Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz


kill file

18:51
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 11.11.2006 02:05 - Pošta (18:29) 10223
    Je to prostě konzerve, no.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.11.2006 01:06 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10222
    CaseDíky moc!
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 10.11.2006 20:52  10221
    No to teda bylo. Jdu si dát pivo :-).
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.11.2006 20:36 - Pošta (18:29) 10220
    Chvilka pro hudební fajnšmekryDžus Blues

    Performed by Rudy Kovanda & Los Brňos
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.11.2006 16:35  10219
    Tak to jo. On je určitě dobrý kytarista.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.11.2006 15:59 - Pošta (18:29) 10218
    To bylo někde na Wikipedii a byla tam o něm jen zmínka, tuším cosi o obouručním tappingu, že ho docela využívá a je v něm dobrý, nic víc. Ale vzpomněl jsem si, žes ho tu zmiňoval.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.11.2006 15:55  10217
    Můžeš když tak poskytnout link na ten článek?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.11.2006 15:55  10216
    Case: Určitě si to poslechni celé. Stojí to za to. Tyhle dvě alba od něj, co jsem sem dal jsem jeho nejklidnější a nejpřístupnější.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.11.2006 15:43 - Pošta (18:29) 10215
    suchos: Já nemůžu říct líbí, protože jsem neměl možnost to poslouchat, nicméně jsem slyšel z té včerejší desky jednu skladbu skoro celou a skočil ještě na jinou (nesměj se, já chtěl jen letmo zjistit, jestli to vůbec mám někdy zařadit do poslechu, nebo je to pro mě zbytečné) a překvapilo mě, že na rozdíl od předchozích Tebou doporučovaných desek to jsem schopen poslouchat. Stahoval jsem to hlavně ze zvědavosti, protože na Tebou nedávno zmiňovaného Bucketheada jsem narazil před pár dny v jednom článku o technice hry na kytaru.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.11.2006 15:38  10214
    tak když se vám Buckethead tak líbí...

    http://data1.edisk.cz/stahni/92968/Buckethead-Crime_Slunk_Scene-2006-MTD.zip_75.71MB.html
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 10.11.2006 12:42  10213
    CaseHele nechceš smazat ty nepatřičný příspěvky v klubu JT ?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.11.2006 12:26 - Pošta (18:29) 10212
    Mě taky Buckethead překvapil...
    olias Olias 10.11.2006 10:46 - Oblíbené kluby (18:16) 10211
    Já bych s Pepou na pivo klidně šel..
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.11.2006 08:59  10210
    PepaNTo snad ani ne.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 10.11.2006 08:38  10209
    Ty vole, Suchoši,překvapuješ mě čím dál víc. Dohrává mi tu Buckethead a nemůžu uvěřit, že se Ti líbí taková normální, pěkná muzika. Nakonec spolu ještě budeme chodit na pívo.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 10.11.2006 08:04 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10208
    Na Googlu je tahle "hudební postavička" (jak ji nazývají v internetový podobě Bigbítu) zastoupena jedinou fotkou: http://images.google.com/images?hl=en&q=rudy+kovanda&btnG=Search+Images
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 10.11.2006 08:03 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10207
    Fakt? Já to slyšel jenom od Donutila :-(
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 10.11.2006 00:47 - Pošta (18:29) 10206
    To nemám :( Ale Džus blues jsem kdysi někde měl, jen to najít.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 10.11.2006 00:46 - Odhlášení (18:01) 10205
    a co treba "Sud kulatý, rys tu pije..."...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 9.11.2006 22:59 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10204
    Vida, aspoň někdo se chytil :-)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 9.11.2006 22:53 - Pošta (18:29) 10203
    Džus blues...vida, to už jsem dlouho neslyšel...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 9.11.2006 22:53 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10202
    Džus, jednoznačně džus.
    railman Railman P. - Railman - hudba, železnice, technika 9.11.2006 19:12  10201
    Čo je mulťák?
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 9.11.2006 18:44  10200
    Railman [10199]: Udělej si mulťáka, a pokecej si....
    railman Railman P. - Railman - hudba, železnice, technika 9.11.2006 18:29  10199
    Luke_bundaasi sa počíta. Odpovedáma niekto aj na tom Doors fóre?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 9.11.2006 17:51 - Pošta (18:29) 10198
    suchos: Nemůžeš si všechno vyžrat sám.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 9.11.2006 17:39  10197
    humor dorazil a líbí se mu tady!
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 9.11.2006 17:37  10196
    A počítá se, když se naroděj v těhle letech?
    railman Railman P. - Railman - hudba, železnice, technika 9.11.2006 17:34  10195
    60s foreverTaky muzikanti z 60s, 70s, 80s
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 9.11.2006 14:02 - Pošta (18:29) 10194
    Kolik by jim tak mělo být, těm starším interpretům?
    railman Railman P. - Railman - hudba, železnice, technika 9.11.2006 14:00  10192
    su tú aj vyznavaci hudby starsich interpretov 60S?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 9.11.2006 13:03  10191
    A něco méně veselého....ne zrovna nejlepší album, ale řekl bych že nejvíce přístupné. Užijte si trochu hudebního chaosu.

    http://data1.edisk.cz/stahni/15813/The_Flying_Luttenbachers_-_Systems_Emerge_Form_Complete_Disorder.zip_62MB.html
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 9.11.2006 10:46  10190
    Je vidět, že v tomto klubu se opravdu schází lidé, kteří se o hudbu zajímají!
    I proto vám nabízím mého (doposud) druhéhe nejoblíbenějšího Bucketheada.

    http://data1.edisk.cz/stahni/82131/Buckethead-Population_Override-2004-GAYBOYSiNBONDAGE.zip_75.75MB.html
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 9.11.2006 09:42  10189
    Hláška měsíce :-D.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 9.11.2006 09:19  10188
    PepaN Ty vole! Já jsem byl vždycky citlivá duše.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 9.11.2006 08:56  10187
    suchosDěkuji Ti, kamaráde.
    Za Joannu Newsom, která mi právě dohrála.
    I přesto, že místy mi to přišlo lehounce mnotónní, nelze, než souhlasit s Tvým názorem, opravdu nádherný hlas, který mě vzal za srdce.
    Jen mi vrtá hlavou, co se to s Tebou děje, Ty citlivá duše :-o)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 9.11.2006 07:42  10186
    zemřel Basil Poledouris :-(((
    fedino fedino s 3. uchom 8.11.2006 20:59  10185
    jony"nova joanna je zborna. pro mne osobne jedno z top 5 alb tohto roku"

    a zvysne styri?
    kill_file kill file - music is my boyfriend 8.11.2006 16:35 - Klub Hudební klub (18:51) 10184
    za joannu diky. mastodon sou mimo muj zorny uhel
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 8.11.2006 15:32  10183
    a protože jste byli hodní dal jsem tam i Mastodon - Blood Mountain

    http://data1.edisk.cz/stahni/82700/Mastodon-Blood_Mountain-Retail-2006-JUST.zip_82.53MB.html
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 8.11.2006 15:28  10182
    dal jsem tu Joannu na edisk.cz.
    Nevim jak dlouho tam vydrzi, tak to zkuste stahnout ASAP :-)

    http://data1.edisk.cz/stahni/00817/Joanna_Newsom--Ys-2006-i8.zip_70.21MB.html
    jony jony anything jesus does i can do better 7.11.2006 22:14 - Oblíbené kluby (18:49) 10181
    nova joanna je zborna. pro mne osobne jedno z top 5 alb tohto roku
    kill_file kill file - music is my boyfriend 7.11.2006 17:00 - Klub Hudební klub (18:51) 10180
    Novou Joannu sem jeste neslysel... znam debut...
    olias Olias 7.11.2006 14:41 - Oblíbené kluby (18:16) 10179
    Já to s těma Ys cítím stejně jako Suchos..Na tu Joannu bych byl docela zvědav..
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 7.11.2006 14:05  10178
    DaveNe že by mi "nesedělo", ale není prostě zajímavé. Občas si ho pouštím v práci jako pozaďovku.
    dave Dave We call it Riding the Gravy Train! - Artrock.cz 7.11.2006 13:59  10177
    SuchosToto album jsem musel poslouchat hodněkrát, než se mi začalo líbit. Svůj potenciál určitě má a po několika pokusech doporučuji mu dát ještě šanci. I když je pravda, že každému to sedět nemusí.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 7.11.2006 13:55  10176
    DaveZnám. Nic moc extra. Prostě art rock 70-tých let. Nic co by dnes mohlo čímkoliv překvapit.
    dave Dave We call it Riding the Gravy Train! - Artrock.cz 7.11.2006 13:52  10175
    SuchosTak pak můžeš pro změnu zkusit Ys, který poslouchají démoni v pekle... :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 7.11.2006 13:45  10174
    doporučení pro všechny citlivé duše....

    Joanna Newsom - Ys (2006)
    Vynikající folkové (?) album. Nádherný hlas, který Vás musí vzít za srdce. Něžňoučké symfonické aranže. A ta harfa...
    Pět předlouhých písniček (10+ minut). Něco takového poslouchají andělé v nebi.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.11.2006 17:29  10173
    doporučení pro všechny šílence se zvrhlým hudebním vkusem, stojícím mimo tento svět

    John Kaada & Mike Patton - Romances
    Nejen další exhibice Pattonova neuvěřitelného vokálu, ale jedno z nejlepších alb na kterém se Patton podílel. Krásná hudba, krásné nežné melodie, nádherné čisté aranže.
    Hodně dobrá práce a tip pro ty, pro které je 99% ostatních Pattonových projektů až příliš jiných.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.11.2006 15:50  10172
    HladNavnadil jsi mne :-)

    Už se těším až seženu a poslechnu.

    Jednička byla PRO MNE poctou Bathory. Té "epické" tváři Bathory. Netuším jestli to měl nekdo jiný stejný pocit.
    hlad Hlad I like to remember things my own way. - Not necessarily the way they happened. 6.11.2006 15:48 - Klub Hifi inzerce (17:56) 10171
    suchoszabavna je, mozna se mi libi i o trosku vic nez jednicka (aspon teda na prvni poslech :)) Hudbne navazuje, jsou tam mistama pouzity i stejne motivy. Jestli je to pocta Bathory netusim,nebot Bathory poradne neznam :))
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.11.2006 15:15  10170
    HladV klubu "Co právě poslouchám..." jsem si všimnul, že už máš novinku od Solefald.
    Jaká je? Stejně úžasně zábavná jako předchozí?
    Navazuje novinka hudebně na předchozí album? Je to stejná pocta Bathory jako jednička?
    :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 2.11.2006 17:29  10169
    HladJe těžké mezi těmito dvěma alby vybírat...každé je úplně jiné a skvělé jiným způsobem.
    Tool nejsou tak progersivní, Mastodon posunují samotnou metalovou hudbu úplně někam jinam. Někam kde by měla být ve 21.století :-)
    Pokud bych měl bodovat, pak Tool - 10000 Days mají 10/10 a Mastodon - Blood Mountain 10.5/10
    :-)
    hlad Hlad I like to remember things my own way. - Not necessarily the way they happened. 2.11.2006 12:05 - Klub Hifi inzerce (17:56) 10168
    suchosmam to podobne, ale ja prece jen asi ty Tool radim o trosicku vejs
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 1.11.2006 23:29 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10167
    ... aspoň do roku 2015.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 1.11.2006 19:37  10166
    64 kbps musí stačit každému...
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 1.11.2006 13:16  10165
    suchos [10164]: A co na to místní hifi mp3 nadšenci? :-D
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 1.11.2006 11:53  10164
    Konečně jsem poslechnul album "Mastodon - Blood Mountain" na něčem lepším než mp3/sluchátka.
    Naprosté nadšení. Stoprocentní výkon virtuózní kapely. Neskutečné riffy, neskutečný bubeník, neskutečně natlakované....to všechno bylo slyšet už v mp3, ale teď....hudba vyžaduje stoprocentní nasazení i od posluchače.
    Pro mne metalové album roku (v metalovém žánru letos překonává Tool - 10000 Days)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 30.10.2006 02:42  10163
    No toto...
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 29.10.2006 21:44  10162
    TotoTOTO ohlásili natáčení nového koncertního DVD z turné Falling In Between, které proběhne koncem roku v USA a cca v březnu 2007 v Evropě, vydáno by mělo být ke konci roku. Bohužel, o tom, že by ještě kdy zahráli u nás není ani zmínky :-(((.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 27.10.2006 12:24  10161
    kill fileto je nahoda :-) na Animal Collective se právě chystám.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 27.10.2006 11:48 - Klub Hudební klub (18:51) 10160
    celej feak-folk je skvelej... doporucuju treba Animal Collective...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 27.10.2006 07:49  10159
    ty metallic falcons od jonyho jsou opravdu skvělí.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 26.10.2006 18:00 - Klub Hudební klub (18:51) 10158
    Jony: Neznam, ale dle ukazek se to jevi jako zajimave....
    jony jony anything jesus does i can do better 26.10.2006 17:49 - Oblíbené kluby (18:49) 10157
    kill file: ano. zrovna poslednich par dni sjizdim stale metallic falcons
    kill_file kill file - music is my boyfriend 26.10.2006 17:45 - Klub Hudební klub (18:51) 10156
    Když už sme u toho folku... zajímate se někdo o jeho současné mutace jako new weird america nebo freak folk?
    jony jony anything jesus does i can do better 26.10.2006 17:40 - Oblíbené kluby (18:49) 10155
    nebo masivni kompilaci Gold Leaf Branches od labelu Digitalis
    jony jony anything jesus does i can do better 26.10.2006 17:36 - Oblíbené kluby (18:49) 10153
    suchos: ja zase doporucuji dark holler & hand/eye
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 26.10.2006 17:23  10152
    Kill File & KrtečekDíky za tipy. Jsou v pořadí....
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.10.2006 17:19 - Odhlášení (18:01) 10151
    Suchos: zkousels nekdy label Windham Hill? :-) to je takova "jina" hudba, riznuta obcas folkem, etnem apod. trochu tedy jako do new age, ale bez tech pejorativnich nadechu, IMHO.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 26.10.2006 17:15 - Klub Hudební klub (18:51) 10150
    The Black Swan jeste nemam (vycerpany limit na stahovani)... ja bych doporucil prvni desky z 60's

    Jinak The Black Swan vysla u Drag city, coz je mmch jeden z vubec nejlespich labelu, jez na nezavisly Folk & Country (ktery teda vubec nemusis....) existuje.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 26.10.2006 17:01  10149
    kill fileZrovna jsem doposlouchal jeho album "The Black Swan" a byl jsem hodně příjemně překvapen. Folk & Country teda vůbec nemusím, ale tohle nebylo úplně marný.
    Uvidíme co další poslechy.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 26.10.2006 16:58 - Klub Hudební klub (18:51) 10148
    Suchos: jasne, jeden z mych nejoblibenejsich folkaru
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 26.10.2006 15:37  10146
    Říká někomu z vás něco jméno "Bert Jansch"?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 25.10.2006 14:12  10145
    Asi postopadesáté jsem si poslechnul kratičké (11:42) EP "ANTIGEN SHIFT - Resurface".
    Znovu jsem naprosto unešen touhle mimozemskou hudbou. Neuvěřitelná zvuková koláž, pouze decentní neustále se měnící rytmický podkres a nad tím prales elektronických zvuků a ruchů. Nádherně čarokrásně jiné.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 25.10.2006 10:43  10144
    Hlasoval jsem ve všech kategoriích 8^)
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 24.10.2006 22:21 - Klub Hudební klub (18:51) 10143
    Jak jsem sliboval na jaře

    Eva a Vašek - Čeští Slavíci 2006
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 24.10.2006 19:49  10142
    suchos...pokračuj staršími, majú o niečo viacej invencie, aj keď ani novšie nie sú špatné ...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 24.10.2006 16:15  10141
    Tak jsem dnes poslechnul
    Ozric Tentacles - Erpland

    a líbí se mi to. Všechny ty bubínky apod. Je to sice trošku moc veselé na můj vkus, ale dá se to.
    Už se těším na další alba od nich.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 23.10.2006 07:21  10140
    Mayak1Díky. Stahuji jejich celou diskografii. Začnu tedy poslouchat od Erplandu.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.10.2006 20:07 - Odhlášení (18:01) 10139
    Mayak: z Erplandu bych asi vypichl prvni skladbu "Eternal Wheel".
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 21.10.2006 18:49  10138
    Ozric Tentacles... v noci som počúval Kosinskeho Noc Muzycznych Pejzazy na polskom Radiu 3 a v relácii sa mimo noviniek púšťa aj jedno zo zásadných albumov histórie rocku /jasné, že viac z art rockových/ a Kosiak pustil pecku - "Erpland" z roku 1990, jedno z ich najlepších diel.
    http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_CD.asp?cd_id=1052
    OZRIC TENTACLES je nesmierne rozmanitá, v podstate inštrumentálna hudba, ktorá je prienikom kontinentálneho krautrocku /najmä Kraan/, spacerocku /hlavne Hawkwinds/, canterburskej psychedélie /silný vplyv kapely GONG je evidentný/, etnickej hudby /orientálne, arabské motívy sú častým javom v ich hudbe/ a spústy doplnkových efektov /spev vtákov, cvrkot hmyzu, bublanie vody v potoku, skeslený smiech, .../.
    Podstatní členovia kapely sú gitarista Ed WYNNE a hráč na rôzne typy fláut/fléten/ John EGAN.
    Ozric Tentacles vychádzali pôvodne na labelu Snapper Records, kde boli hlavnými hviezdami, spolu s PORCUPINE TREE.

    fedino fedino s 3. uchom 21.10.2006 17:43  10137
    mne sa Ozric neskutocne zapacil pred par rokmi, ked som pocuval ich polminutove ukazky. ale ked som si zaobstaral cele albumy, nadsenie preslo a uz sa mi to tak nelubilo
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 21.10.2006 12:08  10136
    :-)
    nejvyšší čas začít IMHO!
    olias Olias 21.10.2006 12:00 - Oblíbené kluby (18:16) 10135
    No ale dohledat to..máte práci do konce života..
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 21.10.2006 11:49  10134
    KrtečekUrčitě by to nebyla první kapela na které se shodneme. Vsadím se, že existuje minimálně třicet alb, které oba známe a líbí se nám stejně.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 20.10.2006 20:22 - Oblíbené kluby (18:49) 10133
    Slava zminoval spolecne album Erica Claptona s J.J.Calem, tak tady jsou odkazy, kde b melo byt mozne poslechnout ho cele. http://show.idnes.cz/filter.asp?c=A061017_155834_filter_kot
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 20.10.2006 18:04 - Odhlášení (18:01) 10132
    mozna se ti spis bude libit jejich ciste elektronicke "pokracovani" Eat Static.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 20.10.2006 18:03 - Odhlášení (18:01) 10131
    Suchos: mne se Ozric Tentacles libi. Takze predpokladam, ze tobe se asi libit moc nebudou :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 20.10.2006 13:36  10130
    Ozric TentaclesMůžu se zeptat jaký mají místní znalci názor na tuhle kapelu?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 20.10.2006 10:09  10129
    jonyZatím jsem bohužel narazil pouze na ten NSBM :-(
    Ale budu se snažit i dále.
    jony jony anything jesus does i can do better 20.10.2006 09:41 - Oblíbené kluby (18:49) 10128
    suchos: jeste je k nalezeni na desce grega andersona a stephena o'malleye thorr's hammer (pozor pod podobnym nazven existuje i jisty nsbm) :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 20.10.2006 09:38  10127
    jonyuž to poslouchám, dnes na ambient nemám náladu, dnes potřebuji něco skočnějšího. hodnocení tedy nechám na jindy.

    ad Khlyst: Tu slečnu bych chtěl poznat. Zní sympaticky.
    jony jony anything jesus does i can do better 20.10.2006 09:34 - Oblíbené kluby (18:49) 10126
    suchos: ano. to je z jeho ambientnejsi tvorby. jinak jeste ke khlyst. veskere vokaly obstarala jedna slecna :-)))
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 19.10.2006 17:29  10125
    jonyDík za Khlyst. Výborná apokalyptická hudba pro starší a pokročilé sebevrahy.

    Co ti říká "James_Plotkin-A_Strange_Perplexing"? Stojí to za to?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 19.10.2006 13:04  10124
    Buckethead_-_Nottingham_Lace

    Jedno z nejlepších kytarových sól co jsem slyšel. Nádhera.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 19.10.2006 09:37  10123
    BublaTak jsem doposlouchal tohle album ->
    Buckethead & Jonas Hellborg & Michael Shrieve - Octave of the Holy Innocents

    a líbilo se mi. Ale má lepší alba.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 19.10.2006 08:51  10122
    jonyjiž pilně hledám...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 19.10.2006 08:51  10121
    canuckMyslíš, že když Buckethead pošlu kelímek z KFC tak mi ho podepíše? :-)

    Nurse with Wound znám ze spolupráce s Current 93. Pěkné, alenic co by se mi nějak extra líbilo.
    jony jony anything jesus does i can do better 18.10.2006 18:55 - Oblíbené kluby (18:49) 10120
    Suchos: Veskere Plotkinovy projekty - az na pr vyjimek - jsou extremen podarene. Doporucuji ted cerstvou novinku Khlyst.
    canuck canuck Six! Seven! Go to Hell or go to Heaven! 18.10.2006 18:51  10119
    SuchosA jak na to prijdes? Rikas, napisu do P2P treba slovo buckethead, a jestli tam bude nejaka deska, tak to zkusim? Jen tak nahodne? Vzdycky musi byt nejaky vliv aby to clovek zkusil?

    Jo, a jsem rad, ze mate radi buckethead, je to kamarad meho kamarade.

    Znate Nurse with Wound? Tam je hodne atmosferu, jestli to je to co hledas...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 17:43  10118
    v pohodě. každý máme svůj způsob jak si rozšiřovat obzory.
    já dávám přednost nenechat se nikým ovlivňovat a proto dávám přednost pokusům "naslepo". rozhodně je to nejlepší způsob jak objevovat úplně nové (pro mne) hudební zákoutí.

    nicméně tvůj způsob je daleko více pohodlnější. pokud ti to tak vyhovuje, není co řešit.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 18.10.2006 17:38  10117
    Dvacet je mi teď. Neposlouchám to stejné, objevuji nové od svých tak třinácti, ale převážně ne metodou skoků na neznámá místa, ale spíš vyhledáváním příbuzných kapel, nebo zkoušením toho, co se líbí lidem s podobným vkusem. Samozřejmě občas někde vyslechnu něco neznámého co mě chytne a pak se po tom pídím (naposledy třeba Blue States), ale proč bych to zkoušel naslepo?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 17:34  10116
    to mi připadá hodně omezené myšlení.
    to znamená, že posloucháš to stejné už od svých, já nevím, dvaceti? to bych nedokázal.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 18.10.2006 17:32  10115
    Nevím proč. Mým cílem je poslouchat hudbu, která se mi bude líbit, ne poslouchat co nejvíc co nejrůznější hudby. Ty to máš jinak?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 17:28  10114
    tvoje -
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 18.10.2006 17:26  10113
    To nevím, většinou mi takováhle loterie nevyjde. Alba, u kterých dokážu odhadnout, že se mi to bude líbit, mají při pořizování přednost, nemám tolik času se prohrabávat tunami hudby, která mi nic neřekne, abych narazil na ty dvě, tři perly.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 17:21  10112
    Tu Octave už stahuju. Určitě to bude hodně jiné než sólový Buckethead.

    To že je nějaká hudba než to co normálně posloucháš by spíš mělo být plus a důvod PROČ to zkusit.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 18.10.2006 17:16  10111
    Neznám, čekám, že to bude dost jiné než tohle, takže nevím jestli se do toho pustit. Tu Octave jsem si sehnal hlavně kvůli Shrievovi a Hellborgovi (hrál s McLaughlinem a Shawnem Lanem), Bucketheada jsem neznal.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 17:14  10110
    a znáš i jiná alba od Buckethead?
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 18.10.2006 17:10  10109
    Já jsem tou poznámkou o onanii jenom chtěl rozptýlit případné obavy z akademického hudebního blábolení při vyslovení slova "jazzrock". Místy tam hraje i celkem metalově, ale na tu akustiku mi to dost sedí.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 17:06  10108
    bohužel neznám.

    (onanie jsem samozřejmě nemyslel vážně...kdo zná bucketheada pochopí, nebo taky ne)
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 18.10.2006 17:00  10107
    Znáš album Buckethead/Hellborg/Shrieve - Octave of the Holy Innocents? Akustické trio kytara-basa-bicí, hrajou takovou atmosferickou fusion, ale bez překotných onanií, moc pěkné.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 13:40  10106
    Album "Inbred Mountain" od kytaristy, který si říká Buckethead a který vystupuje s pytlíkem nebo kelímkem KFC na hlavě je naproto skvělé.
    Nikdy nemůžeme vědět co čekat od člověka, který je schopný vydat pět alb ročně (z toho minimálně tři výborné).
    Takovýhle kytarový onanisty já můžu!
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 13:10  10105
    Jsem si po delší době dal Atomsmasher Jamese Plotkina a musím říct, že je to opravdu úžasné album.
    Naprosto schizofrenní mix grindcore, noise, ambientu, rocku a nevím čeho ještě.
    Hudba, kde můžete čekat vše, kde každá sekunda je překvapením. Nic pro normální lidičky.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.10.2006 12:25  10104
    FilozofMáš pravdu samozřejmě. Jsem ubožák. Děkuji.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.10.2006 11:49  10103
    Scalex, KrtečekNo - jak vidíte, nelze ho brát nikdy vážně. Je to ťunťa, který se musí furt zpětně obhajovat...
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 17.10.2006 19:47  10102
    Kytaristé Eric Clapton a JJ Cale natočili společné album. Jmenuje se The Road To Escondido. Datum vydání 6. listopadu
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 17.10.2006 16:20  10101
    Jo a ještě jsem zapomněl....ta basa zní v 50 ti procentech jako kytara :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 17.10.2006 16:13  10100
    Právě jsem si dvakrát dal nové album Johna Zorna...Moonchild.
    A hodně příjemně mne překvapilo! Dalo by se o něm říct, že je rockové, natočené v sestavě bicí + basa + hlas. Pro upřesnění jak moc "rockové" je to album je dobré vědět, že tím hlasem je mistr Mike Patton.
    Podle mýho jedno z nejposlouchatelnějších Zornových alb.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 17.10.2006 14:46  10097
    FilozofTy jsi opravdu ....

    K těm deseti CD co jsem ti poslal.....to si jenom omezenec jako TY může myslet, že se hudební mvkus dá poznat podle deseti CD. Navíc to bylo třemi (?) lety. Od té doby se mnoho věcí změnilo. Navíc jsem ti je tenkrát poslat naprosto náhodně bez jakéhokoliv přemýšlení.
    Netuším vlastně proč ti tohle vůbec píšu, když vím, že tupec jako ty nemůže nikdy nic podobného pochopit. Asi že je dnes tak krásně a já mám dnes dobrou náladu a tudíž soucítím se všemi lidmi tohoto světa, i s těmi méně obdařenými.
    dave Dave We call it Riding the Gravy Train! - Artrock.cz 17.10.2006 14:38  10096
    FilozofÀ propos ty zas na svojí francouzštinu ;-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 17.10.2006 14:35  10095
    Scalex, KrtečekNo - od té doby, co mi pánbůh Suchos ráčil poslat 10 svých CD z okruhu "hudby", kterou poslouchá mám v tomto celkem jasno.

    Jednak jako obvykle mu nejde o nic jiného, než vyprovokovat někoho kálením na jeho domnělé oblíbence a druhak tak úzkou "škatulku", jako vymezuje jeho 10 CD byste marně u jiného pohledali. Nechci hodnotit, zda je ta "hudba" dobrá či špatná - dejme tomu, že něčemu jako Suchos se to fakt může líbit víc, než normální hudba, ale je to vše na tak neuvěřitelně jedno brdo, že jakmile cokoliv uskočí o 2 %, je naprosto pochopitelné, že je to pro Suchose moc těžké na strávení...

    Takže se nesnažte jeho "hodnocení" čehokoliv hudebně smysluplného brát vážně. I kdyby výjimečně chtěl, nemůže to relevantně zhodnotit.

    A propós - měl by si dát pozor na svoji češtinu - ale to jen tak na okraj...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 17.10.2006 13:53  10094
    Jsem si dnes dal znovu všechna alba od The Mars Volta a musím říct, že druhé album je takhle při přímém sorvnání to naprosto nejhorší.
    První je více "písničkové", ve smyslu, že se nejvíc "blíží" tvorbě At The Drive-In.
    Druhé je pak zoufalý pokus o "umění", který se tragicky nepovedl.
    Třetí je opět návrat někam k "písničkám", ale zároveň posouvá tvorbu TVM někam k tomu "umění". Na rozdíl od druhého alba to není ani křečovité, ani chtěné, ale lehké a naprosto přirozené.

    Škoda toho druhého alba. Ale každý má právo šlápnout vedle :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 17:40  10093
    PepaNTo je slangový výraz pro rádobyvtipy.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 15.10.2006 14:56 - Odhlášení (18:01) 10092
    HUMOT
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.10.2006 14:50  10091
    suchosCo je humot ?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 14:48  10090
    PepaN a jeho humot je tady. Nejvyšší čas zmizet.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 14:48  10089
    KrtečekNejsme malé děti. Nemusíme psát před každou větou IMHO.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 14:47  10088
    Scalex: ALe prosím tě. Poslouchám spoustu ambientní hudby, která by většině lidí připadala nudná. To že je nějaká hudba jednoduchá ještě neznamená, že je nudná.
    Pro mne je prostě u hudby nejdůležitější atmosféra. A BOS i Cheap Trick nemá žádnou atomsféru. Prostě vata a prázdnota.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 15.10.2006 14:43 - Odhlášení (18:01) 10087
    PepaN: to je pravda, jsem uplne vedle, asi proto, ze jsem se nedavno napr. dival na tyto nudne, primitivni a umolousane obrazy etc..
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.10.2006 14:37  10086
    Scalex + KrtečekPánové, přiznejme si, že jsme vedle všichni, kromě Suchoše.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 15.10.2006 14:33 - Odhlášení (18:01) 10085
    Suchosjen toto:
    "nemám rád nudnou hudbu, takovou, kde se nic neděje"
    bych doplnil o slova "PRO MNE nudnou hudbu".

    mne zase nudi nektera pouze o lacine a celkem snadno odhadnutelne efekty se opirajici avantgarda.

    a nemam zajem se tady prit o to, kdo je s cim vic vedle :-). to je kazdeho vec a je to uplne mimo muj zebricek priorit. :-)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 15.10.2006 14:30  10084
    suchos: on je trochu problém, že třeba hudbu, kde se nic neděje automaticky označuješ pejorativním slovem nudná. Ale ona je nudná jen pro tebe, není to žádné generalizování. Navíc s tím, jak sám posloucháš velké množství hudby komplikovanější, se tvoje vlastní hranice tohohle vnímání posouvá. Takže to, co je pro někoho atmosférický minimalismus je pro tebe nuda k uzoufání. Ale důležité je to "PRO TEBE".

    Hudba není objektivní záležitost, každý posluchač je originál, takže i každá skladba působí na každého jinak, ať už kvůli vkusu, sluchovým dispozicím nebo tomu, co má člověk v hlavě naposloucháno za uplynulé roky.

    Jsem si jistý, že na světě jsou tisíce alb, která nejsou hodna tvého poslechu (a to nemyslím nijak ironicky, myslím to smrtelně vážně s ohledem na minulé dva odstavce). Není ovšem pravda, že by to automaticky byly nudné sračky. Objektivně nudné sračky budou tvořit jen určitou část z toho celkového množství alb.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 14:21  10083
    KrtečekVaše konstrukce mne opravdu baví. Nicméně jsou postavené na špatných počátečních podmínkách, tudíž jejich výsledky jsou naprosto mylné.
    Opravdu netuším jak Vás přesvědčit, že jste totálně vedle. Samozřejmě, že mám své určitě posluchačské sterotypy. Jeden z nich, ten asi nejdůležitější, je že nemám rád nudnou hudbu, takovou kde se nic neděje. A BOC a Cheap Trick na albech, které jsem od nich zatím slyšel přesně takovou umolousanou hudbu předvádějí. Samozřejmě netvrdím, že nemůže od nich existovat album, které obsahuje víc než hodinu totálně zbatečné vaty. Takové album existovat může, ale pro mne je po dosavadní poslechové zkušenosti s nimi, hledání takového alba na hodně nízkém místě žebříčku mých hudebních priorit.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 15.10.2006 14:01 - Odhlášení (18:01) 10082
    Suchos: rekl jsem, ze neobjevis S TIMTO PRISTUPEM asi nic (ze sveho hlediska) noveho. Jsi proste ve stejne situaci, jako kdokoliv jiny, kdo ma pred sebou neznamou pevninu, nema mapu, nevi, jak neco rozkodovat, veci, ktere ceka, tam nejsou a pokud tam neco je, pak je to dost jinde, nez by clovek cekal. To je v muzice zcela bezna vec a IMHO pro kohokoliv z nas. Jenom v Tvem pripade je ta pevnina jina nez pro jine lidi. Kazdy mame sve posluchacske zvyky (stereotypy) a preference a mas je i ty. A tohle vsechno je kazdeho osobni a individualni vec. Nic jineho jsem tim nemyslel.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 13:54  10081
    KrtečekTeď jsi mě teda dostal.
    Nevím jak jsi došel k závěru, že neobjevím nic pro sebe zajímavého. Po pravdě, to raději ani vědět nechci. Asi nemá cenu tě přesvědčovat jak totálně mimo jsi s tímhle "odhalením".
    Ale jste určitě starší než já, máte zkušenosti s odboje atd. Takže se vám velice omlouvám a už Vás nebude dále obtěžovati.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 15.10.2006 13:48 - Odhlášení (18:01) 10080
    Suchos: nepokracuj. LOL nepatrilo hudbe, ale predchozimu prispevku, protoze s podobnym pristupem asi neobjevis nic (pro sebe) skutecne noveho :-).

    jenze ona neplati jednoducha prima umera mezi komplikovanosti, neobvyklosti a kvalitou. a BOC pro mne atmosferu, napady i naboj maji.

    Matmos zkusim, proc ne. A nemam problem s poslechem "neprimitivni hudby". podle tebe jsou ale primitivni asi i Beatles... :-). Nebo Janacek a Martinu, co ja vim.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 13:41  10078
    KrtečekNesouhlasím s tím LOL. Hudba Cheap Trick i BOC není totiž ani vtipná, jenom a pouze nudná.

    Ty alba co mi doporučuješ si možná někdy seženu a poslechnu. Zatím jsem si vystačil s tím co mám. A rozhodně po téhle zkušenosti nemám náladu pokračovat. Možná za pár desítek let, až mi odumře tolik mozkových buněk, aby mne podobně primitivní hudba uspokojila.

    Ty zkus třeba "Matmos - For Alan Turing". Krátké epéčko zajímavé elektronické hudby. Něco co má atmosféru, nápady, náboj.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 15.10.2006 13:33 - Odhlášení (18:01) 10076
    LOL.

    btw tyhle 2 kapely NEJSOU klasicky hardrock. BOC je krizenec HR s psychedelii, soulem a R&B a ChT je power-pop.

    IMHO ma BOC nejmene 20-30 lepsich veci nez Don't Fear The Reaper, jenze se o nich moc nevi. Radil jsem Secret Treaties (1974). Z zivaku doporucuju napr. Extraterrestrial Live nebo On Your Feet or on Your Knees. Z posledni doby Heaven Forbid.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 12:46  10075
    Od BOC jsem si dal živák
    "BLUE OYSTER CULT - A Long Days Night" a album "BLUE OYSTER CULT - Curse Of The Hidden Mirror"

    Stejný (podobný) případ jako u Cheap Trick. Naprosto zbytečná hudba, kde není snad ani jeden zajímavý nápad, nuda. Hlavně teda živák je dost strašnej. Naprosto nesmyslná, nudná kytarová sóla bez jakékoliv pointy.
    Jediná písnička, která má NÁZNAK atmosféry je hitovka "Don't Fear The Reaper"
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 15.10.2006 12:40  10074
    Tak jsem si teda dal výběrovku Cheap Trick s následujícími songy a musím říct, že fanoušek klasického hardrocku se mne asi nebude.
    V té hudbě není nic zajímavého, je to prostě omílání pár dřevních postupů typu "pec nám spadla".
    Škoda, zrovna Cheap Trick jsem věřil, po těch několika oslavných článcích, kde se slovem "geniální" rozhodně nešetřilo.

    Cd1 │
    █░▓░▓▓▓█ │ │
    █▓▓▓░░▓█ │ 01.Elo Kiddies (Single Version) [03:41] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 02.Hot Love [02:30] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 03.He's A Whore [02:43] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 04.Mandocello [05:10] │
    █░▓░▓▓▓█ │ (Live with Billy Corgan) │
    █▓▓▓░░▓█ │ 05.Clock Strikes Ten [02:59] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 06.Southern Girls (Single Version) [03:35] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 07.Downed [04:11] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 08.Hello There [01:41] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 09.Surrender [04:14] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 10.California Man [03:45] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 11.High Roller [03:58] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 12.Auf Wiedersehen [03:41] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 13.I Want You to Want Me (Live) [03:44] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 14.Ain't that A Shame [05:17] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 15.Takin' Me Back [04:53] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 16.Dream Police [03:51] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 17.Voices [04:22] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 18.Gonna Raise Hell (Live) [09:06] │
    █░▓░▓▓▓█ │ │
    █░▓░▓▓▓█ │ Cd2 │
    █░▓░▓▓▓█ │ │
    █▓▓▓░░▓█ │ 01.Way of the World [03:37] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 02.Stop this Game [03:57] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 03.World's Greatest Lover [04:52] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 04.Everything Works if You Let it [03:56] │
    █░▓░▓▓▓█ │ (Full Version) │
    █▓▓▓░░▓█ │ 05.She's Tight [02:58] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 06.If You Want My Love [04:26] │
    █░▓░▓▓▓█ │ (Alternate Extra Bridge Version) │
    █▓▓▓░░▓█ │ 07.I Can't Take it [03:27] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 08.Tonight It's You [04:46] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 09.This Time Around [04:34] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 10.The Flame [05:39] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 11.Had to Make You Mine [03:16] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 12.I Can't Understand it [03:29] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 13.Can't Stop Falling into Love [03:49] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 14.Walk Away [03:41] │
    █░▓░▓▓▓█ │ (Featuring Chrissie Hynde) │
    █▓▓▓░░▓█ │ 15.Woke Up with A Monster [04:53] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 16.Hard to Tell (Live) [03:44] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 17.Say Goodbye [03:28] │
    █▓▓▓░░▓█ │ 18.Scent of A Woman [04:49]
    hausmarke hausmarke Take human garbage from around the world - and reprocess it.. 14.10.2006 13:27  10073
    Bol niekto na Pearl Jam??
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.10.2006 17:57  10072
    Neco od BOC jsem kdysi asi slysel. jak moc se mi to libilo, nebo nelibilo uz nevim.
    kazdopadne diky za tip, zitra si dam BOC :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 12.10.2006 17:54 - Odhlášení (18:01) 10071
    Suchos: a zkusils Blue Oyster Cult (Secret Treaties, napr.)? Pokud se ti nebudou libit BOC, tezko te vezmou Cheap Trick, IMHO.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.10.2006 17:38  10070
    ELO a Vilem Cok....to je uz je fakt na dost tezkou nocni muru.

    Nedik :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 12.10.2006 17:19 - Odhlášení (18:01) 10069
    Suchos: :-). OK, uz jsem zvedavej na to pisteni. Diky tobe jsem se aspon dozvedel, ze maji novou desku :-).

    Jako prihrata mi pripada treba rada jinych kapel, ale Cheap Trick mi spis prijdou nejak zvlastne excentricti (vliv Beatles, hard rocku, stopy punku, rada dalsich veci). Jinak se povazujou za jedny ze zakladatelu power-popu.
    Jinak priteplale pisteni muzeme slyset i treba v hitu ELO Dont bring me down, pokud chceme :-) nebo u Vilema Coka v Prazskem Vyberu apod.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.10.2006 17:10  10068
    KrtečekNo tak jednoducha hudba to je, skoro az primitivni. Nic proti tomu, samozrejme i s jednoduchymi postupy se da dosahnout pusobiveho vysledku.
    ALE musi to mit nejakou atmosferu, musi tam "to neco navic". A to teda u Cheap Trick (Rockfood) rozhodne neni. Proste jenom takove blbnuti s kamarady.

    Tím pištěním mám na mysli takové "íííííí" v refrénech. To je fakt homo. Skoro jako speed metal.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 12.10.2006 17:05  10067
    Z Cheap Trick jsem měl vždycky rozpačitý dojem....
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 12.10.2006 16:50 - Odhlášení (18:01) 10066
    Suchos: jako nazivo mi prisli vzdycky mnohem lepsi nez ze studia.
    jeste snad tohle

    jo, je to podstatou celkem jednoduchej rokenrol s jistou specifickou a IMHO celkem rafinovanou prichuti, typickou pro 70. leta. Jinak jsem z nich nemel dosud dojem, ze by nejak pisteli...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.10.2006 16:45  10065
    Krteček Je mi jasne, ze zacinat u takove kapely poslednim albem neni zrovna nejlepsi. Ale nejnovejsi se nejlip sezene.
    Kazdy Rock u me neni prihraty. Jenom ten kde se hodne piští, víská a je obecně veselo až směšno.

    Určitě si poslechnu i tu klasiku co doporučuješ.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 12.10.2006 16:41 - Odhlášení (18:01) 10064
    Suchos: zacinat u skupiny stare pres 35 let nejnovejsim albem z tohoto roku asi neni zrovna ono. Zkus klasiku Live at Budokan

    ale samozrejme, pokud pro tebe hrat jakykoliv rock znamena "byt prihraty", neda se s tim nic delat :-).
    Rockford neznam, nemuzu se vyjadrit.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.10.2006 16:36  10063
    Zrovna posloucham "Cheap Trick - Rockford".
    Cheap Trick jsem do ted znal pouze podle jmena, vim ze jsou neco jako legenda (soudim jenom podle toho co jsem o nich cetl).
    "Rockford" je prvni album, ktere od nich slysim. Nevim jak moc je jine nez ty "legendarni"........ale takovou hromadu prihratych sracek jsem uz dlouho neslysel.....to je fakt odpad.
    Verim, ze ty chlapky to ohromne bavi, ale kde berou tu odvahu se timhle chlubit?



    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.10.2006 07:37  10062
    hm. popík nebo rocík. rozhodně nic zajímavýho (tj. něco kde nejde o prachy) nikdy nenatočí,takže proč se tím vůbec zabývat?
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 5.10.2006 23:50  10061
    Já myslím, že to je téměř jistota.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 5.10.2006 23:49  10060
    Přesně, jak píše Pegas. Taky bych se spíš bál, že jí utopěj producenti.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 5.10.2006 21:58 - Oblíbené kluby (18:49) 10059
    Nevim, jak to chodi v jinych zemich, ale u nas v takove soutezi i ten nejvetsi pevecky talent se s nejvetsi pravdepodobnosti nakonec utopi v naprosto nezajimavem popiku.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 5.10.2006 21:35  10058
    ptrRozhodně to není první vystoupení Bianky Ryan na veřejnosti. Na YouTube bylo i video, kde zpívala tuším jako osmiletá.

    Jinak Bianca tuto soutěž vyhrála (tuším milion dolarů) a natáčí desku.

    A co si o tom myslím? Že je to neuvěřitelný talent a mám obrovský strach z toho, že se jí za pár let (spolu s růstem celého těla) začnou vyvíjet i hlasivky a z kouzelného hlasu se může stát něco fádního. Ale samozřejmě to absolutní hudební cítění tam zůstane.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.10.2006 20:48  10057
    haursmarkeTen jsem zapomněl dodat :) Co si o tom myslíte :D
    hausmarke hausmarke Take human garbage from around the world - and reprocess it.. 5.10.2006 20:47  10056
    A aký to má byť vlastne Dotaz?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 5.10.2006 20:46 - Pošta (18:29) 10055
    ptr: AFAIK nejde o první vystoupení na veřejnosti.

    A někde se to už probíralo (Scalex s tím přišel). Nebylo to dokonce tady?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.10.2006 20:32  10054
    DotazMám takovej dotaz - kámoš mi poslal předevčírem takový video... Něco jako naše SuperStar, takže jsem to málem ihned vypnul, ale on mi říkal "poslechni si to, tomu neuvěříš" tak jsem chvíli počkal a myslím si, že Amerika právě našla největší pěveckej talent, kterej asi kdy měla....

    Tohle je prosím jedenáctileté dítě, který tu hudbu absolutně cítí a ten Hlas... A ještě pozoruhodnější je, že jde o první její vystoupení na veřejnosti...

    A myslím, že za tohle by se nemusela stydět ani sama Janis Joplin..... Ta holka má neuvěřitelný cítění pro ty songy a pokud jí nikdo ten talent neutopí, tak tu máme po letech možná hvězdu Presleyho či Mercuryho formátu.....
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 5.10.2006 08:52  10053
    jasně. a navíc sludge, drone, crust, emo, post, atmo, ambient, ethno
    echoes2555 echoes2555 5.10.2006 08:50  10052
    môj hudobný vkusNo ak je tam rock, progrock, hardrock, jazz, jazzrock a dalsie veci k spestreniu (cítal som o tých albumoch ze sú dost pestré) - tak by to mala byt moja parketa...

    sú také?
    macca Macca 4.10.2006 14:53 - Odhlášení (18:20) 10051
    Obe alba muzu doporucit :) Ale klidne muzu mit jiny vkus nez ty, zejo...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 4.10.2006 09:24  10050
    Teaser se mi vždycky moc líbil. Ale DP to nejsou. Spíš bych to charakterizoval jako mnohotvárnou rockovou muziku.
    echoes2555 echoes2555 4.10.2006 09:16  10049
    Tommy Bolinsólové albumy Teaser a Private eyes

    Máte niekto, poculi ste? Poznám ho iba z Come taste the band od zmenených Párplov a velmi sa páci.

    Môzete niekto skomentovat? Dík.
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 29.9.2006 20:16  10048
    Krteček [10044]: Já měl na mysli DVD s videoklipy Traveling Wilburys.
    godfrey Godfrey Proč naši vrazi stále s námi jsou? Proč - už dávno nezačal jejich poslední soud? 29.9.2006 09:27  10047
    Kreteček: No nejsou skvělí? :) Skoro lepší než ten ofic. klip.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 09:10 - Odhlášení (18:01) 10046
    Godfrey: no a? :-)
    godfrey Godfrey Proč naši vrazi stále s námi jsou? Proč - už dávno nezačal jejich poslední soud? 29.9.2006 08:51  10045
    Krteček: A viděl jsi ty japonce až do konce? :)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 08:06 - Odhlášení (18:01) 10044
    ZC: da se asi objednat tady a je tam i pan Roboto :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 06:35 - Odhlášení (18:01) 10043
    třetí - Cowboy Bebop
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 06:24 - Odhlášení (18:01) 10042
    jinak Renegade je oblibenou pisnickou pro ruzne anime tvurce

    prvni
    druhy
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 04:27 - Odhlášení (18:01) 10041
    ZC: rekl bych ze na Amazonu se nejaka DVD Styx mozna sehnat daji.

    Styx - Renegade, Live

    Styx - Love is a Ritual
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 29.9.2006 03:46  10040
    Krteček [10039]: Ale jo, dá se tam najít ledacos... já tam našel úplné poklady - tohle se snad ani nedá nikde koupit, nevím o tom, že by to kdy oficiálně vyšlo. Pokud ano, dejte prosím vědět, za takové DVD bych dal fakt hodně...

    Traveling Wilburys - Inside Out - tihle pantátové jsou prostě k sežrání - hlavně ten zarostlej v klóbrcu. A ty pohybové kreace kolem mikrofonů :-). Škoda, že to "Big O" a posléze Harrison zavinuli, potenciál téhle kapely byl obrovský. Co bych za to dal, vidět je někdy naživo...

    Všechny klipy TW - ale občas jsou tam zařazeny i věci, které pod TW nespadají, i když se v nich jednotliví členové objevují.

    Docela raritní je třeba písnička Nobody´s Child, která není ani na jednom ze dvou oficiálně vydaných alb skupiny. Je totiž obsahem hodně smutná a ten klip to ještě podtrhuje - ale je to docela zvláštní slyšet ji od takto recesistické bandy.

    Další raritou je promo materiál k druhému albu skupiny.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 00:55 - Odhlášení (18:01) 10039
    ZC: jde tam kupodivu najit i pravej klip
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 29.9.2006 00:47  10038
    Krteček [10036]: Co bys taky hledal na jůtůbu, že... :-D
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 00:45 - Odhlášení (18:01) 10036
    tohle ale neni ten klip, to je jenom blbnuti nejakych japoncu... :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.9.2006 00:44 - Odhlášení (18:01) 10035
    Godfrey: ten klip je samozrejme kultovni :-). a Domo Arigato Mr. Roboto taky. on je to skoro minifilm...
    zkazius_catrix Zkazius Catrix Welcome to the - WORLD OF ADVENTURES 29.9.2006 00:07  10034
    Godfrey [10033]: Nee, ale pamatuju to z Billboard hitparády, když to bylo nový. Jsem to sjížděl v kazeťáku furt dokolečka :-))
    godfrey Godfrey Proč naši vrazi stále s námi jsou? Proč - už dávno nezačal jejich poslední soud? 28.9.2006 23:40  10033
    Mimochodem, viděli jsteklip k písničce Mr. Roboto z alba Killroy Was Here od Styx?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 28.9.2006 12:49 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10032
    Dostůj svému jménu a jednoho z nich zakaž.
    kill_file kill file - music is my boyfriend 28.9.2006 09:54 - Klub Hudební klub (18:51) 10031
    moderatori.......nechavaji volny prubeh
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 28.9.2006 09:43  10030
    Nechcete jít s těmi kydy do prdele? Co dělají moderátoři?
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 28.9.2006 01:44  10029
    Filozof [10025]: Pokud není rozepsáno, tak je to u takhle abstraktních (i v rámci práva) pojmů chyba, protože se jimi bez dalšího prakticky nelze řídit, čili soudce má volnou ruku, je pro něj velmi snadné argumentovat ve prospěch jakéhokoli rozhodnutí a naopak je velmi obtížné takové rozhodnutí přezkoumat. A to ve výsledku znamená, že ten test nepřináší vůbec nic, co by soudce nějakým způsobem musel zohlednit nebo tím byl limitován ve svém rozhodování, což tvrdím od začátku.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 28.9.2006 01:12 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10028
    Počkej, nebyl to Pepek Námořník?
    macca Macca 28.9.2006 00:29 - Odhlášení (18:20) 10027
    To byl Masaryk kdo rikal ze inzenyri znici svet?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 28.9.2006 00:07 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10026
    FilozofPro pořádek, který právní disciplíny jsi absolvoval?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 27.9.2006 23:09  10025
    BublaNaposledy k právu.

    "...musí být NĚKDE alespoň rozepsáno, co se kterým bodem myslí..."
    Nemusí a smiř se s tím. :-)

    A nyní k hudbě. Co zajímavého jsi poslouchal poslední dobou?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 26.9.2006 22:05 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10024
    Jestli myslíte José Chrousta, tak ten žije hardrockem.
    dutch Dutch Jsi na mé cestě voda nebo žízeň? 26.9.2006 21:20  10023
    BublaNo tento aspekt je velmi důležitý, ono by vůbec nemuselo být špatné dokonce jít i dále a to jak hudba působí na chrousta.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 26.9.2006 21:14  10022
    Spadá sem i působení hudby na úmrtnost veverek? Já nevím.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 26.9.2006 21:11  10021
    pro ty natvrdlejšíKlub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, Scalex.
    V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
    Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 26.9.2006 17:34  10020
    Luke_Bunda [10010]: Beru i benzín a sirky.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 26.9.2006 17:22  10019
    Filozof [10011]: Ty tisíce právních textů jsi jen viděl, nebo i četl?
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 26.9.2006 17:16  10018
    Filozof [10011]: Co konkrétně ti připadá, že nemohu myslet vážně?

    Za prvé: mluvil jsem o definicích v zákonech, ne o rozsudcích, ani o odborných článcích, ani o jiných právních textech.

    Za druhé: pokud má jít v tom testu o to, aby soudce posoudil, jestli případ, se kterým se setká, splňuje nebo nesplňuje ty tři (dva) body, musí být NĚKDE alespoň rozepsáno, co se kterým bodem myslí. Pokud není (což jsi psal ty), tak je to asi stejný nesmysl, jako kdyby soudci neměli vedle definice trestného činu připojenu například nutnou minimální způsobenou hmotnou škodu.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.9.2006 16:39  10017
    Nechcete si založit klub o pravních textech a jinejch kravinách?
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.9.2006 16:32 - Odhlášení (18:01) 10016
    Filozof: definuj prosim, co minis pod terminem "právní text". Jake musi mit text atributy, aby mohl nest atribut "pravni"?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.9.2006 16:31  10015
    máničkaAle počkej, až nějaký ten spis uvidíš, to bude změna.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 26.9.2006 16:29  10014
    Filozof [10011]: "Na rozdíl ode mne si velmi pravděpodobně žádný právní text nikdy neviděl. Já mnoho set. A v tom bude zatím nepřekonatelný rozdíl mezi námi dvěma."
    Přiznávám se. Stydím a cítím se méněcenný. Pravděpodobně jde o jediný rozdíl mezi námi...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.9.2006 16:18  10013
    FilozofTy rozdíly budou i jinde.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.9.2006 16:16  10012
    Mánička: myslim, že než příjdou na řadu veverky, vím o jednom dalším cíli...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.9.2006 16:13  10011
    BublaPokud to, co jsi napsal v 10008 myslíš vážně, nemáš o základech právního systému ani ponětí. Věř mi nebo ne, jen své názory nikde nehlásej před právníky. Vysmáli by se Ti.

    Pro zajímavost si někdy přečti jakoukoliv judikaturu, nebo jakýkoliv odborný právní článek (popř. rozsudek.). Pak to snad pochopíš. Na rozdíl ode mne si velmi pravděpodobně žádný právní text nikdy neviděl. Já mnoho set. A v tom bude zatím nepřekonatelný rozdíl mezi námi dvěma.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.9.2006 16:07  10010
    To jsou slova do pranice... tak dneska sraz ve 21:30 u mýho baráku, lopaty a žiletky sebou...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 26.9.2006 16:02  10009
    zabíjet veverky!
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 25.9.2006 13:14  10008
    Filozof [10007]: V 99% zákonů jsou definovány podstatné pojmy, s nimiž se v nich pracuje (např. co je autorské dílo, kdo je autor...). Tady v tom testu se ale má soud řídit něčím, co, jak jsi mi napsal, není nikde definováno. Vzhledem k míře abstrakce to má asi stejný účinek, jako by posouzení bylo ponecháno zcela na uvážení soudce (ve skutečnosti na soudcově interpretaci jiných právních předpisů k problému se vztahujících, které už mohou být jasnější). Tím se snažím říci, že tento třístupňový test podle mého názoru nepřináší vůbec nic nového, nic, co by nějakým způsobem zpřehledňovalo nebo sjednocovalo postup soudů, a proto je to je to ztráta času a peněz, stejně jako moje diskuze s tebou, protože to, co píšeš v posledním odstavci jsou už jen relativizující nesmysly, které nikam nevedou.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 25.9.2006 12:51  10007
    Bubla"... bez jasně stanovených definic všech těch abstraktních pojmů, to je čistý chaos."

    Bublo, Bublo. Celé právo je bez jasně stanovených definic. Tedy chaos. Třístupňový test není o nic vágnější než 99% ostatního práva. Definic je pár, zákonů také. Situací, které mají posoudit nekonečně mnoho.

    Takže - pokud podle Tebe vágnost T-testu způsobuje, že ho hodnotíš jako chaos, podle stejného principu hodnotíš jako chaos celé právo.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 25.9.2006 12:21  10006
    Filozof [10002]: a) A?

    b) Nevím proč mi pořád podsouváš touhu zničit veškeré právo. Bavíme se konkrétně o tomto "třístupňovém" testu, kterým podle mě lidstvo marní čas a peníze.

    Právo je nedokonalé, ale ten dvou až třístupňový test bez jasně stanovených definic všech těch abstraktních pojmů, to je čistý chaos.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 22.9.2006 11:05 - Pošta (18:29) 10005
    "Právo je ve všech pblastech stejné."

    Ano, to je bohužel pravda, v Čechách je právo skutečně, podobně jako ta ukázka tady, jen sbírkou nesmyslných a zbytečných žvástů, které si navíc může vyložit každý podle potřeby...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.9.2006 10:52 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 10004
    PepaNTo nejsou. Kdyby tak byly...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 22.9.2006 10:12  10003
    FilozofMoje slova !!!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 22.9.2006 10:07  10002
    Bublaa) nejde o směrnice.

    b) Právo je ve všech pblastech stejné. Vadí-li Ti tento princip, musel bys zrušit všechny jeho oblasti.

    Jinak pochopitelně souhlasím, že právo je dost nedokonlaý nástroj. Kdyby někdo našel lepší, nebyl bych proti.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 21.9.2006 13:06  10001
    Ano, vyhmátl jsi přesně to co jsem měl na mysli.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.9.2006 13:04  10000
    Třeba zabíjení veverek. Třeba.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 21.9.2006 13:01  9999
    Ne, jistěže ne. Nejsem blázen. Mám na mysli dělání něčeho užitečnějšího než takovýchto bezcenných směrnic.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.9.2006 12:31  9998
    BublaMáš na mysli zrušení práva a zákonů v globále?
    Mám dojem, že by mohl v praxi nastat malý problém :-).
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 20.9.2006 17:00  9997
    Case [9993]: AU, to bolelo!
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 20.9.2006 15:01  9996
    Bubla 9995Podpis jak svina
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 20.9.2006 14:21  9995
    FilozofPokud to není tak jak jsem napsal v 9988, tak to jsou dva body a ne tři a ty kapacity se můžou jít bodnout. Podle mě by bylo lepší utratit peníze, které lidstvo spotřebovalo na výrobu, dohadování, tištění, rozesílání, schvalování atd. tohoto "systému", za něco užitečného, třeba za vývoj léků. Lepší nic než tohle.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 20.9.2006 14:09  9994
    :))))
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 20.9.2006 14:04 - Pošta (18:29) 9993
    "Uvažuješ podobně jako já."

    Scalexi??
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.9.2006 14:04  9992
    BublaPouze přeformulováváš moje níže uvedené glosy. Takže s Tebou v podstatě souhlasím. Ale stále trvá - lepší něco, než nic.

    (Mimochodem- právo je celé založeno na subjektivním výkladu a tvořeno je neustále rozsudky. Velmi nedokonalé, ale lepší systém zatím nemáme. Judikatura je srdcem práva. Do zákona nelze dát vše.)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.9.2006 14:01  9991
    Scalex 9985Uvažuješ podobně jako já. Přesně táž myšlenka o krytí bodů mne napadla, když jsem to četl poprvé - "kde tam sakra ty 3 body mají..." :-)
    Ale obávám se, že všichni ti moudří pánové , co to vymysleli, by u Tebe diplomku obhájili. Aniž bych Tě chtěl nějak shazovat, přeci jen jde o největší kapacity z oboru...
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 19.9.2006 23:02  9990
    To jsou jen takové ... pí*oviny...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 19.9.2006 21:45  9989
    To jsou jen takové ... pokyny.
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 19.9.2006 20:47  9988
    Scalex: Jo, přesně tak. Pokud ovšem ty případy nejsou někde vyjmenované a dále se u nich podle situace neposuzuje, jestli se naplnily i podmínky v dalších dvou bodech. Potom jedině by to skutečně byly tři body.

    Filozof [9977]: Aha, takže definice nejsou, "určitý a zvláštní" případ může být v podstatě cokoli... ne, opravdu nechápu, jak se tohle ve výsledku liší od "rozhodujeme si jak chceme". Má to váhu maximálně jako doporučení. A jak to má sjednocovat výklad práva? Vždyť tu není co vykládat. Jak chceš vykládat pojem "normální využívání díla", když není nikde definován? Jak chceš posuzovat co normálním využíváním je a co není? Jedině podle vlastní úvahy soudce. A chtít od soudce, aby měl nastudovanou nejnovější judikaturu ze všech zemí, kde se tímhle "systémem" řídí, to je nesplnitelné, i kdyby se na tuto oblast specializoval. Zvláště když pro něj tato judikatura není závazná.

    Tímhle se konzistentní rozhodování IMHO v žádném případě nemůže podařit zajistit. Je to příliš obecné, abstraktní... a nezávazné.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 19.9.2006 19:45  9987
    Nikoli kacíř. Koniáš. Na hranici s tou diplomkou.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 19.9.2006 19:36  9986
    Kacíř!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Na hranici s ním.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 19.9.2006 19:20  9985
    1) Jde o určitý zvláštní případ, který
    2) není v rozporu s normálním využíváním díla a
    3) neodůvodněně nepoškozuje oprávněné zájmy majitele práva.


    Kdo by u mne obhajoval diplomku a snažil se mne přesvědčit o tom, že výše uvedené tři body jsou skutečně tři a nikoli dva, neobhájil by.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 19.9.2006 15:18  9984
    Ticho tady, kdyz hovori Filozof. Clovek nemuze radne vstrebat Ty Bozske Myslenky, kdyz porad vyrusujete rouhacskymi OT picovinkami.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.9.2006 15:13  9983
    Ano, jsem ten nejhloupější. Že já se líp neučil...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 19.9.2006 15:10  9981
    Mikulik [9976]: jsi tak hloupý, že tomu stále nerozumíš?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 19.9.2006 15:08  9980
    LukeTo si napsal úplně přesně !!!
    Je to strašně zajímavý, ani mi nevadí, že tomu vůbec nerozumím.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 19.9.2006 15:07  9979
    No ták Dejve, dyk je to tak zajímavý!!!
    dave Dave We call it Riding the Gravy Train! - Artrock.cz 19.9.2006 15:05  9978
    Jděte s tím do pr... příšlušného klubu. Díky.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 19.9.2006 15:00  9977
    BublaAsi by sis měl přečíst více - kvůli souvislostem. Alespoň kapitolu. Účelem testu je mj. odstranit výkladovou nejednoznačnost práva. Je zpřesněním (nejednoznačnost omezuje). Je tedy krokem k lepšímu a přesnějšímu vymezení. Ale podle mne (viz úryvek) ne dostatečným - neboli vítal bych další zpřesnění.
    Laicky řečeno - nejednoznačnost byla - on ji nezavádí. Aspoň je něco, ale mohlo by být víc.

    Nelze je taxativně vymezit - vychází z podstaty práva. Výklad zákona je podstatným pramenem práva. Jde o to, aby výklad byl jednotný, což se zatím nedá určit.

    Žádná definice neexistuje. Existuje onen výklad soudu - resp. zdůvodnění rozsudku), které by mělo býti bráno v potaz a za vzor, chce-li býti posuzování v oblasti konzistentní. Zda se tak bude dít - je otázka. U nás jistě ne. (Soudci neznají komunitární právo a judikaturu už vůbec ne.)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.9.2006 13:41  9976
    Kuci, já vám nějak přestávám rozumět...
    bubla Bubla - jsem spirituální entita Kryon - PŘINÁŠÍM LÁSKU, MÍR A JAZZROCK 7.GALAXIE 18.9.2006 21:36  9975
    Filozof [9967]: Mám pár dotazů.

    Je zřejmé, že posouzení „normálního využívání díla“, či „neodůvodněného poškozování zájmů autora“ je z větší části e subjektivní úvaze rozhodovacího orgánu, což může ponechávat prostor pro nejednotnost, které se právě tento test snaží vyhnout.

    Jak se tomu snaží vyhnout, když to sám zavádí?

    Ty určité zvláštní případy (bod 1.) jsou někde taxativně vymezeny?

    Definice "normálního využívání díla" a "neodůvodněného poškozování zájmů autora" u nás (a jinde) je také převzata z daného dokumentu komunitárního práva (a těch smluv), nebo ne?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 18.9.2006 21:31 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 9974
    FilozofMyslel jsem, že to bude rafinovanější :-(
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 18.9.2006 21:30 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (18:51) 9973
    A kdo?
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 18.9.2006 18:46  9972
    Tady je pěkně vidět, že někdo vysokou školu prostě nutně potřebuje. :/
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.9.2006 17:33  9971
    no prave! porad mam sanci. a to mne drzi nad vodou (honzik co ma drzi nad vodou)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 18.9.2006 17:19  9970
    suchos [9969]: jsi ještě mladík, možná až budeš stařeček...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.9.2006 17:08  9969
    Ano. Chci byt chytry jako Honzik Filozofu. Ne vic ani mene. Stacilo by stejne.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.9.2006 15:53  9968
    PepaN:-))) Radši Suchose moc neprovokuj.

    Anebo aspoň hned dodej, že On je daleko chytřejší - protože má titul už dávno... :-) (Pak Ti možná odpustí.)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.9.2006 15:51  9967
    Gilbert Ad Třístupňový testVýňatek z diplomky:

    ...je otázkou, zda nebude ESD vodítkem pro řešení tohoto sporu meritorně částečně podobný spor, řešený na půdě WTO v rámci smlouvy TRIPS. Jde o spor USA – Section 110(5) of the US Copyright Act, z roku 1999 (25)47), kdy v rámci výjimek z výlučných práv Copyrightu bylo dovoleno hraní hudby z rozhlasu a TV bez placení autorských odměn, pokud byly splněny určité podmínky, jako malá výměry plochy atd. Jednalo se o tzv. Bussines exemption. Zároveň se totéž dovolovalo v rámci tzv. Homestyle exemption, kdy se používalo k šíření vysílání pouze vybavení běžné domácnosti. Rozhodnutí se stalo precedentem především proto, že byl aplikován tzv. třístupňový test (viz též kapitola 1 a 4), který je obsažen jak v TRIPS, tak v RÚB či smlouvách WPPT a WCT WIPO. Podle tohoto testu jsou omezení a výjimky z výučných autorských práv přípustná pouze tehdy, splňují-li tři podmínky:
    1) Jde o určitý zvláštní případ, který
    2) není v rozporu s normálním využíváním díla a
    3) neodůvodněně nepoškozuje oprávněné zájmy majitele práva.
    Orgán, který rozhodoval (tzv. Panel) podrobně specifikoval použití jednotlivých kritérií testu a stanovil tak důležitý precedent, použitelný velice široce. Tento třístupňový test totiž obsahují – jak bylo řečeno výše – i další mezinárodní smlouvy a následně byl absorbován i právem komunitárním a dnes již i právem českým. Znamená to, že poprvé poskytuje velmi důležitou obecnou platformu, která má ambice harmonizovat rozhodovací praxi ve světě a tedy i v Evropě. Je podle mého názoru otázkou, zda u tohoto testu nebude jeho široká použitelnost, vyplývající z jeho obecnosti, a tím volnosti při posuzování pro rozhodce (soudce), také jeho nevýhodou. Je zřejmé, že posouzení „normálního využívání díla“, či „neodůvodněného poškozování zájmů autora“ je z větší části e subjektivní úvaze rozhodovacího orgánu, což může ponechávat prostor pro nejednotnost, které se právě tento test snaží vyhnout.

    Konec citátu.
    Podstatu a moji glosu k testu máš tu. Chtěl-li by jsi podrobnosti, musel bys asi nejít na netu (jde-li to) onen spor z USA - podle výše uvedeného názvu.

    Jde v zásadě konečně po letech o snshu najít jednotný vzorec pro posouzení situace při zdánlivém porušení autorského práva. Jde o individuální posouzení každé situace, kdy se zkoumají podmínky splnění testu a tedy tímto porušení či neporušení AP. Test je univerzální a v mnoha mezinárodních smlouvách obsažený, takže má dobré výchozí podmínky. Problém je jednotnost jeho použití a aplikačního výkladu v u různých soudů. Viz jeho obecnost a subjektivita posouzení. Dnes se ale dá říci, že dost určitě použit bude. Alespoň na vyššíxh instancích. (Stává se standardem.)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 18.9.2006 15:41  9966
    Az budu velky, chtel byt chytry jako Honza Filozofu.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 18.9.2006 15:39  9965
    Gilbert:-) Jo - moh. Pošlu Ti diplomku. Tam o tom pojednávám na 150 stranách. :-))

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    REKLAMA

    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *