Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz


kill file

17:51
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 3.5.2005 16:07 - Klub recepty a popisy (17:49) 6849
    S mnozstvim poslechu je to ruzne. Jsou veci, ktere mi staci slyset jednou a vim, ze to neni pro me, ale to je vetsinou pripad nahravek, ktere jsou uplne mimo to, co se mi libi. Vetsinou tedy posloucham veci, ktere se pohybuji v oblasti rocku, a tak jim aspon ty dva tri poslechy venuju. CD na recenze poslechnu tak 5 krat, nez vubec zacnu premyslet, co o nich napisu a pak jeste nekolikrat, nez to napisu. No a pri tom si vzdycky rikam, ze vylozene spatnych veci moc neni (ted nemluvim o originalite ci prinosu, ale jak se mi libi). Vzpominam si na jedinou desku, kterou jsem musel vylozene pretrpet, abych ji zvladnul celou - druhe album skupiny Star Queen.

    Tak a druha vec je opakovany poslech s odstupem casu...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 3.5.2005 16:07  6848
    vposloucháníU mne je to jasné - když za něco dám 300 - 400 Kč, poslechnu si to hodněkrát, než si dovolím to vyhodit... Objevení perly na 5tý poslech není výjimkou...
    Ale je pravda, že u každé hudby je to jiné. U mnohé vím po 5 vteřinách, že ani na posté. .-))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 3.5.2005 16:00  6847
    Deep PurpleTrojka je prostě album "Deep Purple". To je snad jasné. Je nádherné, silně předznamenává Concerto for group and orchestra a je velmi velmi jiné, než In Rock a další Hardrockové balvany a dost i než obě desky před ním. A také než vše okolo v UK té doby. Pro mne má velmi zvláštní příchuť.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 3.5.2005 15:30  6846
    Byla to trochu krkolomá formulace, ale michell myslel desku "Deep Purple" z roku 1969.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 3.5.2005 15:25  6845
    michell 6821Fireball a Machine Head nejsou 1ka a 2ka Deep Purple a cos myslel tou 3kou, to fakt netuším...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 3.5.2005 15:21  6844
    Filozofdo jazzrocku jsem se stejně snadno vposlouchal jako brzo odposlouchal...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 3.5.2005 13:38 - Odhlášení (17:12) 6843
    MaccaDobré téma. Jsou nahrávky, které napoprvé nesednou, ale nějak pořád vrtají v hlavě, člověk se k nim vrací. A je celkem jedno jestli se k tomu albu vracím na základě vnitřního nrodbytného pocitu, nebo mně k tomu někdo inspiruje zvenčí. Pak takovému albu věnuji klidně 5 poslechů, a onu buď osloví, nebo definitivně zapadne. Další kategorie jsou alba, která neosloví a rovnou je vyřadím na první či druhý poslech. A návrat k nim proběhne nějakou zvláštní náhodou, po delší době, řádově roky. V tu chvíli se buď pocit zopakuje a album je tímdefinitivně pohřbeno, nebo najednou začne být zajímavé. To je pak objev. No, a pak je tu oblast titulů, které poslechnu tak do poloviny a vím, že to není ani náhodou moje parketa, tam druhá šance nemá smysl. Ale obecně řečeno - druhá i třetí šance funguje.

    Ještě k předchozí diskusi dodám - těžko se tu určují pravidla. Ani sám pro sebe si je netroufám určit, poznávání každého alba si prošlo vlastním vývojem. A určovat pravidla pro všechny lidi - to už vůbec nelze. Každý člověk, interpet i album žázají vlastní speciální proces poznávání.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 3.5.2005 13:34  6842
    Pokiaľ je to muzika z mojej sféry záujmu a nepáči sa mi na prvé vypočutie, "presvedčím sám seba" vypočuť si to ešte raz -potom spravím rezultát...
    Ku albumom, ktoré ma zaujímajú,sa prvýkrát "verejne" vyjadrujem vždy minimálne po troch vypočutiach...
    Produkty, ktoré ma nezaujímajú /bežný metal, štandardný pop, atd./ obyčajne ani nepočúvam celé, len v prípade, že ma niečo na nich hodne chytí...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 3.5.2005 13:12 - Oblíbené kluby (16:55) 6841
    A ještě bych dodala, že to taky záleží na tom, v jakém "období" se právě nacházím - pokud nestíhám naposlouchat nové desky, které se na mě ze všech stran hrnou, tak moc druhých šancí nedávám. Pokud jsem zrovna přesycená svými oblíbenými, ale mnohokrát obehranými deskami, tak něco "jiného" uvítám.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 3.5.2005 13:01  6840
    heej, to to vsechno musim psat tak dlouho? :(
    :)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 3.5.2005 13:01  6839
    zalezi na tom, jak se k tomu albu dostanu...
    pokud mi album doporuci nekdo, s jehoz hudebnim vkusem mam dobry zkusenosti, tak to vickrat zkousim
    pokud (a to je u me castejsi) se k tomu dostanu jen tak testovanim, tak co me nezaujme vubec, to nedostava druhou sanci temer nikdy...
    (a to co me zaujme jenom lehce, to vetsinou druhou dostane, ale pak uz moc ne)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 3.5.2005 13:01  6838
    souhlas s idle.
    megagun 3.5.2005 13:00  6837
    U mně druhá šance moc nemá šanci, mám to odzkoušené!
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 3.5.2005 13:00 - Oblíbené kluby (16:55) 6836
    Záleží na tom, co to je... pokud je mi to věc naprosto neznámá a dostanu se k ní náhodou, většinou soudím podle prvního poslechu. Pokud mi to někdo doporučí nebo mám z jiného důvodu dojem, že by se mi to mohlo zalíbit, dám tomu aspoň tři poslechy a klidně i víc.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.5.2005 12:59  6835
    jeden, maximálně dva...
    olias Olias 3.5.2005 12:57  6834
    Samozřejmě ano..to bych tu s vámi nebyl..Jde ale o to,že ta hudba v sobě musí mít něco skrytého,co mě k těm dalším poslechům nutí..
    macca Macca 3.5.2005 12:54  6833
    Kolik poslechů jste ochotni věnovat albu, které vás napoprvé příliš neoslovilo? Funguje u vás druhá šance?vase debata mne inspirovala k novemu tematu ;o)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 3.5.2005 12:05  6832
    Close To The EdgeMě se tedy dostávalo pod kůži nejdéle ze všeho, co si pamatuju, už jsem o tom kdysi psal v klubu Genesis, roli tam samozřejmě hrál můj věk, bylo mi 13, když jsem ho neustále chodil poslouchat v roce 1976 ke svému nastávajícímu, o 8 let staršímu švagrovi. Jem díky tomu, že jsem mu věřil, že je to skvělý, jsem to nevzdal :O) Díky, Láďo :O)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 3.5.2005 11:59 - Odhlášení (17:40) 6831
    FilozofIMHO jsi nedal Yes dost casu a dost poslechů, aby se ti dostaly pod kuzi, jaks sam rikal...
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 3.5.2005 11:49  6830
    FilozofPrvních 5 alb Yes neinvenční pop? No teda promiň...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 3.5.2005 11:45  6829
    Prokousání seJde o to, že na dlouhodobo mi vydrží hlavně náročnější muzika. A je pochopitelně daleko hůře vposlouchatelná. Do jazzrocku se těžko kdo vposlouchá stejně snadno, jako do melodických Beatles atd.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.5.2005 11:44  6828
    Filozof: ve Tvém případě nejspíše ne...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 3.5.2005 11:43  6827
    YESJsem kdysi poslechl 5 alb (prvních) a odložil s "díky, ne".
    Podle mne je to nuda a neinvenční pop.
    Myslíte, že má cenu se zkusit k nim po letech vrátit?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 3.5.2005 11:41  6826
    MikulíkTos jen nepochopil - já myslel můj hudební svět - tedy jako můj soukromý žebříček hudebních hodnot. :-)
    macca Macca 3.5.2005 11:24  6825
    vcera, dnes a zitra...
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 3.5.2005 11:21 - Oblíbené kluby (16:58) 6824
    Ne, Deep Purple.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.5.2005 11:19  6823
    Michell: Book of Taliesyn?
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 3.5.2005 11:19 - Oblíbené kluby (16:58) 6822
    Jo, Yes album je taky ještě celkem v pohodě, ale zbytek jsem snad ani nedoposlouchal.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 3.5.2005 11:17 - Odhlášení (17:00) 6821
    Přesně tak, Svědku. Divím se že se ti nelíbí třeba Yes Album, nebo jednička. Dvojku Yes jsem bez dechu hltal až do Sweet Dreams, kde jsem si mohl poprvé říct "proboha co je tohle za genialitu?"... Stejně tak třetí album Deep Purple. Jak to bylo občerstvující po sterilní nudě Fireball nebo Machine Head.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 3.5.2005 11:13 - Oblíbené kluby (16:58) 6820
    Jo, Time and a Word je totální náhul od první vteřiny. To jediný, co můžu od Yes poslouchat. Nevím proč, ale ten zbytek se mi prostě nelíbí.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.5.2005 11:12  6818
    Michell: Jo, Yes jsou dobrej příklad - viz Close to the Edge, Yes album (obě mě nadchli po prvních taktech).. za to třeba relayer se mi ani po cca 5ti posleších nelíbí a nejspíš si ho asi nikdy nepustim...
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 3.5.2005 11:09 - Odhlášení (17:00) 6817
    Pokud jde o Yes, tak třeba Yes album a Time and a Word mě chytli po pár vteřinách a z šoku jsem se probral až někdy v polovině. Ta alba do teď miluju a jsou to stěžejní věci, které ovlivnili můj další vývoj v poslouchání muziky.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 3.5.2005 11:08 - Odhlášení (17:40) 6816
    Mozne je opravdu vselicos.... tady zadna pravidla moc neexistuji :-).
    hrabac Hrabáč Ale joooo, vono to pude... 3.5.2005 11:06 - Odhlášení (17:34) 6815
    Navíc pokud se mi něco nelíbí napoprvý, tak si to pro jistotu poslechnu ještě podruhý, potřetí, ale jestli se mi to nelíbí ani potom, tak už mě k poslechu nic nedonutí :o)
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 3.5.2005 11:06  6814
    Filozof...tiež mám skúsenosť, že môže - "Relayer" aj "Close To the Edge" ma ohúrili /t.j. zapáčili sa mi/ už na prvé počutie a vlastne ovplyvnili celý môj život dosť zásadne...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 3.5.2005 11:05  6813
    FilozofJe hezké, jak kladeš rovnítko mezi "já" a "hudební svět" :o))))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 3.5.2005 11:04  6812
    Tak myslim, že v klidu může.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 3.5.2005 10:51  6811
    FilozofMůže (podle mě) :O)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 3.5.2005 10:35  6809
    ZkušenostJednoznačně věci, které jsou nejlepší a vydrží se mi líbit nejdéle, se dostávaly pod kůži nejdéle. Třeba bylo nutno slyšet album 10 - 15x. Ale pak se objevila ta BOMBA, která celý hudební svět postavila na hlavu.
    To se nikdy (podle mne) u věcí, které se líbí na 1 - 3 poslech stát nemůže.
    olias Olias 2.5.2005 22:57  6808
    I já dal svůj hlas..
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 2.5.2005 21:54  6807
    MichellUpřímně řečeno je to pěkně nelidskej čas, kor ve čtvrtek, ale měl bych (měli bychom) dorazit. To se nechci zas v pátek v práci vidět :-)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 2.5.2005 21:40 - Odhlášení (17:00) 6806
    Dave84VZhruba tak. Doufám že se to tam rozjede na tolik, že všichni zbaběle neutečou. :)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 2.5.2005 21:19  6805
    Co jsou Fireballs?
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 2.5.2005 21:14 - Odhlášení (17:40) 6804
    zahlasoval jsem pro Sunflower Caravan, protoze mam dojem, ze to nejsou teplousi a protoze hrajou konzervativne-progresivni rock :-).
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 2.5.2005 21:05  6803
    MichellJá si to myslel hned :-) Hele jak to máte v ten čtvrtek, to fakt budete hrát až od půlnoci??
    pinupka pinupka Kluci buďte rokeři! - Go!Daddyo´ 2.5.2005 16:11  6802
    asi to je ted v kurzu :-)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 2.5.2005 16:09 - Odhlášení (17:00) 6801
    My jsme taky teplouši. Mimochodem a IMHO.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 2.5.2005 16:08 - Odhlášení (17:00) 6800
    Sunflower Caravan. Cheers!
    pinupka pinupka Kluci buďte rokeři! - Go!Daddyo´ 2.5.2005 15:08  6799
    znamena to, ze hrajou jako teplousi, ale proti gustu
    pinupka pinupka Kluci buďte rokeři! - Go!Daddyo´ 2.5.2005 15:07  6798
    coz je vlastne Little Richard taky, takze OK :-))
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 2.5.2005 15:07  6797
    pinupka: znamená to snad, že neuměj hrát ? :-)))
    pinupka pinupka Kluci buďte rokeři! - Go!Daddyo´ 2.5.2005 15:05  6796
    Fireballs jsou teplouši
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 2.5.2005 14:32  6795
    Hlasoval bych pro "The Polib Si", ale nebudu narušovat soudrznost lopuchu. :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 2.5.2005 14:27  6794
    nebo pro Fireballs, jako já... :)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 2.5.2005 14:21  6793
    V rámci soudržnosti Lopuchu hlasujte, jako já pro IN MEMORY :o)
    pinupka pinupka Kluci buďte rokeři! - Go!Daddyo´ 2.5.2005 14:05  6792
    v ramci soudrznosti Lopuchu hlasujte prosim pro Go!DaddyO´jako budouci predkapelu Little Rich. soutez
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 2.5.2005 09:57  6791
    Landa je hrozný textař a ještě horší zpěvák (stačí poslechnout Kdož sů boží bojovníci:-))) ). Jeho jedinou povedoenou věcí je Valčík, kde se ovšem měrou vrchovatou o kvalitu díla zasloužil svými aranžemi Soukup. Od té doby se neustále snaží toto své dílo napodobit (další desky) nebo exhumovat (muzikál Krysař). Druhou jeho povedenou věcí je titulní píseň k filmu Krysař, možná proto, že zde nezpívá. :-) Orlík je hodně srandovní, jejich přínos vidím v coververzi na Bílého jezdce- Píchej je zle od 3 sester :-)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 30.4.2005 12:29  6790
    Byť jsem s rasistickými a nacionalistickými texty Landy nikdy nesouhlasil, písničky od Orlíku se mi líbí stejně jako pozdější Landova tvorba. Samozřejmě, Orlík je hodně o primitivitě, ale já nemusím mít jen ultrasložitou muziku a la Mahler.

    Ad debata o "době" poslechu - jsou věci, které se mi zalíbily na první poslech (někdy dokonce aniž by k tomu byl nějaký rozumný důvod), jsou věci, které se mi nikdy nelíbily a cestu si k nim najít nedovedu a pak jsou věci, které mne na první poslech moc nebraly a s každým dalším poslechem mne braly víc a víc. Typickou ukázkou je Oldfieldův Amarok, který mne napoprvé přišel přeplácaný a nezajímavý a zalíbil se mi až asi na sedmý poslech (kamarád mne nutil do dalších a dalších poslechů). Dnes je to pro mne naprosto nejzásadnější věc co jsem kdy slyšel a považuju tohle album za to naprosto nejlepší, co kdy v hudbě vzniklo (můj osobní, soukromý, samostatný, svrchovaný, subjektivní názor).
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 30.4.2005 01:19 - Odhlášení (17:40) 6789
    vitsoftKryl jde taky pod kuzi. A dost.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 30.4.2005 01:18  6788
    vitsoft: Nesouhlasím. Teda s tím, že to potlačuje fantazii a nedovolí žádné vlastní myšlenky.
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 30.4.2005 01:13  6787
    Chceš naznačit, Gilberte, že způsob Freeova poslechu poznamenal jeho myšlení :=)
    Já z těchhle českých písničkářů poslouchal nanejvýš Kryla, protože jsem si pak připadal trochu jako odbojář :) a dnes snesu už jenom svátečně Třešňáka. Tenhle styl jde moc pod kůži, nutí k soustředěnému poslechu, nedovolí žádné vlastní myšlenky, potlačuje fantazii. Proto mám nejradši hudbu instrumentální.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 30.4.2005 01:07  6786
    TOHO Padrůňka?
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 30.4.2005 01:04 - Odhlášení (17:00) 6785
    PepaNRuská ulice?! Tam bydlim! Nejsme bráchové? Pozdravuj Padrůňka! Cheers!
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 30.4.2005 00:48  6784
    Jak nahlas jsi to měl?
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 30.4.2005 00:42 - Oblíbené kluby (16:58) 6783
    FreeTo budu muset vyzkoušet!
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 22:42  6782
    FreeJá měl štěstí, že Koubek měl (asi jako jeden z prvních) už tenkrát video a spoustu kazet s bigbítem, takže já kromě svého B 101 hodně času trávil u něj.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 22:39  6781
    A poslouchal jsem desky tak, že jsem si dal bedny proti sobě, metr od sebe, lehl jsem si mezi ně na záda a ......
    Kvalitní sluchátka byly drahý :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 22:37  6780
    Hmmm, v tý době už jsem bydlel na Smíchově.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 22:36  6779
    FreeJá mám taky divný pocity, že si ze mě děláš prdel a nechceš, abych soutěžil:o)
    Já se teda narodil v Kladně, ale na Břevnově jsem bydlel u Kajetánky, ulice Kusá (jsou tam policajti) v letech 1984 - 1988.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 22:33  6778
    KrtečekI Pepu Nose znám !!
    Byl jsem několikrát na jeho "koncertech" v různých pražských bytech, pak jsem ho jednou potkal v Kutné Hoře, kde bydlí (asi 2001) a k mému překvapení si docela přesně na jeden takový koncert v Ruské ulici vzpoměl.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 22:32  6777
    Pepo, začínám mít podivný pocity, JÁ jsem se na Břevnově narodil, a bydlel jsem tam do svejch 17........
    Nejdřív v Šultysově, potom v Hošťálkově........
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 22:30 - Odhlášení (17:40) 6776
    PepaN: jses dobrej, ale ja zase chodil na jogu k Pepovi Nosovi, haha :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 22:27  6775
    KrtečekTeď si zamachruju podruhý, s Vláďou Mertou se znám už od roku 1985, kdy mě s ním seznámila jedna moje "kamarádka", bydleli jsme v Břevnově, kousek od sebe, byl jsem i u něj doma, HEČ !!
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 22:19 - Odhlášení (17:40) 6774
    Ja byl na Lipnici nekdy 1984 nebo 1985, kde byl (a taky tam vystoupil tehdy ilegalne i V. Merta)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 22:18  6773
    Já si teď trochu "zamachruju", viděl jsem úplně první vystoupení Nohavici v Ostravě Porubě v roce 1982, těsně před vojnou na nějakým asi třídenním festivalu, vykopal ho tam (doslova) Pepa Streichel před lidi a fakt se mi moc líbil.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 22:12  6772
    Jo, to jo. Nohavica je daleko lepší.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 22:10 - Odhlášení (17:40) 6771
    Ne, nehadame se :-). Nohavicu beru daleko vic nez Landu, pripada mi, ze ma (a vzdycky mel) na rozdil od zarputileho Landy jisty nadhled.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 22:09  6770
    Na druhou stranu NOHAVICA mi vůbec nevadí, nejen to jméno.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 22:08  6769
    Ale my se přece nehádáme.
    Ovšem už jen NAPSAT vedle sebe jména Hendrix a Landa, to je děs, to je asi jako Led Zeppelin a Dux :O)
    megagun 29.4.2005 22:02  6768
    Divokej Bill se mi zatím nějak nedostal pod ruky, a zatím sem se o to ani nějak moc nesnažil, ale jak sem to viděl v televizi, tak se mi to celkem zalíbilo...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 21:59  6767
    megagun: no dobře, příliš prvoplánové přirovnání, no.....
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 21:58  6766
    Megagun: A co Divokej Bill? :)
    Free: Právě.... Ale oproti němu je Landa příštipkář.
    megagun 29.4.2005 21:56  6765
    FreeDokonalé
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 21:56  6764
    O jeho kvalitách v rámci textaření, možná skládání a marketingu vůbec nepochybuju......
    Ostatně, Hitler byl taky charizmatický řečník......
    megagun 29.4.2005 21:55  6763
    Tím, že sem napsal, že krom té krásně dokonalé klasiky jako The Doors, Zeppelin nebo Hendrix mi ještě z dnešní tvorby není nepříjemný ten Landa a Nohavica atd sem nechtěl rozpoutat hádku, která by za chvilku nabyla obřích rozměrů, jenom jsem uváděl příklady, a jak bylo při jedné krásné příležitosti řečeno - Komu se to nelíbí, ať nám prdel políbí:) hehe
    Tím samozřejmě nechcu nikoho urazit, měl to být vtip....hehe
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 21:51 - Odhlášení (17:40) 6762
    zda se mi, ze Landa machruje stale v principu tak nejak stejne...par pisnicek se mu ale povedlo, to nepopiram.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 21:49  6761
    Free: To je fakt.
    megagun 29.4.2005 21:49  6760
    Já nevím jak pro vás, ale pro mně je Landa seriózní, výstižný, obratný, prostě úžasný textař, není špatný zpěvák atd....
    No a bude to možná tím, že jeho (jak tak čtu tak asi nechvalně známé) působení v Orlíku neznám...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:47  6759
    tuvok07Nebo proto, že zpívá ještě hůř, než Geddy Lee :o)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 21:47  6758
    Pepo: myslím, že je ti jasný, že o mým názoru na Landu nemusíš pochybovat. :-)
    tuvok07: Landa je dle mého velmi, velmi obratný manipulátor davů a je mi úplně jedno, jestli v Orlíku, nebo jinak. Nemění se, jenom se naučil manipulovat méně okatě.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:44  6757
    tuvok07Já nevím, asi PROTOČ :o)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 21:43  6756
    PepaN: A proč? :)
    Free: Já si myslím, že lidi spíš viděj tu jeho minulost v Orlíku a nekoukaj na jeho dnešní názory - který IMHO nemají zdaleka tak extrémní polohu jako většina textů Orlíku. Pak samozřejmě je jasný, že si jeho dnešní písničky poslechnou jen ledabyle a hned to odsouděj....
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:42  6755
    FreeJá Tvůj názor na Landu neznám, ale protože znám Tebe, tak Ti doufám nebude vadit moje upřesnění příspěvku č. 6752 : já Landu neposlouchám vůbec, protože mě strašně SERE :O)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 21:41 - Odhlášení (17:40) 6754
    Landu tedy fakt moc nemusim...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 21:40  6753
    tuvoku, o Landovi jsme se už spolu bavili....znáš můj názor na něj. :-)
    Já jsem byl jenom překvapenej ze skoku z Doors - fakt dobrý - na to nový Landa, Nohavica, a tak....
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:40  6752
    Já teda Landu až tak často neposlouchám, kdybych to měl upřesnit, tak nikdy :o)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:38  6751
    Právě už asi popáté (a už naposledy) poslouchám Mars Volta, skladbu, kterou jsem stáhl z Progarchives. Uznávám, že to není objektivní, dělat si názor podle jedné sklsdby, taky je neodsuzuju, je to "dobrý", ale podle toho, co jsem o nich slyšel, bych tedy čekal nějakou bombu.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 21:38 - Odhlášení (17:40) 6750
    Ja pamatuju Landu jeste z Orliku :-)). Jsi Cech, Cech, Cech, tak si toho vaz :-))
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 21:37  6749
    No, skoro jo.........
    Landa je fakt dobrej....
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 21:37  6748
    PepaN: No, to už je věc osobního vkusu.
    megagun 29.4.2005 21:36  6747
    Landa nejni špatný, poslouchám ho sice ne často, ale ta jeho muzika je pro mně stráášně zajímavá, ty texty...
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 21:36  6746
    Free: No, Landu taky poslouchám, a neřekl byxch, že by to měl nějak výrazně nacionalistický, ty texty.... Ale ta šaškárna poslední, to už je něco jiného.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:35  6744
    Ježíši, Landu neee :o(
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 21:34  6743
    Věkem to asi není, mě je 27 a poslouchám taky spíš starší věci :) Je fakt, že u toho Landy a Nohavicy je to už něco jiného.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 21:33  6742
    Jo, jo Landa,.....hmmm
    megagun 29.4.2005 21:33  6741
    Až na Landu, Nohavicu, prostě muziku, kde jde zase o něco jiného...
    megagun 29.4.2005 21:32  6740
    No, nevím, jestli je to zrovna věkem, ale já osobně absolutně lautr nic nového neposlouchám....
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:30  6739
    Taky hraje roli věk. Na střední škole (1978-1982) jsem si téměř všechno, co jsem poznal, zamiloval a poslouchám do dneška.
    Teď, pár let před smrtí (chacha), už se mi hůř dostávají pod kůži nové kapely, nevím, čím to je. Asi jsem moc velká konzerva :O)
    megagun 29.4.2005 21:26  6738
    jo, no každý má svůj styl oblibování si muziky.
    Co třeba mně nechytne hned, tak to už prostě nee, i když se to pokouším pochopit pozdějc...
    A k té náladě - newim, co na to říct, u mně nálada nemá na oblíbenost muziky nějakej vážnější význam....
    Jako krátkodobě (řádově minuty) možná trochu, ale to už su asi tak nasranej, že do pouštění muziky se mi moc nechce...:)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 21:04  6737
    Krteček: Jo tahle hudba - tak to jo. Ale jak píšeš, zní napřed "nevýrazně" - takže to není o tom, že by se napoprvné nelíbila a pak už jo. Spíš z toho mám dojem, že ti takhle hudba bude ze začátku připadat ani špatná, ani dobrá.... Nevím, ale když se mi nějaká hudba nelíbí, tak nepomůže ani třetí poslech. Záleží i na osobním vkusu, tohle všechno je dost subjektivní.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:02  6736
    Ale většinou to buď bylo HNED :o)
    A nebo NIKDY :-)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.4.2005 21:01  6735
    Souhlasím se VŠEMI :O)
    Mám zkušenosti obého charakteru, tzn., že něco se mi líbilo HNED, něco se pod kůži dostávalo nějakou dobu.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 20:57 - Odhlášení (17:40) 6734
    tuvok07vzdycky je to i otazka nalady, IMHO. Ale tady mluvim o hudbe, ktera nejdriv zni cloveku za kazde nalady obecne "cize", "nevyrazne" apod., clovek v tom nejdriv nevidi to, co je tam zajimave. A az postupne odkryva detaily, ktere predtim nevnimal, nebo je vnimal spatne.
    To je otazka hudby. Clovek by nektere hudbe mel dat vic prilezitosti, aby ho oslovila, nez jen jednu.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 20:53  6733
    Krteček: A nebývá to někdy náladou?
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 29.4.2005 20:52 - Odhlášení (17:40) 6732
    Jasne, ale zjistuju, ze u urcite muziky tohle nemuzu pouzit. Tahle se mi treba na prvni poslech nelibi, na druhy uz zjistuju, ze na tom neco je, a napoctvrte me to uplne dostane :-). cim dele se to dostava pod kuzi, tim to pak cloveka vice vezme :-).
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 29.4.2005 20:42  6731
    A tak to má být. Buďto se hudba líbí, nebo ne. To další okolo je plané teoretizování.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 29.4.2005 20:41  6730
    megagun: no to je skvělý !!!!!
    megagun 29.4.2005 20:39  6729
    Víte, jak poznám, že je mi nějaká muzika souzena?
    Chytne mně hned po prvních pár vteřinách.
    Takhle se mi zalíbili Zeppelíni, nebo Jimi Hendrix.
    A právě před chvilkou jsem zaslechl první vteřiny nějaké pásničky od The Doors.
    A?
    Líbí!!!
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 26.4.2005 23:56  6728
    Opravdu zajímavý rozhovory: http://dmme.net/interviews/
    megagun 26.4.2005 15:57  6727
    jak myslíš
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 26.4.2005 10:26  6726
    MegagunVelká sedma není ledajaká hitparáda, nesuď pokud jí neznáš...
    megagun 25.4.2005 20:00  6725
    Hitparády sem přestal brát vážně už před velmi dlouhou dobou...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.4.2005 17:54  6724
    No kdyby ta pani povídala bez tý elektroniky, tak by to bylo zajímavější... ale dá se to...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 25.4.2005 17:51  6723
    máničkaTak jsem si tu krásnou skladbu vyslechl až do konce (i když to bylo sakra náročný) a NEDOVEDU (to) POCHOPIT :O)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 25.4.2005 17:39  6722
    Nedovedu pochopitDevět týdnů se v české hitparádě pražského Rádia 1 udržela skladba Nedovedu pochopit. Jde o elektronickou koláž, ve které zní hlas osmdesátileté ženy, jež přežila koncentrační tábor.
    info
    muzika
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 22.4.2005 21:01  6721
    Scalex: :) Přesně tak :)
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 22.4.2005 20:55  6719
    KatapultJeště P.S. - myslím že ve stejném roce (76)se poprvé objevili na Rockpalastu Kölnu v Evropě ZZ TOP,to byl skvělej nářez, všechno jsme díky rakouskému rádiu Ö3,které vyslílalo celý koncert stereo nahrávali na magneťáky.Pak se o K. říkalo - pražští ZZ!U nás v Brně jsme jim důvěrně říkali pražští Č...
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 22.4.2005 18:48  6718
    Dneska hraje Ropa? Sakra, to jsem zase něco prošvihla...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 22.4.2005 12:16  6717
    koncert dnesNepůjdete někdo dnes do Delty (Praha) na OTK+SRPR?
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 22.4.2005 11:56  6716
    Krtecekpojem (hudební žánrový) crossover je prostě natolik spjat s 90.léty, kdy byl poprvé takto šířeji užit, že jeho použití pro starší žánrové prolínačky je necitlivé, zvláště když pro ty starší "crossovery" existují zavedené termíny ... nic víc, nic míň ... howgh na téma crossover ...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.4.2005 11:52 - Odhlášení (17:40) 6715
    Scalexnerikam jazzrocku crossover. Viz 6706.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 22.4.2005 11:52  6714
    Scalex: :)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 22.4.2005 11:48  6713
    Filozof: inu, jsou lidé, kteří přejmenovávají žánry, jak se jim zlíbí. Někdo říká jazzrocku crossover, jiný zase žánru fantasy říká pohádka.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.4.2005 11:41 - Odhlášení (17:40) 6712
    merhautsnad kazdemu muselo byt jasne, ze tim nemyslim crossover 90. let, ne?
    Crossoverem se oznacuje kdeco, co je zkrizenim ci prechodem a hudebni publiciste, kteri tim oznacuji vyhradne jisty zanr 90. let, na to IMHO patent ani monopol nemaji.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 22.4.2005 11:36  6711
    idlepřesný postřeh ... např. dobový kontext je v měňavé hudební "žánro-popisné" terminologii obzvláště důležitý, bez něj je nasazování obecných termínů zmatečné, viz tahle debatka ...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.4.2005 11:30 - Odhlášení (17:40) 6710
    idlenejlepsi je nepouzivat nic a vubec, uplne mlcet :-). Slova vzdycky matou...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.4.2005 11:28 - Oblíbené kluby (16:55) 6709
    Krteček [6708]: a proto je nejlepší je nepoužívat, aby nedošlo ke zmatení :)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.4.2005 11:26 - Odhlášení (17:40) 6708
    idleano, ale obe slova maji zaroven stale i ten svuj obecnejsi vyznam... :-)
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 22.4.2005 11:04 - Oblíbené kluby (16:55) 6707
    problém je ovšem v tom, že i tak obecný slova jako "crossover" nebo "fusion" se už nějakou dobu používají pro docela konkrétní žánry (nebo spíš jejich konkrétní kombinace)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.4.2005 11:02 - Odhlášení (17:40) 6706
    FilozofAlba jako Nova synteza ci Coniunctio bych spise jazz-rockem nenazval, i kdyz obsahuji prvky jazzu a rocku, nevidim v tom prilis typicky jazzrock... Podle mne je vysledkem dost svebytny a novy tvar ci zvuk, proto jsem to nazval zcela obecne "crossover".
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.4.2005 10:59 - Odhlášení (17:40) 6705
    Mikulik, (Filozof)ano.:-) Slo mi o zdurazneni toho, ze se zdanlive odlisne terminy vyznamove prekryvaji a mohou byt nekdy i synonymy...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.4.2005 10:57  6704
    Filozof - crossover"A to nemluvím o tom, že toto nové slovo prostě nepasuje do té epochy."

    Právě v tom je ten fór :o)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 22.4.2005 10:56  6703
    Mayak1A kopie by nestačila?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 22.4.2005 10:56  6702
    KrtečekJá hlavně nechápu, proč to přejmenováváš? Tobě nějak nevyhovuje zavedený název?
    A věcně - blues-rock, jazz-rock, raegge-swing - z toho vždy poznáš konkrétně, o který žánr jde. zatímco obecné a neurčité crossover neříká nic o tom, z kterých žánrů je ten nový složen...
    (A to nemluvím o tom, že toto nové slovo prostě nepasuje do té epochy.)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 22.4.2005 10:50  6701
    KatapultHlavně jel na klasickém hardrock-boogie spodku, který prostě je a vždycky bude pro hodně lidí přitažlivý. Jednoduchost je tam často záměrná. Kdyby někdo jiný hrál totéž, ale na vyšší úrovni, určitě by je převálcoval, ale když v oboru neměli konkurenci?
    A vůbec . lidi chtěj jednoduchost a záměrnou lascivnost. Vemte národní "hrdiny" - Kabáty. Připitomnělé vulgární texty, muzika - škoda řeči, image anti-intelektuála Franty Lopaty a úspěch u stejně stavěného publika (a co si budeme nalhávat dělníků od pásu je více než VŠ profesorů) je téměř zaručen.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.4.2005 09:54  6700
    Dědek je kouzelná postava, to ano. Hlavně ta jeho image v 70. letech, kdy vlastně nikdo piořádně nevěděl, jak pod těmi vlasy a vousy vlastně vypadá... :)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 22.4.2005 09:51 - Odhlášení (17:40) 6699
    IMHO kdyz to poradne rozjel "Dedek", tak davy silely :-)).
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 22.4.2005 09:48  6698
    Já myslím, že úspěch Kaťáků byl v té jejich primitivitě. Jejich písničky zahraje prakticky každý, kdo se naučí na kytaře pár akordů, takže písničky od Katapultu se pak běžně hrály večer u ohně a lidi se s nimi tak nějak sžili a oblíbili si je. Já si pamatuju, že tak nějak okolo roku 80 se mi Kaťáci líbili (ale to jsem byl malé škvrně, tak možná proto). Když je slyším dnes, tak mne zasáhne vlna nostalgie z dětství, ale objektivně musím říct, že je to fakt sračka. 8^)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 22.4.2005 09:34  6697
    Na tenhle koncert jsem četl recenzi ve staré Melodii... recenzent (už nevím, kdo, ale nějaký ostrý hoch typu Jan Rejžek) se velice divil, která zabedněná dramaturgická hlava mohla po SBB umístit coby zlatý hřeb Katapult. To musela být opravdu hrůza :o)) "Tak do-jel al-ko-hol..."
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 22.4.2005 02:37  6696
    AJJADKatapult jsem viděl jen jednou v Brně na Velodromu (76?),tam se dělal jednou ročně "Koncert míru a přátelství" prostě open air, a hráli jako vrchol večera po legendárních polských SBB,viděl jsem už toho hodně, ale to byla neuvěřitelná sračka,vrtalo nám dlouho hlavou co se v té Praze děje,pokud tohle má být ta největší jejich rocková bomba.
    jack jack sickbags on standby! 22.4.2005 00:28  6695
    dzyanto mas fuk. co se tyce novatorstvi tak asi skutecne ne, ale ja mela dojem, ze slo o vliv na dalsi hudebniky. proto me napadl shankar, pac jsem nekde (pravdepodobne na amg) cetla, ze ovlivnil beatles, stooges atp., coz mi pripada jako docela zajimavej vztah. jinak je ten tvuj seznam ale docela bezchybnaty.. i kdyz bez hawkwind, greatfull dead a red crayola bych se asi i obesla a naopak bych snad pridala amm nebo neco z tyhle sorty. ale nakonec to zebrickovani uz je dost pase.
    dzyan dzyan 21.4.2005 22:50  6694
    JackRavi Shankar?Myslim ze se neda stavet na uroven Sun Ra co se tyce novatorstvi.Sun Ra je dost tezky obsahnout,ma vice nez 100 albumu na konte.Ja jich znam asi jen 10 nejobdivovenejsich.Z toho co jsem slysel tak urcite ovlivnil King Crimson a dalsi.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 21.4.2005 19:39  6693
    ptrJistě. Představuješ si ji? Ty její oči? Britney hadr.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 21.4.2005 18:15  6692
    Filozof...no ja som prepásol CD reedíciu alba "Provizorium" a teraz chodím s dlhým nosom, na Slovensku nie je žiadna šanca ho zohnať...
    ...kto zaváha, nežere...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 18:11 - Odhlášení (17:40) 6691
    Filozof: ale setkani 2 a vice zanru v jedne skladbe proste JE crossover. Nebo by se ti vic libilo slovo fuze ci synteza ? :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.4.2005 17:51  6690
    KrtečekJAZZQ, Stivín+Blue.EFFECT "CONIUNCTIO" a Blueeffect + JOČR - New synthesis 1
    to vše jsou pro mne poslední rok nejlepší české věci!!§
    Ale Bohajeho crosover??? Kdes an tuhle (sorry) blbost přišel. 30 le tje to jazzrock a Ty to najednou začneš přejmenovávat? :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.4.2005 17:47  6689
    Mayak1Ad Fremata - já je nezavrhl. Jde o to, že nemůžu mít vše, tak si radši koupím CD od skupiny, kde mne prvé nadchlo, než zkusit druhé od Fermáty, kde mne prvé zklamalo. Že mám Huascaran je náhoda. netušil jsem, že je nejtěžší - pro mne nové info. Dík za něj.

    K Provizoriu - nevidím problém. Reedice na CD dávno vyšla, i s bonusy. Dále Pevniny a vrchy 1 a 2 - i s knihou. Jinak souhlasím s tím, že Provizorium je superskvělé album.
    Vargu starého také několikrát mám na CD. Mám opravdu skoro vše, co z 60tých let vyšlo. A vyšlo toho relativně dost.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.4.2005 17:43  6687
    VInylAd Synk 61
    Já z toho cítím malilinko amatérismus, jakoby trošinku napodobeninu "velkého stylu". Čili je to asi ta křečovitost. Trochu "malý zvuk" na artrock. V tomto bych se shodnul s Free i s encyklopedií - podle mne to nevystihla špatně
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 21.4.2005 17:32  6686
    GilbertTy mi chceš způsobit noční můry??? :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.4.2005 17:31  6685
    Gilbertno Darinku jsem naštěstí neviděl :).
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 17:29  6684
    Trapnost zhruba na stejné úrovni, muzikantské schopnosti ještě hluboko pod. Katapult, Elán, Michal David, Peter Nagy, Hložek + Kotvald = elita zlatých 80. let.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 21.4.2005 17:24  6683
    Co na tom bylo k smíchu? Bylo to legračnější než Olympic z playbacku? Větší prdel než Darinka Rollincová, když zpívala Elvise?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.4.2005 17:19  6682
    Já viděl nedávno v TV nějaký starý klipy Katapultu ze 70. a 80. let a přišlo mi to hodně k smíchu... ale chápu, že doba byla jiná...
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 17:19  6681
    GilbertJojo, já se trochu zalekl, že jsem vzhledem k mým "chytrým" kecům brán za staršího než jsem. Všiml jsem si, že se toto často stává Oliasovi. :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 21.4.2005 17:16  6680
    Co vlastně na Katapultu tak divnýho? Nidky jsem je neslyšel...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 21.4.2005 17:12  6679
    Možná to není až tak mimo mísu, i když kdo ví ... Kamarád mi půjčil knihu o Katapultu. Ne, že bych je nějak dvakrát miloval, ale nechtěl jsem ho urazit a až mu jí budu vracet, nechci vypadat jako blbec, takže jsem jí v rychlosti prolít. Pro mě je zajímavý, jak se mi připoměly "starý" časy, tzn. různé komise, přehrávky, hraní za 140 kč hrubého atd. Katapultu musím nechat to, že když v květnu 1976 vyšel jejich singl Půlnoční závodní dráha/Hlupák váhá, byl to pro mě, jako 13-ti letého školáka dost hustej bigbít. Viděl jsem pak Katapult živě asi v roce 1986-7 a přesto, že hudebně to bylo místy k smíchu, musím uznat, že jsem jim tu "show" docela sežral.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 21.4.2005 17:12  6678
    Malcolm:-) Myslel jsem to tak, že ne za všim hledám automaticky bolševika. Tak jako se dneska nedá za úplně vším hledat komerce.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 17:09  6677
    GilbertNo já jsem taky "porevoluční", ale jedno mi to není.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 21.4.2005 16:59  6676
    MalcolmJo, to nám víceméně porevolučním je to už jedno :-)
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 16:18  6675
    Ona každá popově-pozitivní skladba nemusí být hned socialistická.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.4.2005 16:15  6674
    u Vargy ne ale u Hamela ano - takové ty popově-šťastně-socialistické popěvky má snad i na Konvergencích
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 16:13  6673
    Laco a jeho Vajco :))
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 16:13  6672
    Jojo. Já jsem zase ovlivněn tím, že znám dopodrobna jeho "staré" desky. A jak tady nedávno probíhala diskuze ohledně koncertních nahrávek, tak tohle je podle mě nejlepší příklad toho, co se vydávat nemá - mizerně odehraný koncert bez špetky autenticity, bez jakéhokoliv nového prvku. Podle mě pouze shazuje vynikající pověst Collegia.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 21.4.2005 16:13  6671
    Laco a jeho prupovídky :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.4.2005 16:06  6670
    To mě připomnělo výrok jiného slovenského umělce, laca Décziho na podobné téma "Už viem, ako vyjebem s bolševikom, zomriem!"
    To jen tak na okraj...:-)
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 16:03  6669
    máničkaKteré budovatelské písně od Collegia máš na mysli? Předpokládám, že to bude něco z "On a ona", kde je poměrně dost popíkovejch sraček, ale pojem budovatelské bych u Vargy nepoužil. Pojem pasivní rezistence pasuje na Vargu se vším všudy, nikdy se veřejně neprojevil pro ani proti, prostě je ignoroval.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.4.2005 15:57  6668
    Je to předpokládám ten záznam, o kterym mluvim já, cca z roku 1997? Jak řikám, mně se celkem líbil, možná jsem ovlivněnej tim, že to byla vůbec první věc od Collegia, co jsem slyšel...
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 15:49  6667
    No já to slyšel fakt jenom jednou a byl jsem natolik zhnusem co tam prováděj smými milovanými skladbami, že už bych to ani slyšet nechtěl.
    A rozhodně to nebylo nějakými novými aranžemi, jen to podle mě nebyli schopni zahrát. Takovejch přehmatů od Vargy, a bicí jsou zjednodušené až za hranici únosnosti.
    Neměl bych nic proti koncertu samtonému, naživo to člověk samozřejmě vnímá jinak. Ale ten záznam, co z toho pořídili, bych strčil někam hodně hluboko do šuplíku, v žádném případě nevydával.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.4.2005 15:41  6666
    no mně se tam hodně líbí živá verze "Ulica plná plášťou do dažďa", řekl bych, že ten rozchod jim trochu prospěl...
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 21.4.2005 15:39  6665
    LukeNo ten živák Collegia z 90. let mi přijde hodně mimo. Vždyť jsou všichni úplně z formy. A není se čemu divit, 20 let to nehráli, pak se jednou sejdou (navíc bicman už nevím kolik let nehrál vůbec), těžko očekávat něco závratného. Dost mě nasralo, že to vydali na CD.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.4.2005 13:36  6664
    Mikulik - aha, mě to neseplo - tohle byla kapela RX (asi - podle názvu toho avi), a hrál s nima na akustiku (no hrál, měl s ní spíš schovaný to břicho :-)) a zpíval.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 13:23 - Odhlášení (17:40) 6663
    http://www.rockofjapan.com/
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 13:11  6662
    FreeNo, to je přesně ono, co jsem měl na mysli - tak to byl Wetton...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 13:08 - Odhlášení (17:40) 6661
    Japonska kapela PUGS (MOPSI)

    tento link
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 21.4.2005 13:03 - Oblíbené kluby (16:55) 6660
    hm, takhle nějak vypadá naše kapela, teda až na ty japonský rysy :)
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 21.4.2005 13:03  6659
    Loudness......je meno nepochybne najvýznamnejšej japonskej rockovej kapely gitaristu AKIRA TAKASAKI. Presadili sa hlavne v 80. rokoch...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 21.4.2005 12:55  6658
    Viděl jsem klip Johna Wettona s jap. kapelou, a to bylo taky velmi směšné - bylo to asi tak 2 roky staré a Wetton na tom klipu má tak 120 kg, kolem něj ty malilinkatý skřítkové :-))))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 12:53  6657
    ... a s nějakou japonskou skupinou hrál také jistý známý baskytarista - Bob Daisley nebo Rudy Sarzo, už nevím jistě. Prý to bylo velmi komické při koncertech, kdy byl evropský baskytarista o dvě hlavy větší, než ostatní členové kapely :o)))
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 12:44 - Odhlášení (17:40) 6656
    Mam dojem, ze jedna japonska kapela z konce 70. let se jmenovala "Yellow magic orchestra", ale co hrali, nevim :-).
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.4.2005 12:36  6655
    to nevím, ale Antony je má určitě nasbíraný :)
    je jich 250 miliónů a v těch přelidněnejch městech se dot nuděj...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 12:22  6654
    Taky si bez japonštiny neškrtnu... ale Japonci jsou prostě dál, málo platný - kdo v Česku provozuje stránky o japonskejch kapelách???
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.4.2005 12:03  6653
    Krteček - jo třeba něco M Efekt :)Nova  Syntezaが好評だった為にリリースされた、C.R.J.Oとの競演アルバム第二弾。前作と同傾向の作品だが一番変化している点は後に活躍する名 キーボード兼ヴォーカリスト、Lesek Semelkaのヴォーカルがフューチャーされていることだろう。彼のしゃがれた哀愁漂うヴォーカルは劇的な展 開をする演奏と非常にマッチしている。こちらのほうが前作よりプログレッシヴ色が強い。
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 11:53  6652
    arnostSólo přes celou písničku, ufff... ale není to špatné. Přjde mi to jako z desky nějakého ´Vaie nebo Satrianiho nebo podobného výtečníka.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 21.4.2005 11:53  6651
    jinak kdyz ted tak ursiniho poustim, tak se mi asi nejvic libi Do tla
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 21.4.2005 11:40  6650
    Apple_Tree_In_Winter


    cover od fermaty
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 11:28 - Odhlášení (17:40) 6649
    nase kapely, jak je vidi v Japonsku :-)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.4.2005 11:24  6648
    Niemen - ENIGMATICano souhlasím, to je skvělý east hammond art rock :)
    "Jednego serca, tak malo mi treba..."
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.4.2005 11:18  6647
    Ursíny - Zelená 1986to je jediná deska kde vydejchám ty typický bicí let 80tých, úžasné

    Od Colegia já nejradši 1. LP živák (snad 1969?) anglicky, později už Varga na klávesy až moc exhibuje a jak začnou budovatelské šťastné písně a dětské sbory, tak rostu...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 11:14 - Odhlášení (17:40) 6646
    Radeji IMHO Czeslaw Niemen nez Vargovy zvukove koncertni onanie :-).
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 11:13 - Odhlášení (17:40) 6645
    Ja si zase casto pustim crossovery JAZZQ, Stivín+Blue.EFFECT "CONIUNCTIO" a Blueeffect + JOČR - New synthesis 1.
    olias Olias 21.4.2005 10:58  6644
    hmmm
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 10:54  6643
    VargaNedávno jsem byl na jeho sólovém koncertě a byla to kakofonická nuda, hraná na klávesy s napodobeninou klavírního zvuku. Nic moc. Na závěr ale trochu ožil, pustil hammondovské rejstříky, začal si hrát s pitchem a bylo to jako za starých dobrých časů...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 10:53  6642
    ProvisoriumDoma mám originál na vinylu. Čas od času si ho pustím... od toho, co dělal Ursiny se Soulmen a Beatmen to je vzdálené asi tak milión světelných let, ale stejně jako muzika Soulmen a Beatmen, ani Provisorium dodneška příliš nezestárlo. Hlavně skladba Apple Tree In Winter, to je IMHO opravdový vrchol. A práce rytmiky (Guma Kulhánek a Erno Šedivý) - mňam!
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.4.2005 10:53  6641
    Olias: Mám jenom jeden živák ze 70. let na LPčku a už mi to místy přišlo bez nápadu a silně kakofonický...
    olias Olias 21.4.2005 10:48  6640
    Vargovo poslední album je vůbec skvělé..Sice ho ještě nemám,ale koncert jsem viděl a album slyšel na vltavském Rondu..
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 21.4.2005 10:42  6639
    ursini a varga jsou vlastne jedini, co si z tehle cesko-slovenske produkce obcas pustim (vlastne, kdyz mam hodne sentimentalni naladu, tak jeste prudy)
    olias Olias 21.4.2005 10:40  6638
    arnostKdyž se koukneš čím začala debata,není se co divit.Varga už tu jistě propíranej byl..

    Luke..a co ty živáky ze sedmdesátých let??:-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.4.2005 10:38  6637
    No Konvergencie považuju za nejlepší česko-slovenský artrockový dílo... perfektní muzika. Hodně rád mám i jejich živák z 90. let...
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 21.4.2005 10:30  6636
    hmm, taky tu nikde nevidim vargu a kolegium muzikum
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 21.4.2005 10:17  6635
    Provizorium...najlepšie album Deža Ursínyho - "Provozorium" je v súčasnej dobe vlastne nedostupné - prekvapujúco jeho reedícia sa dosuď neuskutočnila - /všetky neskoršie albumy sú v pohode dostupné/, je to /slovenský/ vydavatelský paradox...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.4.2005 10:03  6634
    Ursiny: znám hlavně jeho začátky v Beatmanech a v Soulman a už tehdá to byla skvělá muzika...
    olias Olias 21.4.2005 10:01  6633
    Ursiny je rozhodně opomíjená a nedoceněná osoba Arnošte..dobrá poznámka..
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 21.4.2005 09:45  6632
    kdyz srovnam synkopy s jakoukoliv ursiniho formaci, tak z toho vychazi ursini tak nejak lepe. (divny, ze tu to jmeno jeste nepadlo)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 21.4.2005 09:38  6631
    Mikulik: No teda..... To musí být něco :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 21.4.2005 09:32  6630
    výslovnostA to jste ještě neslyšeli maďarské kapely (Locomotiv GT, Omega), zpívající anglicky. To je úplně nejvíc nejlegračnější :)
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 21.4.2005 09:22  6629
    Krteček: Mě od nich oslovilo všechno - ono spíš než na hudební dozrálosti záleží ná vkusu dotyčného, ne?
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 21.4.2005 00:56 - Odhlášení (17:40) 6628
    Filozof: ano, Rolling Stones jsem nejmenoval. Z tech slavnych jmen z 60. let mne zatim oslovili asi zatim nejmene (i kdyz nepopiram kvality Satisfaction, Sympathy for the Devil apod..) . Spis jejich pozdejsi hudba kolem r. 1990 mne vice zaujala. Nevim, v cem je chyba, mozna bych mel jeste trochu hudebne dozrat :-).

    Vinyl: staronovy vyber z tvorby Futura vypada velmi pekne, tesim se na nej :-).

    Ohledne Synkop z 80. let mam podobny nazor jako Free. Ano, obcas byli IMHO krecoviti a pateticti a to i ve srovnani s brnenskymi kapelami, hrajicimi podobnou muziku ve stejne dobe - Progres, Bronz, Futurum...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.4.2005 20:56  6627
    FreeSvym způsobem ano.
    Jenomže třeba u těch nul ze Superstaáar mi přízvuk trhá uši. Jak se chceš soustředit na zpěv, když tě od něj odvádí karikatura angličtiny? Člověka, co se nenaučil vyslovovat, hodnotit kladně prostě nemůžu, příčí se mi to.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 20.4.2005 20:52  6625
    Řekl bych, že když tě celek opravdu chytne, tak si na přízvuk ani nevzpomeneš. Já to mám takhle u filmů - že to není pravý ořechový poznám, když podvědomě hledám chyby ve skriptu, v logice replik.....
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.4.2005 20:50  6624
    Přízvuk v rocku je vůbec zajímavý téma... Třeba Beatles a jejich parodie na americkou angličtinu nebo poameričtěnej Plant na How the West Was Won. Přízvuk mi nevadí, když nepůsobí rušivě. A rušivě teda působí i západo- a středočeskej...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 20.4.2005 19:51  6623
    Zajímavý na tom je to, že např. Futurum s týmž moravským přízvukem mi tak nevadí....:-)
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 20.4.2005 19:50  6622
    Ok, beru :-)

    "a co nejhůř, zpívané s moravským přízvukem."
    Co na to zdejší hoši z "východu"? :-D
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 20.4.2005 19:32  6621
    Nebuď jízlivý - sděloval jsem pouze svůj názor - a ten je:
    Synkopy jsem poslouchal, měl jsem je rád, mám je rád stále, ale při poslechu se nemůžu ubránit dojmu, že je to takové nějaké příliš patetické, občas ne příliš dotažené, ne příliš skladatelsky vypointované, občas nastavovaná kaše, a co nejhůř, zpívané s moravským přízvukem.
    Absence producenta na úrovni. Vím, že to tenkrát, kdy to vyšlo, bylo těžké, ale přece jen.....
    A opět opakuji "toto je můj vlastní názor".
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 20.4.2005 19:10  6620
    FreeDefinuj mi prosím 'malost' ať se poučím. Děkuji.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.4.2005 16:13  6619
    Aha, tak to beru zpět, ale všude jsem tyhle názvy viděl odděleně a bez jakékoliv souvislosti.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 20.4.2005 16:08  6618
    Filozof...myslím, že je krátkozraké, ignorovať tvorbu kapely FERMATA len preto, že máš/poznáš akurát dosku "HUASCARAN" /asi najťažšie ich dielo/.
    Skús "SIMILE", alebo "X"...
    ...vlastne je to Tvoj problém...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 20.4.2005 16:03  6617
    Ba ne, autor má pravdu, dle mého, je v tom cítit česká "malost", bohužel.....
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 20.4.2005 16:00  6616
    vinylTo jsem už také někde četl, ale buď bez obav, nic křečovitého tam není, to jen autor asi nechápe smysl artrocku.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 20.4.2005 15:56  6615
    Filozof. SynkopyUvidíme, už jsem je objednal, ty popisy, co jsem zatím četl mi příjdou podívný, jsem zvědav.

    např:
    Synkopy 61 (později pouze Synkopy)

    spoluzakladatelé brněnské rockové scény na počátku 60.let, vedle M. Efektu a Olympicu představitelé klasické české (pardon, české a moravské) rockové školy přelomu 70. a 80. let. V počátcích west-coastový styl inspirovaný Beach Boys, později melodický hard rock (Uriah Heep) až symfonický rock (Kansas), poznamenaný trochu křečovitou snahou o "velké umění".

    http://www.czechmusic.net/jmena/synkopy.htm
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 20.4.2005 15:53  6614
    Lukenení, nejdřív S61, pak pouse S.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.4.2005 15:44  6613
    Filozof: Synkopy je jiná skupina než Synkopy 61.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.4.2005 15:36  6612
    KrtečekV Tvém poměrně obsáhlém výběru nějak nejsou Rolling Stones... nebo jsem je přehlédl?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.4.2005 15:35  6611
    VinylMůj názor:
    Synkopy 61 (předpokládám, že = Synkopy) - vynikající Brněnská skupina s u nás nevídanými vokály. Hrála od roku 61 (kupodivu :-) ) a jejich první alba byla skvělá - jemnější rock trochu west-coastového stylu. Snad připodobnitelný k Rebels. Mám jen 3 80minutová CD výběr nejv hitů 1, 2 a 3. Vše pěkné, starší lepší.

    Fermáta - pro mne hůře poslouchatelný jazzrock. Mám Huascaran a po dalších albech netoužím.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 20.4.2005 09:18  6610
    FuturumNašel jsem o nich tyhle stránky:

    http://www.fotosklad.cz/futurum-brno/

    a po přečtení historie se těším zejména na první album, já pochopitelně na vinylu. :-)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 19.4.2005 22:13  6609
    Futurum - komplet na 2CDkonečně k mání, obě alba, plus nějaké bonusy, vydal mr. Vaněk z Brna, moc za cca. 370,-Kč ... mohu dohodit kontakt na prodejce ...
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 19.4.2005 21:02  6608
    dzyanDíky ušetřils mě psaní,dvě-tři jména bych přidal,ale na tom by už nešupělo.
    jack jack sickbags on standby! 19.4.2005 18:47  6607
    manickaach so :)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 19.4.2005 17:18  6606
    dzyanprotože jsme trochu psychauši
    jack jack sickbags on standby! 19.4.2005 17:08  6605
    dzyankdyz zminujes sun ra, co treba ravi shankar?

    jo a btw proc tu na lopuchu vsichni pisete psychadelie? se rika snad psychedelie, ne?
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 19.4.2005 15:11  6604
    Mayak1Někde jo, místy mi však vadí ten typický disco-sound 80. let. Ale to je detail.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 19.4.2005 14:46  6603
    Synkopy...na albume "Sluneční hodiny" je krásny práve ten archaický -klasický art rockový sound - typický pre staršie YES a E.L.&P.
    Synkopy sa najviac priblížili k takejto muzike, ale Oldo Veselý & spol. pritom zachoval slovanskú atmosféru a spevnosť...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 19.4.2005 14:15 - Odhlášení (17:40) 6602
    VinylFuturum byla IMHO vynikajici kapela a hudebne i zvukove modernejsi nez Synkopy. Jejich 2 desky patri take k vrcholum ceskeho art-rocku. Nektere vyborne skladby od nich ale myslim ani na deskach nevysly.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 19.4.2005 13:46  6601
    díky pánové
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 19.4.2005 13:38  6600
    FermataNajlepšie /podla mňa/ je album "Simile", ale to asi nevyšlo na vinyle - vydala to malá spoločnosť.
    Synkopy "Sluneční Hodiny" je fakt to najlepšie z art rockovej scény, čo kedy vyšlo v Československu!
    dzyan dzyan 19.4.2005 13:06  6599
    Nejzasadnejsi z 60 letJenom muj humble opinion.Beru to podle jak z hlediska novatorstvi a jak ovlivnili hudbu az po dnesni dobu.
    Beatles
    Frank Zappa
    Velvet Underground
    Fugs
    Sun Ra
    Jimi Hendrix
    Can
    Pink Floyd
    King Crimson
    Hawkwind
    Led Zeppelin
    Jefferson Airplane
    Greatfull Dead
    Captain Beefhart/
    Rolling Stones/rock
    Janis Joplin/rock,blues
    Sonics/punk
    MC5/hard rock,punk
    Stooges/hard rock,punk
    Red Crayola/psychadelie,experimentalismus
    olias Olias 19.4.2005 12:59  6598
    Fermáta...tam bych dal pozor na pozdější alba,která už inklinovala i podle slov kapely k širokým vrstvám posluchačstva a mě osobně se to tedy přestalo líbit..

    Nevybavím si ted´ celou diskografii kapely,rozhodně bych však doporučil - Piesen´ z Hol,Huascaran,Biela Planeta a Dunajská Legenda.

    Synkopy-souhlas s Davem

    Futurum nemohu posoudit..
    dave84v Dave84V We call it Riding the... - Gravy Train! | Artrock.cz | 19.4.2005 12:53  6597
    vinylSynkopy - Sluneční Hodiny: naprosto výtečné artrockové dílo, asi nejlepší české. 'Křídlení' je také dobré. Starší tvorba je odlišná, ale neznám.
    Fermáta - představitel slovenského (československého progrocku), mohu doporučit album Huascaran. Ale prý žádná jejich deska není slabá.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 19.4.2005 12:53  6596
    2jony: michael's uncle jeste obcas hraji (dokonce s nami sdili zkusebnu)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 19.4.2005 12:48  6595
    Může mi někdo říct nějaký poznatek ke kapelám Synkopy, Futurum a Fermata? Mám tady docela výhodnou nabídku na vinyly, tak bych nerad přišel o nějaký skvost díky své neznalosti. Díky
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 19.4.2005 10:52  6594
    Gilbertna konci odkazu chybí "l": ...html
    hezké :)

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  


    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *