Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz


kill file

17:50
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 19.4.2005 10:52  6594
    Gilbertna konci odkazu chybí "l": ...html
    hezké :)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 19.4.2005 00:32  6593
    http://www.pixy.cz/osobni/basnicky/skakalpes.htm a stáhnětě si hudební ukázky. Jsou stejně skvělý jako zbytek.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 18.4.2005 23:59  6592
    michellNějakej živák (jako záznam) pro mimopražský by nebyl?
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 18.4.2005 20:48  6591
    michellNo vaše stránky zrovna moc často aktualizované nejsou :-(
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 18.4.2005 18:39 - Odhlášení (17:00) 6590
    máničkaDíky za pochvalu - patří Andymu.
    Ne, vůbec nezpíváme. Rád bych podotknul, že ty skladby jsou bohužel už dost staré. Žádnou z nich už nehrajeme. Každopádně budeme rádi když na koncert přídeš.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 18.4.2005 18:05  6589
    Sunflower Caravan (michell)heykou muzičku jsem si na vašich stránkách poslechl - vy vůbec nezpíváte? Piano Improvisation je úplný Jarret ;-) Fakt hezký

    a tohle mě fakt láká, snad mi to vyjde:
    2005-05-05 - VAGON Music Club
    !!!R\\\'n\\\'r party!!!
    21:00
    Janis Joplin revival
    Led Zeppelin Revival
    24:00
    Sunflower Caravan
    jony jony anything jesus does i can do better 18.4.2005 18:03  6588
    jednoznacne neboztiky michael's uncle
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 18.4.2005 18:01  6587
    Uf, to jsem si oddychl :o)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 18.4.2005 17:59  6586
    neschytáš :) je dobře že nejsme všichni stejní a na konec by ještě z nich byl mainstream...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 18.4.2005 17:49  6585
    Plastic People bych v životě nikomu nedoporučil.
    A teď to schytám.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 18.4.2005 17:44  6584
    Macca - české kapelySdružení rodičů a přátel ropy - koncert Praha Delta v pátek http://srpr.cz/
    Smutný Karel - největší čeští deadheadi Budějic
    Budoár staré dámy - originální holky z Brna
    no a samozřejmě The Platic People of the Univerze

    z death/grind scény třeba Poppy Seed Grinder hrají v sobotu v Praze na Chodově
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 18.4.2005 15:26  6583
    MaccaJá bych se postavil za všechno, co jsme měli na Indigofestu. Miluju Taliesyn, NKT. V oblasti hard/blues rocku, která mi jinak moc neříká jsou poctiví třeba In Memory. Pro progresivisty musí být zase docela zjevení bratislavská Persona Non Grata, která kdyby dělala předskokana Dream Theater, tak by mě (nepřeháním) bavila víc.
    Mám rád většinu z toho, co jmenoval Olias (nedávno jsem byl nakoncertě Vertigo kvartet a byl super).
    Kdysi se mi líbili Despondancing (nevím, kam to zařadit) a pár EMO kapel, které se mi v poslední době dostaly do rukou, bych taky označil za docela kvalitní a příjemnou hudbu.
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 18.4.2005 13:26  6582
    Pokud se dobře pamatuji, tak na starých stránkách SfC se psalo - krom toho že by chtěli zpěváka (Michell: jak to vypadá?) - něco v tom smyslu, že hodlají objíždět festivaly, což se asi nekoná...

    Tuhle jsem dostal nějakej leták se seznamem letních festivalů a to bylo něco - Divokej Bill, Vypsaná Fixa, Horkýže Slíže a podobný... úplně všude, hrůza.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 18.4.2005 13:12 - Odhlášení (17:00) 6581
    OliasNo to snad ne! Já to s tou Moravou pochopil, co si myslíš? Natvrdlej je někdo jinej. Až budeš psát příště o Praze a buranství, tak lépe vyznač, jestli to myslíš dobře, nebo špatně, o jakém tom buranství je vlastě řeč...
    Tááák a teď počkej na trpaslíka co k tomu řekne. Já musim jít...
    olias Olias 18.4.2005 13:04  6580
    MaccaJá mám jeho poslední Present Past a byl jsem na koncertě quartetu,kde s Honzákem hrál stejnej pianista a bubeník jako na desce,plus mladej Dorůžka na kytaru..A já dost koukal,protože ač program koncertu byl nazván Present Past,hráli úplně jinou muziku,charakterizoval bych to jako velice svižné až dost nářezové oproti klidným plochám studiovky..Doporučuju koncert navštívit..
    olias Olias 18.4.2005 12:59  6579
    Ono šlo spíš o to,že dva pražáci reagovali dost podobně na to,že jsem napsal,že SFC by třeba mohli hrát i jinde než v Praze,protože si myslim,že třeba zrovna na té Moravě,by jejich muzika zajímala dost lidí,kteří to maj do Prahy fakt dost daleko..

    Bohužel,Michell ač mě zná,to nepochopil..
    macca Macca 18.4.2005 12:59  6578
    Olias: Honzaka doma mam, ale jeste jsem se neodhodlal zkouknout ho nazivo :/
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 18.4.2005 12:56  6577
    Olias: no vzhledem k tomu, že znám Tebe i Michella, tak doufám, že jste oba poznali, že sem to myslel pouze ze srandy. Uznávám, blbá sranda.
    olias Olias 18.4.2005 12:40  6576
    michellTvá reakce a averze vůči mě,je neopodstatnělá...

    Nemyslel jsem to vůbec špatně,ani jsem se nechtěl navážet..ale to jsi asi přehlíd..
    olias Olias 18.4.2005 12:37  6575
    Tak třeba:

    Vertigo(můj velký favorit a inspirace)
    Marcel Bárta a Muff
    Zuzana Dumková Group
    Jaromír Honzák(qUARTET,Quintet)
    Triplicate
    NUO
    V.R.M
    FRU FRU serious
    Vlasta Redl a každý den Jinak

    ...a další..
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 18.4.2005 12:30 - Odhlášení (17:00) 6574
    Buranstvío nic horší než typicky přechytračelý žvásty z Domažlic...
    macca Macca 18.4.2005 12:25  6573
    Olias: kde chces :)
    olias Olias 18.4.2005 12:24  6572
    MaccaMám se pohybovat v Rocku??
    olias Olias 18.4.2005 12:23  6571
    LukeNevím,jestli je to jen sranda,nobo typicky pražský buranství...co mi tu píšete..
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 18.4.2005 12:22  6570
    žádnou.
    macca Macca 18.4.2005 12:21  6569
    Kdyz uz se tu mluvi o SFC...jakou dalsi ceskou formaci byste doporucili ostatnim?
    megagun 18.4.2005 12:21  6568
    Nebo o ničem podobném v našich končinách newim, já už sem se totiž bál, že tahle muzika vymřela...
    A najednou se dozvím, že u Prahy se hraje něco, co se mi líbí, hezké...
    No, lepší Praha než nic, že jo??....:)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 18.4.2005 12:20  6567
    Já myslim, že SfC by to mohli pořádně rozjet na ukrajině...
    megagun 18.4.2005 12:19  6566
    MalcolmMooneyJak neotravujou?
    Jaké komfortní prostředí?
    Můžeš být rád, že tam takový machry máte, co já bysem za ně dal, tady nic takového nemáme...
    Sunflower Caravan sou dost dobří.
    A jak sem se o nich dozvěděl?
    Když sem na Lopuchu uslyšel jejich jméno a trochu chválu na to, co dělají, tak sem nevydržel a klikl na odkaz v michellově záhlaví....:)
    olias Olias 18.4.2005 12:19  6565
    Malcolm??????

    Myslím,že třeba ve Zlíně se dělaj docela slušný koncerty...
    Ravil má na Golema kontakt..
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 18.4.2005 12:07  6564
    Jojo, já bych jim doporučil Moldávii, Kambodžu a Ugrofinsko. Ať už nám tu v Praze neotravují to báječné konformní prostředí.
    olias Olias 18.4.2005 10:47  6563
    MegagunHlavně je dobrý,že ses ač jsi ze severní moravy,dozvěděl ses o kapele,která se mimo Prahu téměř neprezentuje..což je podle mě škoda,na druhou stranu si uvědomuju,že je těžké najít člověka,který zaplatí téměř neznámou kapelu.Ale myslím si,že (a to je vzkaz pro Sunflowery) na Moravě by si fans určitě našli víc..

    Ted´ koukám...aby to nevyznělo,že by měli z Prahy zmizet..
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 18.4.2005 01:12  6562
    Kde vám zůstal Captain Beefheart,Faust,Residents?
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 17.4.2005 11:32  6561
    Pegas: Jasný.
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 17.4.2005 10:27 - Klub recepty a popisy (17:49) 6560
    tuvok07: Coz ale neplati jenom o 80. letech.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 17.4.2005 01:49  6559
    Jo, to nejznámější z osmdesátejch - ¨teda mediálně - je fakt jen ten mainstream, kterej byl vždycky trochu mimo. Možná z něj něco jde, ale vždycky je jednoduchej....
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 16.4.2005 13:51 - Klub recepty a popisy (17:49) 6558
    Bruno: Ja je jmenoval, protoze me take udivila jejich absence, akorat jsem nedelal zebricek, na to moc nejsem :-)

    Myslim, ze ten typicky zvuk osmdesatych letech, na ktery vetsina nadava byl domenou hlavne popularni hudby a bohuzel se tim nechala ovlivnit i spousta rockovych kapel, ale vzniklo i mnoho noveho, co melo take svuj sound, ale jiny nez ten umelohmotny.
    megagun 16.4.2005 13:48  6557
    Ravil SatonJo, sou dobří, akorát by to možná chtělo doprovodnou kytaru, ale ta muzika je tak nabitá, že ani není moc potřeba...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 16.4.2005 13:08 - Odhlášení (17:40) 6556
    v klubu rock,metal i jine - kviz je nova soutezni ukazka.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 16.4.2005 12:50  6555
    megagunTo je super, že tě SfC zaujali ačkoliv si to považoval za zahraniční kapelu.


    jack jack sickbags on standby! 16.4.2005 12:33  6554
    macca 6550kdyz mu jich doporucis malo, tak je to na nic. nedavno me jeden znamej pozadal o vytvoreni kompilace, ktera by reprezentovala hudbu (nejen rock) cca od padesatych let do roku 1990. neco uz trochu znal, ale proste si chtel jeste obohatit dosavadni znalosti. dal mi na to rwecko, at na to hodim par alb v mp3. musim rict, ze z my strany to bylo brany jako 'poslani' :) pac muzika me zajima. on ale ten vysledek myho celovecerniho snazeni vubec nedokazal stravit. myslim, ze hudbu musi poznavat vazne kazdej sam, aby ji videl v kontextu s celou scenou a mohl taky sam ocenit jeji pripadny kvality..
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 16.4.2005 12:29  6553
    Já jsem začal s Beatles, po přečtení tý Matznerovy brožurky, která mně na ně navnadila. No a pak už to šlo samo :-) Sáhodlouhý seznamy opravdu akorát odrazujou.
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 16.4.2005 12:26  6552
    Je zajimave, ze nikdo z vas ve svych zebriccich 80. let nejmenoval Def Leppard. A Pritom natocili jednu z nejzasadnejsich rockovych desek tohoto desetileti, mozna uplne tu nejzasadnejsi v 80. letech!!
    Hysteria totalne zmenila rock (vlastne i pop), styl jeho produkce, zvuku, skladby... Jen malo jinych alb melo tolik epigonu jako Hysteria. Kdyz nekdo rekne 80. leta, tak me se automaticky vybavi Def Leppard a jejich zvuk.

    Takze tolik jen na okraj...
    megagun 16.4.2005 11:47  6551
    Šak řikám, že sem to netahal. Ale sehnat to v nějaké mp3 256kbps by bylo super. Ty celkem 3 CD co mám už znám nazpaměť, strašně se mi to líbí
    macca Macca 16.4.2005 11:46  6550
    Vzijte se do situace cloveka, ktery si chce naposlouchat rock a vi o nem prd. Kdyz mu doporucite nekolik desitek jmen, temer jiste ho to odradi ;)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 16.4.2005 11:44 - Odhlášení (17:00) 6549
    Hmm... to je podle mě už dost zbytečnost - šťourat to někde v mizerný kvalitě v MP3...
    megagun 16.4.2005 11:44  6548
    sunflowerUvidíme, už sem se o to zajímal, ale sem ze Severní Moravy, takže trochu z ruky. A navíc nemám jak se tam dostat nějakým svobodným způsobem, je mi totiž teprou 15....:o
    megagun 16.4.2005 11:42  6547
    Ještě ten FillmoreNo, já ty 2 CD mám, mám aj CD Band of Gypsys, taky z té noci. Ale na DC em narazil na maníka, co měl nějakej bootleg na 4CD! Už bych to měl stáhlé, ale to hovado to mělo v nějakém 96kbps wma.....nepoužitelné
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 16.4.2005 11:41 - Odhlášení (17:00) 6546
    MegagunTo nic. Tak doufám že navštívíš nějakou z našich show v Akropoli...
    megagun 16.4.2005 11:40  6545
    michellJéžiš fakt?
    Tak to sorry, to sem nečekal...
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 16.4.2005 11:39 - Odhlášení (17:00) 6544
    MegagunAle to jsme my. Sunflower Caravan - made in Strašnice.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 16.4.2005 11:39 - Odhlášení (17:00) 6543
    MegagunExistuje 2CD/3LP jménem Jimi Hendrix Live at the Fillmore East. A to je přes 120 minut záznamů z tý noci.
    megagun 16.4.2005 11:39  6542
    Sem se o nich dozvěděl až nějak před měsícem a od té doby sem se moc nezajímal...
    megagun 16.4.2005 11:38  6541
    michellNo, ja fakt nevím
    megagun 16.4.2005 11:37  6540
    Band of GypsysUž sem to psal do klubu Jimi Hendrix, ale tam nikdo už moc nechodí, tak to hodím sem. Nevíte, jestli se dá sehnat kompletní záznam z koncertu ve Fillmore East na Silvestra na konci roku 1969?
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 16.4.2005 11:34 - Odhlášení (17:00) 6539
    Co?!
    megagun 16.4.2005 11:33  6538
    A Sunflower Caravan jsou češi?
    megagun 16.4.2005 11:33  6537
    :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 16.4.2005 10:42 - Odhlášení (17:00) 6536
    MegagunNás pokud možno sleduj... :)
    megagun 16.4.2005 10:17  6535
    PegasJa wim, šak se zmiňuju, že jedine pořádnější, na co sem naazil byl Sunflower Caravan, který z medii pochopitelně neznám....
    A taky řikám, že dnešní hudební scénu sleduju jen tak napůl, mě vyhovujou ty níže deklarované roky...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 16.4.2005 09:41 - Klub recepty a popisy (17:49) 6534
    Megagun: Ty snad posuzujes dnesni muziku podle medii??? To je zasadni chyba.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 16.4.2005 09:21  6533
    Stejeně je to o tom, že dáváme ostatním najevo, co sami posloucháme a máme rádi. A o čem si myslíme, že je to to nejlepší nebo ne ?
    Ale je to sranda :o)
    Přiznám se, že zařazením některých "umělců" jsem byl přímo zděšen.
    megagun 16.4.2005 09:19  6532
    to sou počty, řikám, že to je nekonečný zástup. Jo a z dneška sem krom sunflower caravan pořádnej rock neslyšel. Pravda ale je, že se o dnešní muziku zajímám ne tak, jak se zajímám o 60 a 70léta. No, když v televizi (třeba v tom přiblblém T-music) slyším "A teď si dáme pořádnej rockovej nářez" tak sem hned zvědavej, co z toho bude......NIC....žádné nové nápady, všechno je to to samé, většinou to zní, jako kdyby to hráli nějací amatéři v garáži, minimální kreativita, nuda....
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 16.4.2005 08:48 - Odhlášení (17:40) 6530
    rock a rockové hybridyudelam to podobne jako AJJAD, protoze 5 jmen na dekadu se mi zda malo:

    30´s - 40´s: Woody Guthrie

    50´s: Elvis Presley, B.B. King, Screamin' Jay Hawkins, Howlin´ Wolf, Jerry Lee Lewis, John Lee Hooker

    60´s: Beatles, The Who, Kinks, Pink Floyd, James Brown, Cliff Richard, Frank Zappa, Jitters, Yorkshires, Manfred Mann, Fleetwood Mac, Cream, Yardbirds, Moody Blues, Jimi Hendrix, Jefferson Airplane, Tom Jones, Joni Mitchell, Easybeats, Small Faces, Procol Harum

    70´s: Deep Purple, Yes, Genesis, Blue Oyster Cult, Kansas, Journey, Chick Corea, Mahavishnu Orchestra, Jethro Tull, Iggy Pop, Queen, Billy Joel, Tangerine Dream, Uriah Heep, UFO, Foreigner, 10 CC, Aerosmith, King Crimson, David Bowie, ELO, ELP, Led Zeppelin, Neil Diamond, Joe Jackson, Steve Winwood, Bonnie Raitt, Bad Company, Blondie, Kiss, Chicago, Eagles, Grand Funk Railroad

    80´s: Supertramp, Police, Van Halen, Rush, Alan Parsons Project, Marillion, Whitesnake, Styx, Talking Heads, Duran Duran, Heart, Asia, B-52´s, Brian Eno, FGTH, INXS, Level 42, Simple Minds, Gary Moore, Jane´s Addiction, Art of Noise, Ultravox, U2, Talk Talk, Robert Plant, Sting, Neil Young, Dead Kennedys, Guns 'n' Roses, Toto, Huey Lewis and The News, Flash and the Pan, Madness, Billy Idol, Living Colour, Damn Yankees, Herbie Hancock, Cabaret Voltaire, Pere Ubu, Eurythmics

    90´s: Alice In Chains, Dream Theater, Queensryche, Underworld, Orbital, Apollo 440, Faith No More, Ozric Tentacles, Extreme, Bodycount, Manic Street Preachers, Eve´s plum, Monster Magnet, Rage Against the Machine, Dog Eat Dog, Stereo Mc`s, Cardigangs, Garbage, The Corrs, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Seal, Smashing Pumpkins

    00´s: Muse, Franz Ferdinand, Guano Apes, Korn, Conjure One

    Prirazeni k dekadam je pouze relativni a orientacni, samozrejme mnohe kapely hraji i 20, 30, 40 let...
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 16.4.2005 01:30  6526
    Krteček: To jo, ale třeba Armstronga bych určitě uvedl.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 16.4.2005 01:28 - Odhlášení (17:40) 6525
    Manickaneznam nikoho jmenem John Coltrain, cili bych si tipnul, zes asi myslel jazzmana jmenem John Coltrane :-).
    BTW, pokud by se tato anketa neomezovala na rock, ale zahrnovala by i jazz a jine zanry, pak by byl vyber opravdu tezky...
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 16.4.2005 01:13  6524
    No jo, já bych toho do těch žebříčků dal - většinu jmenovaného poslouchám a ke zbytku se pracně dostávám.
    macca Macca 15.4.2005 23:07  6523
    Tos prisel o to nejlepsi, protoze Paice mel vrcholnou formu na albu Burn a nasledujicim turne. Stejne tak Blackmore se predvedl v plnem lesku jeste pozdeji na albu Rising. Ale je jasny ze kdyz nejsi smerovanej do tvrdy muziky, tezko to prijmes.
    btw Deep Purple bez Glovera by nikdy nedosahli takoveho uspechu - za prve spousta kapel stoji a pada s tema nenapadnyma vzadu, zadruhe byl jeden z hlavnich autoru hudby.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 15.4.2005 23:05  6522
    PepaN: Víš, musím to uznat (Paice mezi elitou), jen protože věřím ostatním, které tahle hudba bere. Samozřejmě slyším, že není úplné dřevo, ale minimálně od In Rock pro mě jeho styl nijak nevybočuje z představy typického hardrockového bubeníka. To samé cítím u Blackmorea - ničím nevybočující, docela nudný kytarista, o Gloverovi ani nemluvě.
    Deep Purple mě zkrátky nikdy nebrali (mluvím o poevansovském období).
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 15.4.2005 19:05  6520
    Ješta Paul SchenzerJeho články miluju, kvůli nim vyhazuju peníze za Muzikus.
    Těch "Merhautovejch" žebříčků napsal víc, dva o nejzásadnějších *živejch* jazz- a hardrockovejch albech, dva o studiovkách. Kromě toho doporučuju jeho seriál Beat Generation (www.muzikus.cz), píše fakt pěkně a na poměry českýho tisku i stylově zajímavě.
    Už před časem jsem ho upozorňoval, aby se v jednom dvou dílejch zaměřil na ty "vaše" Jitters. Odpověděl, že o nich ví a že to plánuje, protože tahle neznámá kapela výborně zapadá do koncepce seriálu. Jenže Nicka Masona z Floydů třeba slibuje už dva roky...
    megagun 15.4.2005 17:39  6519
    Stejně jako Iron Maiden
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.4.2005 17:37  6518
    jo U2 jsem zapomněl, ty bych do 80tých vedle toho trashe určitě přidal
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 15.4.2005 17:30 - Odhlášení (17:00) 6517
    5 jmen na deset let je opravdu málo.
    Opakoval bych ostatní, jen se chci zeptat - co kapely jako U2, R.E.M., Cranberries, Lenny Kravitz? Nezapomínáte na ně? U2 by se dali zařadit i do osmdesátých let, ne?
    megagun 15.4.2005 17:18  6516
    ....Nekonečný zástup....radši toho už nechám
    megagun 15.4.2005 17:17  6515
    Crosby, Stills, Nash...
    megagun 15.4.2005 17:16  6514
    Jefferson Airplane...
    megagun 15.4.2005 17:15  6513
    Joe Cocker....
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.4.2005 17:12  6512
    zkus to vypsat a uvidíš kdo se ti vejde a kdo ne...
    megagun 15.4.2005 17:11  6511
    Vzpomínat se dá do nekonečna.......Jethro Tull (pokud už nebyli...)
    slava slava Nakonec to všechno dobře dopadne. 15.4.2005 17:08  6510
    Chtěl bych připomenout
    YARDBIRDS, SANTANA, MAYALL, ale možná i Simon&Garfunkel
    A taky nějaký "holki" Janis Joplin
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.4.2005 16:22  6509
    Filozofe zaleztéma je poznávat, ty jdi posuzovat Jacksona...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.4.2005 16:21  6508
    50´s: Miles Davis, John Coltrain ... jinak neznám
    60´s: Bob Dylan, Beatles, Grateful Dead, Jimi Hendrix, Velvet Underground
    70´s: King Crimson, Pink Floyd, Led Zeppelin, Bob Marley, Frank Zappa
    80´s: Metallica, Slayer, Sepultura, Kreator a Dunaj
    90´s: Death, Nirvana ... Massive Attack, Portishead, Prodigy
    teď: death/grind scéna a Sdružení rodičů a přátel ropy ;-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 16:10  6507
    :))

    Filozof: protože v zadání od Maccy znělo " budeme pohybovat v rocku", nikdo tu samozřejmě Jacksona nejmenoval.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 15.4.2005 16:09  6505
    Filozof"Nikdo nemůže popřít, že pro posouzení hudby 80tých let je objektivně nepostradatelné slyšet Michaela Jacksona. Ale proto, že nám tady se pop nelíbí ho nikdo nejmenuje..."

    Žebříček byl (hypoteticky) určen pro někoho, kdo chce poznávat ROCKOVOU hudbu a neví kde začít...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 16:08  6504
    MáničkaPročs smazals svůjs přéspěveks ?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 16:08  6503
    FilozofA s tím Jacksonem souhlasím, i když je fakt, že doma moc jeho alb nemám, tuším, že nula.
    On je teď spíš známý olizováním hlav malých hochů :-)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 15.4.2005 16:06  6502
    Filozofe, tak si přečti pár svých příspěvků zpátky. Strašlivě si protiřečíš!!!
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 16:06  6501
    FilozofŽebříčky sestavovati jest možno, páč co bysme tu asi jinýho my, postiženi podobnou úchylkou dělali ? Je to samozřejmě vo tom, co má z nás kdo nejradši a navzájem si to tady vnucujeme :o)
    Ale vadí to někomu ?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 15.4.2005 16:02  6499
    žebříčkysestavovati jest nemožno. Podle toho, co je nejzásadnější ve smyslu nejznámější? Nejlegendárnější? Nejvlivnější na hudebníky?
    Ať tak či tak, každý tam stejně dáváte své nejoblíbenější. Nikdo nemůže popřít, že pro posouzení hudby 80tých let je objektivně nepostradatelné slyšet Michaela Jacksona. Ale proto, že nám tady se pop nelíbí ho nikdo nejmenuje...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 15:13  6498
    MegagunNevím, jak si říkají, ono je víc skupin. Tenhle můj kolega si nadávno koupil originál Jeep z války. Ale já dělám s lidma, mám kolem 300 klientů a můj názor zní : "Každý má právo na svou úchylku". Mimochodem, mí VIP klienti jsou Ti (nebudu jmenovat), kteří poslouchají stejnou nebo podobnou muziku, jako já. Jeden např. hrál kdysi bigbít se Sodomou (cca 1969), dneska je finanční ředitel nejmenovaných největších inzertních novin, druhý manažer nejmenované německé automobilky, začínající na O, končící na L (uprostřed je P a E), ten třeba viděl v roce 1977 v Londýně Genesis atd.
    megagun 15.4.2005 15:05  6497
    PepaNNeříkají si ti maníci se samopalama náhodou nějak Oldies but Goodies?
    Nebo tak nějak...
    Na netu sem narazil na jejich stránky, fakt nápek...
    S tou muzikou se shodnem
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 15:05  6496
    No a Queen, že jo, jsem taky zapoměl :o)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 15:03  6495
    MegagunBlbost to je, ale aspoň je o čem si poklábosit, že ?
    Jeden můj kolega má takovou úchylku, ve 40 letech běhá s kamarády po poli v uniformě a se samopalem a hraje si na vojáky. Doma má přilby, granáty apod. Zítra jedu se synem a jeho spolužákem na rekonstrukci nějaký bitvy z 2. světový války k Plzni. No a moje úchylka je v tom, že mám doma cédéčka, který poslouchám. S muzikou, kterou z mých kolegů např. zná asi tak 5 %.
    megagun 15.4.2005 15:01  6494
    PepaNTak všechny čtvrtá místa beru zpět, ale jenom pro ty, co to mysleli jako PepaN....:)
    megagun 15.4.2005 14:59  6493
    PepaNNo, jasně, proč ne?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 15.4.2005 14:59  6492
    Ok...

    50s:
    1.) Elvis
    2.) JLL
    3.) Little Richard
    4.) Chuck Berry

    60s:
    1.) Beatles
    2.) Stones
    3.) Doors
    4.) Hendrix (na to, abych ho mohl zařadit výš, by jeho kariéra musela trvat déle)
    5.) The Who

    70s:
    1.) Led Zeppelin
    2.) Deep Purple
    3.) Black Sabbath
    4.) Elvis (opět :))
    5.) Queen

    80s:
    netroufám posuzovat... :D
    megagun 15.4.2005 14:58  6491
    Luke_BundaTo je fakt.
    No, sestavovat tyhle žebříčky je podle mně úplná blbost....třeba mně nikdo nikdy nevedl k muzice, kterou poslouchám, která se mi líbí..... Došel sem k ní sám a zůstávám u ní, což je pro mně znak, že je to ta moje.... Význam různých interpretů se sice dá řadit lépe, než jejich kvalita (kvůli vkusu), ale jak řikám, každý ať si dojde svého sám....To je potom třeba takej Hendrixista nasranej, že jeho bůh Jimi se musí spokojit jen s nějakým 4. místem... No, šak mně chápete...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 14:57  6490
    MegagunZa prvé jsem to (tedy alespoň já) nepsal podle pořadí důležitosti, prostě jsem napsal pět jmen.
    Za druhý, kdyby pro někoho byl Hendrix (JIMI) až na pátém nebo na desátém místě, je to OK. Nebo ne ?
    Já osobně bych doporučil spoustu dalších kapel, fascinují mě hodně partičky, které spolu fungují 10, 20, ale i 30 let, např. AC/DC nebo Rush.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 14:55  6489
    Megagus: to samý můžeš napsat např o klávesách a Emersonovi a spoustě dalších hudebníků...
    megagun 15.4.2005 14:51  6488
    No, lidi, v letech šedesátých mě opravdu překvapilo, že Jimiho Hendrixe, který udělal opravdovou revoluci ve způsobu hraní na kytaru (ne že by takhle dokázalo hrát o moc víc lidí, on byl jedinečný...no s tou revolucí je to trochu sporné, tak to moc nevnímejte..), o kterém se dá říct, že to byla chodící horda talentu, rytmu a úžasné improvizace, no prostě člověk, který se narodil s kytarou v ruce, to nevim jak je možné, že jej hodíte až na nějaké čtvrté místo!!!
    60. léta po mém:
    1/Beatles (jasně, klasika)
    2/ Jimi Hendrix a Frank Zappa (oba měli něco do sebe, jejich genialita je pro mně tak podobná)
    3/ The Who a takoví různí machři se poperou o místa tímhle počínaje směrem dolů...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 14:29  6487
    vinyljá vim, jak pro koho...:)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 15.4.2005 14:28  6486
    Lukejááák polozapomenuté ?
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 15.4.2005 14:25  6484
    No jo no, měl bych taky pro "mě" jiný "zásadní" kapely, ze 70. a 80.let, např. 38. Special, Atlanta Rhythm Section, Point Blank, ale komu kromě pár lidí, to něco řekne .....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 14:18  6483
    Já je do toho Seznamu doporučených kapel uvedl hlavně proto, aby se někdo, kdo se chce o tuhle epochu zajímat, nevěnoval pouze těm "profláklejm" interpretům jako Beatles, Stones... navíc takovýchto "neznámých" zásadních alb je více od spousty jiných kapel (teď mě napadá třeba polozapomenuté Freak Out od Zappy, který vyšlo v tý samý době jako Valley... od Jitters)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.4.2005 14:17  6482
    díky, už na to koukám i do Oldies
    Luke, tip na hudbu týdne ;o)
    macca Macca 15.4.2005 14:14  6481
    Tak nam trochu osvetlete cim je zasadni kapela s jednim dobrym albem ;o)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 14:13  6480
    Mikulík: tak tak...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 15.4.2005 14:13  6479
    manička: to jsou jiní,... shoda jmen
    Jitters - 60.léta - nejznámější album "Valley of Elephant Dreams" - 1966
    trochu dobová psychedelie....
    Občas se daj´ vyhrabat v bazaru, občas ne netu....
    Ale spíš se na ně neprávem zapomíná. Inspirace jimi je pak dost slyšet v dalších letech.

    PepaN: o Jitters jsme spolu nemluvili ? To mě štve, to je perlička.....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 14:12  6478
    No ti z 1981 byla tušim jen nějakej pokus o obnovení původní kapely a navíc to byl pak nějakej hardrock nebo tak něco, polovina členů z původní sestavy totiž v 70. letech pochcípala... Bohužel je to jedna z dalších zapomenutejch kapel (podobně jako Count Five, Kaleidoscope, Yorkhires či Afterglow), po kterých dneska neštěkne ani pes, ale ve svý době znamenaly hodně...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 15.4.2005 14:11  6477
    PepaN & máničkaJitters se před časem probírali v klubu Oldies and hippie music...

    Jitters - britská kultovní kapela, v obsazení Ronnie Sutton - bubeník, Joe Luger - zpěvák, Barry Taylor kytarista, Pete Strasberg basák. Ronnie se ufetoval a o Pete zemřel při automobilové nehodě. Vydali čtyři alba, na páté se nedostalo protože Barry řekl že kapela končí, že bez Peta to nemá cenu. Hodně dobrá /a asi nejznámější/ je psychedelická skladba "Valley of elephant dreams".
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.4.2005 14:08  6476
    no já taky a zatím jsem našel jen:
    "The Jitters were formed in 1981..."
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 14:04  6475
    JittersNebudu machrovat - v životě jsem o téhle kapele neslyšel :-(
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 15.4.2005 13:54  6474
    Jitters už 2 jste je zmínili jako zásadní v 60tých - kde bych našel něco o nich nebo lépe od nich na poslech...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 15.4.2005 13:45  6473
    Jimi
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 13:45  6472
    A Jimmy je špatně ?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 13:42  6471
    No kdybych to omezil jen na rnr/rock tak bych doporučil asi toto:

    50. léta
    -Eddie Cochran
    -Chuck Berry
    -Litte Richard
    -Elvis
    -Jerry Lee Lewis

    60s:
    -Beatles
    -Doors
    -Stouni
    -Jitters
    -Who

    70.roky
    -G. Thorogood and Destroyers
    -ELP
    -D.Purple
    -Yes
    -Collegium Musicum

    80. leta
    -Iron Maiden
    -REM
    -Queen
    -Cure
    -?? ??

    90. léta
    -Nivana
    -Oasis
    -Weezer
    -Coldplay
    -The Hives
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 15.4.2005 13:42  6470
    malcolmA jo...

    puntičkáři :o)
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 15.4.2005 13:37  6469
    Tak jsem zvědav, kdo první napíše Hendrixovo jméno správně.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 15.4.2005 13:33  6468
    žebříček50´s: Elvis Presley, Jerry Lee Lewis, Chuck Berry, Shadows, Little Richard
    60´s: Beatles, Rolling Stones, Doors, Jimmi Hendrix, Jitters
    70´s: Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Kiss, Sex Pistols
    80´s: Iron Maiden, Metallica, Europe, Van Halen, Police
    90´s: REM, Nirvana, Oasis, Green Day, Soundgarden, Alice In Chains
    teď: Coldplay, Audioslave, Franz Ferdinand, The Strokes, The White Stripes
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 13:21  6467
    MaccaJá jdu do toho, i když se přiznám, že 50. léta pro mě budou oříškem, z té doby nemám doma nic, samozřejmě jsem několikrát viděl film V zajetí rytmu a znám R´N´R velikány, takže začnu 60. léty.

    60:

    1. Beatles
    2. Who
    3. Cream
    4. Jimmy Hendrix
    5. Rolling Stones

    70 :

    1. Genesis
    2. Led Zeppelin
    3. Yes
    4. Pink Floyd
    5. Queen

    80 :

    Asi bych se opakoval

    90 :

    Nevím, možná Nirvana, tak jsem si právě uvědomil, že jsem pěkná konzerva, sssssakra :o)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 13:13  6466
    MalcolmMooneyV tomhle pohledu na věc máš asi pravdu, Brufford na Red je úžasnej, v Cinema Show taky, i na UK, ale mě je právě asi sympatičtějčí, když vím, že někdo hraje v jedný kapele 30 let. Třeba Rush, nevím, že by měli nějaké jiné projekty, já hodnotím ty muzikanty i jako lidi, protože sám vím, jaký to je být (nejen hrát) v kapele.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 15.4.2005 13:09  6465
    Pepa: A to je právě ten rozdíl mezi ním a některými jinými, dle mého názoru většími osobnostmi např. Brufordem, který taky mohl bubnovat v zavedených Yes až do konce života, ale nedalo mu to a díky tomu se můžeme těšit z takových skvostů jako je Red, první album UK, nebo (jak ty určitě potvrdíš) živé verze Cinema Show na Seconds Out.
    vinyl: Zato jsem slyšel Who Do We Think We Are, a to mě dostatečně zprudilo.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 13:00  6464
    Nechtěl jsem být za šťouru, ale taky mi přijde úchylný, když tady začnu debatu, skončit jí v jiným klubu :-(
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 15.4.2005 12:51  6463
    Malcolm"DP, kteří se už od In Rock soustřdili pouze na hard-rock bez jakýchkoli přesahů."

    někdo neslyšel Come Taste the band?

    macca: sorry, ale nebudu to psát jinam, tady ta debata vznikla a DP předpokládám "hudba" jsou.:-)
    macca Macca 15.4.2005 12:48  6462
    Dokazali byste (pokud se budeme pohybovat v rocku) sestavit pro kazde desetileti pocinaje 50. lety do dneska rekneme 5 jmen, ktera povazujete opravdu za natolik zasadni a vystihujici dane desetileti, ze byste je doporucili nekomu kdo chce poznavat rockovou hudbu a nevi kde zacit?
    macca Macca 15.4.2005 12:46  6461
    A dalsi prispevky o DP smerujte do prislusneho klubu, diky :)
    macca Macca 15.4.2005 12:46  6460
    jojo
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 15.4.2005 12:46  6459
    A na těch prvních art-rockovejch albech DP hrál taky Paice?
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 12:34  6458
    MalcolmMooneyTo by mě nenapadlo, napsat, že mě mrzí, že Paice skončil u Deep Purple, protože měl na víc. Přiznám se, že tomu vlastně ani nerozumím. Hraje v té kapele přes 30 let, to je téměř polovina života a já si myslím, že ON je rád, že jinde neskončil. Ale nemůžu to tvrdit, neznám se s ním, abych se ho zeptal :-)
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 15.4.2005 12:26  6457
    Deep purple No já hlavně myslím, že měli muzikantsky navíc. Paice je skvělý bubeník a mrzí mě, že skončil zrovna u DP, kteří se už od In Rock soustřdili pouze na hard-rock bez jakýchkoli přesahů.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 12:12  6456
    Ravil SatonJá nemluvil o Gloverovi, ale o Paicem. A jestli jsi viděl nějaké koncerty, tak nemusíš, ale měl bys uznat, že Ian Paice patří mezi bubenickou rockovou elitu, vedle Bonhama, Moona apod., nechci na někoho zapomenout :o)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 15.4.2005 11:33  6455
    PepaNNo, mě tedy nijak neoslovuje. Rytmika Paice/Glover je smrtelně nudná. Toť tedy můj názor.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 11:10  6453
    MaccaPodle mě nejde o styl, ale o to, že Ian Paice je jeden z nejlepších rockových bubeníků. A myslím, že celkem bez diskuze :o)
    macca Macca 15.4.2005 11:08  6452
    PepaN: to uz je z historie diskusi na Pruvodci/Lopuchu :) Je jasny zenekomu nemusi jeho styl vyhovovat.
    macca Macca 15.4.2005 11:07  6451
    Free: okrajove. jedu spis po lince Paice - Powell - Appice
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 15.4.2005 11:03  6450
    MaccaTo by mě zajímalo, u kterých.
    Má nálepku neumětela.
    Ian Paice.
    Sakra.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 15.4.2005 10:58  6449
    Macca: no dobře, ale znáš Pav(u)la Schenzera ?
    macca Macca 15.4.2005 10:34  6448
    Tak mne tam potesila obhajoba Iana Paice, ktery ma u nekterych nevimproc nalepku neumetela.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 15.4.2005 10:01  6447
    Sweet...aby som nezavádzal - LPs Sweet "Desolation Boulevard" a "S.F. Adams" vyšli na labelu RCA Victor, nie Polydor...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 15.4.2005 09:38  6446
    SweetOdrhovačky jsou dneska už úsměvné, ale pozdější tvorba, to byla opravdu lahoda... bohužel s tím přišli v tu nejnevhodnější dobu. Punk rozdrtil úplně všechno :(
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 15.4.2005 08:57  6445
    Téměř celou základku (teda samozřejmě min. 2. stupeň) jsem shodou náhod ujížděl na Tyrranosaurus Rex (myslím tím jejich "akustické" období).
    Musím si to zase sehnat.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 15.4.2005 08:47  6444
    SWEET...ako stredoškolákovi sa mi podarilo zohnať originálne LPs /Polydor/ Sweet "Desolation Boulevard" aj "Fanny Adams". Napriek tomu, že som mal väčšinu LPs Deep Purple a Black Sabbath, neskôr aj YES, Genesis, Pink Floyd a Wishbone Ash, uvedené dosky Sweet som si dlho chránil, aj keď to bola pomaly hanba /vtedy/ priznať medzi kámošmi, počúvajúcimi "náročnejšiu" muziku...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 15.4.2005 08:35 - Klub recepty a popisy (17:49) 6443
    Mayak: Jo jo, Sweet nejsou jenom ty popove odrhovacky a Desolation Boulevard je skvela deska.

    Dave: To jsem si ani nevsimnul, ja koukal zatim jenom na nazvy vybranych alb.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 15.4.2005 08:22  6442
    mehaut...výborný článok!
    najviac ma prekvapilo /ale celkom milo/ zaradenie dosky
    Sweet - Desolation Boulevard /bicie Mick Tucker/, vlastne spústa z nás starších začínala v 70. rokoch v puberte s počúvaním hard rocku, ale tiež glam /alebo glitter/ rocku...Sweet, Slade, Geordie, Gary Glitter /neskôr Glitter Band/, Suzy Quatro, Kenny...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 15.4.2005 08:14  6441
    PegasJenom rok vydání 1972 bije do očí...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 15.4.2005 07:40 - Klub recepty a popisy (17:49) 6440
    merhaut: Zajimave, zvlast zarazeni ELP me potesilo :-)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 15.4.2005 02:37  6439
    Zásadní bubenická albaDávám avízo na jeden perfecto článek z Muzikusu: http://clanky.muzikus.cz/clanek.php?id=3446 je tam z pohledu bicích popsáno cca. 20 zásadních rockových alb. Autor Paul Schenzer

    Malá ukázka (po informacích o této desce jsem totiž bádal na netu, protože ji právě poslouchám):

    Billy Cobham - Spectrum
    1973 - bicí: Billy Cobham
    JAZZ ROCK
    Tak tohle je v oboru jazzrockových bicích něco jako taková ta tlustá kniha, co se na ní přísahá u soudu - teď mi vypadlo, jak se jmenuje... Výjimečnost Spectra je dána hned několika faktory: jde víceméně o první (jazz)rockovou desku vydanou pod jménem bubeníka, celé album je prokládáno sólovými vstupy bicích, jak doprovody, tak brejky jsou technicky velmi náročné, a konečně: je to prostě síla! Stačí si poslechnout třeba jen úvodní speed-shuffle Quadrant 4, aby člověk přísahal: budu hrát jazzrock, jenom jazzrock a nic než jazzrock... jo, už jsem si vzpomněl: bible.


    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 20:43  6438
    imho ani jedni z nich. Tim cim byli Husker Du duleziti bylo spojeni hc/punku s rockovym pisnickarstvim atd. V zasade cely boom us kytarove sceny v 90. letech v cele s nirvanou stal na nich (ostatne cobain se k nim hlasil).
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 20:41  6437
    MegagunNení zdaleka každý tak rozumný, jako Ty :o)
    Já taky nerad mluvím o něčem, co jsem slyšel jednou, dvakrát, ale setkal jsem se i s takovými machry, kteří dokážou odsoudit něco, co v životě neslyšeli :-(
    Všechno stihnout nejde :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 20:36  6436
    MegagunA i když jsem to tu asi už někdy psal, já v těch AC/DC ty svoje milovaný Led Zeppelin prostě slyším, ať si o mě myslí, kdo chce, co chce.
    megagun 14.4.2005 20:34  6435
    PepaNVěřím, musel to být nářez. Řikám, možná bych o ACDC mluvil trochu jinak, kdybysem jim věnoval trochu větší pozornost....Poslední dobou jsou to prakticky jenom ti níže jmenovaní....
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 20:13  6434
    MegagunTo je v pohodě, každej máme nějakou úchylku :o)
    Já jsem i Hendrixista, i Zeppelínista, i Zappista, ale ty AC/DC prostě miluju, mám doma skoro všechny, viděl jsem je i živě, asi před 5 lety, pro mě jsou hard rock a Back In Black, to je prostě bomba. Jak psal Free, dnes už se za to nestydím. Ale opakuju, nevnucuju :-)
    Taky jsem nedávno viděl jeden koncert z roku 1992 a mám - li být upřímný, úplně jsem se z toho posral.
    megagun 14.4.2005 19:54  6433
    AC/DC mě teda moc nenadchli, ale už sem je taky neslyšel, ani nepamatuju, tak by se mi ted mohli libit... No, ja su Hendrixista, Zeppelinista a nadchazejici Zappista jak vyšitej..... ACbleskDC sou pro mně tak trochu pop (Back in Black mám, ale nějak mě ani nenapadlo, že bych ho měl hodnotit tak vysoko, jako níže PepaN - Pepo, nemysli si, že tím nějak shazuju Tvoje názory a nutím Ti místo nich svoje.....nemyslím to tak, jenom si píšu ty svoje, jako každej jinej....:))
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 14.4.2005 16:50 - Klub recepty a popisy (17:49) 6431
    AC/DC mozna hraji "primitivni" hudbu, ale zatracene dobre a jsou to skveli instrumentalisti. A asi i jedna z mala kapel, ktere kaslou na nejake zmeny v mode a hrajou porad to svoje.

    Image kapel z 80. let muze pusobit smesne, ale priznejme si, ze o dekadu ci dve drive to nebylo o moc lepsi. Nicmene s kvalitou hudby to nema co do cineni.

    Kdybychom udelali soupis vsech takovych znamejsich nahravek, urcite najdem hromadu fantastickych desek, ktere tou modou zas tak ovlivnene nejsou. At uz to jsou jiz zminovani Dio ci Van Halen, Rainbow, Def Leppard, Rush, hodne metalovych kapel...
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 14.4.2005 15:10  6430
    Cocteau twins. Miranda sex Garden, Legendary pink dots
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 14:54  6429
    Free 6406Naprostej souhlas :-)
    Pro mě byli AC/DC "pod mojí úroveň", já přece poslouchal Pink Floyd, Genesis, Yes, King Crimson apod., myslím v těch 15 - 20 (cca).
    AC/DC jsem postupně přicházel na chuť někdy v roce 1991, když vydali Razors Edge, to mi bylo 28 (takže Kristova léta na obzoru) a postupně je poznával víc a víc. Back In Black je podle mě jedno z nejlepších rockových alb historie. Ale nikomu svůj názor nevnucuju :o)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 13:42  6428
    mongolTak strašný mi to nepřijde. Je pravda, že zvuk u metalových desek obecně není žádný zázrak, ale třeba kytary na MOP mi přijdou nahraný opravdu majestátně a hutně. Tedy tak jak by to mělo být u takové nahrávky.
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 14.4.2005 13:24  6427
    průser u níže zmiňovaných desek Metalicy je strašná úroveň nahrávky
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 13:20  6426
    Mettalica je zvláštní případ... jejich nahrávky z osmdesátek (hlavně Ride The Lightning a Master Of Puppets) nezní ani dnes nějak výrazně zastarale či nedejbože legračně, což se u některých jejich souputníků stává... dobrá hudba nestárne.
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 13:18  6425
    a jeste tedy celtic frost a voivod
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 13:16  6424
    jedna z mala metel co jsem poslouchal (spolu s anthrax)
    macca Macca 14.4.2005 13:13  6423
    Zminoval uz nekdo Metallicu? :o)
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 13:12  6422
    jo na ty jsem uplne zapomnel. a tim padem i new order (ac ti budou asi pravovernymi rockery brani jako pata kolona disca a syntetiky) :-)
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 14.4.2005 13:11  6421
    pro mě sou 80tý léta Joy Division
    macca Macca 14.4.2005 12:57  6420
    Krtecek: Police, Duran Duran, Spandau Ballet - poslouchal jsem / obcas posloucham. Art of Noise maji u mne velikej vroubek za praseni McCartneyho :))
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:56 - Odhlášení (17:40) 6419
    z wikipedie - PoliceThey released their last album, Synchronicity, in 1983; it is widely regarded as a classic. Notable songs from that album include "Every Breath You Take" and "Wrapped Around Your Finger". Although there was never an official break-up, each band member gradually began his own solo career. A short-lived attempt to reunite in 1986 produced a re-recording of their song "Don't Stand So Close to Me".

    Mikulik: tak to jsem videl asi neco jineho, plneho docela zvlastni pocitacove nebo trikove animace..
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 12:54  6418
    OĺiasOficiální rozchod Police byl ohlášen v březnu 1985.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 12:53  6417
    KrtečekTen klip si pamatuju jen matně, přece jen dvanáct let je dvanáct let. Ale o nic zásadního nešlo, vybavuji si, že tam byly neustále nějaké záblesky a rychlé střídání záběrů na členy kapely a útržky novinových článků... takže tě spíš bolely oči :(
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:46 - Odhlášení (17:40) 6416
    ArnostZe jo? :-)
    olias Olias 14.4.2005 12:46  6415
    Nrozpadli se Police hned na začátku 80tých let??
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:45 - Odhlášení (17:40) 6414
    vinylhrajou ti nekdy v radiu PsychoKiller? Life during Wartime?
    Synchronicity? Too Much Information ? apod? NE.

    Hrajou ti jenom par singlovejch hitu. Vetsinu z teto tvorby dneska lidi neznaji... Od Mr. Mister hrajou treba jenom Broken Wings.
    Maximalne to vykrade nejakej uchylnej rapper a 4 takty opakuje dokola 5 minut. A vsichni ho oslavujou, jak je to nove :-).

    Mikulik: ano, Too Much Information je docela nabusena vec. Docela rad bych sehnal klip.

    Tyhle veci mely velkou miru originality a vybrouseneho stylu, coz se bohuzel neda rict o rade jinych veci z jakekoliv doby, kde slysim jenom SOUND.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 14.4.2005 12:44  6413
    hmm, talking heads. vzdycky kdyz v radiu hraji psychokiller mam takovy radostny pocit
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 12:39  6412
    KrtečekTak z toho seznamu jen Police... a to ještě pouze něco. A Duran Duran byli dobří ve třiadevadesátém, Ordinary World a Too Much Information - skvělé hity. Ale dřív... nee...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 12:38  6411
    KrtečekKdyž to zahrajou v radiu, je to celkem příjemná kulisa
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:37 - Odhlášení (17:40) 6410
    Luke_Bundatak tady bych uz videl urcity rozdil :-).
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.4.2005 12:35  6409
    Nebo Modern Talking?? :)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:34 - Odhlášení (17:40) 6408
    Osmdesata leta mela urcite specificke akcenty, stejne jako ostatni dekady. Nelze to ale vsechno naroubovat na jednu sablonu. Taky na neco navazovala a dalsi dekady navazovaly zase na ne. IMHO byl zaznamenan celkem znacny posun v zvuku, aranzma i skladbe, exploze forem a podob, byl tam i pop, mainstream, juchavy, rytmicky i syrovy rock i underground a vselijake jejich smesi. Co chtit vic :-).
    Co rikate treba na Talking Heads, Police, Devo, Mr. Mister, Duran Duran, Art of Noise, Roxy Music, Spandau Ballet, etc. etc.?
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 14.4.2005 12:31  6407
    Krtečekužívám neboj :o) tedy v hudbě
    s naivní Melanie z Woodstocku si klidně i trochu zajuchám, s Emi Grant nééé
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 12:25  6406
    Mikulik: nojo, jenže já jsem v těch letech byl "těžkej intoš", takže mě tenhle mainstream minul.
    To, že ACDC jsou kvalitně udělanej, vypointovanej bigbít, kterej si nedělá nijak zvláštní umělecký ambice a přece ho můžu mít rád.....a nemusím se o tom stydět mluvit - to je katarze tak od kristových let výše...:-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 12:21  6405
    Rozjuchanou a veselou hudbu fakt nemusím. Vyjímkou je Zappa, u něhož je to ale ironie. Radši kvalitní depresi. Ani v žánru tak depresivním jako death metal mě kapely tipu Pugent Stench- tedy snaha o veselé podání- fakt nebraly.
    mánička6386: pravda
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:18 - Odhlášení (17:40) 6404
    Manickamikdo ti nebrani si tu depresi uzit :-). Ale juchalo se i v 60. letech na Woodstocku, mam dojem. Ale nejde jenom o juchani. Clovek ma potrebu nacerpat energii a rozjet se, dobit se...

    Reagan Era Rock

    Bob's Top 25 of the 80's (IMHO nic moc zrovna juchaveho - treba ti Venom :-)))

    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 12:13  6403
    FreeZvláštní, přitom ty jsi měl teoreticky v osmdesátejch nejsilnější hudební vjemy (to, co člověk vnímá mezi patnácti a dvaceti, s ním pak už zůstaně zpravidla celý život), takže bys vlastně měl mít 80´s rád, ne?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 12:11  6402
    deprese vs. jucháníHmmm... jak kdy. Když se chci v depresi pěkně porochnit a užít si ji, beznadějná muzika je ideální (ani ne tak grunge jako spíš Coldplay či Mňága). Naopak někdy má člověk náladu juchat - a to je pak chvíle na nějakou tu nátěřinku typu Green day, fiXa a podobně...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 12:10  6401
    PepeN: No, příkladně ty Whitesnake - 1987 miluju, ale je to přesně extrakt těch osmdesátkovech image - saka z ohrnutejma rukávama, kudrnatý mařeny, gateovaný bicí..... :-) vždyť víš, co myslím.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 14.4.2005 12:09  6400
    KrtečekJá radši kvalitní depresi než juchání.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:07 - Odhlášení (17:40) 6399
    Luke_BundaCobain to asi vazne vzal :-).
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.4.2005 12:06  6398
    jo grunge, to je hezká póza... ale neni třeba ho brát moc vážně... :)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 12:04 - Odhlášení (17:40) 6397
    tohle mi docela mluvi z duseThe Eighties told us to have some fun. The Nineties—specifically Grunge—told us to get depressed.
    macca Macca 14.4.2005 11:52  6396
    Krtecek: vyborna stranka, diky za odkaz.

    idle: dobre, neni to 95%, beru zpet :) Je to zhruba tak, ze nerockove kluby ma v oblibenych prumerne 5-15 lidicek, v rockovych jsou to desitky (tech klubu je i vic). Osazenstvo (myslim aktivni, jehoz cinnost se nejak projevi) inklinuje spis k rocku, zvlast k art/prog. Dokonce i tak vseobecne nerockove kluby jako MTV tu skoncily kvuli nezajmu. Jestyli chces muzem to dal resit v poste, tady je to ot.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 11:47  6395
    FreeJá nejsem tak blbej, jak vypadám :-)
    Myslel jsem, že napíšeš třeba nějaký konkrétní album, kde jsou nějak vyjímečně hnusný bicí.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 11:45  6393
    KrtečekZajímavý. AC/DC se v kategorii heavy metal (kam já bych je tedy ROZHODNĚ nezařadil) objevují v 70., 80. 90. letech i v současnosti. Někdo tu psal o nich nějak ošklivě a já se přiznám, že je miluju :o)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 14.4.2005 11:45  6392
    Krteček právě že dost hrozný oproti Strace v hrsti tímto snad nepostižené
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 14.4.2005 11:44  6391
    k těm uječenejm,co tady už padly,jako YES,VAN HALEN,celej DIO kam vlez,tak nemusim AC/DC
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 11:43 - Odhlášení (17:40) 6390
    Nicmene i s temito bicimi se IMHO dalo pracovat - co rikate napr. na druhou desku Vyberu z r. 1987-8?
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 11:42  6389
    PepaN: debata probíhala o tom, že na 80. letech jsou nám nepříjemný "chemicky" upravený bicí, který se používali i do bigbítu - tedy hally a gaty, a to už nemluvím o roto tomech a syndrumech :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 14.4.2005 11:40 - Odhlášení (17:40) 6388
    pekny prehled :-)tady mate rock, pop, punk a metal leckdy i podle dekad, ve fotografiich.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 11:37  6387
    FreeBuď konkrétní, ať se můžu vyjádřit :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 11:37  6386
    Sám víš, jakej je v tom rozdíl :-)))
    Ostatně ty bicí mě na těch 80. taky děsně s*rou.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 11:34  6385
    FreeI ty jeden puntičkáři :o))
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 14.4.2005 11:32 - Oblíbené kluby (16:55) 6384
    Macca: i tak na svém tvrzení trvám. to, že jsou některé oblasti ukecanější, nic neznamená. je to spíš tím, že když si skupinka lidí padne do noty, tak se rozkecají... a ostatní se mezi ně zařazují těžko. tady se našli progrockeři, takže převládají i v obecněji zaměřených hudebních klubech. já to tady třeba čtu, ale vyjadřuju se málo, protože k běžícím tématům toho moc nemám a prosazovat tu nějaký svoje se mi nechce, když ani nevím, jestli by se chytlo
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 14.4.2005 11:32  6383
    vinilano klasici trash (Slayer) a death (Death) metalu jsou pro mě v 80tých vyjímeční, ale bylo to až ke konci jako spíše opozice k z-disco-vanému mainstreamu a právě předvoj lepších let 90tých...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 11:32  6382
    mánička a mikulík:
    Ty bicí byly spíš "gateovaný" než hallený, ale to je jen technická......
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 11:31  6381
    Abych byl taky k tématu. Mě třeba naprosto minuli Gentle Giant, i když nevím, jestli je to klasika. Doháním to, jak se dá :-)
    Taky asi Rolling Stones. Byl jsem na jejich prvním koncertě v Praze, mám doma jedno (OSTUDA !!) CD, Voodoo Lounge, věřím, že jsou vynikající, ale .....
    Taky Black Sabbath nemusím, to už radši Ozzyho.
    To třeba Beatles mám (sice na kazetách) kompletní.
    macca Macca 14.4.2005 11:30  6380
    Luke: ano, KV...typicky klub o hudbe ;)
    macca Macca 14.4.2005 11:30  6379
    Free: to samozrejme nesvedci, ale ver ze mam docela prehled (statistiky navstevnosti, oblibenosti apod.).
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 14.4.2005 11:29  6378
    80sátá - add 6326, 29, 30+ neskutečná stereotipnost rytmů těmi haly hranými
    macca Macca 14.4.2005 11:28  6377
    idle: kdybys cetla poradne, neuniklo by ti, ze jsem mluvil o hudebnich klubech na Lopuchu, ne o celem Lopuchu
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.4.2005 11:27  6376
    A křížkové vyšívání se zas vyrovná všem ostatním klubům na Lopuchu... :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 11:26  6375
    macca: ač s tebou souhlasím, víš sám dobře, že "objem příspěvků" o ničem nesvědčí.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 14.4.2005 11:26 - Oblíbené kluby (16:55) 6374
    Macca: no ovšem, pár ukecanejch Yesařů je 95% Lopuchu? :)
    macca Macca 14.4.2005 11:26  6373
    PepaN: aha, ja to pochopil tak, ze o nem slysis prvne ;o)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 11:25  6372
    MaccaMě Dio neuniká, viděl jsem už asi před 20 lety nějaká videa, ale doma ho mít nemusím. Vždyť to určitě znáš, člověk si tak nějak sám vybere tu svojí extraligu nebo-li šálek čaje, neumím popsat, čím to je, že pro někoho je naprostá bomba něco, co druhý odsoudí, jako úplnou sračku. Věřím, že dělám chybu, že se ve svém krátkém, mrzkém životě připravím o spoustu kvalitní muziky, ale člověk nemůže poznat všechno. Právě jsem si pustil podruhý po asi 15 letech Duke. A jsem spokojenej a to tak, že velice :o)
    macca Macca 14.4.2005 11:23  6371
    idle: beru to z hlediska "objemu" diskusnich prispevku. Proste jeden samotny klub o Yes se vyrovna vsem ostatnim nerockovym. Tak to proste je :))
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 14.4.2005 11:23 - Oblíbené kluby (16:55) 6370
    jinak abych se taky vyjádřila k tématu, mně právě uniká většina těch "gigantů 70. let" - snad kromě Pink Floyd, na ty se ještě semtam chytnu
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 11:19  6369
    Mě taky uniká - teda jako celek - znám ho u Rainbow, např.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 14.4.2005 11:17 - Oblíbené kluby (16:55) 6368
    Maccanevím, kolik lidí chodí do klubu Yes, já ne. ale v Co právě poslouchám se vyskytuje i jiná muzika. akorát se o ní asi tolik nediskutuje
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.4.2005 11:15  6367
    Mně taky uniká...
    macca Macca 14.4.2005 11:13  6366
    PepaN: tobe unika Dio? To rozhodne dozen, vzdyt je to legendarni zpevak (Rainbow, Black Sabbath, Dio) ;)

    idle: zas tak moc neprehanim ;) Treba takovy klub Yes ma vic navstevniku nez ostatni hudebni kluby dohromady. Ovsem to jsem ze svych uvah vyradil kluby o filmove hudbe a o high endu.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 10:36  6365
    jonyDeath natočili 2, Carcass byli grindcore a natočili 2, ty další dvě kapely opravdu až v 90letech, trochu jsem se splet, máš pravdu.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 14.4.2005 10:31 - Oblíbené kluby (16:55) 6364
    Macca 6365těch 95% jsi dost přehnal... ale popravdě řečeno by mě podobná statistika (i když je to těžko postižitelná záležitost) docela zajímala
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:31  6363
    Vinyl: Z toho co jsi vypsal tak v 80. letech natočili Death celkem jedno album a Carcass v té době byli regulérní grindcore.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 10:27  6362
    jonymáš pravdu, ovšem ta klasická alba byla natočena ještě v letech osmdesátých.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 14.4.2005 10:27  6361
    MaccaPřipadám si trošku jako blbec, protože kromě Tebou zmiňovaných Whitesnake a Van Halen ty ostatní kapely neznám. Whitesnake 1987, to je úúúúúžasný album :o)
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:27  6360
    Vinyl: Ani jedna z těch vypsaných věcí není "ten můj sludge/drone". Jinak "sludge/drone" je zcela minoritní extrémní záležitost a nečiním si nárok ho do debaty o klasice tahat.
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:24  6359
    Vinyl: a btw death metal je záležitost hlavně let devadesátých
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 10:23  6358
    jony6353proto jsem zmínil, že každý žánr má svou klasiku. I ten tvůj "sludge/drone", ale nechceš mi tvrdit, že to je "povinná" klasika ?
    macca Macca 14.4.2005 10:22  6357
    A pro tobe podobne exoty je tu prece rezervace "Avantgardni hudba" :)) To ber jako vtip, samozrejme.
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:20  6356
    Macca: ...no právě. :-)
    macca Macca 14.4.2005 10:18  6355
    To samozrejme existuje, ale v tehle oblasti nachazi zalibeni 95% navstevniku hudebnich klubu na Lopuchu...proto je logicke smerovani tehle diskuse :)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 10:18  6354
    jonyasi bych si měl s někým o tomto svém problému promluvit :-)
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:17  6353
    Copak? Zkuste si připustit, že existují i věci mimo trojúhelník mainstream-hardrock-progrock :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 10:15  6351
    že by suchoš ?
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:14  6350
    No to že jsi to neslyšel je jen tvůj problém.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 10:12  6349
    JonyDeath metal asi těžko překročí hranice žánru tak aby se z něj stala "všeobecně uznávaná klasika". Což se dá říct i o tvých příkladech. Nejsem sice v 80.kách moc sběhlý, ale ani jedno z těch jmen jsem v životě neslyšel, natož jejich hudbu. Z mého pohledu to tedy není klasika. :-)
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:12  6348
    ble... :-)
    macca Macca 14.4.2005 10:10  6347
    Predpokladam za aspon nekomu se z 80. let budou libit Whitesnake, DIO, Van Halen ...kdyz jsme u tech gigantu.
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:07  6346
    klasika imho svůj žánr poněkud překračuje a což u tvých příkladů s vyjímkou - když přimhouřím oko - carcass neplatí
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:05  6345
    teď mi poněkud uniká smysl tvé věty v kontextu diskuse
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 14.4.2005 10:04  6344
    Každý žánr má svou klasiku.

    Takže mohu klidně říct, že za klasiku 80.let považuji Death, Carcass, Entombed a Cannibal Corpse.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.4.2005 10:02  6343
    Jony: ano, to je pravda, rovněž však je spoustanekvalitních "undergroundových" a "alternativních" kapel, který těmito pojmy "hají" absenci hudebních nápadů apod...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 10:01  6342
    Jo, jo, Jitters.....
    Musím si je zase poslechnout.
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 10:00  6341
    mikulík: no to, že něco není mainstream ještě nemusí ještě znamenat, že to nejsou poměrně zásadní záležitosti bez kterých by kupříkladu řada věcí z 90. let prostě nebyla.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 14.4.2005 09:59  6340
    Podle mě jsou klasika Lord Sutch and Savages, Jitters, Badfinger, nebo Puhdys... :)
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 14.4.2005 09:57 - Oblíbené kluby (16:55) 6339
    co je to klasika?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 14.4.2005 09:57  6338
    jonyno, nevím, čéče...
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 09:52  6337
    zrovna to co jsem vypsal imho klasika je
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 14.4.2005 09:51  6336
    Neprobíhá tady debata o "povinné" klasice ? :-)))
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 09:50  6335
    swans, black flag, big black, hüsker dü, minutemen, savage republic, lydia lunch, foetus,...
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 14.4.2005 09:49  6333
    jony: Co kdybys radši vyjmenoval příklady?
    jony jony anything jesus does i can do better 14.4.2005 09:32  6332
    ...pohybujete se strašně v mainstreamu

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    REKLAMA

    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *