Free [8007]: cas je otazka preferenci :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 28.9.2005 14:20  8007
    3MUS: no, pravda, nemám tolik volného času :-)))
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 28.9.2005 14:18  8006
    Free [8004]: jsou koncerty na ktery chodim poslouchat a jsou koncerty na ktery chodim 'skakat' :) kazdy pro jinou hudbu a pro jinou prilezitost...
    ale obe dve moznosti jsou supr :)
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 28.9.2005 13:59  8005
    Techno (či jakýkoli jiný hudební žánr jako celek) bych nikdy neshrnul pojmem sračka, a lidé, kteří takhle uvažují, mi připadají omezení. To nic nemění na tom, že Crazy Frog sračka opravdu je!
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 28.9.2005 13:58  8004
    Když já radši chodím na koncerty poslouchat, než skákat.....
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 28.9.2005 13:56  8003
    Divokýho Billa jsem poslouchal někde v období mezi jejich demem Sedm statečných a debutem Propustka do pekel. Nutno říci, že následující produkty jsou pro samotný poslech dost zbytečné, ale na koncertech se na ně dá docela dobře zaskákat, i když je pravda, že i tam lépe fungují jejich nejstarší písně.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 28.9.2005 06:04 - Odhlášení (17:40) 8002
    btw, uz z r. 2000 pochazi tento text
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 28.9.2005 06:04 - Odhlášení (17:40) 8001
    Ravil Satondiky. Ano, Divokej Bill nezklamal. Zvlastne zaverecny vers "Buh nas potresta" mne totalne dojal. Jeste tam melo byt neco jako "dabel nam rozdal karty" "osud nam peklo prichysta" apod. :-)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 28.9.2005 02:31 - Oblíbené kluby (17:58) 8000
    Ravil Saton: Potvrzuju. Je to tak stupidní, až je to vtipný. Naštěstí tu to CD mám bez toho. Blbý je, že postoj dost lidí byl bohužel naprosto stejnej, ale za to ta písnička nemůže, ta se jen po tý vlně svezla. A tady u mě klesli pánové, že papouškovali nevím čí názor. Nevím, jestli byl jejich, ale na tom nesejde.
    garen Garen London where? - London, England. 28.9.2005 02:17  7999
    Zakoupit??? LOOOOOOOL
    garen Garen London where? - London, England. 28.9.2005 02:10  7998
    Ale Casi, já jsem přece neřekl nic tak hroznýho, mě by jenom zajímalo, jakou to má melodii s tím ubohým textem.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 28.9.2005 01:59  7997
    Upozorňuju, že sem psanou formou toho textu byl skoro zklamanej. Audio to zní mnohem vtipněji a stupidněji. Doporučuju stáhnout nebo zakoupit.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.9.2005 01:54  7996
    Zvláštní, někoho, kdo tady vykřikuje, jak techno není hudba a jak se s nikým, kdo si to myslí, nebude bavit, by zajímalo, jak zní takovej neskutečně zoufalej text (kolik tomu člověku, co ho napsal, je, BTW? Pět?). To je legrační.
    Ostatně jako by na tom záleželo, jak to zní. Styděl bych se takový text napsat, natož ho snad někde zpívat a nedejbože před lidma...
    garen Garen London where? - London, England. 28.9.2005 01:48  7995
    No zajímalo by mě, jak to zní.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.9.2005 01:48  7994
    Tyjo, autor je zjevně talentovaný textař a intelektuál.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 28.9.2005 01:45  7993
    krtecekten text je následující, ale upozorňuju, že v debilní harmonii a stupidním hlasu zpěváka DB to vynikne daleko lépe:

    Padaj bomby na Bagdád
    Padaj bomby na Bagdád
    Padaj bomby na lidi
    A ty tam umíraj!!!!!!!!!
    Americký blbečci
    Házej bomby na Bagdád
    Jestli budem mlčet
    Budou je házet i na nás
    Naše zem je kulatá
    Stará a děravá
    Válkou lepší nebude a bůh nás potrestá!!!!!!
    garen Garen London where? - London, England. 28.9.2005 01:27  7992
    Techno že je hudba???! :-)))))) BLÁZNE. Ale jak už jsem říkal, s takovýma lidma se vůbec o hudbě nebudu bavit, to nemá cenu.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.9.2005 01:21  7991
    Občas.
    olias Olias 28.9.2005 00:54 - Oblíbené kluby (17:53) 7990
    TECHNO JE HUDBA!!!!!!

    A jenom zaslepenec může říct,že ne..
    garen Garen London where? - London, England. 28.9.2005 00:46  7989
    No...Nahodily jste teda pěkný téma. Techno. To je ostuda takový slovo tady jenom zmínit. Ach jo. Proč jsou dnešní lidi vygumovaní? Já se pořád s někým hádám o tom, co je hudba, ale pomalu zjišťuju, že to nemá cenu. Já mu řeknu The Who, Deep Purple, Beatles,... A on se mi vysměje a řekne Crazy Frog, Carma a nevím co ještě všecko. Je to smutný. :-(((
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 27.9.2005 23:32 - Klub Hardware (17:57) 7988
    Krtecek: Kdyz jsem si tu desku koupil, tak jsem si nadaval, za co jsem to vyhodil sest stovek. Ale je vyborna, doporucuju.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.9.2005 23:05  7987
    Když už jsme u těch současných hitparád, co říkáte na tuto?
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 27.9.2005 21:16 - Odhlášení (17:40) 7986
    nahodte pls nekdo text "protest songu o Bagdadu" :-) vubec nevim, o co jde.
    Engines Of Creation od Joea Satrianiho bych si rad poslechl.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 27.9.2005 18:53  7985
    no traband je prece jen vysoko nad medved009 a divokym billem. o nekterych pisnickach dokonce muzu rict, ze se mi opravdu libi. album jako celek zadne.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 17:38 - Oblíbené kluby (17:58) 7984
    Ravil Saton: Jo, taky se mi dřív líbili, teď už moc ne. Zvlášť tím protest-songem si zavařili - vsadím se, že se ani nenamáhali si zjistit o co opravdu jde. Prostě to byl v tu chvíli módní postoj.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 27.9.2005 17:38 - Klub Hardware (17:57) 7983
    Takove "techno" jako Engines Of Creation od Joea Satrianiho ale neni spatna vec ;-)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 27.9.2005 17:36  7982
    FreeMedvěd 009 a Bill je pro mě daleko větší sračka než Traband. V T. lidi aspoň něco uměj, akorát to svoje cítění zaměřujou jinym směrem než mi vyhovuje. Divokej Bill je parta chlastačů, který nemůžu poslouchat už kvůli těm ubohým textům. Nikdo mi nikdy nevysvětlil, jestli protest-song o Bagdádu myslel i jako vtip nebo vážně. Znáte ten text?
    Jejich první album ještě šlo snést, ale teď je to opravdové utrpení.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 17:12 - Oblíbené kluby (17:58) 7980
    To zas jo :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 27.9.2005 17:09  7979
    Na druhou stranu, kdybychom je chtěli srovnávat třeba s tou žábou, tak je to takřka symfonie :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 27.9.2005 17:08  7978
    ba ba...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 27.9.2005 17:06  7977
    Nemoh´ jsem si vzpomenout: Mědvěd00něco a Divokej Bill........ bože, podobná sračka.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 27.9.2005 17:01  7976
    Musím říct, že kapely typu Traband, přímo nesnáším pro jejich prvoplánové suspektní "klouzání" po vlně zájmu.... bohužel sem musím zařadit i třeba Čechomor....
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 27.9.2005 16:57  7975
    Musím přiznat, že věci jako Traband tedy moc rád nemám. I ten humor je tam tak česky zaprdlý.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:37 - Oblíbené kluby (17:58) 7974
    MusMusMus [7973]: To bych neřekl. Buďto se mi to líbí, nebo ne. A umělý zvuky v technu se mi nelíběj. Čili pro mě tam nic kvalitního opravdu není.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 27.9.2005 16:34  7973
    tuvok07 [7972]: vidis to vsechno moc cernobile
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:32 - Oblíbené kluby (17:58) 7972
    Možné to je, ale zkoušet to nehodlám.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.9.2005 16:31  7971
    V každé hudbě se najdou kvalitní věci. A stejně tak v technu.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:29 - Oblíbené kluby (17:58) 7970
    Bruno: Sorry, v ID 7945 píšeš něco o tom, že se i tam najdou kvalitní věci, tak jsem měl zato, že jo.
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 27.9.2005 16:25  7969
    tuvok07: ale ja neposloucham techno! Kdes na to prosimte prisel??
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:24 - Oblíbené kluby (17:58) 7968
    Luke: Je, sorry.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:24 - Oblíbené kluby (17:58) 7967
    Luke_Bumda: Amerika je kde v Evropě? :)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:23 - Oblíbené kluby (17:58) 7966
    Bruno Ferrari: No, aspoň neposlouchám stupidní techno. Ty tvoje "kvalitní věci" bych chtěl slyšet.... To je fakt úroveň.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 27.9.2005 16:22  7965
    Bruno: no já bych evropskej vkus neodsuzoval jako celek... spíš jen ten českej a možná i americkej :).
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 27.9.2005 16:21  7964
    tuvok07: jsi legracni...
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 27.9.2005 16:21  7963
    vinylale ja to uz slysel, prave jsem si neco stahnul :) je to fakt spatny.. presne jak z te definice vyplyva... sorry :)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:20 - Oblíbené kluby (17:58) 7962
    vinyl: To víš, to jsou tihle kritici, rádi odsuzujou něco, co nikdy neslyšeli, nečetli nebo neviděli, stačí jim info z druhý ruky a myslej si, že věděj dost.... :)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 27.9.2005 16:18  7960
    BrunoTo není moje definice, já definice neumím, takhle to bylo na Czech-tv.cz Jinak je to hodně nápaditý a neotřelý. Měl by sis to poslechnout, než začneš odsuzovat. V některých místech mi to připomnělo Grand Wazoo.
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 27.9.2005 16:15  7959
    po vinylove definice hudby Traband jsem se malem osypal. To musi byt PEKLO... (ze se to nekomu libi navic potvrzuje moji teorii o podivnem vkusu evropskeho publika)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 16:10 - Oblíbené kluby (17:58) 7958
    Přesně :)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 27.9.2005 14:54  7957
    jj, fakt příšerný texty, třeba Když si báječnou ženskou vezme idiot :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 27.9.2005 14:49  7956
    Stejně ty český kapely jsou hrozný... nemaj cit pro rytmus, neuměj pořádně naboostrovat kytaru, neuměj udělat melodie, cpou tam příšerný český texty... bléé :)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.9.2005 14:23  7955
    Za jakoukoliv cenu bych jim to přál.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 14:23 - Oblíbené kluby (17:58) 7954
    Měl jsem na mysli cenu :)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.9.2005 14:21  7953
    Na Andělu jsem denně a rozhodně bych to řadě skupin opravdu upřímně přál, to je pravda.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 14:18 - Oblíbené kluby (17:58) 7952
    Jo, výborná skupina. IMHO první, co si toho Anděla opravdu zaslouží :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 27.9.2005 14:04 - Odhlášení (17:00) 7951
    To musí být tedy zážitek. Byl jsem jednou na pivu nahoře v Akropoli, když tahle kapela dole hrála. Síla...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 27.9.2005 14:02  7950
    TrabandVčera dávali v 18:20 na CT2 "Solo pro... Traband" . Vynikající hudba. Popisují ji jako "Směsice dechovky, hospodského šramlu, country s příchutí punku, písničkového folku, rockové energie".
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 12:28 - Oblíbené kluby (17:58) 7949
    Stačí na to PC se zvukovkou, program na úpravu a stříhání či mixáž a můžeš jet.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 27.9.2005 12:26 - Oblíbené kluby (17:09) 7948
    Ale jo, jednou plánuju vydělávat hromady peněz prodáváním nesmyslů hloupým lidem :)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 12:22 - Oblíbené kluby (17:58) 7947
    Já tě varoval.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 27.9.2005 12:17 - Oblíbené kluby (17:09) 7946
    Kriste pane!!!
    Naštěstí mám tak zasekanej PC, že nemám trpělivost pouštět víc jak dvě ukázky.
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 27.9.2005 12:17  7945
    At se to nekomu libi, nebo ne, i techno je hudba, a i tam se najdou kvalitni veci. 'Crazy Frog' je pouze marketingovy produkt, ktery vytezil 100% z humbuku, ktery se kolem teto zalezitosti strhl. Je to silenost, sracka, ale divite se, ze to ma uspech? Vzdyt se podivejte co se v Evrope posloucha! Je to smutne, ale pri pohledu na typ cilovky ktera to kupuje, jim takovou hudbu snad i preju. :)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 27.9.2005 12:17 - Klub Hardware (17:57) 7944
    Kdyz uz TV, v sobotni Noci s Andelem ma byt Carl Palmer
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 12:09 - Oblíbené kluby (17:58) 7943
    Viky: A už vůbec to není nic, co by se ti líbilo, tak to neřeš :) Je to technosračka komerční.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 27.9.2005 12:04  7942
    Viky: NENÍ to hudba.....
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 27.9.2005 12:02 - Oblíbené kluby (17:09) 7941
    Tu žábu včera někdo zmiňoval a já vůbec nevěděl oč běží, ani že je to nějaká "hudba". Jsou někde ukázky? :)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 11:04 - Oblíbené kluby (17:58) 7940
    BTW - sledujete někdo hudební TV? Mě se zdá, že je to většinou totéž co rádia, i když perličky se tam, narozdíl od našich rádií, dají najít.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 27.9.2005 10:32 - Odhlášení (17:40) 7939
    tuvok07: tady bych dal duraz na "roku 2005". to je IMHO temer 100% synonymum pro "komercni sracku" :-).

    A ano, Case ma recht, Harold Faltermeyer za to asi moc nemuze... :-)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 27.9.2005 10:30  7938
    caseNo, já jsem ale nenaznačoval, že si přeji to změnit. :)))
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.9.2005 10:29 - Oblíbené kluby (17:58) 7937
    Krteček [7929]: No ano, techno a komerční sračka k tomu.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.9.2005 10:24  7936
    BTW, jak už jsem psal jinde - fascinuje mě, že každý remixátor je zjevně stále dostatečně zoufalý na to, aby zkusil remixovat Axela F....chudák Harold Faltermeyer, IMHO si z toho musel už dávno hodit...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.9.2005 10:22  7935
    ptr: Pusť si na čtvrt hodiny televizi nebo rádio a je 90% šance, že se to změní.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 27.9.2005 10:11 - Klub Hardware (17:57) 7934
    Hitparady podobneho typu me nechavaji chladnym.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 27.9.2005 09:47  7933
    já jsem si schválně poslechl pár věcí a bléééé.. zvracim z toho stejně jako z písničky Kokomo od Beach Boys :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 27.9.2005 09:44  7932
    Možná jsem divnej, ale já jsem toho žabáka ještě ani jednou neslyšel! Ale udělal jsem si názor po přečtení tohohle:
    http://musicserver.cz/clanek.php?id=12291
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 27.9.2005 09:38  7931
    přesně... stydim se :(
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 27.9.2005 09:13  7930
    Ach jo, zlatý Kelly Family, a to jsme si jich nevážili....
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 27.9.2005 04:11 - Odhlášení (17:40) 7929
    Crazy frog je technopop (synthipop) roku 2005. Puvodne to byla znelkova pisnicka k Beverly Hills Cop, ze ano (tedy aspon to, co se z te desky nejvic hraje).
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 26.9.2005 23:29  7928
    Crazy Frog není techno. Crazy Frog je naprosto učebnicovou ukázkou žánru zvaného odborně 'komerční sračka'.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 26.9.2005 23:19 - Oblíbené kluby (17:58) 7927
    Slarque [7922]: Techno bylo bohužel zařazeno k hudebním žánrům. Jen doufám, že není budoucností hudby.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 26.9.2005 23:18 - Oblíbené kluby (17:58) 7926
    Luke_Bunda [7924]: Co to sleduju, tak vedla top i ve Francii :(
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 26.9.2005 22:42  7925
    Že by důkladná mediální masáž teenagerské cílové skupiny? Jinak si to opravdu nedovedu vysvětlit.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.9.2005 22:36  7924
    Další důvod proč emigrovat... hm.. i když jestli si pamatuju, tak ta debilní žába vedla top10 i v UK... :(
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 26.9.2005 22:27  7923
    Slarque [7922]: vzhledem k tomu, že spousta lidí to zřejmě poslouchá místo hudby, tak se to tak asi označit dá
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 26.9.2005 22:25  7922
    Většinu toho žebříčku jsem schopen pochopit (i když řadu z toho bych nebyl ochoten poslouchat), ale to první místo... dá se tomu vůbec říkat hudba?
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 26.9.2005 20:46 - Oblíbené kluby (17:58) 7921
    Dutch: Jo jo. Víš, jaká by to byla nuda, kdybysme byli všichni stejní?
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 26.9.2005 20:44  7920
    tuvok07Co člověk to názor.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 26.9.2005 20:44 - Oblíbené kluby (17:58) 7919
    MusMusMus [7917]: Buď ráda, žes to neslyšela. Je to techno.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 26.9.2005 20:43 - Oblíbené kluby (17:58) 7918
    Tak Divokej Bill se mi líbí - ale na čtvrtý místo bych ho rozhodně nedal. Asi takhle - kdybych měl vypsat svůj TOP 10, oni tam nebudou. Až někde na dvacátým.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 26.9.2005 20:41  7917
    ptr [7914]: hehe... vim ze to existuje, ale jeste jsem to (asi) ani neslysela

    o co jsem prisla?
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 26.9.2005 20:40  7916
    Co říkáte na první, třetí, čtvrté místo? :(
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 26.9.2005 20:39 - Oblíbené kluby (17:58) 7915
    Bluaaah. Tfujtajksl.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 26.9.2005 20:04  7914
    Co říkáte na první místo? :)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.9.2005 06:32 - Odhlášení (17:40) 7913
    The Whojsem pro, ale radsi az nabehne aktualnejsi zaloha...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 26.9.2005 01:38  7912
    Tak to je teda slovo do pramice...
    garen Garen London where? - London, England. 26.9.2005 00:52  7910
    PoraďteČau, nevíte někdo, jak bych mohl založit klub tady na Lopuchu? Chtěl bych totiž vytvořit klub The Who. Dík
    lothian Lothian 24.9.2005 19:33  7909
    DutchMůj mladej si kupoval akustickou kytaru na Vánoce, koupil značku Nashville, stála 5000,- a je s ní spokojený.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 24.9.2005 11:34  7908
    Luke_BundaOK.Dík.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 24.9.2005 11:07  7907
    Dutch: jinak je tu klub "kytara", takže se ptej tam.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 24.9.2005 11:07  7906
    No já jsem si pořídil elektroakustiku Marris (slovenská značka?)
    Viz recenze téměř totožného modelu:
    http://clanky.muzikus.cz/clanek.php?id=3589

    Ta moje stála kolem 4.500 i s futrálem.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 24.9.2005 10:23  7905
    Zdravím. Vím že to sem moc nepatří, ale potřeboval bych poradit s výběrem akustické kytary. Byla by pro mě a byla by má první, takže bych asi potřeboval, aby byla stavěná jako pro začátečníka, ale chci aby i dobře zněla. Zatím jsem koukal na netu sem: http://www.kytary.cz/index.php?010301:klasicke-kytary:0:0:0

    Co se týče ceny, tak bych si představoval něco do 5000,-
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 11.8.2005 12:31  7904
    FloydiTím samo-"nucením se k vývoji" jsem okomentovával kritické výroky muzikantů po změně stylu k jejich předešlé tvorbě...

    A ta starší psychedelie je mi u PF prostě bližší. S Piper a celou Barretovskou érou nemají pro mne PF po Ummagumma už skoro nic společného.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 10.8.2005 15:29  7903
    BrunoS první větou 100% souhlas. Viz třeba novější PF oproti starým. Nebo většina jazzu, nebo YES, GENESIS a podobné ... písk ...
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 10.8.2005 15:13  7902
    Pisnickyu slozitejsich skladeb mi obcas prijde, ze forma jaksi valcuje obsah. Zarnym prikladeb budiz treba Dtream Theater, nebo prave nektere veci od Pink Floyd.
    Mam rad obe polohy, nicmene pisnickova tvorba je mi o neco blizsi. A genialnich "popovych" skladeb je kupodivu pomerne dost. Namatkou si vzpominam treba na:
    Def Leppard - Hysteria
    Duran Duran - Ordinary World
    z novych stoji za zminku treba posledni alba od Kelly Clarkson (popova princezna, ktera ma "koule"), nebo album With Teeth od nine Inch Nails, ktere je doslova predavkovane kvalitnim pisnickovym materialem.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 10.8.2005 11:35  7901
    Merhautmoc jsme se nepochopili. já také nemluvil o kvalitě.
    Rád si poslechnu písničky Boney M. či Beatles, popř. Abby. Ale náročnější (nikoliv kvalitnější) věci prostě označuji za skladby a rozsáhlé plochy PF za kompozice, suity atp.
    Ale ať si každý říká co jemu milé jest...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.8.2005 10:45  7900
    Ještě taky vykradl refrén z Dickinsonovy skvělé Tears of the dragon do nějaké svojí nablblé fotbalové písničky.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 10.8.2005 10:42  7899
    Za zprznění Lady In Black a Gyöngyhajú lány by si Brichťák zasloužil pověsit za koule do průvanu.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 10.8.2005 10:38 - Odhlášení (17:00) 7898
    Ach to byly časy...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 10.8.2005 01:39  7897
    vitsoft ad UH2a já zas vzpomínám na Park hranou z Tesla B4 a dopolední prázdninové sixteen mejdánky roku 71, se zkyslým čúčem a sladkými spolužačkami ... Jo a Park byla podle dobové Melodie, respektive Jiřího Černého, královna tehdejších pražských undergroundových diskoték ...
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 9.8.2005 23:28  7896
    Copak Brichta, ale mně se oposlouchala i ta originální verze. Alba poslouchám zásadně vcelku a tohle jsem si nasazoval velice často, hlavně kvůli skvěle odpíchnuté Bird Of Pray a titulní Salisbury.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 9.8.2005 23:13  7895
    Bylo období, kdy před tou Brichtovou verzí nešlo utéct, byla prostě všude. A taky rádia zásadně neposlouchám.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 9.8.2005 22:49 - Odhlášení (17:00) 7894
    To teda jo. Rádio neposlouchám vůbec. A tak ani nevim jak se mi to stalo, ale s tou Lady In black jsem na tom stejně.
    macca Macca 9.8.2005 22:48  7893
    To si primo rika o mobilni rusicku.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 9.8.2005 22:46 - Klub Hardware (17:57) 7892
    merhaut: Ja radia moc neposloucham, ale stejne tomu clovek neujde (obchody, autobusy, v praci...)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.8.2005 22:45  7891
    merhaut: no bohužel to často hraje v rádiích jiným lidem se kterýma musim občas bejt v jedný místnosti... :)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 9.8.2005 22:44  7890
    Luke_Bunda + Pegas"Lady In Black se mi neustalym prehravanim v Brichtove podani pekne zhnusila," - jo hoši, nemáte poslouchat česká rádia :-) toho Brichtu máte za trest ....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.8.2005 22:40  7889
    Pegas to vystihl. I s tou Brichtovou Lady in Black... :)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 9.8.2005 21:46 - Klub Hardware (17:57) 7888
    merhaut: To je ono. I pop muze byt krasny a kdyz se nejaka kapela rozhodne proti dosavadni odlisne tvorbe prijit s popem, nebudu v tom za kazdou cenu hledat neco jineho, jenom abych se obhajil, ze neposloucham pop. Spousta lidi se terminum "pop" nebo "komercni" brani jako necemu skodlivemu, ale to je dano predevsim tim, ze se ty terminy pouzivaji pro soucasnou hitovou produkci, ktera v 99% pripadu stoji za starou backoru. Mimochodem, Lady In Black se mi neustalym prehravanim v Brichtove podani pekne zhnusila, ale jinak mas pravdu.
    macca Macca 9.8.2005 21:21  7887
    No kdyz se da napsat diplomka o skodlivosti metalu... :)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 9.8.2005 21:08  7886
    písnička nepísničkajsou trivializované termíny, popisující formální znaky skladby, s kvalitou to nemá nic společného, písnička může být prostá a současně geniální (Lady In Black), vedle toho nějaká extraultratotalsložitá kompozice může být nahovno ... v tom bych tedy opravil vývody Filozofa, protože Pegas podle mne svým "písničkový - posluchačsky nenáročný, přístupný, s jednoduchou strukturou..." nemluvil o kvalitě ale o formě a míře její posluchačské vstřebatelnosti ...

    V běžné per huba diskuzi téma na 10 vteřin, tady to probíráme bezmála jako diplomku a oponenturu k ní :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 9.8.2005 16:50  7885
    Ano, vždyť i sami Floydi ho označili za písničkový. A Wish vzniklo proto, aby si zase pořádně zahráli.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 9.8.2005 16:42 - Klub Hardware (17:57) 7884
    Filozof: Nic jsi nepochopil, precti si to jeste jednou... rec byla o Dark Side Of The Moon a tim "pisnickovy" jsem nemyslel nic spatneho. Srovnal bych to s Asia, pro bezneho rychloposluchace pekne melodie a pristupna muzika, kdo ma zajem, najde si v tom i neco vic.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 9.8.2005 13:38  7883
    Free: ano s tím souhlasím, ale to je dramaturgie dodatečná, čili na ní nemusí člověk bezpodmínečně trvat
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.8.2005 12:06  7882
    Wish you were here je dobrá písnička.

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  


    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *