Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz


kill file

17:49
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 3.3.2005 16:10 - Odhlášení (17:00) 6073
    JEN VÍC, VÍC OSMDESÁTEK! Tohle je málo! Nešětři nás, ještě držíme zvratky! Ukaž co v tobě je, TY na to máš!
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.3.2005 15:55  6072
    A co tohle?

    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.3.2005 15:52  6071
    MichellA tohle? :)

    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 3.3.2005 15:07 - Odhlášení (17:00) 6070
    Já ti to ale nevěřim, když tam nejsou ty sabati! Můžeš si ten obrázek leda tak zarámovat a pověsit si ho nad postel!
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.3.2005 14:57  6069
    Netuším, kam jinam to dát... :)

    Jedna z mála fotografií, která zachycuje Glenna Hughese na podiu, když zpíval s Black Sabbath:


    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 2.3.2005 10:54  6068
    Mě v porovnání s Krysařem přišlo lepší snad úplně všechno. Krysař je rasistický blábol, kterému z původní myšlenky zbylo jen ubohé torzo hudebně ždímající Landovu patrně nejlepší skladbu Krysař. Skutečně ubohé.
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 1.3.2005 16:23  6067
    ExcaliburVidel a nelibilo. Je fakt ze jsem tam byl relativne nedlouho po shlednuti Krysare, takze mi to prislo v porovnani s nim o dost slabsi.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.3.2005 16:09  6066
    filozofonačejší, asi potřeboval někoho, kdo umí trochu hrát a taky posléze skládat.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.3.2005 16:03  6065
    VinylAd LAngerová:
    A ta kapela je ta samá, se ktero zpívala před superstar, nebo ji poslala do háje a našla si onačejší?
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 1.3.2005 15:55  6064
    tak to mě zajímá o to méně, ale napiš, jaký to je, až to uvidíš
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.3.2005 15:44  6063
    máničkaPodle toho, co říkal Morávek (režisér)v Noci Třešňák začal, ale nebylo to kompatibilní, tak to předal dál. Znělo to, jako že toho moc nenapsal.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 1.3.2005 15:32  6062
    vinylno je to možný, ikdyž na www.muzikalexcalibur.cz je stále:

    Texty písní: Vlastimil T Ř E Š Ň Á K
    Jan Sahara H E D L
    Autorem textů Mor na ty vaše hrady a Kůň letí je Karel STEIGERWALD, jako písňové texty byly použity sonety č. 18 a 129 (fragment) W.Shakespeara v překladu Martina HILSKÉHO.

    ale rozhovor je tam jen se Saharou
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.3.2005 15:24  6061
    máničkaMyslím, že je to psaný kocábovy do pusy, takže se to dá zkousnout. Máš pravdu, že on je tam asi nejslabší (nebo mě nejméně sedící) součást.
    Myslím, že Třešnák ty texty nakonec nedělal, že to ňák nešlo dohromady právě s formátem muzikálu a pavlíčkovou hudbou. proto to nakonec dělal Sahara.

    Ale jestli nemáš rád muzikál jako formát, tak tě to asi nezaujme.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 1.3.2005 15:20  6060
    Vinyl - Excalibur: no a texty Vlasta Třešňák, čímž mě dost překvapil. Kvůli němu by mě to zajímalo, ale dost bych se tam bál Kocába jako Merlina a muzikálu jako vůbec...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 1.3.2005 15:14  6059
    Noc s AndělemTeď dvakrát po sobě byla docela zajímavá

    Před týdnem z Divadla Ta Fantastica s ukázkami z Excaliburu a rozhovory se zpěváky. Muzikál je hudebně i textově (pavlíček/sahara) dost originální a vybočuje z běžné produkce. Obsazen je částečně vynikajícími (Kolář, Střihavka, Bílá), částečně zajímavými (Tomáš Hájíček z Krucipusk, Noid z Dolores Clan- ten pochopitelně nepřekvapivě) zpěváky. Budu se muset vypravit.

    Teď o víkendu s Anetou Langerovou
    Kromě toho, že je to sympatická a pohodová holka, je docela vtipná a pohotová. Má už svojí kapelu, písním udělali trochu rockovější aranžmá, takže naživo znějí ještě líp, než z disku. její přístup je mi velmi sympatický, ale to už jsem říkal :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.3.2005 15:14  6058
    AjjadI Wonder - to je ten klasický bluesový standard, hraný všemi blusmany od dob Noema? Třba Livin' Blues (fantastická verze), nebo Ray Charles , nebo Alexis Korner a desítky dalších?
    Nebo je to shoda názvů?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 1.3.2005 10:03  6056
    dzyanAsi "Táhněte do háje..."
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 28.2.2005 19:39  6055
    dzyanMy Way, Unchained Melody a An American Trilogy...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 28.2.2005 19:02  6054
    "Swing low sweet chariot coming for to carry me home"

    ... a nebo radši něco od Death ...?
    dzyan dzyan 28.2.2005 18:55  6053
    Lepsi otazka co si nechate hrat na smrtelny posteli.Mama I am coming home od Ozzyho.
    uriah Uriah - -megamix- 26.2.2005 11:40  6052
    Na pohřeb jedině "Rock´n´roll Suicide" od Davida Bowie, to se mi chce vždycky skonat :))
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 24.2.2005 11:13 - Oblíbené kluby (17:25) 6051
    vinyl: Do klubu Rock, metal i jine jsem daval asi o vikendu odkaz na informacni stranku k Vaiove novince, je tam i hodne ukazek a souhlasim, ze to zni dobre.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.2.2005 09:28  6050
    VinylUž tady se neučástnil pro potíže koncertu. :-((
    Ale je dobře, žes objevil nejlepší desku všech dob. :-))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 24.2.2005 09:03  6049
    dvě zprávy- jedna dobrá jedna špatnáVčera pči poslechu radia beat jsem se dozvěděl:

    Zemřel Dick Heckstall-Smith, saxofonista Colossea. Škoda ho, deska THOSE WHO ARE ABOUT TO DIE SALUTE YOU, kterou jsem si nedávno pořídil je fenomenální.

    Steve Vai vydal konešně novou desku, dle jedné skladby usuzuji, že by to mohl být trochu návrat k Passion and Warfare. Instrumentálně propracovaný geniální nářez s hlavou a patou, na rozdíl od jiných onanistů.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 23.2.2005 20:41  6048
    Nemůžu vám nepřipomenout Kainarovo: z funusu je paseka, celej průvod haleká... :-)
    olias Olias 23.2.2005 09:54  6047
    FilozofMy jsme všichni budhisti...Om mani padme hum...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 23.2.2005 09:24  6046
    Krteček 6032Burn? Ano, pro kremaci ideální :)))))))

    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 23.2.2005 09:12  6045
    A hlavně věřit...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 23.2.2005 09:10  6044
    stačí nechat trochu pootevřenou rakev :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 23.2.2005 08:29  6043
    DotazVidím, že nějak plánujete se účastnit vlastního pohřbu jako posluchači. Mohu vědět návod?
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 22.2.2005 23:47  6042
    Co to zakončit nějak nestylově. Třeba taková Rattle Snake Trail z Rock Island od Jethro Tull...
    olias Olias 22.2.2005 23:40  6041
    Tuhle otázku jsem už dostal několikrát a nikdy jsem na ni odpověd´ nehledal...

    Ale dneska bych řek...Close to The Edge..
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.2.2005 22:35  6040
    Ta hrubka vznikla tak, že jsem zkracoval í a ý v splyněným, resp. přáním. Asi se mi nechtělo se přehmatávat :-)
    Je. Blbá smrt, vysekal jsem na kole, mít helmu, prej by přežil.
    macca Macca 22.2.2005 22:33  6039
    Gilbert: no prave ze je to prvni hrubka, co u tebe vidim...ale pekna :)
    Nicmene je to smutna story :(
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.2.2005 22:30  6038
    FreeJá na tom pohřbu nebyl, ale muselo to bejt fakt dojemný. Ne jak ty dojáky (Ave Maria :-)), co tam hrajou normálně.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.2.2005 22:29  6037
    Tak promiň... Kolik takovejch chyb jsem na Lopuchu spáchal, no?

    Učil dějepis a češtinu (na tu jsem ho neměl).
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 22.2.2005 22:29  6036
    GilbertSakra, hezká věc, ale zabrousil´s z roviny teorie na rovinu praxe.
    Až mě zamrazilo.
    macca Macca 22.2.2005 22:28  6035
    Jen doufam ze te neucil cestinu...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.2.2005 22:25  6034
    Když nám umřel jeden bezvadnej učitel z gymplu (ve věku nějakejch 35 let), jeho splněnym přánym byla Kolej Yesterday. Nádherná a pro danou příležitost víc než vhodná věcička.
    macca Macca 22.2.2005 22:19  6033
    Pripadne od dua McCartney - Costello pisen Shallow Grave, coz :o)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.2.2005 21:59 - Odhlášení (17:40) 6032
    ptrod parplu? :-) ze by treba BURN? :-))
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 22.2.2005 21:13  6031
    Já si taky myslím, to už nám to bude srdečně jedno. Navíc nezapomínejme, že tou dobou může být náš vkus trochu jinde.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.2.2005 21:11  6030
    Na pohřbu? Já nevim jak vy, ale já asi budu mrtvej, tak je mi to fuk...
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 22.2.2005 20:06  6029
    vinylDobrej nápad už to tam píšu...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.2.2005 19:49 - Oblíbené kluby (16:55) 6028
    na pohřbumám takovej matnej dojem, že jsem kdysi na tohle téma něco vymejšlela, ale teďka fakt nevím
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 22.2.2005 17:13  6027
    DPNapadají mě tři věci:
    Child In Time na úvod, potom When A Blind Man Cries a na závěr It´s Easy For You.... První dvě od Párplů, třetí od Krále.

    Doufám, že to bude nutné až za mnoho mnoho mnoho let...
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 22.2.2005 16:48  6026
    a co takhle treba: Green Carnation - Light Of Day, Day Of Darkness

    hlavne proto ze to ma hodinu, tak abych vedela kdo me mel rad a vydrzel tam celou dobu :)))))))))))
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 22.2.2005 16:45  6025
    Na pohřebPink Floyd - Shine on you crazy diamond Part 9, Synkopy - Černý Racek, Celeste - Principe di un giorno... jo to bude bezva :-)
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 22.2.2005 16:30  6024
    DadelJo o tyhle jsem taky uvazoval :)
    dadel Dadel S dvouhaléřem v ruce, s žertem v srdci - SIVÝ ČTVERÁK!!! 22.2.2005 14:36 - Odhlášení (16:53) 6023
    rozhodně Nick Cave - Death Is Not The End !

    já vím že to není od něj, ale chci tu jeho verzi:)
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 22.2.2005 14:02  6022
    Zubatá nebo Když jsem já sloužil v podání Honzy Rosáka.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 22.2.2005 13:40  6021
    jednu dobu to bylo něco hodně melancholického od My Dying Bride, teď už nevím. Jen si hraju s myšlenkou, co by pozůstalí říkali třeba na Zappovo Torture Never Stops:-))
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 22.2.2005 13:32  6020
    to jako ze chces ven z krabky? :)
    hlad Hlad I like to remember things my own way. - Not necessarily the way they happened. 22.2.2005 13:25 - Oblíbené kluby (17:13) 6019
    ja to mam jasny
    Helloween - I Want Out ;))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.2.2005 13:21  6018
    Led Zeppelin - Tangerine (z trojky). Velmi jímavé :)))
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 22.2.2005 13:21  6017
    Nevím - nikdy jsem o tom neuvažoval :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 22.2.2005 13:14  6016
    MaccaMorbidní to není, naopak mám to už řadu let vymyšlené
    Jak vyplývá z mého nicku - tak Freebird od Lynyrd Skynyrd :-)

    If I leave here tomorrow
    Would you still remember me?
    For I must be travelling on, now,
    'Cause there's too many places I've got to see.
    But, if I stayed here with you, girl,
    Things just couldn't be the same.
    'Cause I'm as free as a bird now,
    And this bird you can not change.
    Lord knows, I can't change.

    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 22.2.2005 13:13  6015
    hehe, ja si nic vybirat nehodlam, ale dost by me zajimalo co by pozustali po me mi vybrali :)))
    macca Macca 22.2.2005 13:09  6014
    Co si necháte zahrát na pohřbu?Trochu morbidni tema, ale treba se dozvime zajimave veci.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 21.2.2005 20:39  6013
    Stouny znám jen s tím záchodkem.The Beatles Of Invention.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.2.2005 13:29  6012
    VinylRS
    No - je to stejné jako ten cizí cenzurovaný, až na to, že český je úplně bílý (podklad).
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.2.2005 12:00  6011
    to víš doba byla zlá... nechápu komu mohlo vadit rozřezaný dítě... :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.2.2005 12:00  6010
    V nějaké knize (tuším, že to byla příšernost Lennon známý neznámý) napsala autorka nádhernou definici butcher´s sleeve: "Paul je neoholen a George se stylizuje do démonického výrazu". Moc pěkný, ale o tom to opravdu není :o)
    macca Macca 21.2.2005 11:57  6009
    jojo....tohle kdybych nasel doma! :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.2.2005 11:56  6008
    á, starej dobrej Butcher´s Sleeve... :o)
    macca Macca 21.2.2005 11:51  6007

    ...tohle stalo za cenzuru ;o)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 21.2.2005 11:25  6006
    Free: Je, my ho máme, ale teď to neprověřím, CDčka jsou doma a já jinde :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.2.2005 11:18  6005
    vinylNa CD reedici je stopro ten původní.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 21.2.2005 11:18  6004
    vinyl: Musím se podívat, mám dojem, že my máme původní.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.2.2005 11:14  6003
    FilozofTakhle vypadá původní cover a takhle cenzurovaný. Tvému popisu odpovídá ten cenzurovaný. Ten původní neprošel ani v cizině, těžko se dá předpokládat, že by prošel u nás. Já ho ale mám :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 17.2.2005 22:17  6002
    merhautNemáš pravdu.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 17.2.2005 21:44  6001
    GilbertBezesporu
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 17.2.2005 21:41  6000
    merhautSkutečně?
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 17.2.2005 21:08  5999
    OBALYJeště jsem si vybavil univerzální obal Supraphon. Chtěl jsem si koupit Otu Petřinu Superrobot s tím tenkrát pro mě zajímavým obalem. A oni to LP nakonec měli, ale s univerzálním obalem s červeným okrajem a s fokou mixu uprostřed. To byla teda rána. Ani se mi to poslouchat nechtělo:((
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 17.2.2005 21:04  5998
    VinylČeská desky vyšla s bílým obalem, na němž je ozdobným psacím písmem černě název. Jestli to vyšlo pod týmž ve světě netuším.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 17.2.2005 21:02  5997
    GilbertColosseum se rozpadají postupně. Po jednom. :-( A důvod je prostý - čas, nemoci, životospráva atd. ... :-)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 17.2.2005 20:52  5996
    Colosseumse rozpadli vícekráte. Navíc hrají dodnes. Špatně položená první otázka. Druhá podotázka je již přímo zmatečná ... Filozof si poprávu smlsne.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 17.2.2005 18:13  5995
    FilozofDědo, víš, proč se rozpadli Colosseum? Dva důvody, jeden vyplýval z druhýho? Schválně co všechno jsi načetl a co ti to dalo.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 17.2.2005 15:28  5994
    ptrTeď říkali o Plantovi na rádiu Beat, přijede prý někdy v dubnu, ale přesné info s podrobnostmi prý bude známo až zítra.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 17.2.2005 15:14  5993
    Kdo mi tu může potvrdit/vyvrátit koncert Roberta Planta v pražské Sazka Areně 8.4.05?
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 17.2.2005 14:46  5992
    MusickatalogKdyž mám u stavu objednávky "rezervováno" tak to znamená to co dříve "vyexpedováno"?
    Čert se v tom teď vyznej...
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 17.2.2005 13:25 - Odhlášení (17:39) 5991
    Free, PegasMají, tedy alespoň pro mě viz www.arecashop.cz/detail.php?id=12..:-) Ale jinak souhlas, ta nabídka je skutečně chudá, nicméně ty ceny u některých titulů jsou poměrně zajímavé...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 17.2.2005 12:38 - Oblíbené kluby (17:25) 5990
    armin: Vzdyt tam nic nemaji
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 17.2.2005 12:14  5989
    Filozofjak vypadá český Beggars Banquet ? I ve světě vyšla tato deska ve dvou různých coverech.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 17.2.2005 12:03  5988
    arminBuď jsem nepochopil princip vyhledávání, anebo tam vůbec nic zajímavýho nemaj´ :-)
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 17.2.2005 12:00 - Odhlášení (17:39) 5987
    www.arecashop.czZnáte to někdo ? Zcela náhodně jsem to objevil a ceny jsou tam velmi zajímavé..
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 17.2.2005 11:49  5986
    mongolFakt? To jsem nevěděl... no to je dobrý :)
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 17.2.2005 11:45  5985
    o 2LP Wheels of Fire sem už psal,že si to musela pořizovat malá děvčátka,protože jinak by nesplnila podmínky členství gram.klubu a nemohla by si koupit Abbey Road od Beatles,takže pohodový popík od Creamů byl zadarmo!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 17.2.2005 11:16  5984
    Rolling Stones25 let jsem vůbec netušil, že obal alba Beggars Banquet vyšlý v ČR není původní. Kupodivu se mi ten český velmi líbil a líbí dodnes.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 17.2.2005 11:11  5983
    Já si vybavuju mono verzi alba Let it be od Beatles, která vyšla jako jediná na světě u nás.... :)
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 17.2.2005 11:04  5982
    A vybavujete si někdo opravdu temný obal Wheels of Fire od CREAM, což tady vyšlo tuším v roce 1970. Fotka na přebalu vskutku feťácká, ale zvuk desky velmi nářezový. Zajímalo by mě zda to může znít v originále ještě líp?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 17.2.2005 09:43  5981
    mea culpaBože, já už fakt stárnu a blbnu... poslední odstavec je přebytečný a předposlední slovo ve třetím řádku odshora nemá být "blbec", ale "vůbec"
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 17.2.2005 09:41  5980
    Ochutnávka: překlad výtečný, ale aby měl smysl, musel by zůstat původní obal se skleničkami od vína. To prostě bolševik zpatlal, stejně jako fascinující vložený poster, na kterém ovšem nebyla (jak by se logicky zdálo) fotografie kapely, ale abstraktní výtvarná vložka od tehdy oblíbeného výtvarníka Nagaje... Supraphon měl vlbec ve zvyku přebírat zahraniční LP s vlastními covery - a zpravidla i bez původního názvu (Pink Floyd, Gilbert Bécaud, Janis Joplin, Omega).

    A sleeve note Ochutnávky je naprosto příšerná. Mít skener, tak ji snad oskenuju a hodim ji sem, ať se pobavíte. V podstatě se tam píše zhruba něco v tom smyslu, že v Československu jsou fůry lepších kapel a že Deep Purple byli jen módní záležitost na pár sezon.

    Supraphonské licence: Supraphon měl ve zvyku přebírat zahraniční LP bez původního názvu a s vlastními covery (Pink Floyd, Janis Joplin, Omega).
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 17.2.2005 09:27  5979
    zábavné bylo též "Na samém okraji útesu", navíc psané stejným písmem jak originál.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 17.2.2005 09:25  5978
    Taky jsem měl "Ochutnávku", než jsem si koupil originál. Pamatuju si, že na vnitřním obalu byl komentář nějakého "kritika", který srovnal DP na In Rock s průměrnou českou rockovou kapelou. Už si to přesně nepomatuju ale docela jsem se bavil.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 17.2.2005 00:26  5977
    Mně hlavně ten českej název připadá dost výstižnej, prostě jenom ochutnávka DP, čekat něco víc v tý době nešlo :-)
    macca Macca 17.2.2005 00:04  5976
    Jsem liny se prehrabovat v LP, ale na netu se tvrdi, ze v roce 1978.
    macca Macca 16.2.2005 23:52  5974


    Mam to LP doma a ma naprosto priserny zvuk. Ale ve sve dobe to byl maly zazrak, kus Zapadu u nas.
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 16.2.2005 22:58  5972
    AJJAD GilbertOchutnávka je možná dobrej název. Ale necítím to jako dobrý a výstižný překlad, právě v souvislostech s obalem.
    Taky nejsem příznivcem otrockých překladů, ale ani přílišné tvůrčí svobody překladatele.
    Protože najednu stranu cítíš kostrbatost doslovného překladu a na druhou stranu to nevystižení podstaty názvu. (Právě s v souvislostech s obalem)

    A hlavně jsem měl v prvním příspěvku namysli právě nesmysl pokusu o překlad a o redesign obalu. To byla ta absurdita komunistickýho filtru:((
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 16.2.2005 22:39 - Oblíbené kluby (17:25) 5970
    Gilbert: Mas pravdu, krkolomne preklady nazvu pisnicek jsou bezne, ale ja myslel oficialni vydani s prelozenym nazvem
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 16.2.2005 22:37  5969
    PegasMyslíš "překlady" z rádií? Ty jsou jedlý, jen co je pravda.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 16.2.2005 22:35 - Oblíbené kluby (17:25) 5968
    Kdyz prejdu hloupost prekladat nazvy cizich kapel do CJ, tak ta ochutnavka je dobre zvolena. Nemate nekdo obrazek toho obalu?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 16.2.2005 22:32  5967
    slavaA to ti zní líp, jo?? Tomuhle se odjakživa řiká otrockej překlad... My Češi přece "nechodíme"...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 16.2.2005 22:03 - Odhlášení (17:40) 5966
    slavaOK, muj renonc. Nutno rici, ze jsem z predmetu Deep Purple nematuroval :-).
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 16.2.2005 21:59  5965
    KrtečekTam ale není ani Gillan ani Blackmore. To je trochu jiná kapela:))
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 16.2.2005 21:55 - Odhlášení (17:40) 5964
    Ehm, deti, pojdte ochutnat Styblika (Lorda, Gillana, Blackmorea, etc...) :-)
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 16.2.2005 21:36  5963
    GilbertNapadá mě správný překlad: Pojďte ochutnat kapelu. V souvislostech s obalem se sklenkou, ve které jsou v červeném víně obličeje členů kapely. A na zadní straně táž prázdná, vypitá sklenka s otiskem rtěnky.
    Není to ani Degustation, ani Tasting :))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 16.2.2005 21:33  5962
    Gilberthošíku, až budeš mít v malíku alespoň to základní, přijď, podiskutujeme spolu. :-) Do té doby pilně studuj... :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 16.2.2005 21:23  5961
    slavaHele, Ochutnávka je docela dobrej překlad. Napadá tě něco lepšího?
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 16.2.2005 21:05  5960
    michellMyslíš, že to byla fotka?
    Sssakra:))
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 16.2.2005 21:03 - Odhlášení (17:00) 5959
    slavaTakže to doopravdy NEBYL posraný hnědozelený dvorek?!
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 16.2.2005 21:00  5958
    AJJADDopřáli nám tolik krásných desek.
    S krásně přeloženým názvem, např: Ochutnávka od D.Purple s nádherným redesignem obalu připomínajícím posraný hnědozelený dvorek. To byla katastrofa:((
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 16.2.2005 20:42  5956
    GilbertJeště, že to sem komunisti nepustili a od záplavy braku nás uchránili a profiltrovali sem jen hodnoty. Tak jsme si mohli hodnotový žebříček nastavit snadněji.))
    To sou paradoxy
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 16.2.2005 18:55 - Oblíbené kluby (17:25) 5955
    Co jsem koukal, tak na nakup CD to asi moc nebude, ale ty knizky jsou fajn. Uz jste tam nekdo objednaval?
    macca Macca 16.2.2005 18:48  5954
    Scalex: zajimavy odkaz, jen je skoda, ze nemaji lepsi informace o produktech
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 16.2.2005 18:35  5953
    FilozofTasím! Vpřed, meči! Zachraňme jich aspoň šest!
    ...
    Seš dost naivní. Pop music (slyšíš to, jo? POP) je ta samá už hezkejch pár let. Uvědom si, že kapely, co poslouchá třeba Antony, sice ve svý době moc populární nebyly, ale takovejch kapel je i dneska hafo. Jenom o nich nevíš. Už chápeš?
    Je možný, že tenkrát dosáhovaly popularity ty lepší z kapel (a ty si svýho komerčního potenciálu vědomý byly), jenže i tenkrát se poslouchala spousta braku. Dneska je braku o trochu (těžko říct, o kolik) víc, dělat (publikovat atd.) hudbu je nepoměrně snazší.
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 16.2.2005 15:14  5952
    To ste akordeon?:)
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 16.2.2005 15:06  5951
    v tomto klubu jedine: taste akord!!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 16.2.2005 15:00  5949
    Gilbert 5938Je vidno, že o té dobe nevíte pane ničehož. Nuže nevadí, mladíku, bijme: taste kord!! :-)
    (Neva, já taky nerozumím háčkování... :-))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 16.2.2005 14:47  5948
    MalcolmSmileíky v tištěné literatuiře máme běžně ve scriptech. :-)
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 16.2.2005 13:14  5947
    Luke_BundaTak to mi uteklo než jsem si došel pro peníze...
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 16.2.2005 10:45  5946
    V klubu Informace se objevil odkaz na www.ideon.cz, přes který lze pohodlně objednávat knihy a CD z Amazonu a ceny dovážených CD jsou prý křesťanštější než u jiných prodejců (nevím, pouze reprodukuji informaci). Tak kdyby to náhodou někoho tady zajímalo...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 16.2.2005 07:52  5945
    BohumiljuzaJo, to bude ono, nejsem si jistej jestli to jsou živáky, ale asi to bude ono..
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 15.2.2005 23:42  5944
    Luke_BundaVe zlevněným jsem viděl CD L.Richarda z doby,kdy u něj hrál Jimi,byly tam i živáky,s upozorněním že kytaru hraje JH,to je to co máš?
    michell:soráč,mě to v tu chvíli nepřišlo jako lol.Měli mě trknout ti kámoši na vojně.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 15.2.2005 23:02  5943
    Bez smajlíků to hold nejde. Jsem zvědav, kdy se poprvé objeví i v tištěné literatuře.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 15.2.2005 22:40 - Odhlášení (17:00) 5942
    bohumiljuzaJá to (5935) ale nemyslel vážně.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 15.2.2005 20:56  5941
    michellV tom případě tvoje připomínka je velice závažná.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 15.2.2005 20:48 - Odhlášení (17:00) 5940
    bohumiljuzaNe, to bohužel nemůžu.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 15.2.2005 20:41  5939
    michellMůžžeš mě vysvětlit vůbec pojem komerciolanizace?Myslím že se o tom pořád žvaní ale smysl toho výrazu nám uniká.Čím zkomerčněl Hendrix?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 15.2.2005 17:16  5938
    Já si myslim, že situace kolem pop music se moc nezměnila, akorát dneska je všechno větší, lepší, rychlejší...

    A s tim singlem má Luke pravdu.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 15.2.2005 14:30  5937
    LukePozor - psal jsem SKORO všechno! I tenkrát byly výjimky. Sinatra, Beatles či Elvis šli tvrdě za prachama a věděli jak na to. Ale běžné to nebylo. Ze statisíců skupina v UK a USA v 60tých letech nemohli být statisíce Beatlesů. :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.2.2005 14:26  5936
    Michell: mám jen nahrávky, když hrál s Little Richardem (cca 1964-1965), ale to je jen klasickej Rnr a asi bys nevěřil, že i Hendrix dokázal hrát tuctovou rnr kytaru...
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 15.2.2005 14:24 - Odhlášení (17:00) 5935
    Zkomerčněl třeba Jimi Hendrix! A to mě na něm sakra vadí!!! Nemáte někdo jeho nahrávky před rokem 1966? Určitě si něco doma v obejváku nahrával? Nebo když jamoval s kámošema na vojně!
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.2.2005 14:24  5934
    Filozof: Ha ha :) Si asi nečetl, jak McCartney a Lennon psali I want to hold your hand a přitom řikali "tak a teď si napíšeme bazén..." Už tehdá bylo jasný všem, že na muzice se dá dost vydělat... :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 15.2.2005 14:22  5933
    MaccaJednoducjé. Souvisí to s dobou. V 60tých letech nebylo komerční takřka nic, protože vidina zbohatnutí s hudbou byla naprosto nereálná. Postupně se to měnilo a cca od roku 1972 - 1978 jsou všech primárně komerční sračky, psané vždy s podtitulem "zalíbit se", "objevit nový styl", "prorazit" a hlavně na základě toho také "zbohatnout".
    Výjimek je dnes pár a ještě se nedají poznat (jestli to není jen póza.)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.2.2005 14:21  5932
    Já za komerční považuju každou kapelu, která natočila aspoň jeden singl u gramofirmy... :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 15.2.2005 14:19  5931
    k tématuCo je komerce ?
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 15.2.2005 14:18 - Oblíbené kluby (16:55) 5930
    to bude zase flame
    macca Macca 15.2.2005 14:15  5929
    nové téma - Komerční hudbaPokud odhledneme od muziky psane primarne s cilem vydelat penize...ktere kapely podle vas "zkomercnely"? Kde je hranice komerce? atd.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 15.2.2005 12:52  5928
    OliasJo - obchodníci jsou to zdatní...
    olias Olias 15.2.2005 00:20  5927
    Madonna,Jackson,Sting,Collins,BeatlesVšech jmenovaných si velice považuji...
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 14.2.2005 20:14  5926
    MalcolmMooneyTo sedí!
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 14.2.2005 20:04  5925
    FilosofZapomněls na Stinga, Collinse a Beatles.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 14.2.2005 19:29  5924
    pro mnetřeba Madona, Jackson a podobní.
    macca Macca 14.2.2005 13:04  5923
    Luke: schvalne jsem to dal do uvozovek, protoze pro nekoho muzou byt "one hit wonder" treba U2 :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.2.2005 13:00  5922
    MaccaTroggs! :))

    Označení "One hit wonders" má smysl pouze pro lidi, který dotyčnou kapelu/interpreta příliš neznají... třeba moje oblíbená Lisa Loeb, je rovněž považovaná za "One hit wonder" kvůli písničce "Stay" , i když mělo spousty daleko lepších věcí...
    macca Macca 14.2.2005 12:30  5921
    NOVÉ TÉMAVaše oblíbené "one hit wonders"
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 11.2.2005 15:42 - Oblíbené kluby (17:25) 5920
    vinyl: Jo, ale ne vsichni jsou z Prahy nebo Brna.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 11.2.2005 13:55 - Oblíbené kluby (17:09) 5919
    Mně všeho všudy napsali kdysi taky jednou neautomatickou zprávu z MK.
    Ale jedno CD mi psali, že v dané lhůtě nepřišlo, ale že se ho můžou pokoušet během listopadu "urgovat u dodavatele", to je poslední co vím a stav objednávky mi hlásil ještě v lednu pouze "přijato", třikrát jsem psal, jak to teda dopadlo a jestli mám s CD počítat, pak jsem si řek, že radši zavolám, linka nefungovala. Tak jsem jim v lednu napsal, že o CD už zájem nemám a že v případě, že přijde ho neodeberu. A teď jsem se díval na stav objednávku a už není "přijata", ale "odeslána dodavateli" :-)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 11.2.2005 13:14 - Odhlášení (17:00) 5918
    Paráda! To asi v brzké době využiju.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 11.2.2005 13:14  5917
    michelPři objednání si zvolíš Osobní odběr - Praha a pak až ti přijde mail, že to dorazilo, tak si pro to druhý den skočíš na Florenc.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 11.2.2005 13:09 - Odhlášení (17:00) 5916
    vinylJak je to s tím odběrem v Praze??
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 11.2.2005 13:04  5915
    MK umožnuje v Praze a Brně osobní odběr, takže dodací náklady nula. V poslední době dodali všechno co jsem si objednal. Telefon 0800... je pro celou skupinu internet shops, takže dovolat se je nemožné. Jednou jsem se tam asi po půlhodině zvonění dovolal a zjistil jsem, že musím volat někoho jiného :-) Tomu jsem se dovolal až druhý den, ale vyřešili jsme to. Kdyby někdo potřeboval tak je to : 545 120 535, pan Kyhelka
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 11.2.2005 12:21 - Oblíbené kluby (17:25) 5914
    Komunikace s MK trochu vazne, pravda, ale myslim, ze jinak vyrizuji objednavky, jak to jde. Delsi dodaci doby beru uz jako samozrejmost, aleto je stejne i u jinych, pokud nejde o skladove zasoby. Ted jsem si tam objednaval neco z vyprodeje a druhy den to uz posilali.
    Akorat mi tam vadi, ze nemuzu platit kartou a tim snizit postovne, protoze takhle to je pri dobirce 90 Kc navic. Pri objednani vice veci to ale samozrejme neni takova prirazka.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 11.2.2005 12:12 - Odhlášení (17:12) 5913
    Hlavně nezapoměňte že MK má do 15.2. 15% slevu, tak ji využijte. Dodací lhůty jsou u těchto zásilkovek 2-3 měsíce běžné, stejně tak i vysoké procento nedodaných titulů. To vyplývá z principu. Audio3 na tom bude úplně stejně, protože berou ze stejného zdroje a vznikli z aktivity bývalých zaměstnanců Musickatalogu. Se mnou MK bez problémů komunikuje.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 11.2.2005 12:11  5912
    Doráželo, teď mi furt (asi po třetí za sebou) píší že dodavatelé nedodali... Na Audio3 je dráž aspoň u hudby, kterou poslouchám, a to třeba o skoro stovku za cd.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 11.2.2005 12:09 - Oblíbené kluby (17:09) 5911
    Doráží, obvykle ale musim krabičku pak měnit. :-)
    Ceny CD vyjdou na stejno, dražší je jen o něco zásilková služba. No dám jim šanci.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 11.2.2005 12:07  5910
    ...a vůbec nedoráží objednané zboží. Na Audio3 mají to samé (mám dojem že možná i trochu víc), ale hlavně je to tam daleko dražší než na MK.
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 11.2.2005 11:47 - Odhlášení (17:39) 5909
    Já se s MK také nějak nemůžu zkontaktovat. Mail boxy jsou nedostupné a telefony neberou..:-( Nevíte někdo, co se tam děje ?
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 11.2.2005 11:35 - Oblíbené kluby (17:09) 5908
    Máte někdo zkušenosti s Audio3.cz?
    Music Katalog mě naštval nulovou komunikativností, tak jsem si za trest objednal u Audio3. Nabízejí defacto to samé.
    hbwanderer HBWanderer Don't give in without the fight! - Nehodnoť lidi podle nicku. 9.2.2005 12:30 - Oblíbené kluby (17:47) 5907
    vinylDěkuji, o takovejchle odkazech jsem ani neslyšel, proto jsem se přišel zeptat.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 9.2.2005 09:44  5906
    HBWandererCo takhle zkusit Music Katalog ?
    hbwanderer HBWanderer Don't give in without the fight! - Nehodnoť lidi podle nicku. 9.2.2005 07:49 - Oblíbené kluby (17:47) 5905
    Hmm pro moraváka...ale až se dostanu do Brna... Díky.
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 8.2.2005 13:07  5904
    HBWanderer KLF - Chill Out. Na tom ujíždím hodně. Koupeno v Bontonlandu
    jony jony anything jesus does i can do better 8.2.2005 13:02  5903
    KLF mají co vím např. v Bontonlandu dole na Václaváku
    hbwanderer HBWanderer Don't give in without the fight! - Nehodnoť lidi podle nicku. 7.2.2005 15:46 - Oblíbené kluby (17:47) 5902
    Dotaz KLFTřeba mi tu někdo poradí.
    Nevíte, kde by se dala sehnat new beatová alba dávno nefungujícího uskupení KLF? Neznáte jejich stránky?
    filipes filipes Love, party, rock'n'roll - that's my life! 1.2.2005 11:11  5901
    NEVYŽÁDANÁ REKLAMAGONNA BE THE BEST ROCKSHOW!
    SUNFLOWER CARAVAN 8.2.2005, 20:00, Palác Akropolis, Praha
    zblunce zblunce Co mě tolik přitahuje na tučňácích? - Prostě jsou v něčem jako já !!! 30.1.2005 22:02  5900
    Mám dotaz - někdy o vánocích šlo na ČT2 koncertní provedení Jesus Christ Superstar, nemáte to prosím někdo nahrané??? Díyk moc
    desperados Desperados ARAMAKI 哲学者 暗 - klub FILOZOFIE 26.1.2005 22:32  5899
    ok, dík moc
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 26.1.2005 16:22  5898
    Desperados: vlez na web www.ydiot.com a kontaktuj autora (nadšený Tiersenista - mimo jiné). Klidně se odkaž na to, že jsem tě na něj poslal já.
    desperados Desperados ARAMAKI 哲学者 暗 - klub FILOZOFIE 26.1.2005 13:12  5897
    Není tu nějaký podobný obdivovatel Yanna Tiersena? Sháním cokoli. Můžeme vyměnit.
    olias Olias 23.1.2005 19:10  5896
    SazkaTaké se přidávám k názoru,že pro koncerty je to prostor naprosto nevhodný.Především je to velice neosobní,zvuk je nevýrazný a zhora se vrací(echo)...Kdo tam byl,ten ví,nemá cenu diskutovat o tom zda je to projektováno s ohledem na kulturu.Podívejte se na Smetanovu sín´ Obecního domu.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 22.1.2005 14:17  5895
    pegasPrávě, že na tribuně byl zvuk na DP naprosto dokonalej! :)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 22.1.2005 14:15 - Oblíbené kluby (17:25) 5894
    merhaut: To je samozrejme pravda... Beru to ale tak, ze na Gabrielovi, JT a DP jsem byl zhruba na stejne urovni a DP na me byli opravdu moc. Na ush jsem byl po prestavce take u mixpultu a ten zvuk take nebyl v poradku (ale nebylo to nijak hrozne, jako na te tribune).
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 22.1.2005 13:48  5893
    hlasitost není konstanta,mění se velmi výrazně se vzdáleností od zdroje, proto dtto. koncert je pro někoho přeřvaný k neúnosnosti, pro jiného jinde málo osololený ... já, pokud možno, vyhledávám svou posluchačskou pozici ad hoc, většinou mně sedne vzdálenost na úrovni mixpultu, když chci blíže postupuji "z boku" - menší press a pěknější pohled.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 22.1.2005 13:19  5892
    MaccaJá taky nesnáším, když je něco přehulený, ale ti DP mi zas tak nahlas nepřipadali... Byli víc nahlas než je obvyklé, ale myslim, že to taky záviselo na tom, kde člověk byl.
    macca Macca 22.1.2005 13:09  5891
    ptr: ty bys byl idealni posluchac Manowar
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 22.1.2005 13:02  5890
    Jestli něco bylo hlasitostí opravdu "přehulený" tak to byly první dvě kapely na Beat Festu - Red Baron Band a In Memory... Na Marsyas to hlasitostí šlo sotva na čtvrtinu, pro Mišíka se trošku přidalo a Hladík už byl taky hodně nahlas. Ale ty první dvě kapely byly skoro nesnesitelný!
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 22.1.2005 12:58  5889
    pegasHmm. Mě DP přišli hlasitostí tak akorát... :) Přeci jenom museli tak trošku ukázat, že byli držiteli rekordu pro nejhlasitější skupinu na světě (v 74 roce).
    macca Macca 22.1.2005 12:58  5888
    Rush ke konci uz byli taky dost peklo...u Xanadu jsem myslel ze prijdu o usi :)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 22.1.2005 12:51 - Oblíbené kluby (17:25) 5887
    U DP hlasitost na hranici snesitelnosti a u Rush trochu tristivy zvuk.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 22.1.2005 12:32  5886
    PegasA jaký výhrady prosim tě?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.1.2005 23:51  5885
    V TVByla ukázka Rodgerse a Queen a zpívá opravdu jinnak - jinak než Freddie i jinak než on sám v dobách své slávy. Ale mně osobně by tam Freddieho manýry chyběly.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 21.1.2005 23:28 - Oblíbené kluby (17:25) 5884
    Turne Queen bude prezentovano jako Queen + Paul Rodgers a May i Taylor se vyjadrili v tom smyslu, ze Rodgers se nesnazi priblizit Mercurymu, ale zpiva to po svem. Maji hrat veci od Queen i Free/Bad Company. No, je to v sobotu, uvidim podle ceny listku...

    ptr: Na Yes byl zvuk skutecne s echem, hlavne na zacatku a spolu s organizacni neschopnosti to stalo za prd. Nemluvim o vykonu kapely, ta byla fajn, ale zazitek to hodne snizilo. druhe pulce jsem zmenil misto a uz to bylo uplne v pohode. V T-Mobile arene si nemuzu na zvuk stezovat, vyhrady bych mel akorat k Deep Purple a Rush.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 20:10  5883
    merhautMoment, takže to příšerný echo, který bylo slyšet na záznamu při otevírání Sazka Areny je v hale slyšet taky??? No tak to poteš panbůh.... :(

    Snad Queen budou mít dobrýho zvukaře. Je zajímavý, jak všichni nadávali na to, že T-Mobile Arena nejde nazvučit a přitom na DP i JT byl zvuk hodně dobrej (v prvním případě EXCELENTNÍ, v druhém dost dobrej). Je to o tom, s jakym nástrojovým osazení se hraje a o schopnostech zvukařů... Proto mi přijde směšný nadávat na akustiku T-Areny (uvidíme jak to v SA dopadne...).
    macca Macca 21.1.2005 18:40  5882
    Ja bych radeji na Maye solo, ale kdyz Cozy uz neni mezi nami...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 21.1.2005 18:22  5881
    Sazka Arena má na hudbu nevhodnou akustiku, na Yes bylo patrné echo jako "prase" , bylo vidět, že i Jona to zaskočilo při jeho promluvách ...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.1.2005 16:18  5880
    Mně to nevadí... to je jako u Olympicu - tam už zbyl jen Petr Janda a stejně je to pořád Olympic. I když tam byla ta kontinuita nepřerušená, na rozdíl od Queen...
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 21.1.2005 16:15  5879
    Luke_BundaPřesně
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.1.2005 16:15  5878
    Mně spíš vadí proč si řikaj Queen... to je jako kdyby si na koncertě McCartney řikal "Beatles".
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 21.1.2005 16:13 - Odhlášení (17:39) 5877
    Queen bez Mercuryho a za tu cenu Vám nevadí ? To mě překvapuje..
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.1.2005 16:05  5876
    armin:Jak říka Luke, mám pocit, že byla projektována i s ohledem na kulturní akce. Na hokeji když hrála hudba byl zvuk trochu slitý s echem, ale mám pocit, že k tomu výrazně přispěla ledová plocha. Uvidíme na Queen :-)

    slava:tomu se bohužel v dnešní době nejde vyhnout :-(

    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 21.1.2005 16:01 - Odhlášení (17:39) 5875
    vinylTy si myslíš, že prostory, které byly primárně projektovány pro pořádání sportovních apod. akcí, mají nějak zvlášť ošetřenu akustiku a lze v nich bez výraznějšího kvalit. poklesu poslechu pořádat koncety váž. hudby ? Tomu se mi nechce věřit, jakkoliv jsem se tam fyzicky ještě nevyskytoval..
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 21.1.2005 15:57  5874
    Sazka Arena má především odpornou atmosferu tvořenou už na chodbě Hušákovými samochvalnými cedulemi a uvnitř bezmozkovou masou nízkých čel v zelených vestách hlídajících každý tvůj pohyb
    Byl jsem tam na YES a na Phlillips Jazz Festival a na obojím tohle srazilo můj zážitek někam o patro níž:((
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.1.2005 15:52  5873
    no já myslim, že snad Sazka arena už byla navrhována s ohledem na dobrou akustiku...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.1.2005 15:49  5872
    arminV Sazka aréně je nějaký problém s akustikou? Byl jsem tam jen na hokeji, tak nevím.
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 21.1.2005 15:44 - Odhlášení (17:39) 5871
    Na Pavarottiho bych byl ochoten jít a akceptoval bych i vyšší cenu vstupenky v rozumné hranici (tj. cca do 1kKč), ale nesměl by se koncert konat v Sazka Aréně. To je zcela o ničem vzhledem k nutné amplifikaci a katastrofální akustice prostoru. To je skutečně jen pro snoby, jak už tady napsal Pegas a předpokládám, že tomu bude odpovídat i program koncertu.. Navíc, lze-li něco usuzovat z jeho poslední stud. nahrávky (Ti Adoro), šel Pavarotti významně hlasově dolů a nepomohla tomu ani úporná snaha sound and music engineers ve studiu. Btw to album je hrůza i z hlediska dramaturgie a dokládá jen Pavarottiho naprostou ztrátu soudnosti a hluboký uměl. úpadek..
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 21.1.2005 15:38  5870
    ptrjako Vladimir Harkonen:)
    Ale ten hlas. Pekelný vzhled a andělský tenor.))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 15:33  5869
    Mě dostalo, když jsem ho viděl na tom Pavarotti a přátelé... Je to pěknej tlouštík a když stojí na podiu, tak se musí podpírat.... :)
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 21.1.2005 15:27  5868
    MAccaAle stejně je to zážitek vidět ho v akci.
    Jo to hnusný tržní hospodářství.))
    macca Macca 21.1.2005 15:22  5867
    To chteji za Pavarottiho dost, vzhledem k tomu ze uz je aspon desetileti na sestupu.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.1.2005 15:03  5865
    Tam se budou prodávat i lístky na strop?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 15:03  5864
    Podle zvěstí by sice nejlevnější lístky měly bejt dražší (1.100Kč), ale strop by se mohl pohybovat kolem dvou až dvou a půl tisíce.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.1.2005 15:01  5863
    na Queeny to snad bude lepší
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 14:51  5862
    Tady to máte na obrázku:

    http://www.sazkaticket.cz/images/pavarotti_cen_kat.jpg
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 14:49  5861
    PegasKdyž jsem se na ty ceny podíval, tak jsem tomu fakt nevěřil!

    Jenom abyste věděli:
    10.000Kč, 7.500Kč, 5.000Kč, 3.000Kč, 2.000Kč, 990Kč, 750Kč. Docela krutý ceny co? :)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 21.1.2005 14:43 - Oblíbené kluby (17:25) 5860
    Sice to sem moc nepatri, ale koukali jste na ceny listku na Pavarottiho? To je sila, tipuju na halu plnou zazobancu a uplne nahore odstrceny obycejny lid ;-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.1.2005 14:35  5859
    Freeto rád slyším, asi půjdu.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.1.2005 14:30  5858
    vinylNa živáku z roku 2002 - je to pořád moc, moc dobrý
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 21.1.2005 14:29  5857
    Nedávno jsem poslouchal Bad Company a Paul Rodgers se mi moc líbí a dokonce si ho dovedu na místě zpěváka Queen představit, jen si nejsem jist jak se jeho hlas za 30 let změnil (zhoršil?). Slyšel ho v poslední době někdo?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 14:01  5856
    Sakra tak ne... Předprodej definitivně 27.1.2005. 22. začíná předprodej v ostatních státech, u nás se jednání asi trošku protáhlo a proto začne později...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 13:53  5855
    Tak oprava:
    údajně již od 22.1!
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.1.2005 13:50  5854
    Koncert Queen v ČR definitivně POTVRZEN!!!

    16.4.2005 - Sazka Arena - Praha
    vstupenky od 27.1.2005!!!
    macca Macca 21.1.2005 13:34  5853
    Nasel jsem pisen Rush - One Little Victory na soundtracku ke hre Need For Speed VI. Hot Pursuit 2 ... to se vypracovali :))
    olias Olias 20.1.2005 22:15  5852
    Three Friends jsou nádherní...obzváště konec alba patří k tomu nejkrásnějšímu co jsem kdy slyšel...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 20.1.2005 18:44 - Odhlášení (17:12) 5851
    Zpět, napsal jsem to špatně. V mini LP provedení mám Gentle Giant, Octopus, In A Glass House. Neuvědomil jsem si, že dvojka je Acquiring The Taste, rovněž s nádherným obalem.
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 20.1.2005 18:36  5850
    AntonyOctopus je také jako Japan minireplika v rámci edice British Rock Legends Series. Je s původním asi nejznámějším britským obalem. Měl jsem také US verzi na LP s potapěčem. Doteď mě mrzí, že jsem ji dal v CD poblouznění pryč.(
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 20.1.2005 18:30 - Odhlášení (17:12) 5849
    slavaV provedení mini LP replika mám jedničku, dvojku a In The Glass House. Víc jich takto stejně nevyšlo. Glass House v krabičce s potiskem jsem měl také, na svoji dobu to bylo překvapivě invenční řešení.
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 20.1.2005 18:23  5848
    AntonyMáš Lp minirepliku In The Glass House? Já mám normální plastovou krabičku ale potištěnou tak, že to ten trojrozměrný dojem vytváří. Od G.G. jsem doposud sehnal v papírové Lp repl. pouze Octopus.

    Vzpomínám si matně taky na středy LP Three Friends od Vertiga, kde byly létající talíře na tmavé obloze obklopené blesky. To bych zase rád jednou uviděl.)))
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 20.1.2005 18:03  5847
    DVD GGexistuje, držel jsem je v ruce, známý dostal darem, prodává se jen přímo na ofic stránkách kapely ...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 20.1.2005 16:01 - Odhlášení (17:12) 5846
    Three Friends mělo na LP úplně jiný obal, CD verze je nepochopitelně vzhledově shodná s jedničkou. Také mě to štve, čekám až to někdo rozumně vydá podle originálu. Zato In A Glass House je dostupné v provedení stejném jako LP, tzn. průhledné okno v obalu vytvářející dojem černobílé trojrozměrné kompozice. Abych nezapomněl - Civilian se mi líbí moc. Těžko u Gentle Giant hledat slabé dílo.
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 20.1.2005 14:32  5845
    Gentle GiantPřipomenu trochu nedoceněné album Three Friends. Trochu nepochopitelně je na CD neustále vydáváno s obalem prvního alba G.G.( Takže jednička a trojka stejný obal?)

    A další o kterém se moc nemluví je vynikající Interview.

    Já bych doporučil prvních 9 alb,:)) kde je zřejmý posun a vývoj.
    Poslední tři The Missing Piece, Giant FOr a Day a Civilian jsou jako z jiného světa. Samozřejmě tam G.G. slyším a je tam pár skvělých songů, ale...

    Mimochodem co je s DVD G.G.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 20.1.2005 13:10  5844
    OliasZ toho co jsem slyšel bych ještě řekl: takový specifický artrock. Upřímně řečeno moc mne to nenadchlo.
    olias Olias 20.1.2005 12:45  5843
    Dave84VJazzrock jo??Cheche...to je dosti úzké přirovnání..
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 20.1.2005 08:57  5842
    Gentle Giantdíky za doporučení, teď už jen sehnat :-)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 19.1.2005 19:33  5840
    A já:

    Gentle Giant
    Acquiring The Taste
    Octopus
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 19.1.2005 18:39  5838
    no kdybych chtel vypsat seznam hudby, ktera mne za poslednich sto let minula, tak by to databaze lopuchu uz asi nerozdejchala (podotykam, ze jsem se o to nepokousel, a za vypadky lopuchu tedy nemuzu)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 19.1.2005 18:08  5837
    ArnostJo, je to fajn, ale když někdo úplně ignoruje klasiku, nebo naopak populární hudbu druhý poloviny dvacátýho století...
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 19.1.2005 17:24  5836
    FilozofV tom je právě ta sranda. Je to fakt jedna z nejoriginálnějších kapel 60., 70. let vůbec.
    Nehrají jako nikdo a nikdo nehraje "jako" oni. Veškeré pokusy o navázání na GG (například u Spock´s Beard), co jsem slyšel, skoční úplným plagiátem.

    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 19.1.2005 16:14  5835
    no mne to prislo jako prehlidka celkem normalnich nazoru celkem normalnich lidi. to, ze kazdy vnima hudbu jinak je snad fajn, ne?
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 19.1.2005 15:36 - Odhlášení (17:39) 5834
    GilbertTaké jsem si dobře početl, přičemž s některými názory (Olympic, L. Bílá..) se bytostně ztotožňuji..
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 19.1.2005 15:01  5833
    MaccaFakt? Zbytek jsem neviděl, ale tohle mně fakt zaujalo. Hlavně ten starej páprďa, učitel dějepisu a češtiny, co se nedostal dál než k romantismu. Nádherně je tam vidět omezenost akademiků i kovanejch undergrounďáků, každej má svoje korýtko a ostatní ho víceméně nezajímá.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 19.1.2005 14:04  5832
    FilozofJazz rock
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 19.1.2005 13:35  5831
    Gentle GHrají zhruba co? Jako kdo?
    olias Olias 19.1.2005 12:46  5830
    ...no a také je pravda,že každé jejich album je poněkud jiné.Zvlláště jek poukázal Antony těch prvních pět.
    olias Olias 19.1.2005 12:45  5829
    FilozofNo hádám,že ted už tam nebudou:-)..možná snad ten výběr,ale to bych vynechal.Gianty si určitě dopln´,je to naprosto výjmečná skupina.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 19.1.2005 12:42  5828
    Gentle GiantJsem měl v bontonlandu v ruce :-( Nakonec jsem je tam z finančních důvodů musel nechat. :-(
    olias Olias 19.1.2005 12:28  5827
    a ještěmyslím si,že neznát živáky,některých kapel,byl bych asi dost ochuzen..Tak třeba ty YESSONGS či YESSHOWS - oba jsou naprosto jedinečné a pokud má člověk tu muziku rád,prostě zvukovou kvalitu pomine,protože pořád ještě se to dá poslouchat.Akorát to pouštění není tak časté,spíše sváteční no a o to je to ještě lepší..
    macca Macca 19.1.2005 12:28  5826
    Gilbert: to je vazne zajimava stranka. diky
    olias Olias 19.1.2005 12:25  5825
    VynilJá zcela bez obav doporučím prvních sedm a samozřejmě ten ŽIVÁK..je boží
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 19.1.2005 11:49 - Oblíbené kluby (17:25) 5824
    Mam jenom Octopus, ale prestoze je to slusna deska, neni to uplne to prave pro me.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 19.1.2005 10:43 - Odhlášení (17:12) 5823
    vinylPrvních pět řadovek doporučím bez obav. Osobité a nenapodobitelné (leč napodobované) skladby.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 19.1.2005 10:28  5822
    Já mám od Něžných obříků výběr (?) Giant for a day a pár dalších řadovek, je to dobrá muzika, ale musim na ní mít náladu.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 19.1.2005 09:16  5821
    Gentel GiantMinulý týden mě došel vinyl Gentle Giant: Octopus a připadá my vynikající, přesně druh hudby, kterou miluju. Které další desky od GG stojí za to?
    olias Olias 19.1.2005 08:01  5820
    Živáky-zbytečné??Chtěl bych vyzdvihnout Gentle Giant-Playing the Fool...to je naprosto skvostnej živák,kde jsou skladby provedené a hlavně rozvedené neuvěřitelným způsobem.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 19.1.2005 02:31  5819
    Tohle je vážně zajímavý:

    http://www.vejr.cz/regiz/archiv/hudba_a/hudba_a.html
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 18.1.2005 21:29  5818
    Armin má pravdu. Ale takovejch "skvělejch" kytaristů je víc...
    armin armin Zkuste mě prosím... nes*át.... 18.1.2005 18:23 - Odhlášení (17:39) 5817
    Malmsteen je typický příklad vcelku talentovaného kytaristy, který ovšem poměrně záhy propadl sebeklamu své dokonalosti a svoje nadání a hráčský potenciál totálně utopil v klišovitých a ničím nezajímavých sračkách..
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 18:03  5816
    Mě naopak Total Abandon přivedl k Deep Purple... :) A dodnes je to podle mě nejlepší jejich live od MIJ.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 18.1.2005 18:00  5815
    MaccaNeprovokuj! :)

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    REKLAMA

    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *