Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz


kill file

18:37
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 13.3.2006 10:50 - Klub Freeware (18:36) 9157
    vinyl: Jo, to zive hrani tam je asi nejvetsi plus, ovsem vyber interpretu uz mi vetsinou moc nesedi. Ted jsem to nesledoval, videl jsem jenom kousek, kdyz vyhlasovali skupinu roku. Radeji bych to pral jedne z tech dalsich nominovanych. Ale tenhle kousek vcetne trapneho vystupu Jana Saudka a tradicne uboheho provedeni akce mi stacil, abych vedel, ze o nic neprichazim. Petr Kolar je podle me dobry zpevak, ale slusela by mu jina muzika, nez co ma na sve solovce.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.3.2006 10:47  9156
    UpřímněNa dvojce byl nádherný dvouhodinový mírně hraný dokument o Michelangelovi (Buonarottim). Představa, že bych jej obětoval kvůli pop zpěvákům je mi nesmírně vzdálená.
    Kdo tak udělal, přišel o hodně.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 13.3.2006 10:20  9155
    AndělŽe jsou tyhle soutěže o ničem je zřejmé, ale jsou divácky velmi vděčné, takže se jich asi nezbavíme. Mě potěšilo, že se hodně hrálo a to živě. A málo kecalo.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 13.3.2006 10:11 - Oblíbené kluby (18:33) 9154
    Zeptám se jako PepaN, ale na kterym kanále, to sakra, běželo??
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 13.3.2006 01:29 - Odhlášení (18:01) 9153
    ... mne by zajimalo i to, k cemu je vubec dobre, ze se tato cena jmenuje po nejakem Andelovi.. :-)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 13.3.2006 01:24 - Oblíbené kluby (17:58) 9152
    Nekoukal jsem se a radši jsme si pustil CD. Z náhodně viděných útržků a příspěvků zde vidím, že jsem se rozhodl správně.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 13.3.2006 01:17  9151
    Tyhle soutěže jsou úplně o ničem.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 13.3.2006 01:07 - Pošta (18:29) 9150
    Mě by předně zajímalo, proč na takové akce jako Slavíci nebo Andělé vůbec koukáte...
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 13.3.2006 00:56  9149
    Petr Bende jako objev roku neskončil, vyhráli Clou.

    Andělé nakonec vypadají skoro ještě pochybněji než Český slavík. Na vině bude pravděpodobně složení Akademie, protože jinak si člověk nedokáže vysvětlit ani ty nominace. Chinaski jako kapela roku mi nakonec vadí míň než Petr Kolář jako zpěvák roku. Myslím, že tyhle ceny prostě nemají takřka žádnou váhu.
    chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 13.3.2006 00:10  9148
    Tak co říkáte na Anděly? Zrovna sepisují takový kratší článek pro bulvár, ale opět velké nasrání. Mě by zajímalo, kolik procent z akademiků je skutečně hudebních publicistů a kolik nějací mediální zástupci a další smažky, co vůbec netuší, co je dobré a hlasují jen podle toho, co se líbí lidem a kupují to. Petr Kolář? WTF? Petr Bende jako objev roku? Kde jsou bratři Orffové nebo Gaia Mesiaha? Chinaski jako kapela roku?!
    Vážně hrůza.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 8.3.2006 12:28  9147
    Se souhlasem správce hudební kategorie zvu ještě jednou všechny na sobotní sraz, podrobnosti v poště :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.2.2006 23:25  9146
    GodfreyJedno výběrové CD a jednu live desku od Billa Halezho mám a od Buddy Hollyho (pozor - dvě "dd") mám trojCD - výběr.
    Rock around the clock je pochopitelně na každé (asi) desce s Haleym...
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 12.2.2006 18:30 - Klub Koutek temné poezie (18:29) 9145
    Zabrus na AllOfMP3 a vyber si. Pro poslech náslechů se ani nepotřebuješ registrovat.
    godfrey Godfrey Proč naši vrazi stále s námi jsou? Proč - už dávno nezačal jejich poslední soud? 12.2.2006 17:56  9144
    Nemáte někdo něco (stačí jedna skladba) od těchto interpretů?

    Nine Below Zero, Madness, Dexy's Midnight Runners, Rip Rig and Panic, Jool's Holland and Company, Amazulu, John Otway, Human League, Budy Holly, Cliff Richard,

    a pak ještě písničku Billa Haleyho Rock Around the Clock

    Napište mi, prosím, do pošty. Děkuji.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 12.2.2006 17:16  9142
    Podle mě byl Gabriel skvělej. Viz klub Genesis.
    macca Macca 11.2.2006 13:43 - Odhlášení (18:20) 9141
    Tezko rict, co vede spickove hudebniky k temhle akcim, kdyz je to dost riskantni. Zadny rozjezd jako na koncerte, proste tam vylezt a v par minutach riskovat svou dobrou povest :)
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 11.2.2006 13:41  9140
    Taky jsem čekal spíš něco italského, většinou to ale nebylo moc slyšet. Nebyly tam ale jen sedmdesátky, dost toho bylo i z první poloviny osmdesátek.

    Prostě samej hudební pop (tam už klidně zařadím i Pucciniho árii Nessun dorma), vybočoval právě Peter Gabriel, ale podle mého nepříliš šťastným směrem (ale zas lepší, než kdyby pěla Yoko Ono).
    johnnyd JohnnyD Welcome to JohnnyD's nightmare - my blog 11.2.2006 11:30 - Oblíbené kluby (18:36) 9139
    Slarqueimho to bolo strašné, ale vrchol bol ten disco podmaz, keď išli jednotlivé výpravy - mali sme si možnosť vypočuť tie najväčie disco hity zo 70s, vrátane klasík ako YMCA, Hot Stuff, Love is in the Air a iných :D
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 11.2.2006 11:20  9138
    ZOHCo říkáte na Petera Gabriela a jeho provedení Lennonovy Imagine na zahájení ZOH? Mně se to teda moc nezdálo.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 10.2.2006 18:16 - Oblíbené kluby (18:33) 9137
    LothianNesouhlasim. Právě lidstvo si McCartneyho vůbec nevšímá.
    lothian Lothian 10.2.2006 12:45 - Klub Yes (18:05) 9136
    GilbertBuďme rádi,že někdo dělá aspoň kvalitní pop. Nám je to jedno,my to neposloucháme,ale lidstvo aby úplně nezblblo.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 9.2.2006 13:43 - Oblíbené kluby (18:33) 9135
    Vždycky si řikám, že by to tyhle vykopávky (McCartney například) měly zabalit, ale když pak vidim všechny ty současný hvězdy...
    dave Dave We call it Riding the Gravy Train! - Artrock.cz 9.2.2006 11:53  9134
    MaccaDivím se, že má tohle zapotřebí...
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 9.2.2006 11:53  9133
    MaccaKristepane, to je teda skvadra. Chudák McCartney.
    macca Macca 9.2.2006 11:46 - Odhlášení (18:20) 9132
    Co myslis :) Doposud ze 64 nominaci promenil jen 13, ted taky prd :)
    btw jeste nez jsem sel spat, zpival tam Jay-Z s Linkin Park a McCartneym Yesterday. To bylo dost hrozny...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.2.2006 09:18  9131
    A co? Dostal to?
    blow_up Blow_Up Začlo To Už Ráno - vyšehradský nářez... 9.2.2006 03:59  9130
    Jo jo,mám to tady puštěný spíš jen jako kulisu,krom McCartneyho už mě z nudy vytrhnou jen reklamy Besipu...;)
    macca Macca 9.2.2006 03:21 - Odhlášení (18:20) 9129
    Sledujete GRAMMY Awards? Fascinujici choreografie - McCartney odehraje Helter Skelter a po nem se vymotaji na podium Black Eyed Peas. Jakoby nestacilo, ze Bono prohlasil U2 za nejhlasitejsi folkovou kapelu :)
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 31.1.2006 23:04  9127
    Tu zpěvačku už jsem slyšel mockrát, neb si v práci v rámci sebetrýzně pouštíme evropu 2. Jednou za čas se to dá, ale pětkrát denně už je to o mozek.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 31.1.2006 11:12  9126
    BublaOpravdu tě to zajímá? :-)
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 31.1.2006 11:10  9125
    Kdo?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 31.1.2006 10:08  9124
    vinylŘíkám, že mám mezery.
    A velký.
    A nejsem asi sám :-)))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 31.1.2006 09:31  9123
    pepanVida, ona je to česká zpěvačka! Taky mám mezery. Nalezl jsem k ní tyto poznámky:

    "Královna českého R&B. První opravdová R´n´B zpěvačka v Čechách"
    :-))
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 31.1.2006 09:13  9122
    vinylNaše pop music byla, je a asi pořád bude taková ..... nechci mluvit sprostě :-)))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 31.1.2006 09:10  9121
    PepaNTaky jsem jí slyšel. Spíš mě je líto těch, co jako jedinou interpretku této písně znají tuhle "zpěvačku". :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 30.1.2006 22:30  9120
    Koukám, jaký mám obrovský mezery v hudebním vzdělání, sice jsem poznal Hotel California, ale tu zpěvačku tedy opravdu neznám :-)))
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 30.1.2006 22:19  9119
    Kteří kumštýři to zatím vyhráli?
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 30.1.2006 22:12  9118
    deska rokuTeď si možná nevybavím vše co letos vyšlo, ale takhle z fleku bych hlasoval pro Tam Tam Orchestra - Rytmikon.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 30.1.2006 22:11  9117
    PegasJá to pro jistotu radši nesleduju vůbec :-)))
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 30.1.2006 22:07 - Klub Freeware (18:36) 9116
    Ted castecne sleduju v TV porad Deska roku a jenom si potvrzuju, jak je nase domaci scena uboha.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 29.1.2006 23:12  9115
    Fakt sílahttp://www.youtube.com/watch.php?v=TpuODlxSCh4&sear%3Cbr
    macca Macca 29.1.2006 21:22 - Odhlášení (18:20) 9114
    allmusicguide vyhlasil vysledky ankety Best of 2005

    Jako "highlights" z top 50 jsou vybrana alba:
    Ain't Nobody Worryin' - Anthony Hamilton
    Chaos and Creation in the Backyard - Paul McCartney
    Shinola, Vol. 1 - Ween
    Guero - Beck
    Get Behind Me Satan - The White Stripes
    ...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 15:09  9113
    idlePřesně !!!!!
    No a to za nás nebylo :-(
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 15:07  9112
    takzvaný videoklik
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 15:06  9111
    MikulikRádio už, myslím, bylo :-)
    Mě se líbí to : klik - videoklip :-)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 15:05  9110
    MaccaDěkuju :o)))))))
    macca Macca 27.1.2006 14:57 - Odhlášení (18:20) 9108
    v tom klipu je Hughes...uz nesmim zrat to praskovany ovoce
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 14:55  9107
    a lehká asociace:
    It felt cold inside
    So we threw the radio onto the fire
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 14:49  9106
    Mikulik [9103]: hehe dobrý, kapela v poli, klasika :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 14:44  9105
    Za vás nebylo rádio? PepaNe, nehraj to na mě, tak starej zas nejsi :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 14:43  9104
    MikulikTak tyhle vymoženosti za nás nebyly, možná proto jsme skončili v propadlišti dějin :-)))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 14:21  9103
    jeden link řekne víc, než tisíc slovRadio
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 13:57  9102
    tak sem s tím :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 13:45  9101
    Klidně, na požádání předvedu :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 13:35  9100
    MikulikTeď bys měl ale pro změnu zase Ty osvětlit idle, o čem píšeš, že ?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 13:30  9099
    PepaNJasně! Hey, burn the radio, radio, radio!
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 13:13  9098
    idle + MikulikHlavně, že se máme rádi a rády :-)))
    Event. rádio
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 13:13  9097
    Mikulik [9096]: byla, ale úspěšně jsem na její existenci zapomněla. Z mých předchozích nepochopených příspěvků můžeš odhadnout, proč jsem tenkrát nehlasovala ;)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 13:11  9096
    idleAha!
    Ta anketa je teda stará jak Metuzalém, tos tu dlouho nebyla :-)
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 13:06  9095
    PepaN [9094]: no mně až pak došlo, že ta anketa tu visí asi už dýl... když se tu začalo mluvit o anketách, tak jsem si klikla, zjistila jsem, že jsem ještě nehlasovala (asi tuším proč), tak jsem to začala řešit :)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 12:56  9094
    idlePromiň, nevěděl jsem, o čem píšeš :-)))
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 12:43  9093
    Mikulik [9091]: no jenom že mi přijde, že na mě nepasuje žádná z možností v anketě, ale to je fuk, už jsem si vybrala :)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 12:41  9092
    MikulikIdle je IDLE AK TA EDLE :-)))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 12:39  9091
    idle???
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 12:34  9090
    nebo spíš 5, 6 a 7
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.1.2006 12:34  9089
    CaseTaky jsem pro :-)
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 27.1.2006 12:33  9088
    hm, nejradši bych klikla na 6 i 7, ale to nejde :(
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.1.2006 12:28  9087
    Dobrý, proč ne!
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 27.1.2006 12:26  9086
    Zajímavý nápad
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 27.1.2006 12:25  9085
    Jsem pro každou špatnost.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.1.2006 12:20 - Pošta (18:29) 9084
    Náhodou já si pak tak říkal, že by možná bylo zajímavé udělat na to Filozofem nadhozené téma pár anket - například o věku, o připojení k netu a času u počítače a o množství MP3 a vztahu k nim. Ideálně anonymní, ať ani ti paranoidnější z nás nemají žádný problém, že na ně někdo něco vyzvídá.

    Možná by to bylo zajímavé se takhle něco dozvědět o průměrných návštěvnících tohoto klubu.

    Jen takový nápad, říkám.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 27.1.2006 12:16  9083
    Vykašlete se na věk, vzpomeňte na Wericha. Lidi, které bude pořád zajímat co se děje nemají nárok zestárnout!
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 26.1.2006 12:46 - Pošta (18:29) 9082
    merhaut: Ale nemusím tu mou poznámku o šedesáti vysvětlovat, že ne? Pochopils, co jsem tím chtěl říct?

    Akorát od Filozofa se zjevně, jako obvykle, odpovědi nedočkám...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.1.2006 12:35  9081
    FilozofTo je ta chyba, já nedělám PRO pojišťovnu, ale PRO SEBE :-)))
    Jestli chceš nas*at, napíšu Ti do pošty, kolik skutečně vydělávám, nerad bych měl problémy :-)))
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.1.2006 12:33  9080
    merhaut ONI to pochopí, ti mladí :-)))
    Mezi mými přáteli jsou dva, oba ročník 1945, jeden kolega a jedna dlouholetá kamarádka, oba jsou v mnoha věcech na úrovni třicátníků .....
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.1.2006 12:32  9079
    PepaN:-)
    Já dělám teď pro pojišťovnu 9 hodin denně a nějak se mi prachy nehrnou... :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.1.2006 12:31  9078
    Merhautjo - je o tom v RaP. Asi setkání s ním odložím až po knížce...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 26.1.2006 12:29  9077
    Šedesátníkto je nějaká nadávka :-) Já jen, že teď po padesátce mně cosi takového (možná) čeká ...

    Mimochodem, včera jsem Jirkovi Černému v malém předstihu vinšoval, při jeho návštěvě Zlína (poslechovka o Zuzaně Navarové), k jeho březnové sedmdesátce .... během tří měsíců mu vyjde knížka, psaná formou rozhovoru, o tom, co všechno zažil i o muzice co má rád ...

    A názory tohoto sedmdesátníka považuji za studnici znalostí, poznání, vědění ....
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 26.1.2006 12:22 - Pošta (18:29) 9076
    Filozof: Hele, kolik vlastně tomu 'běžnému smrtelníkovi starší generace', co si logicky s ostatními přítomnými nemůže rozumět, je? Viděl jsem Tě jednou a přišlo mi, že je Ti tak kolem pětatřiceti. Z podobných komentářů v různých klubech působíš, jako by Ti bylo minimálně šedesát...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.1.2006 11:05  9075
    FilozofJsem obyčejný pojišťovák s pracovní dobou cca 2-3 hodiny denně a to za ty prachy ochoten celkem jsem.
    Tvé obavy ohledně poměru příjem/sestava jsou vcelku na místě, v dohledné době s tím nehodlám nic moc dělat :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.1.2006 10:42  9074
    Ad MP3Hm... tak vidím, že podle Vašich reakcí tu není nikdo běžný smrtelník starší generace jako já. Pak není divu, že si spolu nerozumíme... :-(
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.1.2006 10:41  9073
    PepeNNo - to teda čumim, jak sis polepšil :-)
    Z 600 na 40.000 - to jsi rekordmanem! Já Ti to přeju - i když chápu, že na místě náměstka banky (nebo kde děláš, za ty prachy), musíš makat 17 hodin denně. To se přiznám, já bych ochoten nebyl.
    Užij si to a hlavně to dobře investuj - do slušné hudby i aparátu. Obávám se, že Tvůj poměr příjem/cena sestavy je také rekordní... :-)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.1.2006 15:55  9072
    A SAKRA
    macca Macca 25.1.2006 15:46 - Odhlášení (18:20) 9071
    technicka......pro ty, kteri jeste nezaznamenali zmenu - novym spravcem kategorie Hudba je Case. Takze se obracejte na nej, nikoliv na Maccu, ktery si po tech par letech snazeni uziva (snad aspon trochu zaslouzeny) funkcionarsky duchod.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.1.2006 15:19  9070
    Zabírám si předsednictví v komisi pro pojídání kakaových oplatek v čokoládovém krému. Ale to už je tak trochu OT.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 25.1.2006 13:16  9069
    michell [9064]: neříkej, tys už viděl její fotku v infu? </interní humor>
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.1.2006 12:47  9068
    BublaJe nutné mít zároveň Útvar pro kontrolu Komise pro posuzovaní kvality. :-)
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 25.1.2006 12:40  9067
    vinylHele to už tady bylo a nedopadlo to nejlíp. :-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.1.2006 12:40  9066
    Stačí vytvořit komisi pro posuzovaní kvality a je to vyřešeno. :-)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 25.1.2006 12:39  9065
    michell [9064]: to jsem stastna... a ja uz se bala ze se k tobe nedostala
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.1.2006 12:37  9064
    MusMusMusŠtěstí pro tebe. (Já viděl tvojí fotku)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 25.1.2006 12:36 - Pošta (18:29) 9063
    Jojo, přesně :)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 25.1.2006 12:32  9062
    este stesti ze vkus a nevkus jsou naprosto jasne dane veliciny
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.1.2006 12:24  9061
    Jo, jo!!! Daň z nevkusu. V základní sazbě 270% z každého prodaného nosiče.

    Case: Já nezávidim.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 25.1.2006 12:16 - Pošta (18:29) 9060
    michell: Nezáviď..
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 25.1.2006 11:54  9059
    skoro jsem se rozbrecel
    johnny Johnny 25.1.2006 10:40  9058
    Je to mor. Já hrál 20 let po zábavách, sem tam nějaký ples, covers, samozřejmě. bylo nás 7 včetně zvukaře a brali jsme 5litrů za normál čoch(20-02hod). Dnes už si pořadatelé i na tyto akce berou takovéto samohrajkáře a není výjimkou, že berou litr na hodinu. Někteří z nich do těch podkladů aspoň hrají nějaké melodie, či sóla, ale většina už to z těch kláves jen pouští a jen do toho békají.Co já, já už si odehrál a užil svoje, ale mladým muzikantům a rockerům zvlášť nezávidím. Brzo to tu bude jako v Německu- aby si zahráli, musí se navlíct do bavorských krojů a zpívat schlagerhitparade liede...(šajzekatze)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.1.2006 10:15  9057
    Takový svinstvo by se mělo nějak speciálně zdanit!
    kill_file kill file - music is my boyfriend 25.1.2006 10:09 - Klub Hudební klub (18:37) 9056
    btw Vaškovi je 52 a Evičce 35, maji spolu dvouletou dceru
    lothian Lothian 25.1.2006 06:38 - Klub Yes (18:05) 9055
    No ještěže jsem je nikdy neslyšel a doufám neuslyším. Vyskakuju a řítím se k televizi vypnout zvuk i u reklam. Jen občas mě zaskočej nějakou hrůzou v supermarketu.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 25.1.2006 01:49  9054
    No, to ušetří. A dál budou rozsévat zkázu.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 25.1.2006 01:45 - Klub Britcomy (18:28) 9053
    Ono je i na fotkách na webu co linkoval Johnny vidět, že to hraje Eva na el. klávesy.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 24.1.2006 23:22  9052
    Jasně minimální náklady - maximální zisk!
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 24.1.2006 21:38  9051
    Já vám můžu na 100% potvrdit z důvěrných zdrojů, že to fakt všechno hrajou na takový digitální klávesy Yamaha na skříženym stojanu a spoře nasvícený.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 24.1.2006 21:18 - Pošta (18:29) 9050
    Bubla: "Hudební doprovod byl skutečně jen doprovod, protože to byla skladba zredukovaná na ten nejzákladnější rytmus a melodii, podle mě to hrál maximálně jeden člověk na takové ty dětské klávesy, co umí i bicí."

    No nakolik jsem tu reklamu viděl (vzhledem k frekvenci sledování televize to bylo jen jednou a koukal jsem na to nevěřícně, neschopen to vypnout), tak právě tak je ta hudba performována.

    Nicméně takhle se vydělává...
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 24.1.2006 16:27 - Klub Britcomy (18:28) 9049
    Ono se už dá hlasovat myslím i elektronicky, i když nevím jak to mají ošetřený. Jestli vázaný na 1 e-mail...
    Takže by se tam hodil přímej link na hlasování.
    :))
    havelock Havelock Při Grabtharovu kladivu - při synech Worvana, budeš pomstěn. 24.1.2006 16:25 - Oblíbené kluby (18:30) 9048
    Jeden dopis/pohled stoji 9 korun. To by bylo, aby nebylo, kdyz kazdej investuje do 10 hlasu. Za ten slastny pocit, az nam na Nove z podia ND zazpivaji "Jednu bilou orchidej"...
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 24.1.2006 16:23 - Klub Britcomy (18:28) 9047
    Kdy je Slavík? Někdy v prosinci až ne? Pokud se na ně do té doby nezapomene, vytvořím nějakou stránku až bude vypsané hlasování. To by bylo, aby nezískali pořádnou podporu.
    havelock Havelock Při Grabtharovu kladivu - při synech Worvana, budeš pomstěn. 24.1.2006 16:20 - Oblíbené kluby (18:30) 9046
    VikySel bych do toho. Zajimalo by me, co poradatele ZS udelaji, az jim tam prijde 50 000 hlasu pro Evu a Vaska...
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 24.1.2006 16:19 - Klub Britcomy (18:28) 9045
    Ale jestli se to chytne tak jako "Bílá orchidej" ;-)
    johnny Johnny 24.1.2006 14:39  9044
    bohumiljuzaA abychom měli xicht, kterej by to prodal, angažujem Míšu Noskovou!!! To nemůže selhat!!!
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 24.1.2006 13:50  9043
    Je to bezvadnej zlatej důl. Těch setů prodali určitě víc než 150 000. Tak počítejte nosič 6Kč (10CD= 60Kč),potisk CD 3K10CD=30Kč)vypálení jednoho setu 100(?víc bych nedal)krabice + obaly,popř booklet 20Kč ať nežeru. Takže se + - 200Kč a prodávaj to ta 1200Kč dobrý ne? Kdo se ke mě přidá, uděláme 10ti CD rockových hitů v našem podání?
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 24.1.2006 13:28 - Klub Britcomy (18:28) 9042
    Johnny > Ty vogo! Fakt to stojí za projítí! Mají tam i fotky z turné po USA a Kanadě!!
    Havelock > No to musíme napravit! Já bych jim založil fanklub! (a nemyslím na Lopuchu)
    havelock Havelock Při Grabtharovu kladivu - při synech Worvana, budeš pomstěn. 24.1.2006 12:18 - Oblíbené kluby (18:30) 9041
    Proc vlastne nikdy nevyhrali Slavika? Myslim, ze pristi rocnik by melo promluvit opravdove tvrde jadro priznivcu "Jen bilou orchidej..."
    johnny Johnny 24.1.2006 12:17  9040
    Nedalo mi to:http://www.surf.cz/index.php?akce=audiostudio
    tam si najděte Eva a Vašek. všechny rubriky stojí za to-vystoupení, historie i novinky. Kam se hrabe Karel!!!
    johnny Johnny 24.1.2006 12:12  9039
    Nebo si zajeďte do Kotvrdovic do Hospůdky u Surfu a máte je tam live. Beztak pojedete do Brna na Párply, či Stouny, tak to máte odsud kousek.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 24.1.2006 12:03  9038
    zappa ma 75 v oficialni diskografii 77 se jich prodava (od roku 66)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 24.1.2006 11:55  9037
    No kam se na ně hrabou jiný kapely, vydat 25 alba během cca 5ti let... no možná jedině amerčití instrumentální Ventures (obdoba Shadows), kteří do dnešního dne vydali od 60. let cca 150 řadových alb... :)
    havelock Havelock Při Grabtharovu kladivu - při synech Worvana, budeš pomstěn. 24.1.2006 11:46 - Oblíbené kluby (18:30) 9036
    To vis, kdyz nabidka od takovych celebrit jako je Eva a Vasek se neodmita...
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 24.1.2006 11:45  9035
    Viky 9033A tam je s Evou a Vaškem ještě jakýsi Stipe. Že by Michael Stipe z R.E.M.? :-D
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 24.1.2006 11:43 - Klub Britcomy (18:28) 9034
    Jsou tam! ČT1!
    Prodloužili to na 45 minut a maj i DVD!
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 24.1.2006 11:39 - Klub Britcomy (18:28) 9033
    Mikulik > Jdi do toho! Když zavoláš do půl hodiny, dostaneš ještě zdarma Jadranskou serenádu. ;)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 24.1.2006 10:52  9032
    BublaNa "zvracecí metal" mi nešahej! :-)
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 24.1.2006 10:50  9031
    MikulikMusím tě varovat, to se nedá dlouho vydržet, to je tisíckrát šílenější než zvracecí metal. Tohle pustit Sydovi Barrettovi, tak na tebe vezme kytaru a pak udělá s Pink Floyd novou desku.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.1.2006 10:45  9030
    Začínám mít perverzní chuť si nějaké album od Evy a Vaška pořídit :-)
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 24.1.2006 10:39  9029
    Já jsem se s Evou a Vaškem seznámil v létě na horách. Stavovali jsme se v nějaké chatě na pivo a hrála jim tam jakási hudba. Díky absenci reklam mi došlo, že to je z CD. Mužský a ženský hlas, ničím nevýrazný, prostě šeď. Hudební doprovod byl skutečně jen doprovod, protože to byla skladba zredukovaná na ten nejzákladnější rytmus a melodii, podle mě to hrál maximálně jeden člověk na takové ty dětské klávesy, co umí i bicí. Nejhorší na tom bylo, že všechno byly převzaté verze docela známých skladeb, ze kterých někdo vysál úplně všechnu šťávu. Nejhnusnější se mi z té mučivé půlhodinky zdála předělávka Paní v černém od Flamenga, kterou zpěvák zpíval úplně normálně, všechny slabiky stejně dlouhé, to snad ani nikoho předtím nenapadlo.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 24.1.2006 10:22  9028
    No když v TV vidím nápis muzika, tak doufám že se třeba objeví něco mě blízkého, ale nikdy jsem ještě nebyl překvapen v pozitivním slova smyslu. Ale pořád doufám.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.1.2006 09:39  9027
    KrtečekNo jasně, Bílá orchidej, zásadní hit! Právě v té upoutávce jsou ještě "Ave Maria" (!!!), ta níže zmíněná "Pohádka nejhezčí" a další kouzelné úryvky :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 24.1.2006 09:37 - Odhlášení (18:01) 9026
    jeste ze jsem od nich vubec nic neslysel :-) (asi krome par taktu "Bile orchideje" v reklame na jejich CD, pokud to jsou oni :-)))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.1.2006 09:35  9025
    Jo Moravák.... tak to jó!
    Za "Ty vole" se neomlouvej, já to taky běžně používám :-)

    "Jak v poháádce nejhezčí, co znám..."
    johnny Johnny 24.1.2006 09:30  9024
    MikulíkTo ty vole, byl pouze řečnický povzdech jako znak naprosté zoufalosti nad tímto pahudebním patělesem. Samozřejmě nic osobního. Pro jistotu se však omlouvám.
    johnny Johnny 24.1.2006 09:28  9023
    MikulikAni ne českej, jako moravské. Jsou z Kotvrdovic, či Jedovnic, okr. Blansko. Prý prodali 150 000 CD. Ty vole, Kam se hrabou suprstar, Kolář, všichni slavíci a rockové hvězdy. Já myslel, že se lidi těchto sraček nabažili už na České svatbě apod. od Zmožka, ale mýlil jsem se. Ale Eva mne vždy dostane, když ji slyším zpívat brněnským přízvukem "Mííííííííííííííííííísisíííííííííípíííííííííííííííííííí..."
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 23.1.2006 15:39  9022
    Vašek je parádní... správnej českej chasník :-))

    "Jen bílou orchidej..."
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 23.1.2006 15:30 - Klub Britcomy (18:28) 9021
    V teleshopingu říkaj "skupina Surf", tak já nevim...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 23.1.2006 14:39 - Odhlášení (18:01) 9020
    surfin´inside outside USA!! :-)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 23.1.2006 14:16  9019
    LukeJá myslel, že Surf je jejich domovská kapela... něco jako Agnetha, Frida a Abba...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 23.1.2006 14:13  9018
    Album roku...
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 23.1.2006 14:11  9017
    try it hardhttp://www.surf.cz/hlavni_fram.php?akce=vypis_typ&id_kategorie=2&ord=cena&ordt=A
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 23.1.2006 14:09  9016
    mně by fakt zajímalo co má Eva a Vašek společnýho se slovem "Surf" ?
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 23.1.2006 13:52  9015
    pak tedy muzete vyrabovat svoji penezenku zde: http://www.ceska-muzika.cz/
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 23.1.2006 13:44  9014
    Přesně! Oblíbená skupina Surf!
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 23.1.2006 13:39 - Klub Britcomy (18:28) 9013
    Největší pecka letošního roku je ovšem "Eva a Vašek" ;))
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 23.1.2006 09:11  9012
    ja treba cely minuly tyden (jestli mluvis o illinois) jinak obcas narazove od roku 2000 (zhruba)
    havelock Havelock Při Grabtharovu kladivu - při synech Worvana, budeš pomstěn. 23.1.2006 00:28 - Oblíbené kluby (18:30) 9011
    Slysel jste uz nekdo Sufjana Stevense?
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 21.1.2006 15:14  9010
    Case 9000tak to je zajímavá informace, je novější, než ta moje, ta byla z podzimu 2005, zapídím a pokud to opravdu řekl, tak si na něm u soudu, který zrovna vedu s Intergramem, smlsnu. Díky.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 21.1.2006 14:38 - Klub Freeware (18:36) 9009
    Nestacilo by to uz?
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.1.2006 14:36  9008
    SvedkoveJehovovi [9007]: Držím palce!
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 21.1.2006 14:35  9007
    Občas ano. Uvažuji o přechodu na optický kabel, aby jsem dosáhl 320 kbps. Taktéž budu muset vyměnit procesor a pevné disky.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.1.2006 14:34  9006
    SvedkoveJehovovi [9005]: Tak v tom případě musíš dosahovat až 196 kbps, ne ?
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 21.1.2006 14:28  9005
    Ano, samozřejmě. A samotné PC má 3 větráčky.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.1.2006 14:27  9004
    SvedkoveJehovovi [9003]: NO tak to potom jo...
    A doufám, že PC, do kterýho stahuješ máš v klimatizovaný místnosti ?
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 21.1.2006 14:26  9003
    Já mám celkem kvalitní připojení, ale chápu, že taková telefonní linka může kvalitu mp3 shodit výrazně dolů. A kabely mám (alespoň od modemu) poctivě v práci líznutý šestý katogorie.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.1.2006 14:24  9002
    SvedkoveJehovovi [9001]: No, nevím, to záleží taky dost na kvalitě kabelů..., ale taky jestli je teplo, nebo zima, jaká je vlhkost vzduchu, atp.
    Takže pozor na unáhlené závěry.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 21.1.2006 14:21  9001
    CaseSamozřejmě, sedím u toho celou dobu a hlídám, aby se mi v průběhu stahování netvořil v mp3 moc velký jitter, protože stahováním samozřejmě mp3 ztrácí na kvalitě.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 21.1.2006 14:19 - Pošta (18:29) 9000
    merhaut: Ještě k tomu řediteli (pár dní jsem tu nebyl) - pokud to neřekl, pak lže Profit, ze kterého ta informace pochází. Tolik k tomu, jen mi přišlo podstatné tohle dodat.

    Kdokoliv: Ještě jsi ovšem zapomněl to, že stahování MP3 se vyznačuje tím, že vyžaduje od uživatele po celou dobu stahování nejen přítomnost u počítače, ale také stoprocentní soustředění na samotný proces stahování, jinak jsou následky tragické.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 21.1.2006 00:09 - Oblíbené kluby (17:58) 8999
    Kdokoliv [8994]: :D
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 20.1.2006 20:29  8998
    FilozofZa prvé, můj plat uklizeče v knihovně byl 400 kč záloha, 600 kč dobírka, 200 jsem měl až když jsem si přibral úklid chodníku, uznávám, že jsem byl pod průměrem, ale zase jsem měl čas na hraní v kapele.
    Za druhé dnes neberu 20, ale 40 000, takže kdybych to znásobil 41,66666 (což je cena bicích 50 000 : 1200), vyšel by mi 1 666 666 korun, což by mě ty bubny stály dneska.
    Za třetí jsem rád, že jsem Tě pobavil.
    Za čtvrté je vidět, že jsi snad jediný, kdo se tady opravdu nad příspěvky hluboce zamýšlí a to pisatele - v tomto případě mě - potěší.
    Díky.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 20.1.2006 19:51  8997
    Filozof [8992]: Nechci se přít, ale já měl jako absolvent VŠ stavebního směru v roce 1987 nástupní plat 1450,- hrubého.... ale to sem samozřejmě nepatří.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 20.1.2006 19:46 - Odhlášení (18:01) 8996
    Kdokoliv: :-))
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 20.1.2006 19:43 - Klub Freeware (18:36) 8995
    Filozof: Na mp3 staci procesor cca kolem 100Mhz, coz se dneska da sehnat zadarmo...

    Filozof+PepaN: Ja kupoval svou vez za nasetrenych necelych 10 tisic v dobe, kdy jsem chodil na stredni skolu a nemel zadne prijmy, tak do toho neplette nasobky platu, stejne vas trumfnu :-)
    kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 20.1.2006 18:39 - Klub Hardware (18:34) 8994
    Filozof [8993]: Na stahovani a prehravani mp3ek potrebujes opravdu velice nabusenou masinu, v podstate to odpovida jenom armadnim superpocitacum. Navic ty datove prenosy jsou tak velike, ze si to lze dovolit jedine na paternich linkach, takze to dela krome reditele Telecomu uz jenom par lidi. Krom toho s pocitacem doma dneska dela tak malo lidi, ze je to zcela zanedbatelne.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.1.2006 18:28  8993
    DotazMerhaut tady sháněl stahovače MP3, načež se rozvířila debata, která pro mne osobně byla docela šokující. Proto následující dotaz:

    Je tady také někdo normální (běžný, průměrný), kdo nemá nabušenou mašinu a nějakou pevnou linku, takže prostě nestahuje? (A taky nemá ščas vysedávat u počítače?)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.1.2006 18:27  8992
    PepaNTrochu jsi mne rozesmál se svým počítáním, kolik jsi tenkrát utratil za bicí. Nechci nijak snižovat Tvoji obětavost, která je srovnatelná s mojí (ve vztahu k hudbě), ale 800.000 - tos hodně přehnal. :-))
    I kdybys tenkrát bral 1200 (což v 80tých letech už byla rarita), musel bys to přirovnat k minimální výplatě dnes (6000) - čili 5x tolik. Že? A myslel jsi to pochopitelně v čistých, takže průměrná čistá dnes je cca 12.000, nikoliv Tvých 20.000. I když by se mi to líbilo. :-)
    Mimochodem - já si kupoval první CD-player také v roce 1990 :-) Sice za 12000, ale jen polovinu (s kámošem napůl), takže také investice jen 6000 :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.1.2006 18:23  8991
    idlevyhovuji Tvé prosbě a jsem zpátky... :-)
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 20.1.2006 17:48  8990
    Odpudivý hudební vkus.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 20.1.2006 17:46 - Odhlášení (18:01) 8989
    no, pry se ta muzika tomu reziserovi libila, proto ji tam dal :-))).
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 20.1.2006 13:41  8988
    bohumilViděl jsem pár obrázků z toho filmu a myslím, že to spojení je geniální. Ten film je totiž dost "hustej" a k tomu Míchal David! :-))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 20.1.2006 13:38  8987
    Pavel Bartoň a Karol Duchoň!
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 20.1.2006 13:36  8986
    bohumilHastrmane tatrmane melou :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 20.1.2006 13:36  8985
    bohumil..... a Rony Marťana :-)))
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 20.1.2006 13:33  8984
    vinylTen výběr jsem četl v MF a není to tak strašný, ač je tam David, já bych tam dal Kamélie, Horňáka, Markétu Muchovou, Drličiaka a celou scénickou hudbu by měla hrát skupina Ústředního výboru SSM Plameny. Kruci jak jsem mohl zapomenout na Pavla Lišku!
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 20.1.2006 12:52  8983
    vinlyNo, to si vybrali z české hudby 80.let opravdu to nejhrůzostrašnější.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 20.1.2006 12:47  8982
    Quentin Tarantino: Hostel

    "K dokreslení hrůzostrašné atmosféry zní ve filmu česká hudba 80. let, například Michal David."

    :-))))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 20.1.2006 12:06  8981
    Neodvolám! A přece se točí!
    Není to chyba češtinářská, ale chyba, způsobená neznalostí tématu. To je totéž, jako když někdo, kdo se v muzice a věcech okolo až tolik neorientuje, napíše místo Wanastowi Vjecy třeba Vanastovy Věci. To není věc češtinářství, ale hudebního rozhledu.

    Motáme se trochu v bludném kruhu... v zásadě si myslím ale rozumíme. Taky howgh!
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 20.1.2006 11:27  8980
    Mikulíkale to je furt chyba češtinářská, nikoliv muzikoznalostní, jak jsi psal ... howgh.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 20.1.2006 09:36  8979
    merhautTo je jednoduché - pro příklad: tebe, který pojem "dinosauři" dobře znáš a vnímáš ho jako určitý terminus technicus, by napadlo napsat jej zničehonic s velkým D?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 19.1.2006 20:38  8978
    POZVÁNKA NA SRAZ VŠECH PŘÍZNIVCŮ DOBRÉ MUZIKY

    Dovolte, abych Vás všechny pozval na sraz, který se bude konat v sobotu, 11. března, v sále Besední restaurace v Hlubočepích, adresa a bližší informace na stránkách www.besednirestaurace.cz.
    Od 10 hodin dopoledne bude sál otevřen pro všechny aktivní i pasivní muzikanty, kteří si chtějí zajamovat, pro bubeníky je k dispozici moje nová, celkem slušná bicí souprava Sonor 503 s činely Paiste 502, pár lidí slíbilo, že přivezou kytarový a basový aparát, ostatní podrobnosti je možno domluvit v poště. Začátek akce nechávám otevřený, trousit se můžete, jak kdo chcete, sál má kapacitu 250 lidí, takže myslím nehrozí, že se někdo nedostane dovnitř, zavírací doba rovněž neexistuje :-)
    Pivo se točí desítka Gambrinus a dvanáctka Plzeň, v restauraci samozřejmě vaří.

    kill_file kill file - music is my boyfriend 19.1.2006 19:03 - Klub Hudební klub (18:37) 8977
    Jo, Jeff se utopil v Mississippi
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 19.1.2006 17:37  8976
    MikulikAle pořád mi tam nepasuje souvislost mezi D/d a autorovými (ne)znalostmi o muzice, deklarovanými v 8962 :-)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 19.1.2006 17:07  8975
    konzumní přístup k hudbě... podle mě mnohem více podporují komerční rádia (TV) řízená milými vydavatelstvími než sběratelství mp3 a P2P výměna.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 19.1.2006 17:05  8974
    8965Já myslim že o tom článku se nemá vůbec cenu bavit...
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 19.1.2006 17:04  8973
    bohumiljuzaAle to jsi špatně pochopil. Ty si to DVD odneseš, a dostaneš 499 Kč jako odškodné.
    Já ten koncert viděl a ještě doteď tomu nemůžu uvěřit. Jsem zvyklý na ledacos, třeba z Noci s Andělem nebo z pražského klubu Vagon, a tak, ale to mě prostě dostalo...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 19.1.2006 16:38  8972
    Mikulik [8971]: Hele, nevytahuj se tady jo ?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.1.2006 16:36  8971
    merhautMásélko? Neřekl bych.
    S velkou dávkou představivosti by se bod jedna dal vysvětlit tak, jak píšeš, ale i kdyby - pochybuju, že by "takyrocker" roku 1979 neznal Mišíka.

    A za druhé - samozřejmě chápu, že tím autor myslel Párply a podobné zkameněliny, ale nerozumím tomu, proč u obecného pojmu "dinosauři" napsal velké D. Na překlep to nevypadá (náhodné smáčknutí klávesy Shift není zrovna časté) a jako fórek to IMO taky poněkud kulhá.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 19.1.2006 16:26  8970
    MikulíkOno je to ale trochu jinak s tím vyzněním článku. Máselko na hlavě máš spíše ty :-)

    1. ad "(...)Onoho roku 1979 byli „Kaťáci“ v kurzu, příští dva Zlatí slavíci budou jejich. A vůbec, jsou lepší oni, anebo Olympici? O to se hádají posluchači, pro které je Karel Gott vyměklý a Vladimíra Mišíka ani neznají." - tak to je o těch "takyrockerech", kteří tehdá masově volili mezi Olympicem a Katapultem a ne o všech rockerech. Celkem jasná věta ....

    2. ad "někdy dělají předkapelu ještě slavnějším Dinosaurům" - tak těmi Dinousaury samozřejmě autor myslel DP apod, to velké D může být buď jako fórek, nebo překlep, ale o (ne)znalostech autora ta citace nevypovídá ...


    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 19.1.2006 15:41  8969
    FreeJá si to objednal hned třikrát, pro jistotu. Jedno budu sjíždět, druhý mám rezervní, kdyby se první podrbalo a třetí zapečetěný do archívu.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 19.1.2006 15:36  8968
    bohumiljuza [8967]: No vidíš, za ty peníze.... to by byl hřích nekoupit !
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 19.1.2006 15:35  8967
    Mikulik 8962Já věděl proč jsem ten kulomet neprodal!!!
    Free : Ano do Oldies s tím, ať mají nelíčenou radost i další, o tohle se musíme přece kamarádsky rozdělit!!! :o)))
    Ad Kaťáci : nedávno se tu na nějakém klubu detailně probíral jejich katastrofální TV koncert a včera jsem ho viděl v TV nabídce na DVD za 499 Kč!
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 19.1.2006 14:05  8966
    Mikulik [8965]: Hele, nedělej si legraci, u nás na vsi jsou v sále ročně pouze dvě akce: Hasičský bál a kocert Katapultu....
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.1.2006 14:03  8965
    perly z MF DNESV dnešním Magazínu MF Dnes vyšel článek o Katapultu na téma "až se bude psát rok 2006...". Autor Tomáš Poláček do muziky nedělá a místy je to docela znát:

    "(...)Onoho roku 1979 byli „Kaťáci“ v kurzu, příští dva Zlatí slavíci budou jejich. A vůbec, jsou lepší oni, anebo Olympici? O to se hádají posluchači, pro které je Karel Gott vyměklý a Vladimíra Mišíka ani neznají."

    (že by rockové publikum v roce 1979 neznalo Vladimíra Mišíka? To bych se divil...)

    "(...)Po pár měsících Říha poprvé zaslechl nápěv „a co dědci, mají si kde hrát?“. Pokud jde o Katapult, tak mají. Často hrají na zábavách, plesech, někdy dělají předkapelu ještě slavnějším Dinosaurům."

    (skupina Dinosauři??? Znám jen Brontosaury... malé "d" by se IMHO hodilo o něco víc...)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 19.1.2006 13:45  8964
    Možná by bylo dobrý se o tom zmínit v "Oldies..."
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 19.1.2006 13:44  8963
    Mikulik [8962]: No tos´ mi udělal radost !

    Dík.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.1.2006 13:41  8962
    mňam!Jsou zpátky!
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 19.1.2006 11:19  8961
    Eh, abych se přiznal, znám jen Timovo první album a druhé jsem slyšel jednou. Nicméně první je super. Vycházel u Elektra recirds, pokud vim.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 19.1.2006 11:10  8960
    Jeff Buckley se utopil v Mississipi?

    Michell: Je to podobné Drakeovi?
    kill_file kill file - music is my boyfriend 19.1.2006 06:56 - Klub Hudební klub (18:37) 8959
    ad tim - pamatny album starsailor...
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 19.1.2006 04:00  8958
    Jo,jo, oba už to maj za sebou. Tatík se motal kolem Jimi Carl Balcka a Zappův manažer Herb Cohen mu na Frankvě značce Straight/Bizarre vydal 3 LP, skvělej písničkář.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 19.1.2006 01:11  8957
    A znáte jeho otce Tima? Doporučuju první album.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 18.1.2006 23:49 - Klub Hudební klub (18:37) 8956
    Jeff Buckley mozna umel zpivat, ale hlavne neumel plavat!

    Vivat Mississippi!
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 18.1.2006 17:24  8955
    Jeff BuckleyJimmy Page o něm prohlásil, že je to nejlepší zpěvák za minimálně posledních dvacet let. Doporučuju album Grace.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 18.1.2006 17:14  8954
    RavilNemáme, protože ho neznáme.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 18.1.2006 16:47  8953
    A máte rádi Jeffa Buckleyho?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 18.1.2006 16:44  8952
    SlarqueHlavně, že jsi spokojenej. Můžeš sem pak hodit svoje názory na to Dodovo nový album, určitě bude super :-)
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 18.1.2006 16:41  8951
    PepaNDíky!

    Já se na ty stránky minule dostal nějakým odkazem, rovnou na recenzi ze Sparku, ale na objednávkový formulář hned na titulní stránce jsem nějak nenarazil:-(
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 18.1.2006 16:29  8950
    Slarquehttp://www.vitacit.cz/

    Zkus to.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 18.1.2006 16:27  8949
    SlarqueNedávno jsem byl u Luďka Adámka a myslím, že jsme se bavili i o stránkách Vitacitu, nebylo by něco tam ?
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 18.1.2006 16:24  8948
    Miloš Dodo DoležalMůj pocit z několika internetových vyhledávačů: nikdo takový nejspíš neexistuje. Trochu jsem to sice nadsadil, ale u člověka, který je sám aktivní muzikant a producent a navíc vlastní i vydavatelskou firmu a hudební studio, bych prostě čekal, že se dají najít nějaké informace.

    Hlavně by mne zajímalo, zda už opravdu vyšla jeho nová sólovka Nejvyšší vibrace, v případě že ano, i zda se nechá někde koupit.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 18.1.2006 13:52  8947
    CaseA on ten výrok "Zákon ať si říká, co chce, my máme pravdu", řekl, nebo ne? Samozřejmě, že neřekl ... Tak o co jde? Aha, tvůj omyl a mou lež :-)))))
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 18.1.2006 10:05 - Pošta (18:29) 8946
    No mně zase přijde bizarní říkat 'ten vtipný výrok ředitel nikdy neřekl', když to je na rozdíl od toho, co jsem uvedl já (a přiznal svůj omyl, který rozhodně nebyl záměrný), zjevně zcela lživé, ale co naděláme.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 18.1.2006 01:03  8945
    CaseNo, má rozlišovací schopnost v těchto záležitostech je větší, než rádiojerevanské považování fatální záměny hrušek a jablek, alias soudního rozhodnutí a zákona - za trochu jiný kontext :-)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 17.1.2006 22:39 - Pošta (18:29) 8944
    merhaut: Jinými slovy uvedenou větu řekl, ne že ji neřekl, akorát v trochu jiném kontextu. Což je pravda, už jsem to ověřil. A předtím jsem to netušil.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 17.1.2006 21:07  8943
    CaseNapovím ti, on mluvil o soudním rozhodnutí v neprospěch Intergramu, šlo o kauzu hostinští a tv na pokojích, ne o zákonu ...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 17.1.2006 20:56 - Pošta (18:29) 8942
    Mám to od člověka, který je v tomhle ohledu velmi důvěryhodný, ale ověřím jeho zdroj.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 17.1.2006 20:00  8941
    Case 8938ten vtipný "výrok ředitele Intergramu" - má drobnou vadu, ředitel jej nikdy neřekl :-)
    lothian Lothian 17.1.2006 12:29 - Klub Yes (18:05) 8940
    CaseBezva. Přimomíná mi to výrok jednoho z mých šéfů asi před 10 lety.
    kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 17.1.2006 11:39 - Klub Hardware (18:34) 8939
    Case [8938]: LOL, to je jeste lepsi nez ty vyroky okolo rootkitu.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 17.1.2006 11:37 - Pošta (18:29) 8938
    Kdokoliv: Já myslím, že nedávný výrok ředitele Intergramu "Zákon ať si říká, co chce, my máme pravdu" je všeříkající a není třeba k němu ještě cokoliv dodávat :)
    lothian Lothian 17.1.2006 11:17 - Klub Yes (18:05) 8937
    NOjo,tahle problematika je na ohromnou diskuzi. Nejvíc by nám k tomu mohl říct Merhaut.
    kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 17.1.2006 09:41 - Klub Hardware (18:34) 8936
    Aha, tak pardon, ono uz to taky ale konci, takze evidentne nebylo cilem neco smysluplneho probrat, cemuz by ostatne nejspis branila i naprosta a uplna neznalost problematiky ze strany moderatorky…
    kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 17.1.2006 09:35 - Klub Hardware (18:34) 8935
    OckoMate-li moznost si prave ted pustit Ocko (mozna vysilaj i nejak po netu), doporucuju to udelat. V ramci poradu Inbox tam maji jako hosty reditelku OSy, reditelku IFPI, nejakyho pravnika (a zaroven hudebnika) a jeste kohosi. Ocekavam, ze se dozvime spoustu "zajimavych" veci, uz jsem stihl slyset tri veci, ktere by se daly oznacit minimalne za velmi diskutabilni.
    tryskove_x Tryskove_X Tsunami_X zapomina hesla a email adresy 16.1.2006 11:52  8934
    Mp3 = Pure Evil! Tydne stahnu tak pet alb. Vsechny si poslechnu, zpravidla se mi jedno libi velmi, dalsi dve se daji a zbytek mi nic nerekne. Jednou za cas si vypalim cd s mp3 abych to mohl poslouchat, ci pripadne mi blizci i na domacim kine. Rad posloucham mp3 v mobilu. A svete div se, ale stahuji i hudbu o ktere nic nevim. Jsem asi uplny ubozak, ale kdyz se mi nejaka kapela zamlouva a najdu nejakou jinou similar kapelu, tak se o ni zajimam. A originalni CD doma taky nejake mam, ale zdaji se mi nepohodlne. A vsechny ty internety bych zakazal.
    macca Macca 15.1.2006 13:01 - Odhlášení (18:20) 8933
    V USA do toho vstupuji i velke obchodni retezce (typu Tesco apod.) a vydavaji vlastni "baleni" za zvyhodnene ceny. Treba novinkove album v baliku se singly, bonusovymi disky s rozhovory...a to za cenu obvyklou jinde u beznych CD.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 15.1.2006 12:56 - Klub Freeware (18:36) 8932
    Dadel: Mozna proto, ze v Americe se proda mnohonasobne vic kopii nez u nas, takze se prodejcum vyplati dat to levneji, protoze si uvedomuji to, co zrejme moc nechapou vydavatelske firmy, tedy ze je lepsi prodat vic kusu za mensi cenu. A myslim si, ze co se tyka zisku z jednoho prodaneho kusu, i se slevou se to jiste vyplati, zvlast u dobre prodejnych interpretu.
    dadel Dadel S dvouhaléřem v ruce, s žertem v srdci - SIVÝ ČTVERÁK!!! 15.1.2006 12:05  8931
    No v Americe hlavně novinky stojí méně, a časem cena stoupne. Proč to takhle nedělají u nás?
    kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 15.1.2006 11:45 - Klub Hardware (18:34) 8930
    Pegas [8917]: A to ja bych se ho zase zastal. Pravda, nejspis vychazi z informaci tak rok a ctvrt az rok a pul starych, kdy proste v USA opravdu nejbeznejsi cena CD byla okolo deseti az dvanacti dolaru (nekdy to bylo vic, nekdy zase min). Kdyz jsem ted koukal na Amazon, tak to zjevne slo nahoru (bohuzel ted nemam prilezitost se vyslovene do nejakeho americkeho kamenneho obchodu dostat, abych se presvedcil na vlastni oci). Pri tehdejsim kurzu to tudiz vychazelo tak nejak na neco mezi 250 a 350 korun. Tech jeho zminovanych 100 az 150 korun pak z teto ceny zrejme bere v uvahu prave tu uz zminovanou kupni silu.
    Na druhou stranu samozrejme je jasne, ze cenu nelze prizpusobovat v kazdem state prave jedine kupni sile obyvatelstva, ponevadz by si pak Nemci jezdili kupovat CDcka k nam nebo do Polska, to by nefungovalo. Ale ten duvod, proc stoji CDcko v zemi s nizsi kupni silou obyvatelstva (CR) vic (dokonce kolikrat vyrazne vic) nez v zemi s daleko vyssi kupni silou (napr. ty Spojene staty nebo Kanada), to opravdu nepochopim.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 15.1.2006 03:26  8929
    A při dnešní ceně dolaru....
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 14.1.2006 20:46  8928
    Minulý týden jsem si zrovna objednal cédéčko z Ameriky za 14,98 USD + 5 dolarů poštovné. Cédéčko právě poslouchám (tedy, bylo to rychlejší, než většina českých shopů) a těch 482 Kč, co mi zmizelo z účtu, je cena dost blízká tomu, za kolik se disky prodávají u nás. Samozřejmě, u většího množství nosičů je poštovné přijatelnější.
    godfrey Godfrey Proč naši vrazi stále s námi jsou? Proč - už dávno nezačal jejich poslední soud? 14.1.2006 18:24  8927
    idle: Podle mě do doby, kdy výjde další album daného interpreta :)
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 14.1.2006 15:29  8926
    jak dlouho je něco novinka?
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 14.1.2006 15:28 - Klub Freeware (18:36) 8925
    tuvok: Copak prepocet, ale ja porad nenarazim ani na ta alba za 10$, pokud se budem bavit o novinkach.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 14.1.2006 12:54  8924
    PepaNJo jasně rozumím. Já si třeba nejsem schopen přehrát v hlavě žádné album, které jsem kdy slyšel. A nikdy toho nebudu schopen, protože mám neuvěřitelně špatnou paměť. Ale nerad bych byl zařazen do druhé kategorie. :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.1.2006 10:08  8923
    Jinak k počtu mp3 v počítači - mám asi 20, z toho polovina je nějaké jedno album, které mi někdo hodný pošle, já si ho jednou, dvakrát poslechnu a pak buď smažu nebo sháním na CD, přiznám se, že většinou mažu, protože mám podobnou "výhodu", jako Lothian - moc se mi toho nelíbí tak, že bych to musel mít doma. Druhá polovina je album Duxu a to mám proto, že jsem se teprve asi před měsícem naučil vlastnoručně z CD udělat mp3 (mp4), takže jsem z toho doteď tak nadšenej, že se mi to nechce mazat :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.1.2006 10:03  8922
    DutchMáš pravdu, každý si pod slovem "znalost" představujeme něco jiného. Pro mě "znát" znamená, že si okamžitě vybavím podstatnou část alba, "znát dobře" pak, že jsem schopen si v hlavě téměř celé album přehrát od začátku do konce. Druhý extrém je, že o něčem vím stoprocentně, že jsem alespoň jednou slyšel a nejsem schopen si vybyvit ani ťuk. Ovšem máš pravdu, že i jeden poslech může ovlivnit, znám spousty desek, které jsem slyšel kednou v životě, téměř si nevybavím nic, ale někde vzadu v mozku mám zasutou vzpomínku, jestli mi rozumíš .....
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 14.1.2006 08:20  8921
    PepaNNo záleží co si pod znalostí alba představíme. Jestli to že dokážeme počítat hudebníkům doby a dešifrovat "hudební kousky" po stránce hudedební teorie, nebo si všímáme specialních technických rozdílností, nebo se pídíme po jednotlivých hudeních nástrojích, nebo hudbu na sebe necháváme jenom působit, ale zase záleží na tom v jakých situacích nás tóny postihnou, a nebo se snažíme pochopit dobu vzniku a životní rozpoložení hudebníků. A je toho mnohem víc. Vždycky výsledek bude více či méně zkreslený a každou chvíli se mění náš pohled. Každé poslechnuté album pozorného posluchače poznamená.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 14.1.2006 01:06 - Oblíbené kluby (17:58) 8920
    Pegas [8917]: Tomu týpkovi bych strčil pod nos kurs dolaru vůči koruně a ať si to vynásobí. Ale tady jde hlavně o kupní sílu. Pro ně je 10 doláčů pakatel, pro nás 300 korun nejsou žádný drobný.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 13.1.2006 23:26 - Pošta (18:29) 8919
    No ona to byla spíš řečnická otázka, ale nebylo to moc poznat, pravda.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 13.1.2006 23:25 - Klub Freeware (18:36) 8918
    Case: Dela to dost lidi, aspon z ruznych prispevku, kde se k tomu hrde hlasi je to zrejme (ale tady na Lopuchu snad ani ne)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 13.1.2006 23:24 - Klub Freeware (18:36) 8917
    K te drivejsi diskusi o "predrazenych" CD, zrovna jsem cetl v diskusi jeden typicky vyrok cloveka, ktery o cenach nema poneti a to je presne ten pripad, ktery jsem myslel:
    "Víte, v USA stojí CD cca 10$. To je docela nízká cena. To už se vyplatí si toto CD koupit. U nás stojí v přepočtu dva a víckrát tolik. To už se opravdu nevyplatí. Já bych si klidně šel koupit CD, které by stálo 100 - 150 Kč. Kdyby teda bylo co poslouchat....."

    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 13.1.2006 23:20 - Pošta (18:29) 8916
    Hm, já vůbec netuším, kolik můžu mít celkem MP3. Ale nějak nechápu smysl hromadění hudby, nejen v MP3 formátu, ale na jakémkoliv nosiči...Ano, samozřejmě sháním věci, co mám rád nebo co si chci poslechnout, ale hromadit jen tak? To skutečně někdo dělá?
    slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 13.1.2006 22:29  8915
    Na disku mám něco přes 2 000 empétrojek (všechny jsem si sám vyrobil a téměř ke všem vlastním originální nosiče).

    Tenhle formát má pro mne tyto hlavní tři výhody:

    1) Při přehrávání hudby na počítači mě neruší hlučná mechanika.

    2) Kdysi jsem měl klasického walkmana, ale co odešel, jsou pro mne MP3 přehrávače jedinou možností, jak poslouchat oblíbenou hudbu mimo domov.

    3) Mojí lenosti vyhovuje vypálit si pět CD-RW se soubory, nastrkat je do šuplíků mého mikrosystému a chvíli tak nemuset vyměňovat nosiče. Čas od času samozřejmě vypálím nové kompilace. Nemluvě o tom, že systémek přehrává soubory MP3 i z paměťové karty – a z cédéček je na ně bez reptání i nahraje (takhle se nejjednodušeji přelstí Cactus - nevýhodou je, že soubory jsou chráněné a nejdou zkopírovat do počítače; respektive zkopírované jsou nepoužitelné).
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 13.1.2006 20:56  8914
    Dutchje tímto vyhlášen za našeho největšího doposud samoodhaleného mp3skladníka :-) Stále je to ale žabařina hoši :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 13.1.2006 15:45  8913
    DutchProč by nemohl ?
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 13.1.2006 15:43  8912
    PepaNMůže něco člověk dobře poznat?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 13.1.2006 15:36  8911
    DutchKdyž vydělím 30 000 deseti, vyjde mi 3 000 alb a má otázka zní : kolik vlastně alb může člověk dobře poznat za 10, 20, 30 let ? Já patřím do té třetí kategorie a za sebe prohlašuju, že tak 500.
    Říkám DOBŘE znát.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 13.1.2006 15:30  8910
    PepaNCopak chceš?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 13.1.2006 15:17  8909
    DutchJežíši !!!!!
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 13.1.2006 15:14  8908
    No já mám tak odhadem 30 000 skladeb v mp3. :-)
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 13.1.2006 14:20  8907
    merhautTak to sem rád, že máš radost...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 13.1.2006 12:48  8906
    MP3 skladnícise nám už vynořují, zatím jenom takoví malincí ... 10000 našeho nejskladníka SJ je málo, phe ... kdo má víc? ... nestyďte se ... :-) TBčkáři kde jste?
    lothian Lothian 13.1.2006 11:51 - Klub Yes (18:05) 8905
    mp3Už jsem viděl na internetu lidi,kteří mají 2 TB muziky v mp3. To jsou totální blázni,kolik z toho stihnou poslechnout? A znám řadu lidí,kteří stahují a stahují,a když se jich pak na něco zeptám,tak ani nevědí,že to mají. Hrůza.
    Taky si připomínám doby burz v 70.letech - začínal jsem až na Letné - to byla událost,když si člověk přinesl domů to jedno album týdně! Velmi se snažím,aby mi tenhle pocit z muziky aspoň trochu vydržel. Mám to ulehčené tím,že z nové muziky už se mi skoro nic nelíbí.

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    REKLAMA

    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *