Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz


kill file

17:45
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 4.1.2005 12:54  5554
    hmm, intelektual nejsem, takze asi budu ten poser.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 4.1.2005 12:54  5553
    suchosááá, pán je hifista!! :-))
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 4.1.2005 12:54 - Oblíbené kluby (17:45) 5552
    Filozof 5547tys to zase rozesknul.
    nejsem ani jedno a Illustratosphere mam hodne rad.
    co s tim?
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 4.1.2005 12:53 - Oblíbené kluby (16:58) 5551
    Filozof100% souhlas!
    macca Macca 4.1.2005 12:52  5550
    vinyl: vyslo to oficialne, mam to CD doma.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 4.1.2005 12:52  5548
    Do sebe!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 4.1.2005 12:51  5547
    Illustratosphereje především nuda. Pouze pro intelektuály. (Nebo pro pózéry.)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 4.1.2005 12:49 - Oblíbené kluby (17:45) 5546
    Illustratosphere je to nejlepsi co Barta udelal.
    Ale na pocitacovych chrchlatkach nebo vezicce to nevynikne.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 4.1.2005 12:34  5545
    ptr:King Diamond zpívá od standardního hlasu až po ultravysoký skoro vykleštěný. Zajímavé je, že tyhle hlasy během songů skokově mění.

    SJ: Keep On Moving zpívali jednou "Na kloboučku", nevím, jestli je nějaká oficiální nahrávka.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 4.1.2005 12:27 - Oblíbené kluby (16:58) 5544
    Na Bártovi mi vadí jediná věc: Illustratosphere, to vážně nemusím poslouchat. Ale to You Keep On Moving bych hrozně rás slyšel.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 4.1.2005 12:25  5543
    vinylKinga Diamonda znám, ale nikdy mě nepřišlo, že by měl nějakej extrémní rozsah. Dobrej jo, ale jinak... Asi jsem neslyšel to správné. :)

    Ad Bárta: fakt nechápu co na něm vidíte.... Podle mě zpívat moc neumí. Ten jeho chrčák mě nijak nebere.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 4.1.2005 10:20  5542
    PegasJá nevim, rádio neposlouchám :))) Ale asi to bude ono... Bárta tam zpívá v refrénu trochu jako Bryan Adams :)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 4.1.2005 10:18 - Oblíbené kluby (17:25) 5541
    Mikulik: To je to, co hrajou nekolikrat za den v radiu?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 4.1.2005 09:53  5540
    Nejsem sice hudebně vzdělán, ale tipnul bych, že největší rozsah má King Diamond. To by byl určitě vynikající Jidáš pro ptr:-)

    Bárta má užasný náboj v hlase, zajímavou barvu a výrazný feeling, že když zpívá běhá mi mráz po zádech. Jeho dueta se Střihavkou patří k tomu nejlepšímu, co jsem na naší scéně slyšel. Jejich podání Keep on Moving je hodně dobré.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 4.1.2005 09:35  5539
    2ptr: no mne zas neni jasne, proc by se mel hodnotit rozsah, kdyz to je ten nejzanedbatelnejsi faktor. je to podobne, jako by si hodnotil auta podle delky vyfuku.

    jinak ten zaznam jsem castecne videl, nijak mne to neurazelo, ani nenadchlo. nejhorsi vykon podal bohous josef, nejmensi problemy s intonaci mel barta (konkretne neslysel jsem asi zadne) celkove mne ceske provedeni JCS netankuje. kdyz vynecham kanonickou verzi, tak se mi nejvic libilo to ruske.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 4.1.2005 09:32  5538
    ještě k Bártovi: jeho jazzová tvorba mě nebere, ale odstřelil mě skladbou On My Head ze Snowboarďáků... TOHLE by měl zpívat, to mu sedí výtečně IMHO.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 19:12  5537
    MaccaNo vidíš, že to jde, když se chce... :))))
    macca Macca 3.1.2005 18:32  5536
    ptr: stejnojmennou pisnicku ma Dio, ale ze jsi to ty, tipnu si Presleyho :o))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 18:30  5535
    maccaTak si dej tu práci a lookni na text za nickem... :)

    arnost:
    Jak chceš hodnotit barvu hlasu, když je to věc vkusu? To nám ostatně Střihavka a Bárta nádherně ukazují...
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 3.1.2005 18:25  5534
    jinak kus toho zaznamu jsem videl a vic se mi libil barta, i kdyz to byla mnohem vetsi exhibice.

    ale ja obecne tohle excitovane zpivani moc nemusim
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 3.1.2005 18:23  5533
    vetsinou jsem naopak videl, ze se hodnotila barva hlasu, intonace, vetsi rozsah byl spise bonus.

    no a mne vetsinou staci, kdyz ten clovek umi aspon dobre artikulovat
    macca Macca 3.1.2005 18:21  5532
    ptr: dam se podat, vzhledem k tvy ikonce jsem totiz zmatenej :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 18:19  5531
    arnostTak to zas jo, protože barvu hlasu nijak hodnotit nejde.... :)

    Macca:
    Hmmm. Tak potřetí... :)
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 3.1.2005 18:18  5530
    jo jasne, s tim souhlasim, ze u zpivani nejde jen o hlasovej rozsah, proto by to taky imho nemelo byt meritkem kvality zpevaka
    macca Macca 3.1.2005 18:17  5529
    Scatman John? Ten frazoval moc pekne ;)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 18:16  5528
    MaccaJá říkal, že to tipneš špatně.... A taky jo! Máš druhej pokus. :)
    macca Macca 3.1.2005 18:15  5527
    Ja uz radsi mlcim, dalsi debatu o Gillanovi nepreziju :))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 18:14  5526
    arnost:) Tady nejde jen o hlasovej rozsah... Tady jde i o intonaci, frázování a barvu hlasu.... Hádejte kdo je pro mě v tomhle mistrem (Macca, rozmysli se, jinak tipneš špatně... :)))?
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 3.1.2005 18:12  5525
    buh vi, co to znamena, kazdej, kdo se jen trochu snazi vyda dva tony, ktere maji od sebe pet oktav
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 18:10  5524
    Jinak pokud vím, tak v současnosti je údajně rekordmanem v rozsahu zpěvák Manowar, který prohlásil, že má rozsah něco málo přes pět oktáv... Je otázka, jestli to myslel vážně (ale z toho co jsem měl možnost slyšet to nelze vyloučit)....
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 3.1.2005 18:09  5523
    no technologicky je falzet a fistule to same. co si pamatuju ze zboru, tak tenori to nemeli skoro nikdy vkuse -- jen to umeli, nekteri lepe a nekteri hure zahladit.

    bas opravdu vetsinou fistuli (a ani falset) nepouziva
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 18:07  5522
    MaccaHmmm... 4,5 oktávy je Gillanův současnej (k roku 2002, kdy na tuto otázku odpovídal) rozsah... Dřív (za časů In Rock a Worcesteru 83 například...) měl pět oktáv... :)))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 18:05  5521
    ArnostSorry, ale to je trošku komická otázka.

    Do rozsahu se NORMÁLNĚ (u zpěvu operních zpěváků) falzet (to je ale něco jinýho než fistule pokud vím) nezahrnuje (proto mi přijde nemožný, že jeden z basů, jehož jméno si právě nevybavuju, měl rozsah čtyři oktávy), ale to z jednoduchého důvodu - oni falzet nevyužívají. Rockoví zpěváci ve velké míře (Halford, Byron, Gillan, Hughes...) ano a u nich jsou do toho započítány i falzetové tóny. Ale jak říkám, falzet a fistule je něco jinýho - ve falzetu lze intonovat, ve fistuli ne.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 3.1.2005 18:05  5520
    no ono se to pocita i u nerockera %)

    ja kdysi umel/prorval i druhou fistuli, takze to davalo cirka pet oktav, ale byly tam diry a navic ty prechody byly na celkem pro zpivani neprijemnych mistech.

    macca Macca 3.1.2005 18:02  5519
    ptr: jenze Gillan byl vyjimecny i ve svetovem meritku.
    Hughese mel nekdy takovy rozsah? Ja ho slysel vzdycky jen nelidsky jecet . Ale zase kdyz on nosil ty obtazeny trikoty :)
    macca Macca 3.1.2005 18:00  5518
    arnost: to uz nezminil, ale u rockera se pocita i fistule, ne? :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 17:58  5517
    Hmmm.... Asi jsem opravdu zmlsanej Gillanovýma 4,5, tím samým u Hughese a 3,5 u Mercuryho....
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 3.1.2005 17:58  5516
    ctyri spojite, nebo i s fistuli?
    macca Macca 3.1.2005 17:56  5515
    ptr: mluvil o ctyrech, s tim ze kvalitne vyuzije dve a pul.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 17:54  5514
    MaccaKolik oktáv? Bárta těžko... Já bych vsadil spíš na Koláře...
    macca Macca 3.1.2005 17:51  5513
    ptr: a Na plovarne s Bartou jsi nevidel? Dozvedel by ses ze ma nejvetsi rozsah v nasi rockovy scene :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 17:50  5512
    No, radši ne... Nechci ohrozit nastupující generaci Superstar a zkazit Kájovi toho 31. Slávoše. :))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.1.2005 17:49  5511
    ptr: pojď k nám zpívat do kapely, Dane! :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 17:49  5510
    Proboha nestraš mě, že tehle "konstantně nachcípanej" hlas mršil You Keep On Movin´!!!! Alici znám a nezaujalo mě to. :))
    macca Macca 3.1.2005 17:47  5509
    ptr: poslouchal jsi Alici? Nebo jeho verzi Keep On Moving?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 17:46  5508
    MaccaNezlob se na mě, ale jestli je tiché nevýrazné ale intonované chrčení brané za zpěv, tak dobře - Bárta zpívá. Víc po mě nechtějte. :)) Takovejhle hlas mám, když jsem nachcípanej a neživim se tim....
    macca Macca 3.1.2005 17:42  5507
    ptr: my vime, ze mas problem se sluchem ;o)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 3.1.2005 17:40 - Oblíbené kluby (17:45) 5506
    No jo Barta je vybornej zpevak. Hlavne na solovych albech.
    Jezise neznam.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.1.2005 17:39  5505
    MaccaA prosim tě, kdy se to naučil??? Já si toho nějak nevšiml... :)))
    macca Macca 3.1.2005 17:38  5504
    Bartu je moc fajn. Hlavne od ty doby, co se naucil zpivat ;o)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 3.1.2005 17:34  5503
    Převádím sem diskuzi z hudebního klubu. Barta a Střihavka v JSS na CT2.

    Můžu říct, že mě Bárta příjemně překvapil. Je schopnej zpívat rockově jako dřív, což je v těch partech nutnost. Jazzový impro používal jen v těch pro Jidáše příznačný "hlasových fade-outech", kde se to dá tolerovat a dokonce se mi to i docela líbilo.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 3.1.2005 14:30  5502
    suchosto vím, ale potřebuji trochu inspirace :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 3.1.2005 14:20 - Oblíbené kluby (17:45) 5501
    vinylser na to.
    takovou sracku si muzes vysrat i na hajzlu.
    a rozhodne ti stejne zahraje i zazpiva.
    macca Macca 3.1.2005 13:01  5500
    SvedkoveJehovoviNeochotu jsem prekonal jednou, domluvil se s prateli a nakonec byl koncert v Mnichove zabava. Ale hlavni roli sehral fakt, ze interpret je postarsi, na turne jezdi jednou za desetileti a vypadalo to, ze se k nam zase nedostane. A nebylo to financne az tak moc narocny, dohromady mne prisla prvni rada (omylem poradatelu) na McCartneyho v Mnichove i s dopravou, ubytovanim a jidlem na neco malo pres 3 tisice korun. O rok pozdeji slo koupit listek na prazsky koncert i za 5 000,-
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 3.1.2005 12:40  5499
    suchosto znám aspoň podle názvu, uvidíme
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 3.1.2005 12:32 - Oblíbené kluby (17:45) 5498
    Tak jeden priklad sracky za vsechny sracky "Frontline Assembly - Civilization". A tak je to jedna sracka za druhou/
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 3.1.2005 12:21  5497
    suchos 5490to je mi jasné, já jen, kdybych čirou náhodou narazil v půjčovně na něco z toho, že bych vypálil, abych konečně věděl, jaký sračky to vlastně posloucháš :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 1.1.2005 12:41 - Oblíbené kluby (17:45) 5496
    Pegasehm. tos mně jako vážně dostal woe.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 31.12.2004 13:22 - Oblíbené kluby (17:25) 5495
    suchos: Tohle jsem take cekal, proto ta poznamka v zavorce... No nic, znas to o te potrefene huse, ne?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 31.12.2004 12:24 - Oblíbené kluby (17:45) 5494
    PegasTuhle poznámku jsem čekal.
    Až budu mít tolik peněz abych si mohl koupit všechno co si stáhnu a poslechnu.......tak se na stahování vyseru.
    Zatím si tyhle "moudré" poznámky nech.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 31.12.2004 12:23 - Oblíbené kluby (17:45) 5493
    nashjo a Taal opravdu není album na jeden poslech.
    stejně jako 99% hudby co se mi líbí.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 31.12.2004 12:14 - Oblíbené kluby (17:25) 5492
    ... a casto take omluva stahovacu proc ho nekoupit (nebrat osobne)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 31.12.2004 12:13 - Oblíbené kluby (17:45) 5491
    nashano. možnost poslechnout mp3 před koupí je ta nejgeniálnější věc.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 31.12.2004 12:10 - Oblíbené kluby (17:45) 5490
    vinylneznáš.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.12.2004 09:34  5489
    PF 2005Všem přeji jediné, aby celý rok strávili, jako já posledních 6 dní - snad nejkrásnějších v životě.
    nash nash - Iru Sen Tate - 30.12.2004 17:25 - Oblíbené kluby (17:29) 5488
    suchos:já poslouchám nové věci každý den... většinu jich po prvním poslechu rovnou vyhodím... (chvalme pána za možnost stáhnout a předposlechnout před koupí)... Taal mám odloženo na druhý poslech, ale myslím, že potřeba vlastnit se z toho nevyklube... :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 30.12.2004 11:37  5487
    Suchostak mne napadá, že mátonka ze mne tahá, co chci 1.1. ke kulatinám ... :-) Že bych použil po letech tuto Filozofovu/Suchosovu methódu? :-))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 30.12.2004 10:32  5486
    suchosTak copak jsi dostal letos k vánocům?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 30.12.2004 10:18 - Oblíbené kluby (17:45) 5485
    FilozofVšechna alba na seznamu jsem chtěl stejně. Takže tenhle způsob budu používat i dále.
    Už ten seznam aktualizuji na narozeniny :)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 30.12.2004 09:12  5484
    Já si vinyly koupil sám (koupit mi vinyly si nikdo nedovolí :-(, CD jsem koupil ženě já a ona mě jednoho Nohavicu a DVD jsem dostal od otce, který se zeptal ženy, která se zeptala mě :-))) Nic se nesmí ponechat náhodě.

    žena mi ještě omylem koupila DVD-audio Night at the opera v domnění,že je to video. Na Vltavě to totiž bylo popsáno jako hudební DVD. Teď to půjde vyměnít a dostanu ještě opožděný dárek Queen:Live in the Bowl :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 30.12.2004 08:15  5483
    SuchosKdysi jsem to udělal podobně. Přesně ze stejného důvodu. JEn těch alb bylo 50. A zcela neomylně jsem dostal to padesáté, které jsem psal do počtu a naslepo. Pak to bylo jedno ze dvou CD, která jsem kdy v životě prodal pro neoblíbenost. :-) Od té doby to nedělám.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 29.12.2004 19:30 - Oblíbené kluby (17:45) 5482
    PegasNo jasně. Ten někdo musí být informovaný kde ty alba může sehnat. Jasně, musím říct ho nasměrovat jinam než do Bontonlandu :)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 29.12.2004 19:29  5481
    vánocetak u mě to byl Milan Hlavsa: Když je dnes člověku 50
    nemohlo nepotěšit...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 29.12.2004 19:25 - Oblíbené kluby (17:25) 5480
    suchos: Taky reseni, ale uz vidim, jak to nekomu dam a on to pak nemuze sehnat.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 29.12.2004 17:48 - Oblíbené kluby (17:45) 5479
    ad hudba k vánocůmJá to dělám fikaně.
    Dám k dispozici seznam cca dvaceti alb a pak se jenom těším, které z nich najdu pod stromečkem. A letos to bylo tuze zajímavé.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 29.12.2004 16:07 - Oblíbené kluby (17:25) 5478
    Protoze by se nikdo netrefil, takze pro me je CD nebo DVD jako darek vhodny, kdyz si ho sam vyberu a to pak neni ono.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.12.2004 15:57  5477
    pegas: proč si zakázal muziku?

    filozof: to je v poho, tvejma knihama mám podloženou skříň :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 29.12.2004 15:50  5476
    VinylPošli svýho Ježíška i do Pardubic. :-) taky bych z něj něco vytáhl. :-)
    A na oplátku bych mu do ruky stračil Ty Tvé desky, co mi furt překážejí pod křeslem, děti po nich šlapou, kočky na ně čůraj ... :-)

    Dobrej výběr.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 29.12.2004 15:49 - Oblíbené kluby (17:25) 5475
    vinyl: Aha tak to nic. Obleceni a muziku jsem zakazal.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 29.12.2004 15:31  5474
    K vánocům...nějaký chybějící Genesis a pár chybějících ELP. A taky triko a slipy :-)))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.12.2004 15:25  5473
    Pegasnemyslel jsem muziku k vánočním svátkům (koledy nesnáším), ale co jste dostali k vánocům, co jste našli pod stromečkem...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 29.12.2004 15:21 - Oblíbené kluby (17:25) 5472
    to bude ono :-)
    jenom me to prislo jako doporuceni na muziku k vanocnim svatku
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.12.2004 15:10  5471
    Pegasasi proto jsem je dostal já a né ty :-)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 29.12.2004 15:01 - Oblíbené kluby (17:25) 5470
    vinyl: no, z tech desek bych do sveho prehravace snad ani zadnou radeji nepoustel ;-)
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 29.12.2004 14:38  5469
    no je pravda, ze jsem taky uvazoval nad nejakou vykopavkou typu
    http://movies.go.com/moviesdynamic/movies/movie?id=504116

    ale nakonec jsem to na DVD nesehnal
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.12.2004 14:28  5468
    arnosttehdy bych to ještě neocenil :-)
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 29.12.2004 14:25  5467
    hmm, myslel jsem, ze vanoce 1977 uz byly %)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 29.12.2004 14:15  5466
    Co třeba téma "Hudba k vánocům"?půjdu příkladem:
    předpoklad více formátů: dostal jsem DVD recorder a aktivní předek

    Vinyl:
    Frank Zappa: Freak Out - geniální, už jsem zmiňoval
    Radiohead: Kid A - hodně zajímavé, temné, velmi dobrý zvuk. Nezvyklý formát- něco mezi LP a SP
    CD
    Jaromír Nohavica: Divné století, Babylon, pro milovníky nutnost
    Divokej Bill: Mezi nima - až na strašnou agitku Bagdád a o hiphop se snažící Kotle, velmi příjemná záležitost, vynikají melancholické kusy Pocit, Malování, Znamení.
    DVD
    Pink Floyd: The Wall - nutnost
    Roger Waters: In The Flesh - výborný a výborně nahraný koncert
    Once Upon a Time In The West - geniální film s geniální hudbou- nutnost
    Moulin Rouge - vynikající film, který se nemusí líbit každému, nejlepší verze Roxanne, co znám.

    prostě jsem byl velmi hodný :-)
    jones jones Bratrstvo - ohrožených 29.12.2004 13:40  5465
    ScalexErnest Happel Stadium neni žádná hala, nemá to střechu:o)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 29.12.2004 11:45 - Oblíbené kluby (17:45) 5464
    nash 5451Jsem rad, ze objevujes nove veci.
    A zrovna tohle album budu mit na originalu :)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 29.12.2004 09:09  5463
    na koncerty do zahranici obcas jedu, ale zas tak moc to neprehanim :) a duvodem je opravdu ta cena
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 29.12.2004 08:59 - Oblíbené kluby (17:25) 5462
    Pro me je jsou jedinymi prekazkami v ceste do zahranici na koncert cena a doprava. Ale kdyby se vzdy naslo nekolik lidi na vypravu autem, nicemu bych se nebranil.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 29.12.2004 02:10  5461
    No ta neochota má většinou několik racionálních důvodů - vzdálenost, cena lístku, cena dopravy, strávený čas cestováním, jazyková bariéra, nutnost nákupu valut a podobně.

    Takže záleží na tom, jak hodně se pak takový koncert prodraží a jestli jsem ochotný vůbec dát takovou sumu (výsledná cifra může být třeba dvoj až trojnásobná oproti koncertu v Praze).
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 29.12.2004 00:50 - Oblíbené kluby (16:58) 5460
    Vida, nechtěl by některý z moderátorů udělat anketu na téma dojíždění za koncerty? Celkem by mě zajímalo, jestli jsem neochotou jezdit za hranice vyjímka nebo naopak.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 28.12.2004 15:38  5459
    Pryč s pragocentrismem, beztak to v té Vídni bude v lepší hale. 8^)
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 28.12.2004 15:14  5458
    ScalexAle ne z Prahy :-)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 28.12.2004 14:47  5457
    Do Němec i do Rakous je to kousek, k čemu Praha...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 28.12.2004 13:13  5456
    Ten smajlík má bejt opačně... :(
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 28.12.2004 13:05  5455
    Koncertní termíny pro evropské turné U2... V Praze hrát bohužel nebudou. :)

    June:
    1, 4, 5: Amsterdam - Amsterdam Arena
    8: Zurich - Letzigrund Stadium
    10: Gelsenkirchen - Schalke Stadium
    12: Brussels - Roi Boudoin
    14: Manchester - Stadium of Light
    18,19: London - Twickenham
    21: Glasgow - Hampden Park
    25, 26: Dublin - Croke Park
    29: Cardiff - Millenium Stadium

    July
    2: Vienna - Ernest Happel Stadium
    5: Budapest - NEP Stadium
    7: Berlin - Olympic Stadium
    9: Paris - Stade de France
    10-18: break
    19, 21: Milan San Siro or Florence Stadium
    23: Rome - Olympic Stadium
    27: Oslo - Vallehovin
    29: Gothenburg -Ullevi
    31: Copenhagen - Parken

    August:
    3: Munich - Olympic Stadium
    5: Nice - Parc de Sports Charles Ehrman
    7: Barcelona - Olympic or FC Barc
    9: San Sebastian - Anoeta Stadium
    11: Madrid - Calderon
    14: Lisbon - Alvalade
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 28.12.2004 10:19  5454
    Jimi... a skladba "Marx Engels Beatles"
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 28.12.2004 10:17  5453
    JimiVltava
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 28.12.2004 10:15  5452
    nevíte někdo od koho je ten song z pupenda jak hraje uplně na konci při titulkách?
    "ať žije mííír"
    nash nash - Iru Sen Tate - 27.12.2004 17:42 - Oblíbené kluby (17:29) 5451
    Taal - Mister Green 2000
    Příjemné album, řada malých třpytivých kamínků, které potěží duši i ucho... ale zase na druhou stranu, nic, co bych nutně musel vlastnit...

    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 21.12.2004 16:02  5450
    Z jakého alba je ta titulní skladba?
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.12.2004 13:03  5449
    FilosofNo tak pojem nuda mi s tímto filmem skutečně vůbec nekoresponduje. Co se týká hudby, mě naopak příjemně překvapila. Od Monkees jsem opravdu nic nečekal, ale ty songy mi přišli doopravdy vtipné a hudebně obstojné (samozřejmě silně ovlivněné Beatles).
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.12.2004 13:00  5448
    Smutný Karel dnes v Č. BudějovicíchChystám se tam, nejdete na ně někdo?
    http://www.smutnykarel.cz/index.php
    Přemýšlím kde tam pak překlepu noc...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.12.2004 12:54  5447
    MalcolmMooneyNebo taky za nudu se špatnou kapelou.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.12.2004 12:00  5446
    Hlava je mistrná dobová satira na celý hollywoodský fenomén. Pokud člověk zná souvislosti, výborně se baví, v opačném případě to musí mít za šílenou zhuleneckou pakárnu. Výstup Zappy je taková třešnička na dortu.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 21.12.2004 10:18 - Odhlášení (17:12) 5445
    film HlavaZappa s krávou 8-)))))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.12.2004 09:32  5444
    Filozof: :)) Ty si ale číslo... :) Nikomu jsem netvrdil, že se to má brát vážně, pouze jsem to konstatoval, že mně a i dalším lidem to tak případalo...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.12.2004 09:21  5443
    MonkeesNo, posuzoval bych opatrně. Pro ty, kteří ho neviděli - názory mohou být růyné. Například já ho rozhodně za geniální nepovažuji.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.12.2004 09:19  5442
    LukePak jistě chápeš, že sám degraduješ svůj názor. Je-li z Tvých 14 let a neznal jsi žádné jiné kapely, my chápeme, že se Ti (proti Hance Zagorové a Karlu Gottovi) zdály podobné, ale Ty zase pochop, že Tvůj mladický (byť pochopitelný) názor nemůže být brán s přílišnou váhou. :-)
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 21.12.2004 09:13  5441
    jo vím, sorry...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.12.2004 08:22 - Odhlášení (17:40) 5440
    Jimi: Moonkeys neznam. Znam jenom Monkees. :-) Ale kapela "Mesicni klice" bude urcite taky dobra... :-)
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 21.12.2004 08:19  5439
    Kdo se včera díval na ČT2 v 21:30? Na "Hlava" od Moonkeys. Skvělý hudební film!
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.12.2004 07:09 - Odhlášení (17:40) 5438
    Macca : :-))))
    macca Macca 20.12.2004 20:00  5437
    slozte si punkovou pecku ;o)http://www.zanorg.com/prodperso/punk.htm
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.12.2004 13:45  5436
    Tehdá asi ve 14 letech se žádné jiné kapely nevybavily...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.12.2004 13:42  5435
    LukeDobře, vybavili se Ti LZ, ale nevybavily se Ti desítky jiných kapel?
    Pokud ne, tak proč právě LZ?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.12.2004 13:40  5434
    Gilbert 5429No tak to už vůbec nechápu. Zbytek platí pro oboje.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.12.2004 08:21  5433
    merhaut: jo, máš pravdu, že obojí je "jinde", ale nejsem sám, který když poprvé slyšel první alba Queenů, vybavili se mi Led Zeppelin... nevim proč ale je to tak.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.12.2004 02:36  5432
    merhautVida! Vidíš, že to jde.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 20.12.2004 02:31  5431
    Queen vs. Led ZeppelinHeslovitě. Jiné kořeny, jiné výrazové prostředky, akcenty ... podobnost minimální, čistě náhodná ... Kashmir - Innuendo, účelová výjimka.

    Led Zeppelin - mayallovské rhythm&blues, vytvrzené americkým protometalem typu Iron Butterfly. Queen - (občasný) hardrock spíše aranžérským prvkem, kořeny, vedle mods atd. až staroanglické :-), mj. vaudeville ...

    Obě kapely patří do mé Top 10. Označování jedničky Queen (ale i UH) jako nápodoby LZ jsme se my pamětníci vždycky tak trochu vysmívali ...

    Asi jak psal i Filozof ... jsou každá úplně jinde ...
    macca Macca 19.12.2004 12:50  5430
    Byl jste vcera nekdo na Prokopovi? Skvelej koncert, hoste - Hruby, Skoumal, Andrst, Josifovska. Maximalni blaho.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 19.12.2004 01:14  5429
    FilozofNepsal jsem náhodou o ranejch Queen a NERANEJCH LZ? Ach jo, člověče, kdy ty se poučíš...
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 19.12.2004 00:14  5428
    FilozofPrávě, že neberu jen hudební složku. Tommy i Wall jsou kromě sdělení a hudby dost založené na obrazové stránce. A z tohohle pohledu mě Tommy irituje a Wall fascinuje (částečně).

    A o tom, že Tommy je úžasné podobenství o niterných stránkách lidské duše se dá taky diskutovat. Ony tyhle všechny tyhle úžasná podobenství mají jednu společnou vlastnost - jsou dost obecná, aby se do nich mohl každý projektovat.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.12.2004 22:46  5426
    Ravil SatonJá to beru jako filmy - tedy se vším všudy. Tommy je úžasné podobenství i niterných stránkách lidské duše a má daleko hlubší rozměr, než Wall či Jesus CHrist Superstar (které jsou také o něčem). Zdá se mi, že nějak bereš jen hudební složku.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.12.2004 22:45  5425
    LZ a QueenNějak nechápu. To si jako všechny kapely spropracovanou kytarou a dobrým zpěvem mají být podobné??? Takových jsou stovky. Vám nevadí, že ta kytara a ten zpěv jsou úplně, ale úplně jiné?
    A hlavně - LZ jsou na prvních deskách silně v blues, stejně jako spousty dalších blues-rockových kapel, tatímco Queen touto cestou nikdy nešly. Mimo jiné to znamená, že destky kapel jsou Zepelínům podobnější. A co klavír u Queenů? Nechtělo by to když tak podrovnávat je s nějakými jinými kapelami s klavírem?
    Máte vůbec povědomost o desítkách dalších kapel toho období, neo Vám prostě stačí, že obě tyto kapely jsou plus/minus hardrock a víc jich neznáte? (Snad s výjimkou 5 nejznámějších)
    uriah Uriah - -megamix- 18.12.2004 21:35  5424
    ad Queensouhlasím s Luke_Bunda, ta syrovost jejich projevu je v podstatě srovnatelná, i když, co se týče zpěvů, se spíš nechali inspirovat the Who. Zejména druhé album je takovou směsicí toho všeho.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 18.12.2004 19:11  5423
    Brian Wilson: Beautiful Dreamer - Story of SMiLETeď jsem dokoukal tenhle dokument BBC o albu SMiLE a je to pro mě dost silnej zážitek. Doporučuju všem.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 18.12.2004 18:31  5422
    no mně první dvě alba Queenů příjdou dost podobný zvuku LZ... pak už ale šli Queeni svou vlastní cestou...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 18.12.2004 17:28  5421
    FilozofSvedkové má pravdu. Ty tu podobnost (ranejch!!!!) Queen a LedZep neslyšíš? Máš uši? Obě??
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 18.12.2004 15:56  5420
    No Dobře placená procházka je jazzová buffo-opera, jako hudební film mi to příjde slabší - hold z divadelního představení se film dělá jen velmi těžko. Každopádně fanoušci jazzu by ho určitě měli shlédnout.

    Jinak na Wall jsem zapomněl, ale tohle je samozřejmě taky dost dobrý a depresivní.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 18.12.2004 12:55  5419
    JCHS a Wall jsou skvosty. Tommy je trochu obskurní, nějak to nesnesu. I ty zpěvy jsou horší než v originále.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 18.12.2004 12:50 - Oblíbené kluby (16:58) 5418
    FilozofNamátkou - propracovaná kytara a geniální, nezaměnitelný zpěv. (Už vidím tu smršť důkazů, jak jsem vedle)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.12.2004 09:14  5417
    DodatekA já mám k tomu rád "Abba ve filmu". Mám pro ně slabost. Ale uznávám, že objektivně to není "superdílo". :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.12.2004 09:13  5416
    Hudební filmyZvláštní kategorie. Co tam patří?
    Za vynikající považuji klasiky - The Wall, Jesus Christ Superstar, Tommy - to jsou podle mne jedny z nejlepších filmů vůbec (bez ohledu na žánr. Ani Quadrophenia nebyla špatná.
    Klarinety a Starci na chmelu jsou také skvělý.
    No a samostatnou kapitolou jsou věci od Suchého, Šlitra - tedy třeba Dobře placená procházka. Super!!
    Logicky - moderní ptákoviny, jako Šakalí léta tomu nesahají po kolena. Ale to je jasné.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.12.2004 09:09  5415
    GilbertRozpor v čem?
    Tobě se taky zdá, že jsou si LZ a Queen podobní? v čem?
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 17.12.2004 21:35  5414
    Rutles... Tomu řikám film:)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 17.12.2004 21:20  5413
    hudební filmyjo, ty mám rád - z českejch klárinety ze zahraničních např. filmy od Beatles nebo parodii The Rutles :).
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 17.12.2004 20:29  5412
    Hudební filmyViděl někdo z vás Sgt. Pepper's... z roku tušim 1978?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 17.12.2004 20:28  5411
    Filozof????

    Otázka zní takto: v čem nacházíš rozpor?
    macca Macca 17.12.2004 19:57  5410
    Hudební filmy... nové téma ...
    macca Macca 17.12.2004 19:44  5409
    Tohle je diskusni server, ne vlaknova diskuse...ted mame podle tebe vsichni utrpne cekat, az se nekdo slituje a Filozofovi odpovi? ;)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 17.12.2004 19:36  5408
    A já říkám raní Dream Theater (s Domicim) x Rush. Není nad to odpovídat k věci.
    macca Macca 17.12.2004 18:48  5407
    k tomu ja se nehlasim, spis Rush x LZ :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 17.12.2004 18:19  5406
    MOhu dotazne zdejší experty?
    ProsiVás, v čem jste shledali podobnost mezi ranými Queen a LZ?
    Opravdu by mne to zajímalo.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 16.12.2004 18:02 - Klub Hudební klub (17:45) 5405
    Nechce jít někdo dneska zadarmo do akropole na Escape Forever(Priessnitz, Veneer, Umakart, Here)
    Když tak se mi ozvěte do pošty.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 16.12.2004 17:03  5404
    :))
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 16.12.2004 16:40 - Oblíbené kluby (16:58) 5403
    ty brďo...
    macca Macca 16.12.2004 16:36  5402
    tohle nema chybuhttp://www.gameboyzz.com/
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 16.12.2004 15:16  5401
    ještě sex pistols, ty aspoň byli upřímný a řekli na rovinu, že jim jde o prachy :-)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 16.12.2004 15:06  5400
    Mrtvoly prostě potřebují peníze a vylézají z hrobů.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 16.12.2004 14:56  5399
    Takže co se nám v posledních pár letech stalo za reuniony?
    Black Sabbath, Iron Maiden, Judas Priest, Doors (a zněj sakra dobře i bez Jima!), Queen a teď Cream? No fakt už zbývaj asi jen ti Rainbow... :) A zapomněl jsem na reunion klasických DP, ale k tomu radši ať už nedochází, v současnosti hrajou líp než po těch dvou předchozích reunionech.... :)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 16.12.2004 14:53 - Oblíbené kluby (17:45) 5398
    ze by nebylo na chleba?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 16.12.2004 14:47  5397
    SUPER!!!A ani s Rainbow to nevypadá špatně! JLT jednomu českýmu rockovýmu časopisu potvrdil, že se o obnovení Rainbow jedná! :)
    macca Macca 16.12.2004 14:07  5396
    To se to reunionama jen hemzi. Tak jeste Rainbow, prosim :))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 16.12.2004 14:06  5395
    jůůůůů!!!
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 16.12.2004 14:05  5394
    http://www.fendereurope.com/news/ClaptonRe-unitesCream.aspClapton Re-unites Cream

    They bade farewell at the Royal Albert Hall in London on November 26th 1968; thirty seven years on, the three original members of Cream will return to the hall to play five shows.

    According to a source, "Management weren't saying why now, or even how it's happened, but they have confirmed it. The band will start rehearsing early in 2005."

    The regrouping of Eric Clapton, Jack Bruce and Ginger Baker has been a long and torturous one. The band last played together at their induction into the Rock and Roll Hall of Fame in 1993, and in December 2000 Clapton and Bruce collaborated on new versions of Cream's White Room and Sunshine Of Your Love for Bruce's solo set Shadows In The Air. At the time, Bruce openly endorsed a re-formation. "We could raise a lot of money for some very good causes, it would be real fun."


    JUCHAJDÁÁÁÁÁÁ!
    macca Macca 16.12.2004 02:21  5392
    a dalsi v klubu Queen, diky
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 15.12.2004 22:19  5391
    A je skvělá, z toho alba ji mám určitě nejradši.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 15.12.2004 22:18  5390
    Není zač:)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.12.2004 22:16  5389
    dík za opravu :).
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 15.12.2004 21:48  5388
    Ne, z News of the World....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.12.2004 20:48  5387
    No Bohemian rhapsody či Innuendo bych určitě do progrocku určitě zařadil - Queen měli spoustu podob a hráli spoustu stylů - teď si zrovna vybavuju jejich nádhernou jazzově bluesovou "Melancholy Blues" (tuším že z alba Jazz?)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 15.12.2004 20:24 - Oblíbené kluby (17:25) 5386
    Ted nevim presne odkud ktere pisne pochazeji, ale na prvnich deskach je opravdu hodne hardrockoveho materialu.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 15.12.2004 19:13  5385
    Já bych řekl spíš progrock. Mě to Zeppeliny moc nepřipomíná....
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.12.2004 19:09  5384
    jo hlavně první vlasatá deska je dost Zeppelínovská, ale kdo je v tý době nekopíroval...
    Proč prog-, nebyl to spíš hard- ?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 15.12.2004 18:46  5383
    OliasPodle mýho moc ne... Vždyť máš pravdu.
    olias Olias 15.12.2004 18:44  5382
    Taky počítám,že to schytám.)
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 15.12.2004 18:39 - Oblíbené kluby (16:58) 5381
    Kdysi dávno jsem tu někde nadhodil něco o podobnosti ranných Queen a ranných Led Zeppelin, ale málem jste mě ukamenovali...
    olias Olias 15.12.2004 18:02  5380
    Podle mě jsou Queen dobrá kapela.Sice nevim jestli bych šel na koncert kde bude třeba 80000 lidí,ale uznávám je přesto,že jsem nikdy neměl jejich celé album.Nedávno jsem viděl v TV dokument o Mercurym,zaujalo mě,jak díky svému předkusu totálně šišlal ale při zpěvu po tom ani památky.Ostaní jsou výborní muzikanti a mám dojem,že jejich první desky by se snad i dali zařadit do oblasti progrockové.
    muff Muff 15.12.2004 17:26 - Odhlášení (17:45) 5379
    Přesně jako Free ...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 15.12.2004 16:16  5378
    Rodgersje nepochybně jeden z nej... zpěváků rocku všech dob. Sedí mi daleko lépe, než třeba Mercury. A vůbec - Free jsou fantastičtí. Mám komplet jejich 5 CD s krásnou knížkou a celé jsou to raritní verze, živáky, sólové věci atd. Skvostné.
    Ale jinak jejich první 3 alba ve verzi , jak šla na desky jsou také super.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 15.12.2004 16:10  5377
    Okamžitě bych šel, ale kvůli Rodgersovi, ne kvůli Queen.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 15.12.2004 16:01  5376
    Jojo. Jestli přijedou do Prahy, tak NEVÁHÁM!!!!
    macca Macca 15.12.2004 16:01  5375
    jojo, v klubu Queen uz se to trochu obrecelo :)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 15.12.2004 16:00  5374
    queenTeď říkali v radiu, že Queen vyráží na turné, zpěvak bude Paul Rodgers (ex Free, Bad Company). Nejsem si jist, že bych šel.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.12.2004 16:49  5373
    NOVAje plná amatérů. Ale obyčejně si může diktovat. Všichni si pamatujeme nedávný případ slavné kapely, která prostě zpívat nemohla, protože playback odmítla. Pokud je Aneta drží v šachu a oni tentokrát ustoupili, je to jen dobře. :-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 13.12.2004 15:25  5372
    Řekl bych, že jak Aneta tak Kryštof prostě řekli: "Buď naživo nebo vůbec", no a Nova ustoupila, protože říkat:" teď měla vystoupit skupina Kryštof, ale nevystoupí, protože chtěli hrát naživo" jim asi přišlo dost trapný. Stačí, že na ně peče Lucie a Raduza.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 13.12.2004 15:14  5371
    To není ani tak otázka odvahy jako spíš pohodlnosti, jak na straně televize tak "umělce".
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 13.12.2004 15:12  5370
    ScalexTo není otázka profesionality, ale odvahy:))
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 13.12.2004 15:00  5369
    Filozof: ale dva lidé tam bez playbacku zpívali a nebyl žádný problém. S playbackem by to mělo být tak, že by MĚL být připraven v záloze pro případ, že by si zpěvák udělal něco s hlasivkama. Profíci to dělají tak, že když se hraje na halfplayback, tak mají puštěnou i stopu se zpěvem, mají ji ztlumenou na minimum, prst na šavli a v případě, že zpěvákovi vypadne hlas, tak jsou schopni okamžitě tam ten zpěv pustit (zpěvák to samozřejmě ví, že když bude problém, že má klapat hubou). Bohužel, na Nově profíci nepracují.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 13.12.2004 14:59  5368
    Já myslim, že i hlavně kvůli tomu playback vzniknul. Spousta dobrejch kapel už v 50s nebo 60s hrálo v TV na playback a to kvůli tomu, že živé nazvučení s tehdejší primitivní TV technikou bylo dost problematický.. dneska by to ale IMHO problém být neměl...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.12.2004 14:56  5367
    GilbertNení to problém lidí. Naopak Televize. Nova nesmí vysílat bez playbacku. Kdo chce naživo, má smůlu. A není to ani tak kvůli lidem, jako proto, aby se nemohlo nic podělat - kiksnout hlas atd...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 13.12.2004 10:51  5366
    většině lidí je to jedno, hlavně že tam je Kája a Helenka :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 13.12.2004 01:04  5365
    SVED.No, lidi by se aspoň zamysleli. Třeba by přišli na to, že když někdo na obrazovce poskakuje s kytarou nebo mikrofonem v ruce, že to ještě neznamená, že dělá hudbu. Myslim, že většině by to došlo.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 12.12.2004 19:56  5364
    Jediný, co mě trochu potěšilo, byl ten zombie band na konci... Styl bubnování Víti Vávry se vůbec nezměnil....
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 12.12.2004 17:00  5363
    hippotamejá sem to ani nák obvzlášt neposlouchal. skončila mi manéš Bolka, tak sem to viděl...
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 12.12.2004 14:36 - Oblíbené kluby (16:58) 5362
    GilbertTo je dobrej nápad. Akorát netuším, proč bych si zrovna díky tomu měl uvědomit, že mi televize podstrkuje srágory.
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 12.12.2004 09:24  5361
    jimi a bylo to znat. dle mne zpival hmm trochu vedle, ale mne se uz kazdy jejich skladby, kdyz uz ji nahodou slysim.
    jimi Jimi hoří hovno? - zahlasujte.. 12.12.2004 08:54  5360
    Gil: 5356 skvělý nápad!

    Scalex: Ještě tam živě zpíval Kryštof... co zahléd...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.12.2004 03:21  5358
    Jo, to je v pořádku. Aby ne, když si ty věci opravdu nahrál sám.
    macca Macca 12.12.2004 02:57  5357
    Pred par lety jsem docela ziral na McCartneyho pojeti playbacku. Na scene 3 platna - na jednom bezel zaznam Paula hrajiciho na bici, na dalsich Paul s kytarou a baskytarou. Pred platnama na scene mel postaveny piano a hral a zpival. Jednoclenna kapela :o)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.12.2004 02:53  5356
    Playback je problém jen a jen posluchačů. Jak se zdá, většině lidí vůbec nevadí. Jinak by od něj přece dávno upustili, nebo ne?

    Nedělám si iluze a taky mě mnohem víc štve, když se jednou za uherskej někdo ustrne a rozhodne, že ten a ten bude hrát živě, a pak to ohlašuje na několikrát, že tohle je opravdu živý, žádnej playback...

    Měl jsem takovej sen, že bysme s kapelou odehráli celej jeden koncert na nezapojený nástroje, tzn. slyšet by byly jenom bicí. Aby si lidi konečně uvědomili, co za srágory jim podstrkuje televize.
    Prostě bysme vlezli na pódium, někde v klubíku, a začali "dělat show"... :-)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 12.12.2004 00:58  5355
    Gilbert: to je právě to - v dnešní době to kupodivu v českých (a nejen v českých) televizích NENÍ normální. JIná věc je, že by to MĚLO být normální.

    Je ostuda, když ostřílení Gottové, Zagorky a Bílé chabě zpívají na playback (už ani tu hubu neumějí správně otvírat) a pak přijde mladý tele a vyfrkne krásně čistě skladbu naživo, jen s kytarovým doprovodem.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.12.2004 00:33  5354
    Abyste se z ní nepodělali. Že nezpívá na playback? A není to normální?!
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 11.12.2004 23:58  5353
    BTW Aneta jediná dnes na Slavíku nezpívala z playbacku a i když byla dojetím úplně hotová, tak pořád zpívala naprosto famózně.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 11.12.2004 23:57  5352
    Jsem otřesen. České puberťačky neprocpaly Sámera ani na bronzovou příčku!
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 11.12.2004 22:20 - Odhlášení (17:40) 5351
    Karel je stale Buh. Posledni jistota nasi civilizace zustava zatim neotresena :-)).
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 11.12.2004 22:11  5350
    No slava. karel Gott. S timhle nepocital
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 11.12.2004 21:55  5349
    suchosTo mne tedy zajima co si vymyslis na mou otazku kdo je Jirka Valtr.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 11.12.2004 21:43 - Odhlášení (17:00) 5348
    RavilJo. Dává to líp než Gillan a ještě mu to i sluší.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 11.12.2004 21:35 - Oblíbené kluby (17:45) 5347
    hippotamekonec světa nastane až Slavíka vyhraje Jirka Valtr
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 11.12.2004 21:24  5346
    suchosNo za zady mi hraje televize hovna, kterou sem zapnul a stejne nejak vrci a posleduju zda to ten buzinka vyhraje nebo ne. Ja myslim, ze vyhraje Karel a jestli ne tak je konec sveta.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 11.12.2004 20:50 - Oblíbené kluby (17:45) 5345
    hippotameKaja je mrtvej.
    Nejlepsi cesky zpevak jest Samer Issa.
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 11.12.2004 20:34  5344
    Suchos
    Nejlepsi cesky zpevak je Karel Gott a ne ze ne.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 11.12.2004 20:20 - Oblíbené kluby (17:45) 5343
    Scalexad nejlepší český - co Bárta?
    macca Macca 11.12.2004 16:27  5342
    Strihavka se mi moc libil s Bartou v duetu You Keep On Moving od Deep Purple.
    A Brichta byl vynikajici v projektu Zemetreseni (s Dolezalem, pocta Schelingerovi)
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 11.12.2004 16:11 - Oblíbené kluby (16:58) 5341
    ptrStřihavka mě naprosto uzemnil naživo s BSP. Výbornej výkon.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 10.12.2004 20:12  5340
    ptrTak to byla otázka momentální indispozice nebo to, že se na to vykašlal. Jinak je dobrej i naživo.

    Michell: To je ten uskuhranej Amík?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 10.12.2004 19:02  5339
    PegasKdybys slyšel co s tim Show Must Go On provedl, tak bys neprotestoval a spíš můj názor potvrdil. :D
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 10.12.2004 19:00  5338
    Já ho slyšel zpívat na jednom festu před čtyřma rokama... To mi stačilo a tehle koncert pro Mercuryho akorát zatloukl poslední hřebík do rakve. Ve studiu možná celkem ujde, ale naživo je příšernej! To ještě zlatej Brichta.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 10.12.2004 18:48 - Oblíbené kluby (17:25) 5337
    ptr: Soudit zpevaky/kapely podle coververzi nepovazuju za nejvhodnejsi. Pisu to proto, ze v kratke dobe ctu neco podobneho uz podruhe. Jinak toho Strihavku jsem neslysel, ale jinak se mi zda jako slusny zpevak.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 10.12.2004 18:45 - Odhlášení (17:00) 5336
    A nad tím vším je výkon Teda Neeleyho!
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 10.12.2004 18:21  5335
    ptrTo jsem neviděl. Ale jeho podání Garden Of Getsemany z Ježíše je naprostá bomba a podle mě jeden z nejlepších vokálních výkonů v českém rocku. Zcela na úrovni Iana Gillana.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 10.12.2004 17:45  5334
    MikulikNejvětší tragéd je Střihavka. Nikdy mu neodpustim to jeho vystoupení na Tribute to Freddie Mercury před třema rokama! Takhle špatně odzpívat notoricky známou klasu Show Must Go On (připouštím, strašně těžká věc, ale proč si jí teda bral???), to fakt asi nikdo jinej "nedokáže". :(
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 10.12.2004 17:11  5333
    Jo, tak to je on. Je hodně dobrej, ale asi bych se rozpakoval použít slovo "nejlepší". Na druhou stranu když přemýšlím, kterého českého zpěváka označit za nejlepšího, tak vážně nevím.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 10.12.2004 16:38  5332
    ptrTo rozhodně, Brichta je IMHO docela tragéd...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 10.12.2004 16:36  5331
    Ten "novej" z Arakainu... Myslim, že je mnohem lepší než byl Brichta.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 10.12.2004 16:07  5330
    Kterého Koláře? Petra? Ten mi nepřijde jako nejlepší (jako velmi dobrý ano).
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 10.12.2004 16:04  5329
    Nojo... Taky bych řekl, že z toho žádná revoluce nebude. Je škoda, že asi nejlepší CZ zpěvák nebude ani v top 20. Kdo totiž z náctiletých zná Koláře?
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 10.12.2004 16:02 - Oblíbené kluby (17:25) 5328
    Scalex: No dobre, tak saskarna, kdyz trvas na slovickareni ;-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 10.12.2004 15:58  5327
    což bude docela oživení, vzhledem k tomu, že jsou tam furt ty samý. naposledy s tím zamíchal Hůlka :-)))
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 10.12.2004 15:48  5326
    Pegas: estráda je (IMHO) zábava úplně jiného typu, Superstar má do estrády hodně daleko (čímž nemluvím o KVALITĚ té zábavy). Superstar je zábavná soutěžní hra s prvky reality show, nikoli estráda.

    Oživení hudební scény jsem taky nepostřehl, maximálně se trochu zamíchá pořadím ve Slavících.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 10.12.2004 15:39 - Oblíbené kluby (17:25) 5325
    Slysel jsem akorat to, co se hraje v radiu, videl jsem par dilu souteze... Estrada to kazdopadne byla a bulvar z toho zije jeste ted. Desku zadneho souteziciho si urcite nekoupim a netouzim ani po jejich poslechu. O jakemsi oziveni nasi bidne hudebni sceny nemuze byt rec (aspon, co se te hudby tyka). Tolik asi muj postoj k superstar :-)
    Jak uz jsem napsal v jinem klubu, z te mizerie byla Aneta asi opravdu nejlepsi volbou, nejen zpevem, ale prave i tim pristupem po skonceni souteze.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 10.12.2004 14:13  5324
    James Brown má rakovinu!

    Příští týden jde na operaci.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 10.12.2004 14:07  5322
    nashAno, přesně. Taková audioverze "Jak to slyším" z Melodie.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 10.12.2004 14:04  5321
    nashmelodii neznám, ale obdobný tip pořadu je dost častý,býval třeba ve Sparku (když jsem ho čet). V radiu je to ale zajímavější.Logicky.
    nash nash - Iru Sen Tate - 10.12.2004 14:02 - Oblíbené kluby (17:29) 5320
    vinyl:Takové "Jak já to slyším" z Melodie?...
    nash nash - Iru Sen Tate - 10.12.2004 14:02 - Oblíbené kluby (17:29) 5319
    Filozof:Pindej si, pindej... když ti to udělá dobře...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 10.12.2004 14:01  5318
    SuchosNe, "Uši Radia Beat" je pořad, kam si pozvou známýho člověka a pouštěj mu písničky, aniž by věděl co to je. On by měl poznat a ohodnotit.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.12.2004 13:57 - Oblíbené kluby (17:45) 5317
    vinyla hlasovalo se?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 10.12.2004 13:54  5316
    Teď ve středu hráli Anetu v Uších radia Beat (Logicky- byl tam Hejma). Docela svižnou věc (myslím, že se jmenovala "To jo") u které by se asi všichni shodli, že se jedná o rock.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.12.2004 13:49 - Oblíbené kluby (17:45) 5315
    Filozof 5313Vytrvej a slavnym se brzy stanes!
    Budou te po namestich coby hricku prirody ukazovat!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 10.12.2004 13:44  5314
    SuchosÁ, ftipálek Yntelygent... :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 10.12.2004 13:43  5313
    Legrace ječíst ty nesmysly, které kolem těch hvězdiček stvořil bulvár. Náhodou je Šárka (druhá v pořadí) kamarádkou mé kolegyně, a její rodina se doma vždy baví (a někdy děsí), co vše si o sobě přečtou. Třeba jak Šárka shání otce a tak.
    Já bych snad slavný ani být nechtěl...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.12.2004 13:30 - Oblíbené kluby (17:45) 5312
    Filozof 5310chtel jsem napsat neco o prahu a zametani.
    ale neudelam to.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 10.12.2004 13:27  5311
    Superstar je akorát svátek komerce. Já se o to také nezajímám, ale vzhledem k tomu, že se to na nás valí odevšad a prakticky se tomu člověk ani nemůže bránit, tak nevím proč bychom se k tomu také nemohli vyjadřovat.
    A těm kydům o tom, jaká je Aneta rockerka se můžu opravdu jenom smát. Hodně mně také rozesmál článek v MF Dnes že Anetu na rádiu Beat nehrají, protože tam hrají akorát klasický rock...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 10.12.2004 13:15  5310
    NashTy se rád vyjadřuješ k věcem, o nichž nic nevíš, viď? :-))
    nash nash - Iru Sen Tate - 10.12.2004 12:47 - Oblíbené kluby (17:29) 5309
    Scalex:ano.. usuzuju jen z toho humbuku kolem a zanedbatelných útržků, které jsme tu a tam zahlíd... :-)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 10.12.2004 12:43  5308
    Scalex: Máš pravdu, estráda to nebyla. Je vidět, že nash opravdu neviděl ani jeden díl. Každopádně já jsem se díval sporadicky, ale to jen proto, že mě to moc nebavilo :)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 10.12.2004 12:40  5307
    nash: když se lidi hlásili do Superstar, v naprosté většině případů absolutně netušili, co z toho bude. Aneta už se účastnila nějakých pěveckých soutěží, takže tohle byla pro ni další z nich. Až v průběhu viděla, o jakou šílenost jde.

    BTW, Superstar mi nepřijde jako estrádní zábava. Mám dojem, že jsi psal, žes žádný díl neviděl, takže z toho je mi tvůj postoj jasný. Ano, stala ze z toho věc, která třičtvrtě roku živila bulvár, ale to už je jiná věc. Nijak to neshazuje skutečnost, že Aneta má sympatické názory a skvostný hlas (který se ještě zdaleka nepředvedl v plné kráse).
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 10.12.2004 12:39  5306
    nash: Vyjádřila něco v tom smyslu, že proto, že doufala, že ta soutěž rozhýbe náš zatuchlý střední proud nebo tak nějak - prostě jí vadilo, že jsou tam furt ti samí lidi.
    nash nash - Iru Sen Tate - 10.12.2004 12:37 - Oblíbené kluby (17:29) 5305
    Pokud má takový názory na estrádní zábavu, proč lezla do superstar?.. není ona to jen taková póza?
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 10.12.2004 12:32  5304
    Macca: Jo, ale já taky, takže to neřeším :) Každej má holt jinej vkus. Když se někomu Divokej Bill nelíbí, cpát mu ho nebudu :)
    macca Macca 10.12.2004 12:32  5303
    Scalex: tusim ze Bruno o ty nahravce vi vic, takze jestli se tu objevi ... ;)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 10.12.2004 12:31  5302
    Scalex: Souhlas. Každopádně aspoň trošku oživila náš zatuchlý střední proud.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 10.12.2004 12:31  5301
    A na 3 sestry... bohužel...
    macca Macca 10.12.2004 12:30  5300
    Jo, to musim souhlasit, Anetiny postoje k estradni zabave jsou mi taky sympaticke.

    btw neorientuje se ona taky na Divokyho Billa?

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    REKLAMA

    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *