Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz


kill file

17:48
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 18:00  5815
    MaccaNeprovokuj! :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 17:59  5814
    Mě to připadá utahaný a nudný....
    macca Macca 18.1.2005 17:59  5813
    ptr: utahany mi prislo Total Abandon :))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 17:59  5812
    MaccaDocela i věřim tomu, že v jednom rozhovoru na dotaz:
    "Co si myslíte o Stevu Vaiovi?" odpověděl:
    "A to je kdo? Nějaký uklízeč?"

    Prostě pan Arogance! Navíc, tohle DVD mě usvědčuje v názoru, že s Hendrixem se může měřit jedinej kytarista na světě - Steve Ray Vaughan (jeho bratr je jako kytarista dost divnej).
    macca Macca 18.1.2005 17:58  5811
    btw Homecoming je jejich zatim posledni zivak a energie je tam az na pudu. Privedlo mne to zpatky k jejich album, po letech.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 17:57  5810
    MaccaPrávě Homecoming energii fakt NEMÁ! Neskutečně utahaný vystoupení...
    macca Macca 18.1.2005 17:56  5809
    ptr: Malmsteen prece nebude nikomu delat krovi ;)
    macca Macca 18.1.2005 17:56  5808
    nemaji energii? A co Snaz? Homecoming?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 17:49  5807
    Co máš proti živým Nazareth??? Je fakt, že současný živáky nemaj energii (viz to live DVD), ale zamlada byli dobří.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 18.1.2005 17:49  5806
    Výborný živák Nazareth - to si neumím představit. Ledaže by uvědomělí technici v BBC po prvních pár taktech vypli nahrávací mašiny.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 17:48  5805
    G3Sakriš, ten Malmsteen neumí hrát akordy, nebo co??? On Vaie ani Satche prakticky nepustí k sólu a když má hrát rytmickou, tak na to kašle! Co to má znamenat?!
    macca Macca 18.1.2005 17:44  5804
    i v 70. letech vysly kvalitni BBC Live - namatkou Deep Purple, Bowie, jeste v 90. letech vyborny zivak Nazareth
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 18.1.2005 17:21  5801
    živáky a BBC? No to se týkalo hlavně 60. let, ale je fakt, že u spousty kapel bychom dnes, nebejt BBC, neměli dobrou "živou" nahrávku (Zombies, Manfred Mann, Kaleidoscope ale i např. Beatles)
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 18.1.2005 17:20  5800
    Ještě bych mě poznámku k mizernému zvuku, který může být někdy tím správným prostředkem. Vybavuje se mi hned několik dobrých příkladů. Např. muzikál Hair, ten protest song, jak z ní z mizernejch repráčků při závěrečném proslovu toho armádního šaška, nebo teď ti Jefferson Airplane a jejich záměrně provokující vystoupení na střeše v New Yourku. Zesilovače na maximum, navíc obrovský prostor do kterého se jejich hudba rozléhá, to vše vytváří tak syrový zvuk, že znějí ostřeji než Black Sabbath s Led Zeppelin dohromady.

    Ravil: S tím Banksem to je pravda, a je to bezesporu jeho velké interpretační umění. Já však od livek očekávám nějakou změnu (U Genesis to celkem chápu, jejich hudba je ve svém žánru vypointována až k naprosté dokonalosti). Naštěstí mají živáky Genesis skutečně vynikající zvuk, takže i tak stojí za to si je pustit už kvůli Gabrielovi a také Collinsovi, který je live ještě o kus rockovější.

    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 18.1.2005 16:58  5799
    malcolmGenesis jsou v tomto extrém. Banks (klávesy) snad nikdy nezahrál notu jinak než na albu.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 18.1.2005 16:33  5798
    Studiovky vs. živákyU mě je to vždy otázka samotné kapely. Některé vytvořily ve studiu věci, které se snad ani plhodnotně nedaly interpretovat živě. Třeba Beatles si toho byli dobře vědomi a tak koncertovat přestali.
    Nesouhlasím však s tím, že se všechny kapely pouze snaží přiblížit studiové verzi. Perfektní příklad jsou třeba Who, jež stvořili poloakustického Tommyho s dechovou sekcí a dalšími výsostně studiovými aranžemi atd. a pak jednoduše vyšli na pódium ve čtyřech a z nejuvěřitelně ostrým zvukem přehráli celou studiovku, jejich hudba dostala další rozměr.
    A u hudby 60. let vůbec není pravda, že by skupiny při koncertech snažili přiblížit studiovkám (oni byli mnohdy tak sjetí, že toho ani nebyli schopní(viz Jefferson Airplane, Grateful Dead). Mnoho mých oblíbenců by si snad ani nedovolilo interpretovat skladbu stejně. Soft Machine se přímo vyžívaly v úpravách vlastních kompozic. Mám 4 živáky z let 1969-70, a jedninou skladbu tam nezahrají stejně jako předtím(neříkám, že jim to vždy sedne, ale když tak je to paráda).
    Je pravda, že v art-rocku 70. let je už situace jiná. Například když jsem se dostal k Genesis Live a zjistil, že oni skutečně hrají všechno úplně přesně, mimochodem se skvělým zvukem a jediné co se tak výrazně odlišuje je emotivní zpěv Gabriela, byl jsem trošičku zklamaný.
    Dalším fenoménem o kterým jste tu zatím nehovořili, jsou živáky pod hlavičkou BBC. To je přece skvostnej kompromis, živá hudba s perfektním zvukem.
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 17.1.2005 11:12  5797
    souhlasím s Filozofem,navíc přidávám LZ který on nemusí,to jejich živé 3CD je pohodička,PF živák z roku 1970 nádhera,vždy mám omačkané palce,živák beru jako sportovní utkání,kdy jsou hráči vybičovaní k heroickým výkonům
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 16.1.2005 15:20  5796
    FilozofSpousta hudebníků reaguje přímo na atmosféru daného koncertu,proto je taky zajímavé sledovat i tento aspekt, a po pár skladbách poznáš zda se baví jak jedni tak druzí,nebo kapela hraje protože ten koncert je domluvenej a opravdu odseká jen to co udělala ve studiu . To jsou tak zvaný reprodukční kapely ,které by snad ani nemusely vystupovat na živo ,těm stačí k životu playback.K tebou uvedeným příkladům se dají přiřadit další Grateful Dead ,Zappa (ten speciálně),Beefheart...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 16.1.2005 10:22  5795
    Antonyneberu Ti Tvoje vnímání. Dejme tomu, že pro Tebe jsou opravdu živáky: "Většinou horší zvuk, instrumentální odlišnosti jsou rušivé, dlouhé improvizace nadbytečné."
    Jen jsem upozorňoval, že před pár lety jsem měl názor skoro stejný a já osobně předpokládám i u Tebe podobný vývoj.
    Ale :"Na těch živých se nic takového nekoná, tam je to jen většinou marná snaha o napodobení studiového vzoru." je (sorry) neskutečnej kec. Představa, že by kapely (například typu Colossea, Cream, Who, Canned Heat a desítek dalších) se chtěly na koncertě přibližovat studiovejm verzím je naprosto zcestná. Naopak si na odlišnosti zakládají a využívají možností živého koncertu k rozjetí skladeb úplně jinam, ke spontánímu projevu, improvizaci atd... žE SE PRÁVĚ TYTO VELKÉ ODLIŠNOSTI tOBĚ NELÍBÍ JE JINÁ VĚC, ALE ONI SE URČITĚ NESNAŽÍ BÝT STEJNÍ, JAKO VE STUDIU.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.1.2005 08:39  5794
    bohumiljuzaPodepisuju
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 13.1.2005 23:26  5793
    já myslím že si tu názory nevnucujeme,jen si vyjasňujeme proč a co se nám líbí,mě to přislo zajímavý protože jsem se dozvěděl pár tipů na dobý živáky.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 13.1.2005 18:00  5792
    Muzicírování ve studiu vs livejsou pro mne dvě trochu rozdílné umělecké disciplíny, je to jako srovnávat schopnost malovat v ateliéru, se schopností rychlomalby na mostě, před lidmi ...

    Sám za sebe dávám skoro vždy přednost studiové práci, než poslechu live konzerv, to je pro mne jako prohlížet si obrázek, rychlomalbu, bez toho abych byl při jeho vzniku. Podotýkám, že nejsem muzikant a že koncert samotný je zase jiný typ zážitku.

    Každý hledáme u hudby "to svoje", takže obecná jedna pravda n e e x i s t u j e , každý máme "tu svou", proto je vnucování svého live-studio názoru druhým nesmyslné ...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 13.1.2005 17:23  5791
    AntonyAch jo, "samozřejmě kvalita trpí živým provedením". :-(
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 13.1.2005 17:13 - Odhlášení (17:12) 5790
    Vlastním 50 rockových a metalových koncertních alb. Jazz a jazzrock jsem nepočítal. Z toho si opravdu s chutí (t.j. se srovnatelným zážitkem se studiovými) pouštím tři:
    Flied Egg - Good Bye (mizerný zvuk, ale dobré skladby, které na jejich jediném studiovém albu nejsou. Pokud by byly, nopochybně bych dal přednost jim)
    Saga - In Transit (to je ten vzácný případ, kdy se něco z koncertní atmosféry podařilo přenést na disk, ale jejich studiovky z té doby mám podstatně raději)
    Judas Priest - Unleashed In The East (Neuvěřitelný nářez, takový drive nemá žádná jiná live nahrávka co znám)

    Dále mám rád a občas si pouštím live věci od Twelfth Night (protože tam mají většinu skladeb, co jinde nenahráli, samozřejmě kvalita trpí živým provedením), Zebra (opět neuvěřitelně spontánní věc). Další disky si nepuštím, jsou jen položka v seznamu.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 13.1.2005 16:59  5788
    MaccaTo by se třeba AC/DC nelíbilo... :)
    macca Macca 13.1.2005 15:04  5787
    ptr: no ja to povazuju za premierovy koncert pro civilizovany svet :))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 13.1.2005 15:01  5786
    Proč se ke mě ze všech stran hrnou informace o tom, že u nás v Sazka Areně mají hrát ti noví Queen a přitom je v tom jeden velikej háček?

    Ten háček: údajně to má pořádat Interkoncerts a myslím, že je obecně znám přístup Interkoncerts k Sazka Areně.... Tzn.: něco tu nesedí... Až půjdou lístky do prodeje, tak pro ně jdu, ale do tý doby jsem v klidu. Interkoncerts a Sazka? To je, jako byste chtěli, aby mezi sebou uzavřel oheň a voda dohodu o vzájemné spolupráci....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 13.1.2005 14:52  5785
    No mně se hodně líbil Zappův koncert z Filmore West (East ?) 1971...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 13.1.2005 14:42  5784
    ŽivákyNapř Live At Fillmore East od Allman Brothers převyšuje jejich tehdejší produkci o velmi hodně.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 13.1.2005 14:42  5783
    MaccaŽe se nestydíš... Dělat takové chyby! :)

    Nešlo v žádném případě o premiérový koncert (ten byl v Austrálii tuším že v Sydney koncem r. 84 - na DVD New Live and Rare je z Black Night), jediný důvod, proč byl točenej a vydanej extra tehle koncert v Knebworthu je ten, že šlo o jediné vystoupení v UK behem PS Tour. :)
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 13.1.2005 14:41  5782
    Mam rad zivaky, ktere jsou syrove, skoro az bootlegoveho razu. Uz jsem to nekde zminoval, ale za jeden z nejlepsich zivaku vsech dob povazuji album 86-97 Live od americkych Warrant. Je to neskutecny maso, vcetne Laneho uvadeni skladeb, hlasek uprostred akustickeho setu (jeho vypraveni v Heaven je pro mne dodnes silnym zazitkem), vcetne vsech chyb, prehmatu, intonacnich nepresnosti.... To JE zivak!! Uznavam, ze jeho kvality oceni spise znalec, hudebnik, nebo fanousek, ale je to opravdu "perla".
    macca Macca 13.1.2005 14:35  5781
    Antony: Nobodys Perfect je nuda, tohle album uz ani doma nemam :)

    Naopak jsem si poridil jejich premierovy koncert po znovusjednoceni v Knebworthu (2CD In the Absence of Pink - Knebworth '85) a to je perfektni zivak.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 13.1.2005 14:17  5780
    AntonyPoslechni si jí na pozdějších koncertech - s Morsem. To už nuda rozhodně není. :)
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 13.1.2005 14:13 - Odhlášení (17:12) 5779
    MaccaNo vidíš, a přitom já studiovou Perfect Strangers považuji za skvělou, kdežto Nobodys Perfect je nic než nuda.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 13.1.2005 14:00 - Odhlášení (17:12) 5778
    armin 5772Ano, máš pravdu, hehe.
    Mimochodem, někteří z těch diskutujících v HighEnd klubu byli u mně doma, poslouchali, řekli svoje výhrady, a pak jsme si pokecali o všem možném... Nic není tak horké.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 13.1.2005 13:59  5777
    Macca 5774Vidíš, trefils přesně ty věci (až na PS, která je i jako studiovka dokonalá), které mě na studiovkách přijdou takové "suché". Naživo jsou parádní. Hlavně takové Fools je pohádka - viz Perihelion (kdo říká, že Gillanovi to už nezpívá jako zamlada, tak ať si poslechne tohle - tohle je LEPŠÍ než originál na Fireballu) :)

    A k Lukovi:
    Máš nějaký raritní Doors? Já se už dost dlouhou dobu snažim sehnat komplet z Isle Of Wight... Marně. :(

    Jo a sorry, že teď budu trošku mimo klasickej rock. Dokonalym příkladem toho, že určitý umělci jsou naživo MNOHEM lepší než na studiovkách je kromě Presleyho přece i Tina Turner. Její studiovky jsou strašně sterilní a nudný, ale živáčky? To je něco jinýho. :)

    Je to věc názoru, ale na tom, že DP (sorry, ale jen ti s Gillanem - s DC a JLT je to průjem... - a buď ze zlatý éry 69 - 73, nebo až po roce 95), Turnerka, Presley a ještě pár dalších, jsou naživo opravdu lepší než na studiovkách se s většinou svých přátel bez výhrad shodnu. :))) Je to prostě o tom, jak kdo umí spolupracovat s publikem - pokud v sobě nemáte to showmanství jako měl Mercury (ten byl v tomhle opravdu bůh a své občasné hlasové hrubky doháněl dokonalou spoluprácí s obecenstvem), nebo aspoň jako měl Presley (ten mi na některejch bootlegách a občas přijde docela jako suchar... u něj to bylo o hodně o tom, jakou měl kterej den náladu), tak to naživo nikdy nevyzní dobře - a to ani na oficiálech ani na skutečném koncertě.

    Ad studiové úpravy - jako dokonalou ukázku studiových přetáček berte Led Zeppelin DVD. Sežeňte si původní neupravovanej materiál z Earls Courtu a pusťte si oficiál - neskutečnej rozdíl, kterej mě potvrdil můj dojem - LZ nebyli naživo nijak extra.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 13.1.2005 13:51  5776
    Macca 5774: A jo, no jasně! A Perfect Strangers tě baví jedině naživo?TO je IMHO dobrý album... inu, proti gustu žádnej dishpootát :)

    Antony 5769: Souhlasím na 100%!
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 13.1.2005 13:41 - Odhlášení (17:40) 5775
    Antony"20ti minutové Dazed And Confused "
    tak takhle ne, pratele :-).
    Ano, podobne zivaky mne taky neuchvacuji. Ale nastesti existuji i jine podoby, nez jen 5-6 pisnicek s 20ti minutovymi samoucelnymi soly.
    " většinou marná snaha o napodobení studiového vzoru"
    To je samozrejme taky spatne :-). To totiz vicemene nejde a kdo umi hrat nazivo, ani se o to nepokousi.
    Mam proste oblibene zivaky, ktere se vyznacuji hlavne tim, ze kapela hraje danou vec jinak. Treba jinym zpusobem pisnicku rozjizdeji, nekdo hraje jine solo nebo nejakou viditelnou variaci, ktera ho ten den prave napadla. Pripadne je aranz uplne jina. Mluvim samozrejme o kapelach, ktere jsou schopni takto vlastni pisnicky nazivo nezmrsit :-). Napr. od Who: Live at Leeds, Live at the Isle of Wight (Young Man napr.)
    macca Macca 13.1.2005 13:30  5774
    Mikulik: treba The Mule, Lazy, Fools, padlo to o albu Perfect Strangers (skladby z nej preziju snad jedine nazivo)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 13.1.2005 13:26  5773
    MaccaDeep Purple? To si teď nic nevybavím, co třeba?
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 13.1.2005 13:21 - Odhlášení (17:39) 5772
    AntonyS tím hodnocením svého aparátu si možná trochu fandíš, neb přečteš-li si aktuální diskusi v HighEnd klubu, zjistíš, že vše je trochu jinak..:-))
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 13.1.2005 13:17 - Odhlášení (17:12) 5771
    FilozofMožná bys měl ve vývoji následovat mě a zjistit, že na studiovkách jsi "in" a je ti skvěle. Jinak se dosud o mnohé ochuzuješ. Zvlášť u hudby 50. 60. a 70. let . ... 8-))
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 13.1.2005 13:04 - Odhlášení (17:12) 5769
    FilozofNetvrdím, že se moje vnímání koncertních nahrávek neposune, však takových kotrmelců jsem už zažil hodně. Stejně jako všichni zde mluvím za svůj současný stav, navíc v rámci live alb, dlouhodobý stav. Co bude dál - nevím.

    16ti minutové Toad, 20ti minutové Dazed And Confused a další dlouhé rockové improvizace mi nic neříkají. Navíc žádná koncertní energie se na CD nekoná, ta je možná jen na koncertně samotném. Ale zajdi si na Cream...

    Hloubku ponoření a vychutnávání HUDBY, hudebníky a jejich skvostná sóla si beze zbytku vychutnávám na studiových nahrávkách. Na těch živých se nic takového nekoná, tam je to jen většinou marná snaha o napodobení studiového vzoru. Tu více, tu méně zdařilá. Většinou horší zvuk, instrumentální odlišnosti jsou rušivé, dlouhé improvizace nadbytečné.

    S tou aparaturou je to přinejmenším úsměvné, to zkoušej na nováčky. Ujišťuji tě, že jsem již daleko za hranicí toho aby můj hudební zážitek dokázala negativně ovlivnit.
    macca Macca 13.1.2005 13:04  5768
    Pripadne nektere kapely pisou urcite skladby pro koncertni provedeni s tim, ze na albu to "jen tak nahodi". Treba zrovna Deep Purple.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 13.1.2005 13:02 - Odhlášení (17:40) 5767
    Ad Hudebni filmy: nemohu nez zopakovat Blues Brothers.

    Zivaky a studiovky: oboji jsou uplne jine discipliny a nejde to srovnavat. Na zivaku jsou dulezite uplne jine veci nez u studiovych nahravek a naopak. Jsou kapely, ktere jsou silnejsi nazivo a kapely, ktere bez studiovych podminek nedaji ani ranu, protoze charakter jejich hudby je uzce spojen s perfekcionismem a zvukovou kosatosti, kterou nelze nazivo predvest. Priklad prvni kapely: Nazareth, druhe: Art of Noise.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 13.1.2005 12:12  5766
    To mi připomělo jeden živák soulový královny Arethy Franklin - na tý nahrávce bylo neuvěřitelně moc energie, narozdíl od jejích (rovněž kvalitních) studiovek.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.1.2005 11:49  5765
    Gilbert ad živákyJá myslím, že Antony mne bude následovat ve vývoji a živáky si také oblíbí. Přesně podobné úvahy, jako on (zbytečnost, opakování skladeb...) jsem měl před pár lety.
    Následně jsem zjistil, že některé skladby jsou úplně jiné - poměr toho, co je z živé verze na studiové desce je někdy klidně jen 10%. Také jsem se hloub ponořil a začal vychutnávat HUDBU - to jest ponor hudebníků, skvostná sóla a souhru. V tu chvíli je jedno, co je to za styl nebo skladbu, prostě seš "in" a je Ti skvěle. Tohle ze studiovek nelze.
    No a pak jsou takové skvosty, jako Toad v 16ti minutové verzi, nebo koncert Colossea, kde se hudba hvězd dotýká a tam už vůbec není o čem mluvit. A srovnávat studiovou 3minutovou verzi Toad s neuvěřitelnou extází ryšavého satanáše naživo? To je úplně out. Nemluvě o 40ti minutové boogie improvizaci Canned Heat a podobných věcech ... :-)) Tohle žádnou studiovkou nenahradíš. A koncertní energii Grand Funk Railroad také ne.. .-)
    No a pak Antony také jednou koupí slušnou aparaturku a pozná zač je toho loket. Koncertní atmosféru totiž dokáže aparatúrka přenést - ale ne každá...
    pochopitelně i u živáků jsou obrovské rozdíly mezi kvalitou, brána zde ale nikoliv jako čistota zvuku, ale schopnost přenést koncertní energii reprodukovanou cestou. Kdo si poslechne Undead na slušném aparátu, ví o čem mluvím...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.1.2005 11:33  5764
    Gilbert ad SuchosV mnoha ostatních klubech pronásleduje jmenovitě mne - například v jednom klubu nedávno měl poměr příspěvků s výskytem slova "Filozof" a bez něj 19/6. :-)
    Jeho příspěvky až na výjimky nejsou vůbec k věci klubu, ale pouze na někoho míří a chtějí urazit, ranit. :-( Většinou to odnáším já, bohužel dnes Ty :-(
    Asi ho nezměníme - dělá to dlouhodobě...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 13.1.2005 08:43  5763
    Pár poznámekv globále souhlasím s Antonym, mám jen několik živáků z následujících důvodů:
    jsou to regulérní řadovky: Frank Zappa, Jazz
    nechci pořizovat celou diskografii: Wings Over America
    jsou lepší než řadovky: Made In Japan, pokud někdo tvrdí, že má horší zvuk, patrně neslyšel vydaní na DCC, pro mě výrazně lepší zvuk než na standardních řadovkách.

    V této oblasti znamená velký přínos DVD, zde se ten zážitek hodně přibližuje zážitku z koncertu.
    macca Macca 12.1.2005 23:40  5762
    ok, to by stacilo...zastydte se a smazte se, jste OT
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 23:34  5761
    Jako student asi nemám právo rejpat, ale všimli jste si, že suchos takhle prudí, jenom když je v práci?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 23:22  5759
    No, dneska to přehnal.
    macca Macca 12.1.2005 22:55  5757
    Sice to muze byt zabavny, ale kdyz sem lidi kvuli tomuhle nechteji chodit, nebudu to tolerovat.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 22:51  5756
    MaccaJá bych ho dovolil, ať každej vidí, že je to magor. :-)
    macca Macca 12.1.2005 22:51  5755
    suchos tu byl na podmínku, po dnešku má práva jen ke čtení. Jedna věc je s někým nesouhlasit, druhá je chovat se jako hulvát.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 22:46  5754
    Jo, mně to tu atmosféru aspoň přiblíží. A k tomu právě nepatřej' ty úpravy. Ale na tom nesejde.

    Luke má pravdu, některý kapely jsou fakt zajímavější živě, a když dneska nehrajou, zbejvaj' ti "jenom" ty záznamy. :-(
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 12.1.2005 22:42  5753
    Skvělé, přínosné živáky:

    Pain Of Salvation - 12:5
    ELP - Pictures At An Exhibition
    Gabriel - Still Growing Up (Prague)
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 22:39 - Odhlášení (17:12) 5752
    GilbertAsi je důležité, že ti to úspěšně zprostředkuje, jak píšeš, atmosféru z koncertu. Úpravy neúpravy, to snad ani není důležité, stejně to dnes těžko nějak prokazovat. Mě to nezprostředkuje nic. Koncertní nahrávky jsou pro mně opravdu zbytečné, opakuji, pro mně.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 22:26  5751
    AntonyStřihy jsou běžný, ale ne na těchchle nahrávkách.

    S těma Who jsem si fakt jistej, u Hendrixe (kterýho znám) není důvod, Made In Japan vyšlo pozddějc úplně kompletní a třeba u Colossea nevidim jedinej důvod pro nějaký prostřihy.
    Jo, třeba na Listening To You, což je filmovej záznam Who z Isle Of Wight, 1970, jsou skladby s "chybějícíma" slokama. A poznat to není :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 12.1.2005 22:18  5750
    živáky, bootlegyzáleží na každym člověku, co má rád a co ne... mně nevadí ani horší kvalita zvuku. Poslouchám ale jen nahrávky, které jsou pro mě nějak zajímavý. Mám hodně bootlegů od Doors, Beatles, Grateful Dead - právě např ti jsou pro mne na "live" nahrávkách o dost zajímavější než na jejich studiovkách. Od ELP beru "Welcome back my friends....", ostatní, co sem slyšel, se mi už nelíbily. To samí platí i o "live" nahrávkách Deep Purple.
    Samozřejmě editovaný "oficiální" živáky nesnášim.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 22:17 - Odhlášení (17:12) 5749
    GilbertU mnoha starých živáků si při soustředěném poslechu můžeš všimnout (třeba do sluchátek), kde máš např. mezi skladbami střih.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 22:12  5747
    AntonyChápu. Já mám ale pocit, že se na CD atmosféra koncert (do určitý míry) úspěšně přenýst dá. A to, že jsem jenom já a nahrávka (hudba), to mi právě vyhovuje (doma, když chci koncert, jdu na koncert).

    Současný živáky neznám, nemůžu soudit.

    Naivní představa? Nemyslím si. O Who vim určitě, že se až na zvukovou úpravu (odstranění lupanců) žádný zásahy nekonaly (některý "pověstný" lupance dokonce nechali! :-)). Ani k Hendrixovi, Colosseu nebo Cream mi to nesedí. Slyšel jsem o dotočenejch/přetočenejch vokálech, to je samosebou podvod, ale v těchhle případech? Že by to přetáčeli i s chybama?

    K tomuhle tématu ještě pro někoho možná zajímavej odkaz: http://www.themusic.com/encore/thewho2/
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 12.1.2005 21:40 - Oblíbené kluby (17:25) 5746
    Jsem si temer jisty, ze to je oficialni a dokonce to snad vyslo na labelu Manticore, ale je to presne pripad, jak jsi napsal - stokrat to same, az je to nudne. Tyhle jsem nepocital, protoze to nepovazuju za klasicky zivak, ale sbis sberatelskou zalezitost.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 20:36 - Odhlášení (17:12) 5745
    Doplňuji:
    From The Manticore Vaults volume one - 6CD
    From The Manticore Vaults volume two - 5CD
    From The Manticore Vaults volume three - 8CD
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 20:32 - Odhlášení (17:12) 5744
    PegasAno, myslím ještě tři boxy "From The Manticore Vaults". Každý z nich bych cca. pětidiskový. Ale opravdu nevím, jestli vyšly s oficiální podporou skupiny.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 12.1.2005 20:18 - Oblíbené kluby (17:25) 5743
    Antony:
    Jestli jsem na neco nezapomnel, tak oficialni diskografie ELP obsahuje tyto zivaky:
    Live At Isle Of Wight
    Pictures At An Exhibition
    Welcome Back...
    In Concert (resp. Works Live)
    Live At The Royal Albert Hall
    Then & Now
    a zrejme i Live In Poland a King Biscuit Flower Hour

    Ty myslis asi ty posledni From The Manticore Vaults. Ted nevim, jestli jsou dva nebo tri boxy + vyber z nich. Vsechno to jsou "oficialni bootlegy" pro opravdove fanatiky.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 20:06 - Odhlášení (17:12) 5742
    PegasPokud vím, ELP mají k dispozici nejméně dvacet koncertních disků. Nebo ty jejich boxy nejsou oficiální?
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 20:04 - Odhlášení (17:12) 5741
    Gilbert, ptr a ostatníDiskuse je o koncertních nahrávkách, nikoli o koncertech. Myslím, že se jedná o zcela rozdílné věci, takže argumentovat zážitkem z koncertu ve prospěch živých nahrávek, kde se z reálného koncertního feelingu nachází pouze zlomek, je irelevantní. Je to jen konzerva, stejně jako studiová nahrávkä, pouze doplněná několika improvizacemi, a ruchy. Nic víc.
    Ano, říká se o spoustě kapelách, že i jejich nejlepší studiové nahrávky se neblížily těm úžasným koncertům, které byli schopni předvést. Ale to na CD nedostaneš. Buď jdu na živou muziku a očekávám to, co k ní patří - lidi, pokec, cestování, bolavé nohy, zalehlé uši, osobní kontakt, zpocené triko, únavu, rej, a spoustu dalších věcí, v nichž čirá hudba tvoří jen malé procento zážitků. Tam se ztratí, když občas někdo sáhne vedle, dlouze improvizuje, nemá přesný nástup. Na koncertě to vnímáš jinak. Doma v klidu, kde jsi jen ty a nosič, jen ty a hudba, jde o něco zcela jiného. Tam je opravdu smysluplné srovnávat se studiovou nahrávkou, než s reálným koncertem. Takže nezamněňovat.

    O jazzu jsem se již zmiňoval v 5692. Pro ten platí něco jiného. Studiové jam session jsou de-facto live a je to jen dobře. Jazz je tím vlastně definovaný. Rock vnímám zcela jinak. Však i ta saxofonová sóla u Colosseum, která zmiňuješ, působí tak dobře, že jsou vlastně z jazzových vod.

    No, a proto, že v domácích podmínkách srovnávám poslech rockových live alb hlavně se studiovými alby, dopadají až na výjimky neslavně. Je to samozřejmě přizpůsobení se faktu, že dnes je většina přijímané hudby v elektronicky reprodukované podobě, takže vlastně posuzujeme jen toto vlastní zprostředkování. Ovšem to je dáno vývojem a dobou ve které žijeme, s tím nic nenaděláš. Každopádně mám raději dobře udělanou studiovou nahrávku (a vůbec mi nevadí ža každá stopa byla natočena zvlášť a dohromady je dal až mix), než spontánní koncertní nahrávku, které je ale jinak v mnohém chybná. Naopak dovedu velmi ocenit právě tu spontaneitu a atmosféru opravdovosti, která se nachází i na mnoha studiových snímcích. To je jedna ze zásadních věcí, proč mám rád hudbu 70. let. Tam to v těch studiových nahrávkách je a v koncertních z téže doby často ne, protože mě ruší nedokonalost záznamu i výkonů. Já si asi holt rock užívám jinak, než jiní rockeři. Stejně 99% mých oblíbených interpretů je k mání jen z konzervy, protože prostě již neexistují.

    Dnes jsou studiové nahrávky příliš sterilní a dokonalé. Jenže i současné živé nahrávky znějí stejně nedůvěryhodně. Jako ze studia, jen s těmi lidmi a pár sóly navíc. Proč si to kupovat když je to stejná muzika? A tvoje poznámka o tom, že si myslíš, že ty staré koncerty jsou bez úprav, mi přijde, mírně řečeno, naivní.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 12.1.2005 18:58  5740
    MusMusMus: Jasný, na mě to nepatřičně nepůsobí, ale to je možná tím, že často jde o koncerty na kterých jsem neměl možnost být.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 18:49  5739
    na koncerte je clovek do toho celyho tak uplne vtazenej, vnima to cely (nemyslim jenom hudbu, ale kompletni vystoupeni) uplne jinak, nez kdyz pak sedi v kresle doma a posloucha to (popripade jeste kouka na obraz, pokud je to i video) a je vlastne od toho celyho uplne odtrzeny. samotnej zvuk (nebo zvuk plus obraz) zdaleka nestaci prenyst vsechno
    proto (alespon na me) spousta veci, ktery clovek primo na koncerte oceni, pusobi strasne rusive a nepatricne.
    no... a vetsinou me to pak ani nebavi
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 12.1.2005 18:30  5738
    Pod Pegasovo ID 5733 bych se taky podepsal, navíc bych dodal, že na koncerty se často nechodí ani tak kvůli hudbě jako spíš potkání se s lidma, kteří mají podobný vkus. A co se týče živáků, taky mám raději DVD, nicméně mi tleskání a podobně nepřijdou zase až tak jako rušivé elementy - rád si to poslechnu, ono na koncertě se i může stát, že vám něco uteče.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 18:27  5737
    To je v pořádku. Ale spousta kapel se ve studiu prezentovat neumí. Pak je škoda je odsoudit jenom na základě poslechu studiovek.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 12.1.2005 18:25 - Oblíbené kluby (17:25) 5736
    A jestli nekdo natoci paradni desku a nazivo nehraje, je mi to uplne jedno, uz jen proto, ze u nas stejne neni sance jich spoustu videt. Nektere veci vznikaji vylozene jako studiovy projekt a take na tom nevidim nic spatneho.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 18:25  5735
    Jo jo, záleží na kusu. Proto jsem po Antonym chtěl příklady.
    Doufám, že všechny mnou zmiňovaný živáky jsou bez úprav, jinak jsem žil v bludu.
    Taky preferuju nesestříhanej záznam, třeba i s dlouhejma kecama mezi skladbama.
    Ke zvuku: ze záznamu rozhodně lepší, na koncertě toho vždycky slyšim tak polovinu :-(
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 18:22  5734
    souhlas s Pegasem, ze to nelze vzit uplne obecne
    taky existuje nekolik zivaku ktery mam moc rada a posloucham je radsi nez treba strudiovky toho interpreta/skupiny

    ale s vetsinou je to tak, jak jsem naznacovala ve svych drivejsich prispevcich :))
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 12.1.2005 18:17 - Oblíbené kluby (17:25) 5733
    S temi zivaky je to slozitejsi, protoze by se musela hodnotit kazda nahravka zvlast. Jsou dobre a spatne, stejne jako studiovky. Pritomnost na koncerte je neco, co zadna deska nenahradi, malou vyjimkou je pro me nahravka P. Gabriela z Prahy, jako vzpominka paradni a bez uprav. Libi se mi, kdyz jde o nahravku jedineho a kompletniho koncertu, pokud mozno bez dohravek. Ted premyslim, kolik jsem si asi zivaku koupil a moc toho nebude, kdyz je moznost, tak uz radeji kooupim DVD. Bootlegy me moc neberou, protoze zvuk vetsinou za nic nestoji a to pak muze byt moje nejoblibenejsi skupina, ale nijak me neoslni.
    Gilbert: Dlouhe improvizace mohou byt fajn, ale elektrikar Emerson opravdu dokaze i nudit, zvlast, kdyz je to jenom audio. Jinak ELP moc zivaku nevydali, pokud nepocitam ty bootlegy, na ktere bych asi nemel nervy a Welcome Back povazuju za velmi povedeny.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 18:10  5732
    bohumil: uchyl? ja to rekla trosku jinak, ale kdyz myslis... :))

    ano, na zivo si clovek uvedomi jakej je ten clovek treba machr, nebo treba ze neumi nic.
    ale to neplati o zaznamu vystoupeni

    a jestli je zaklad vseho zivy hrani? o tom nehodlam polemizovat, ale co ma prorypra spolecnyho zivy hrani CDcko s vystoupenim? dyk to je uplne o necem jinym
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 18:05  5731
    mlask, ceho to tu jsem zase svedkem? :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 12.1.2005 17:35 - Odhlášení (17:00) 5730
    suchosAhoj! Zase se stav, bylo to super dneska!
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 17:35  5729
    suchosCo kdybys udělal unlog forever?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 17:34 - Oblíbené kluby (17:47) 5728
    ptrZa chvilku jdu z work.
    Ahoj zitra!
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 17:31  5727
    suchosPrávě, že bys všem udělal ohromnou radost tím, kdyby ses zdejchnul. Ale toho se od tebe nedočkáme, že pane Ochotný? :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 12.1.2005 17:31 - Odhlášení (17:00) 5726
    Asi jako nadrženej pes na přehlídce koček!
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 17:28 - Oblíbené kluby (17:47) 5725
    ptrNepovidejte babicko.
    A zajima me to?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 17:25  5724
    suchosSnažim se ti naznačit, proč jseš oblíbenej mezi zdejším osazenstvem asi tak, jako rakovina....
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 17:24 - Oblíbené kluby (17:47) 5723
    ptrA? Co jako? Ma tvuj prispevek nejakou pointu, nebo jsem zfetovanej?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 17:22  5722
    suchosSnažil jsem se mít trpělivost, ale občas si po sobě svý příspěvky přečti....

    Budeš se totiž divit, ale můžou bejt lidi s názory odlišnými než máš ty. A možná se budeš divit ještě víc - takových lidí je víc, než si myslíš (velká většina). A to tvý neustálý machrování, který je dost trapný (už to kolikrát ani vtipný není...), otravuje lidi, který se snažej mezi sebou nějak normálně komunikovat. Ty to svýma příspěvkama akorát bortíš. Stačí?

    Přečti si své opravdu stupidní příspěvky, které jdou směrem ke Gilbertovi a přečti si příspěvky ostatních. Všímáš si rozdílu? Narozdíl od tebe, všichni se snažej vyjádřit a pak i obhajovat svoje názory - a ty? Akorát plkáš blbiny!
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 17:18  5721
    AntonyZapomněl jsem na jazz. Tam je to jasný: i studiovky jsou nahrávaný živě (teda většinou).
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 17:14 - Oblíbené kluby (17:47) 5720
    ptrJenom drobky co zbyly po tobe.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 17:12  5719
    suchosHlavně, že ty jsi sežral všechnu moudrost světa viď? :)))
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 17:09 - Oblíbené kluby (17:47) 5718
    GilbertNa moudra jsi tady INRI ty a tvoje moudra particka
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 17:09 - Oblíbené kluby (17:47) 5717
    bohumiljuza uniklo mi neco, nebo jsi zfetovanej?
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 12.1.2005 17:03  5716
    Suchos :mysli si co chceš a ať se ti taky líbí co chceš,je mi to jedno,a vůbec mi nevadí že tedy podle MusMusMus jsem úchyl,protže teprve na živáku si člověk kolikrát uvědomí jak ten či onen je fakt dobrej,nebo je vyhnanej práškama ve studiu.A základ všeho je živý hraní,to že používíme konzervy je jen známkou toho že nechceme přijít o jedinečný zážitek a chceme ho prožívat znovu a znovu.Musím souhlasit s Gilbertem Antonym.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 12.1.2005 17:03  5715
    Suchos :mysli si co chceš a ať se ti taky líbí co chceš,je mi to jedno,a vůbec mi nevadí že tedy podle MusMusMus jsem úchyl,protže teprve na živáku si člověk kolikrát uvědomí jak ten či onen je fakt dobrej,nebo je vyhnanej práškama ve studiu.A základ všeho je živý hraní,to že používíme konzervy je jen známkou toho že nechceme přijít o jedinečný zážitek a chceme ho prožívat znovu a znovu.Musím souhlasit s Gilbertem Antonym.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 16:57  5714
    :-)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 16:56  5713
    a ze sluchatka se ozvalo: "ale prosím"
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 16:55  5712
    MusMusMusBezva. Chtěl bych vidět a slyšet Hendrixe. Zařídíš to?

    suchos: dneska se moc nebavim, zkus přidat špetnu BTW, kousek IMHO a něco z tvejch diktársky imperativních mouder.

    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 16:47 - Oblíbené kluby (17:47) 5711
    Vy jste ale mudrcove.
    Piste nam vsem co si mame myslet a co se nam ma libit.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 16:46  5710
    jenze z ty atmosfery na zivych albech neni ani desetina toho, co opravdu na koncerte.
    me prijde to poslouchani zivaku doma na valende jako strasna uchylarna :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 16:42  5709
    GilbertPřesně tak. Hlavní těžiště hudby musí bejt v živý prezentaci. Vnímám to tak: studiovky jsou akorát k tomu, aby si lidi mohli poslouchat hudbu v době, kdy živá prezentace není možná. :)

    Suchos:
    Máš dneska den, co?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 16:39  5708
    AntonyTak to přicházíš o to nejlepší, co rock přináší.... :) Nejde jenom o atmosféru, ale i o improvizaci (někdy nudná je, ale ve velké většině ne). Navíc, koncert nemá bejt živym přehráním studiovek, ale takovou party s fanoušky se vším, co k tomu patří. :)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 16:38 - Oblíbené kluby (17:47) 5707
    GilbertKdo ma cist ty Tvoje vyblitky.
    Musim vyrovnat intelektualni rovnovahu.
    Proto musim psat a treba i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane i opakovane
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 16:36  5706
    AntonyDobrá otázka.
    "Přiblížení se zvukem a brilantností muzikantského výkonu studiové předloze" to není. Mně jde o bezprostředost a spontaneitu (to je "ta" atmosféra). Ve studiu můžeš strávit spoustu času pilováním, koncert buď dáš, nebo nedáš.
    Přijde na to, který dlouhý improvizovaný pasáže máš na mysli. Jemi jasný, že spousta rockerů improvizovat neumí, spíš jenom za sebe řaděj' různý naučený fráze. Ale spousta z nich si s jazzmanama nezadá, třeba zrovna Blackmore (je otázka, nakolik na Made In Japan improvizoval) nebo klávesy a ságo z Colossea (kytara moc ne).
    Taky si uvědom, že studiový album je vlastně něco navíc, že původně se hudba dělala jenom živě (a skoro každá kapela tak začíná).

    suchos:

    Opakuješ se, víš?
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 16:28 - Odhlášení (17:12) 5705
    GilbertNo, asi mám smůlu, koncerty se mi prostě nelíbí. Pocitově mně neberou. A z čistě rozumového hlediska na nich není nic přínosného.

    Co vlastně určuje kvalitu, zajímavost a přínos koncertního alba? Přiblížení se zvukem a brilantností muzikantského výkonu studiové předloze? Pak jsou zbytečné. Nebo je to v těch dlouhých improvizovaných pasážích? To se mi líbí v jazzu, ale ne v rocku, tam se nudím. A atmosféra? Co to je? Ten divácký řev? Ten mně ruší.

    Prostě mám docela smůlu, ale nemrzí mně to.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 16:25 - Oblíbené kluby (17:47) 5704
    GilbertTy jsi ALE OPRAVDU debil.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 16:13  5703
    AntonyTo máš docela smůlu...

    Who - tvoje chyba,
    Dream Theater - ano, tady je to na hraně, ale Scenes From a Memory jsou živě lepší (v podstatě stejný, ale živák si poslechnu radši).
    Cream - Toad? Ta studiová verze je zoufale KRÁTKÁ.
    Colosseum - Chyba! TOHLE je živák, kterej stojí za to.
    Deep Purple - u DP mi studiovky přijdou moc krátký, takový málo spontánní. Made je zvukově horší, ale má skvělou atmosféru. Ty sóla atd. nudný nejsou (aspoň většina z nich).
    ELP - ty prostě nemáš rád dlouhý improvizovaný pasáže.
    Hendrix - Woodstock je poměrně průšvih, sežeň si (prakticky) cokoli jinýho, ještě s Experience.
    LZ - Song Remains the Same je slabota, srovnej to s některejma bootlegama nebo s nedávno vyšlym How the West Was Won nebo ještě líp s Led Zeppelin DVD 1 a 2 (nebo jak se to přesně jmenuje).

    suchos:

    Role jsou rozděleny, ty seš chytrej, já budu hloupej. Souhlasíš?
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 16:05 - Oblíbené kluby (17:47) 5702
    GilbertTesim se na Tvoji prvni inteligentni.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 16:03 - Odhlášení (17:12) 5701
    Takže konkrétně (většinu těchto věcí vlastním):

    Cream - patří mezi to lepší co se na live vyskytuje. Mám je komplet, ale řadovky jsou daleko zajímavější. Proč poslouchat nataženou Toad, když ta studiová je tak akorát? Budiž, v rámci kompletace beru i live.

    Colosseum - live nemám, neznám.

    Deep Purple - platí co jsem řekl, stejné skladby, horší provedení i zvuk. Akorát je to delší o docela nudné pasáže a řvou do toho lidi. I ten vyzdvihovaný Made In Japan.

    Dream Theater - Stejné jako ve studiu, pár sól navíc, řvou lidi. Několik hodin totožné hudby, co už mám na řadovkách.

    ELP - typický příklad bezuzdého plýtvání živými alby. Ve srovnání s řadovými alby, zbytečné, nudně natažané, pořád dokola to samé. Ve dvaceti podobných provedeních, když budeš chtít.

    Hendrix - Znám jen jeho live z Woodstocku. Jako dokument OK, ale jinak se to studiovým deskám nerovná. Mimochodem na Woodstocku je např. Janis Joplin otřesně chcíplá, nedá se poslouchat.

    The Who - ti se mi nelíbí ani na řadových deskách, natož live...

    Mám docela rád LZ - Song Remains The Same, ale i tamější skladby si lépe vychutnám ve studiových verzích.


    Prostě jak jsem obecně řekl, ty samé skladby, horší provedení a zvuk, delší (většinou nudnější) sóla, řev diváků. Kde je přínos???



    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 15:52  5700
    První vtipná hláška.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 15:50 - Oblíbené kluby (17:47) 5699
    GilbertStaci suchosi.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 15:49  5698
    suchosBože!

    Antony: více slovy řikáš totéž. Buď konkrétní! Spousta živáků je mnohem lepší mež studiovky, namátkou Cream, Colosseum, Deep Purple (Made In Japan), Dream Theater, ELP, Hendrix, Who... Ale třeba takoví pozdní Floydi (PULSE, Delicate Sound) jsou k ničemu, jak řikáš: stejný skladby ve stejnym provedení.
    Mimochodem, nejde o skladby, ale o provedení. Zaráží mě (zrovna u tebe), že tohle pomíjíš.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 15:41 - Oblíbené kluby (17:47) 5697
    GilbertAntonyho odpoved byla diplomatickou verzi moji odpovedi.
    Zkus myslet a usetris si spoustu hloupych dotazu.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 15:37 - Odhlášení (17:12) 5696
    GilbertMyslím to obecně. Tzn. že na drtivé většině live alb se nacházejí stejné skladby jako na řadových deskách. Mají většinou horší zvuk, v lepším případě podobný (doladěný ve studiu, takže se vytrácí autentičnost). Instrumentální a pěvecké výkony prakticky vždy zaostávají za originálem (jak by ne, ve studiu se vybere nejlepší z mnoha vzorků). A pro těch pár odlišných kytarových sól mě to za to nestojí. Asi by se daly najít výjimečné nahrávky, ale ty se do obecného dojmu moc nepromítnou.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 15:22  5695
    suchosAno? Zkus ho přeformulovat.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 15:18 - Oblíbené kluby (17:47) 5694
    Gilberttomu rikam yntelygentny dotaz
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 15:17  5693
    AntonyHorší zvuková a instrumentální kvalita? Stejný věci?? Napiš, který alba máš na mysli.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.1.2005 15:03 - Odhlášení (17:12) 5692
    Live alba mě nebaví. Mám jich asi dvacet a prakticky si je nepouštím. Proč mít dvakrát stejné skladby jako na řadových CD, akorát v horší zvukové a instrumentální kvalitě?
    Neplatí pro jazz. Tam živáky preferuji.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 14:22  5691
    muj pristup k nim jako k obdivu jejich muzikantskeho umeni ano

    ale na to album mi to nazor nezmeni
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 14:22 - Oblíbené kluby (17:47) 5690
    FilozofTy jsi komik.
    Stačí libovolné podprůměrné DK v ceně od 100.000 Kč
    je imho hlaska tydne.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.1.2005 14:19  5689
    Živáky jsem donedávna neměl rád. Poslední 2 roky se u mne můj vztah k nim radikálně změnil. Bude to tím, že jsem sehnal pár superskvělých a tím, že moje sestavička si s nimi velmi dobře rozumí.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.1.2005 14:17  5688
    hudební filmy jinakVčera jsem po delší době našel čas a opět v klidu skouknul z DVD nejlepší film všech dob - Koyaanisqatsi. Pochopitelně kvalitně ozvučen, ale troufnu si tvrdit, že tady není absolutní kvalita až tak podmínkou. Stačí libovolné podprůměrné DK v ceně od 100.000 Kč.

    V případě, že ho ještě někdo nezná, donuťte se ho sehnat a vidět.
    Nesmírně působivá obžaloza krutého světa nás všech, podaná nesmírně silnou uměleckou formou, nutící Vás přemýšlet o sobě samých i světě kolem ještě hodně dlouho poté. Jedinečná působivost střihu, navozující podnětné paralely vysoce emotivního účinku. Spojení nádherných, výtvarně i kompozičně dokonalých obrazů v prostoru (na plátně) i čase (zpomalené a zrychlené statické záběry) a k tomu nenapodobitelná hudba génia Phila Glasse. To vše spoluvytváří jedinečný zážitek, na který se nezapomíná.
    Film řekne o světě (přesněji o USA) daleko více než desítky jiných filmů a knih. Povinně bych ho promítal mimozemšťanům...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 14:13  5687
    MusMusMus"nicmene dobre zahrana deska se mi bude libit, i kdybych pak zjistila ze to nazivo muzikanti nezvladnou :))"

    Tak to jo, ale změní se můj přístup k nim, že? :)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.1.2005 14:08  5686
    asi takhle: zivaky me vubec nebavej (temer bez vyjimky)
    na koncerty chodim rada a pomerne casto

    nicmene dobre zahrana deska se mi bude libit, i kdybych pak zjistila ze to nazivo muzikanti nezvladnou :))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 14:05  5685
    Free a idleMáte pravdu. :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 12.1.2005 14:02  5684
    ptrMožná spíš "Studiovky nebo živé bootlegy", protože nezřídka se s živáky "pracuje" ještě mnoho dní ve studiu :-))))
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 12.1.2005 13:55 - Oblíbené kluby (16:55) 5683
    ptr: s tvrzením souhlasím, nicméně to tak úplně nesouvisí s živáky, spíš s chozením na koncerty, protože poslouchat muziku naživo je něco jiného, než si potom ten záznam pustit
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.1.2005 13:52  5682
    Hmm... Já bych navrhl téma: "Studiovky nebo živáky?" :) V tomhle mám totiž dost extrémní názory - kdo neumí naživo předvést to co na desce, tak u mě není dobrej muzikant. :)))
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 12.1.2005 13:47 - Oblíbené kluby (17:47) 5681
    Navrhl bych zajimave a zcela bezkonfliktni tema:
    "Vy a Vase hi-fi"
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 12.1.2005 13:41  5680
    Já jsem nedávno konečně zhlídl Easy Rider. Je to hudební film?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 12.1.2005 12:36  5679
    ještě ke strarému tématuThe Wall
    DVD
    Geniální videoklip ke geniální hudbě. Čirá deprese. Jedinečné animované scény. Vynikající. Ke komletnímu zážitku nutné kvalitní ozvučení.
    100%

    Skvěle vyčištěný obraz, který vynikne zvláště při porovnání s ukázkami, které jsou v dokumentu nevyčištěné.
    macca Macca 12.1.2005 12:21  5678
    Nadhod, co by te zajimalo? ;)
    olias Olias 12.1.2005 12:02  5677
    Hudební filmy se mo c neujali...nechcete nadhodit nějaký normální téma??At´ se tu nemusíme bavit o sračkách..
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 12.1.2005 11:22  5676
    No, ten Matuš je IMHO pěkný v.l :) Ten závěr byl taky dobrej.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 12.1.2005 02:14  5675
    Neujelo jim to?Nemělo to bejt v novinách na apríla?
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 12.1.2005 01:04 - Odhlášení (17:40) 5674
    Ten rozhovor s Bohusem Matusem je CISTE DADA...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.1.2005 17:45  5673
    No jo, ale BM ho s nima mohl poslat do háje, případně odpověď přesně jejich stylem (neurčitě, hloupě, podsouvat...).
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 11.1.2005 17:40  5672
    Souhalsim s Arnostem. Ten rozhovor je tragickej i díky redaktorovi Musicserveru. Pokládejte někomu podobné otázky a pak bez úpravy přepište, co povídal - lépe by z toho nevyšla žádná postava českého popu.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 11.1.2005 15:59  5671
    Hm...Vidím, že to asi bude nějakej dobrej pásek... Škoda, že ho neznám.
    Proč má tak divný jméno? To je jeho, nebo umělecké?
    (K jeho Yntelygency to jméno docela sedí... :- )
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.1.2005 14:50  5670
    "Na konzervatoři nás učili skladbu a není to těžké."

    To si budu opakovat desetkrát denně.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.1.2005 14:49  5669
    pro Merhauta"Kolik je ti let?

    Dvacet dva, proč?

    Později přijdeš na to, že všechno je to trochu jinak. Teď jsi ještě mladý."

    :-))
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 11.1.2005 14:47  5668
    no on se teda ten redaktor musicserveru taky moc nevyznamenal.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.1.2005 14:45  5667
    A vida:

    "Chceš tedy být člověkem, za něhož hovoří poctivá práce?

    Jo. Abych třeba nezpíval na playback."
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.1.2005 14:43  5666
    A propos, ta je ho nová kapela... Na silvestra jsem náhodou přepnul na Novu (už to neudělám), kde zrovna "hráli". Komičtější etudu k playbacku jsem neviděl...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 11.1.2005 14:39  5663
    Tak síla to je, ale autor toho článku z Novinek mi připadá taky jako docela solidní loser. Dozvěděl jsem se, že nosí šátky, že si je vybírá tak, aby mu ladily (to si mohl vycucat z prstu), že založil jakousi kapelu a že hledá dívku. Hezký.
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 11.1.2005 14:37  5662
    Mne to pripomnelo legendarni plky Jakesovy. Ti Support Lesbiens .... Ale komentar s diskuze to mozna rekl jasne. :


    Podle mne byl ten Karkulín ze střechy totálně vyhulenej a dělal si z redaktora srandu! ;o)
    A jestli ne, tak by si měl vzít do ruky zase tu kominickou štětku s koulí a vrátit se zpátky ke komínu!
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 11.1.2005 14:35 - Odhlášení (17:00) 5661
    Super je ten závěr o internetu!
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 11.1.2005 14:28  5660
    Tehle výrok je taky perla:
    "Mně je jedno, jestli budu hvězda. Vždycky tady byli vynikající lidé, které ostatní ušlapali."
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 11.1.2005 14:25 - Oblíbené kluby (17:47) 5659
    MaccaTak to je sila, myslim to uprimne.
    dik.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 11.1.2005 14:20  5658
    Tak to je hustý! :)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 11.1.2005 14:15  5657
    Doufám, že tohle jako důkaz jeho záporného IQ postačí:
    Otázka: "Jenže tebe bude také znát jen určitý okruh lidí, to je naprosto logické. Anebo tě bude znát lidí spousta, ale jen málokdo z nich bude poslouchat tvoje desky. "

    Matuš: "To těžko. Hele, já jsem byl ve Zlatém slavíkovi pátý, to je prvních pět nejlepších. To je také úspěch. Oni tam nebyli, protože jsou slavní jen pro někoho. "
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 11.1.2005 14:11  5656
    MaccaTen legendární rozhovor jsem četl. Snad i Maxim Turbulenc by odpovídali inteligentnějš. :)))
    macca Macca 11.1.2005 14:09  5655
    http://www.musicserver.cz/clanek.php?id=6007
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 11.1.2005 14:09  5654
    MaccaJo, to si vzpomínám! To byla fakt jízda :))))
    macca Macca 11.1.2005 14:08  5653
    linioval jsem to tusim do rockmetalu, ale zkusim to jeste najit
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 11.1.2005 14:07  5652
    Macca: co to bylo za rozhovor?
    macca Macca 11.1.2005 14:05  5651
    Bohus Matus je jasnej loser uz od dob jeho legendarniho rozhovoru pro Musicserver.cz ;)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 11.1.2005 14:04  5650
    Nedávno jsme tu drbali Bohuše Matuše... tak tady je z dnešních Novinek.cz prvotřídní důkaz toho, že to je opravdu beznadějnej loser.


    "Bohuš Matuš chce letos najít příjemnou dívku"

    Zpěvák by letos rád změnil svou samotu.

    Zpěvák Bohuš Matuš často vystupuje na veřejnosti se šátkem na hlavě. Pod vánočním stromečkem však žádný nenašel. Doufá, že mu jej příště daruje nějaká příjemná dívka, se kterou se snad letos seznámí.


    11.1. 2005 12:39

    PRAHA - "Nejsem zapřísáhlý starý mládenec, ale už si pomalu začínám myslet, že když je člověk sám, má to své výhody. Nezapírám, že bych byl docela rád, kdyby se to letos změnilo," řekl.

    Šátek dolaďuje celkový vzhled

    "Se šátkem se cítím při zpívání daleko lépe, rozhodl jsem se proto i nadále s touto ozdobou vystupovat," podotkl Bohuš Matuš, který na koncertní šňůře koncem roku, kdy s orchestrem Václav Hybše procestoval naši republiku, ze třiačtyřiceti vystoupení pouze osmkrát zpíval s odkrytou hlavou.

    Výběr asi z deseti šátků, které zatím vlastní, podřizuje své momentální náladě, samozřejmě s přihlédnutím k tomu, co bude mít na sobě. Šátek musí totiž podle jeho mínění s oblečením ladit a dodat jeho vizáži patřičnou tečku.

    Na nedostatek práce si Matuš nyní nestěžuje. Bude opět vystupovat na koncertech po celé republice, a to i s nově založenou kapelou Janda band. Zpěvák si také pochvaluje spolupráci se Zuzanou Bubílkovou, kterou doprovází po vlastech českých s jejím pořadem Politické harašení.

    Korzo
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 11.1.2005 13:58  5649
    jonyOMG
    Neznas nejaky priklad takove NSBM skupiny ? Rad bych rekl detem neco noveho o jezkovi.
    jony jony anything jesus does i can do better 11.1.2005 13:46  5648
    nacionalne socialisticky black metal
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 11.1.2005 13:27 - Oblíbené kluby (17:47) 5647
    arnostbylo i vice pokusu

    by vinyl
    Speed Metal
    metalista se uhoní k smrti, ještě než dojde k hradu.

    by suchos
    Speed Metal
    Princ rychle a jednoduse pribehne, draka rychle a jednoduse zabije svym hlasem, rychle a jednoduse osuka princeznu.
    A stejny postup opakuje minimalne na dalsich deseti hradech.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 11.1.2005 12:59  5646
    taky jsem si dovolil prispetspeed- metal:
    prijede princ, zabije draku, osuka princeznu a jeste asi 5000 lidi v normalnim hracim case a pritom vypije vsechno pivo, i to urcene pro ostatni kapely.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 11.1.2005 10:31 - Oblíbené kluby (17:47) 5645
    jonytaky dobry.
    uz se nam to pekne rozrusta :)
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 11.1.2005 10:29  5644
    jonyco je nsbm ? nacionalne sadisticti boubelaty magori ?
    jony jony anything jesus does i can do better 10.1.2005 19:37  5643
    suchos: jeste tam chybi nsbm metalista, ktery draka uhajluje k smrti a princeznu zplynuje nebot nebyla arijskeho puvodu :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.1.2005 14:01 - Oblíbené kluby (17:47) 5640
    Jesteze nejsem Filozof
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 10.1.2005 14:00  5639
    Ještěže nejsem metalista. :-)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 10.1.2005 13:46  5638
    suchos: Super :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 10.1.2005 13:33  5637
    suchosTleskám :-)))))))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 10.1.2005 13:17  5636
    suchos:-))))))))))))))))))
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 10.1.2005 12:55 - Oblíbené kluby (17:47) 5635
    metalistiSituace: V hradu hlidanem drakem je uveznena krasna princezna.
    Tady je pribeh, jak to dopadne, kdyz tam dorazi ruzni metalisti coby
    rytiri.

    Power metal:
    Metalista prijede na bilem jednorozci, unikne drakovi, zachrani
    princeznu a pak se s ni miluje v kouzelnem lese.

    Thrash metal:
    Metalista prijede, bojuje s drakem, zachrani princeznu a osuka ji.

    Heavy metal:
    Metalista prijede na harleyi, zabije draka, da si par piv a osuka
    princeznu.

    Folk metal:
    Metalista prijede s prateli, kteri hraji na akordeony, violy, fletny a
    spoustu dalsich podivnych nastroju, drak usne (z vseho toho tancovani).
    Pak vsichni odjedou.....bez princezny.

    Viking metal:
    Metalista pripluje na lodi, zabije draka svoji velkou sekyrou, stahne ho
    z kuze a sni. Znasilni princeznu k smrti, ukradne jeji veci a pred
    odjezdem zapali hrad.

    Death metal:
    Metalista prijede, zabije draka, osuka princeznu, zabije ji a odjede.

    Black metal:
    Metalista dorazi o pulnoci, zabije draka a nabodne ho na kul pred
    hradem. Potom osuka princeznu do zadku, vypije jeji krev behem ritualu
    pred tim, nez ji zabije. Pak ji nabodne na kul vedle draka.

    Gore metal:
    Metalista prijede, zabije draka a rozhazi jeho vnitrnosti pred hradem,
    osuka princeznu a zabije ji. Potom ji znova osuka, rozpare bricho a sni
    jeji vnitrnosti. Potom to, co zbyde, osuka jeste jednou, spali mrtvolu a
    jeste jednou osuka.

    Doom metal:
    Metalista prijede, spatri jak je drak obrovsky, pomysli si, ze ho nemuze
    nikdy premoct, potom propadne depresim a spacha sebevrazdu. Drak ho sni
    a princeznu si da jako dezert. A to je konec smutneho pribehu.

    Progressive metal:
    Metalista prijede s kytarou a zahraje 26 minutove solo. Drakon se z nudy
    zabije sam. Metalista dorazi do princezniny loznice, zahraje dalsi solo
    s pouzitim vsech technik a melodii, ktere se naucil v poslednim roce na
    konzervatori. Princezna utece a vyda se hledat heavy metalistu.

    Glam metal:
    Metalista prijede, drak se zacne smat, kdyz uvidi jeho zjev a necha ho
    projit dovnitr. Pote, co vejde do hradu, ukradne princezne make up a
    zacne natirat hrad nadhernou ruzovou barvou.

    Nu metal:
    Metalista dorazi v Honde Civic a pokusi se bojovat s drakem. Jenze
    uhori, kdyz jeho debilni pytlovite obleceni chytne plamenem.

    REDNECK METAL (kabati...),
    Metalista dorazi na fichtlovi, draka vozere, pobleje, s princeznou si poridi deset blbych deti a pak jde pro vidle a vykyda hnuj v mastali.
    harcuba harcuba -Kojak- - Galerie 7.1.2005 07:49  5634
    Fanousci Folku/Country zvu vas do tohoto klubiku, zkusme ho trochu ozivit?
    Verim, ze nas fandu teto hudby je vic, pojdte si pokecat.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 6.1.2005 16:31 - Oblíbené kluby (17:25) 5633
    Filozof: Tak pokud bys sel od te hlavni silnice a hudebniny mel po leve strane, ten obchudek byl v prvni ulici doleva cca 10m. Bylo to opravdu male, ale dost CD, tricka, odznacky a podobne ptakoviny. To bylo koncem 90. let, pozdeji to bylo myslim napul s trafikou.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.1.2005 16:27 - Oblíbené kluby (17:47) 5632
    FilozofNemeril jsem.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 6.1.2005 16:24  5631
    SuchosJaký je asi poměr Tvých příspěvků se slovem "Filozof" a bez něj ? :-))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 6.1.2005 16:24  5630
    PegasNetuším. Hudební nástroje jsou přímo ve Smilovce a v okolí o žádném krámku nevím, snad jestli přímo u těch nástrojů. O cca 200 m dále byla do loňska půjčovna CD, která je teď posunuta trochu dál.
    Na hlavní Třídě Míru ve městě je klasickej Supraphon, kde skoro nic nemají. Pak ve městě Tesco, totéž. Já kupuji výhradně v Praze a SRN. Výjmečně Brno. V obchodě s CD jsem v Pcích byl za 12 let 2x s nulovým výsledkem.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.1.2005 16:17 - Oblíbené kluby (17:47) 5629
    Filozof ten metal neposloucha, ten si setri hlad.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 6.1.2005 16:15 - Oblíbené kluby (17:25) 5628
    Filozof: Nevis jestli tam je jeste takovy maly kramek spise s metalovou muzikou, myslim, ze to je Smilova ulice, kousek za rohem potom byly hudebni nastroje?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 6.1.2005 13:16  5627
    Ravil Satono hudbě z 60tých let mám docela přehled. Mám většinu z toho, co tu na CD z té doby vyšlo. DOkonce i jedno dvojCD Gotta. :-)
    nash nash - Iru Sen Tate - 6.1.2005 13:15 - Oblíbené kluby (17:29) 5626
    já vidím blikající majáček... ale pokud je na tom obrázku Spearska, tak to snad ani nevadí.. :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 6.1.2005 13:15  5625
    PegasVítej u nás. :-)
    V Pardubicích nikde nic. Jen na sídlišti Dubina (zdejší obchodní centrum) býval obchůdek, kde pár CD měli + půjčovnu. Zda-li ještě je a funguje netuším.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.1.2005 13:14 - Oblíbené kluby (17:47) 5624
    Filozofpokud vidis pani u zemekoule taky pouzivas IE :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 6.1.2005 13:13  5623
    BritneyJestli je to ta paní u té Zeměkoule (aspoň to mi naskočí po kliknutí na odkaz), tak tu opravdu neznám. Ale nijak zvlášť hezká mi nepřijde.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 6.1.2005 12:07 - Oblíbené kluby (17:25) 5622
    Dotaz na obchod s hudbou rozsiruju i na Pardubice, protoze tam tak za hodinku jedu.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 6.1.2005 10:57  5621
    suchostak promiň z nějakých diskuzí jsem měl ten pocit :-)))
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.1.2005 10:38 - Oblíbené kluby (17:47) 5620
    vinylja a milovnik lolitek? na to jsi zase prisel jak?
    jeste napis, ze jsem milovnik dynoveho zeli...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 6.1.2005 10:34  5619
    Suchosmám IE, je to
    http://www.wepsite.net/haegar/B/Britney%20Spears%20096.jpg
    Tobě jako milovníkovi lolitek se určitě bude líbit :-)
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.1.2005 10:26 - Oblíbené kluby (17:47) 5618
    tak nejde vsem co pouzivaji IE :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 6.1.2005 10:24  5617
    Mě jde taky, tak nevím....
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.1.2005 10:20 - Oblíbené kluby (17:47) 5616
    vinylano, tobe jde.
    ale nikomu jinemu ne.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 6.1.2005 10:18 - Oblíbené kluby (16:55) 5615
    jsou tam mezery místo %20
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 6.1.2005 10:15  5614
    suchosnevím, mě jde
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 6.1.2005 10:04 - Oblíbené kluby (17:47) 5613
    vinylten odkaz mas rozbitej
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 6.1.2005 10:03 - Oblíbené kluby (17:25) 5612
    Je v Hradci Kralove nejaky dobre zasobeny obchod s rockovymi CD a DVD?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 6.1.2005 09:54  5611
    zas tak zlý to není :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 5.1.2005 22:52  5610
    Mým příspěvkem budiž toto:

    Britney Spears je ošklivá jako noc. Oči má nějak šejdrem... a u očí to nekončí.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 5.1.2005 18:07 - Odhlášení (17:40) 5609
    koukam, tady je dneska sranda :-)). IMHO Gott kolem r. 1970 byl opravdu hudebne zajimava persona, takova lehce pop-dekadentni :-))
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 5.1.2005 17:34  5608
    FilozofTy znáš Gotta? To mě překvapuje, odkud?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 5.1.2005 15:58  5607
    arminStaré písničky jsou to jediné, co se pro mne dá v popz té doby u sledovat. Gott se mi v tom období dost líbil (projevem). Jeho image mi přijde po mnoha letech normální - člověk je na ní po desítky let zvyklý. Ale úžasné je, že ho nenaučili za 40 let karéry ani trochu pohybovat... Tak dřevěnýho chlapa by člověk pohledal... :-(
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 5.1.2005 15:56  5606
    Jak sleduji Vaši diskuziMatuš bude asi hodně nezajímavá popová hvězdy,, pokud sami píšete, že ničím nezaujme. Pak není divu, že pokud jsme ho zahlédl, tak mne nezaujal, do paměti nevpadl...
    A pop nesleduji. V TV už vůbec ne.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.1.2005 15:56  5605
    arminGott v 60. letech byl známej tim, že když šel po ulici a foukal vítr, tak se díky tomu odstálému uchu roztočil....
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 5.1.2005 15:53  5604
    Mikulík 5587Noviny čtu jen v pátek Pardubky a tam o nich určitě nepsali (resp. jsem to nezaznamenal).
    V TV koukám pochopitelně jen na něco, takže asi na něco jiného. Na folkové magazíny, specializované pořady atd. nekoukám. jestli jsou tam, tak není div, že nepostřehl. Ve zprávách jsem je nikdy nezahlédl. Tedy si nepamatuji.
    Internet používám k věcem, co potřebuji - nesedím a nezadávám náhodné řetězce do vyhledávačů s nadějí, že něco z toho bude jméno zpěváka... :-) jinak nevím, jak bych na ně na netu narazil (pokud nechodí sem...)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:49  5603
    arminJo, vyzubenec obecný :)))
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 5.1.2005 15:47 - Odhlášení (17:39) 5602
    Když je tady řeč o "image", viděli jste někdy nějaký klip Gotta ze začátků jeho kariéry (60. léta) ? Já, kdykoliv Karlíka uzřím v jeho ranném období, propadám frenetickému smíchu..:-) Nějaký Matuš s kulichem je ve srovnání s tímto zjevem naprosto podružná a nepodstatná záležitost..
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 15:35  5601
    Že by jej skalpovali indiáni? Tak ať to vyřeší jako Sam Hawkins v Mayovkách.... :)))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:35  5600
    vinylVýborná teorie :o))))))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:35  5599
    Jo, přesně tak... jen v popovém vydání :)))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 5.1.2005 15:35  5598
    mikulikto má z toho kulicha
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 15:34  5597
    MikulikAha... Něco jako Roger Glover, že? :)))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:34  5596
    ptrNevím... viděl jsem ho i bez kulicha... a myslím, že dobře ví, proč ho nosí. Nebyl to hezký pohled... čelo mu končí u týla...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 15:33  5595
    LukeAsi jo.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 15:33  5594
    MikulikAle ona je otázka, co vlastně přinést novýho, aby to nebylo opakováním starýho, že?

    Problém u nás není v dobrých zpěvácích (ty máme - Kolář, Muk, Matuš atd), ale v tom, že nemáme žádnýho autora, schopnýho napsat těmhle zpěvákům písničky na tělo. Je to z toho důvodu, že těhle zpěváků (vyjma Koláře, kterej měl dobrou epizodu v Arakainu, škoda že teď odešel) je pro klasickej pop škoda a jim popík nikdy sedět nebude! :(
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.1.2005 15:31  5593
    ad Image: Nenosí Matuš na hlavě toho kulicha, i když je venku vedro?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:28  5592
    ptrTak tak, ten člověk nepřináší vůbec nic, co by jakkoliv zaujalo...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 5.1.2005 15:28 - Oblíbené kluby (17:47) 5591
    Ser na image nasleduj instinkt
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 15:26  5590
    Matuš má dobrej hlas. Ale ta jeho image je průser.... :)

    Jinak, podle mě má dobrej hlas taky Muk, ale to co jemu skládaj za repertoár, tak z toho dobrou hudbu prostě neudělá ani Pavarotti...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:24  5589
    arminU Bohuše (zpívat opravdu umí, to nelze popřít) je kromě nijakého repertoáru problém taky jeho IMHO jalová image...
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 5.1.2005 15:21 - Odhlášení (17:39) 5588
    ptrB.Matuš na rozdíl od tebou zmíněných "celebrit" zpívat umí, což btw. uznal i sám božský Kája. Problémem je repertoár, což je ale dnes všeobecný jev, neb kvalitní autorská základna je poměrně úzkoprofilová záležitost..
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:13  5587
    FilozofNení možná. Těmhle interpretům se prostě uniknout nedá. Co televize? Noviny? Internet?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.1.2005 15:13  5586
    Ne Matuš je nevlastní syn Waldy Matušky, ale musel si zkrátit jméno, aby to nebylo nápadný...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 5.1.2005 15:12  5585
    Mikulík:-))
    O tom, že pocházím z jiné planety se dočteš v 10ti dalších klubech. :-) Před dvaceti vteřinama se hádali v jiném klubu, jestli jsem z Marsu, Venuše či Merkuru. :-))
    Ale neznám - radio nevlastním a mezi moji skupinou 3.000 oblíbených interpretů se nevyskytují... Kylie Minoque znám - zpívala s Cavem jednu slavnou skladbu. Ostatní netuším...
    A jestli je podle jména ten Matuš nějaká dechovka, ani není divu, že ho neznám...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 15:03  5584
    FilozofTy nás trochu houpeš, viď? To bys musel žít na jiné planetě, abys ta jména v životě neslyšel...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 15:02  5583
    Já myslel spíš o jejich "hlase". :)

    Jo a jen tak mimochodem, nedělám si srandu, ale myslim, že Vlasák na idnes.cz napsal, že Minogue má opravdu "hlas jako zvon"...

    P.S.: Do Sazka Areny v Praze míří legenda legend - Lucianno Pavarotti - bude zde vystupovat se svým recitálem na závěrečném turné své kariéry.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 5.1.2005 15:02  5582
    JejkyNechcete se bavit o něčem, čemu rozumím? :-)
    Jména jako Rebeka, Britney, Bohouš Matuš (nebo jak to bylo) jsem v životě neslyšel... Nechytám se :-(
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.1.2005 14:58  5581
    Ptr: Kylie, jo ta má hezký nohy a zadek, Britney nemá hezkýho nic. Ale o jejich "hudbě" nevim nic.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 14:53  5580
    Jo a ještě jsem zapomněl... Co si myslíte o "pěveckých hvězdách" typu Britney Spears či Kylie Minoge....
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 5.1.2005 14:52  5579
    Ano a ještě se zeptejte na tu z Rozjezdů pro hvězdy.... Naštěstí už jsem zapomněl její jméno, ale nacpali jí do všech estrád na nově, který po jejím "úspěchu" byly. :)
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 5.1.2005 12:53  5578
    vinylRebeku??? Pokud vím jsem v 'Hudebním' klubu...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 5.1.2005 12:36  5577
    a co říká místní auditorium na Rebeku? :-)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 5.1.2005 12:05  5576
    Luke 5570To je definice kruhem jako víno.

    Co říkáteč na Vobořila / Annáš?
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 5.1.2005 11:48 - Odhlášení (17:39) 5575
    A jaký má místní auditorium názor na B. Matuše ? Myslím, že pokud se mu podaří najít nějaké schopnější autory hudby a textů, (tedy to, co měl k dispozici Gott a co mělo klíčový vliv na jeho kariéru), tak by měl mít slušnou budoucnost..
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.1.2005 11:25  5574
    :)
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 5.1.2005 11:22  5573
    LukeCo to je za pitomej průzkum? 42% Čechů se líbí auta modrá, 26% se líbí auta žlutá - stejně nicneříkající... holt iDnes.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 5.1.2005 11:15  5572
    ad "vyšisovanější hlasivky"já to chápu, mě se chraplouni (Waits, Jan Spálený, murmur) a mekouni (Dylan, Ozzy) líbí víc než hlaďouni (Gott, Nedvěd) a ječouni (King Diamond, Křížek)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 5.1.2005 11:04  5571
    armin: "Btw je zajímavé, že čím má dnes zpěvák vyšisovanější hlasivky a evtl. další problémy s intonací apod., tím je populárnější..."

    ... přesně tohle se tvrdilo v sedmdesátých letech, takže nic nového pod sluncem (McCafferty - Nazareth, u nás Schelinger a Kratochvílová, například).
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.1.2005 11:01  5570
    Idnes.... :)10:36 - Nejoblíbenějším hudebním žánrem Čechů všech generací je podle průzkumu agentury Median pop music. Líbí se 37 procentům lidí. Víc než pětině lidí se líbí také country, muzikály a rocková hudba.
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 5.1.2005 10:54 - Odhlášení (17:39) 5569
    Nejlepší zpěvák je stejně L. Kerndl, ten má hlas jak zvon..;-)

    Btw je zajímavé, že čím má dnes zpěvák vyšisovanější hlasivky a evtl. další problémy s intonací apod., tím je populárnější...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 4.1.2005 14:20  5567
    arnost 5557 jo ta Olmerka zní o dost líp než Lipa
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 4.1.2005 14:01  5566
    Bárta se mi líbí ve druhém hlasu asi 2 nářezových skladeb s Kollerbandem - jedna je Želva
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 4.1.2005 14:00  5565
    Filozof a Bártano intelektuálem se být snažíš a pózér jsi maximální, takže se ti I. asi líbí ne?

    A jaktože mě se Illustratosphere nelíbí, ač jsem obojí?
    divné texty a neskutečné kolovrátkování refrénu - proč to musí na konci skladeb opakovat tolikrát...
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 4.1.2005 13:47 - Oblíbené kluby (17:47) 5564
    hrocha si dam dnes k veceri
    hippotame hippotame hippo de tamus - de bruttus 4.1.2005 13:47  5563
    Dobrý denUž umřel Suchoš ? Bárta nástup a zpívat.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 4.1.2005 13:40 - Odhlášení (17:40) 5562
    arnostNevim :-). Muze to znamenat, ze svoji zminkou o "dobrem feelingu" u Petra Lipy nereagujes na muj prispevek.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 4.1.2005 13:36  5561
    nevidim. znamena to neco?
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 4.1.2005 13:34 - Odhlášení (17:40) 5560
    arnost: vidis v mem prispevku 5556 explicitni slovo "dobry" ? je tam slovo jazzovy, coz oznacuje hlavne styl, i kdyz predpoklada urcitou, ne zrovna malou, minimalni uroven. :-) Nicmene Lipu take prevazne muzu.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 4.1.2005 13:30  5559
    lipa imho celkem fajn zpiva a ma neuveritelne nabusenou kapelu
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 4.1.2005 13:26  5558
    No, tohle ale opravdu není nejpříjemnější cover :))) Jinak Lipu můžu hodně :)
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 4.1.2005 13:21  5557
    ne kazdy si mysli, ze lipa je zpevak s dobrym feelingem
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 4.1.2005 13:19 - Odhlášení (17:40) 5556
    Illustratosphere je cool. IMHO nemame mnoho zpevaku jako Barta, s jazzovym feelingem /pominu-li Petra Lipu/.
    suchos suchos sedm filmu denne sedm knih za hodinu - a budu stastny i po smrti 4.1.2005 13:05 - Oblíbené kluby (17:47) 5555
    arnostno to me poser.
    jestli ona nebude Illustratosphere pohadkova hudba! to by mnohe vysvetlovalo!!!
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 4.1.2005 12:54  5554
    hmm, intelektual nejsem, takze asi budu ten poser.

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  


    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *