Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz


kill file

17:52
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 25.5.2005 09:05  7110
    LukeNezapomínej, že sehnat perfektně ověřené zprávy pro publicisty za železnou oponou nebylo nijak snadné. Klobouk dolů před tím, co JČ dokázal vyhrabat v šedesátých letech...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 25.5.2005 08:41  7109
    Ad filmy o Vietnamu a Doors
    Někde jsem četl, že Coppola si koupil práva na Doors do filmů o Namu na deset let. Proto se v těch dalších (po Apokalypse v roce 1979) nevyskytujou.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.5.2005 08:18  7108
    Merhaut: já ti dám Semafor a uchylačky, dědku! na JS a JŠ mi nešahej :).

    Jinak opravdu byste si z JČ neměli dělat takovou modlu - občas psal koniny - viz např články Beatles a jejich desky (melodie ročník 1979), který jsou hezky napsaný, ale bohužel je v nich plno faktickejch chyb...

    Od Gilberta O´Sullivana jsem slyšel několik alb a zprvu jsem ho pokládal za McCartneyho, maj docela podobnej hlas...
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 25.5.2005 02:23  7107
    Ještě český úchylečky 2Ty brďo! Kučerovci moje láska! Cortéz, Vašek, Jana petrů, Judita Čeřovská! A Gottův první TV klip "Woody byl kovboj zdvořilý,krávy mu málo dojily...." 1+2 Rangers to byl nářez na palici a první LP Petra Spálenýho "Plakalo baby..".Jen Marýna šla mimo mě, na 13 na houpačce jsem miloval "Já budu chodit po špičkách", Babiččina krabička... jo Kája-"dejte mi jen píšťalu a hůl..." a Lady carneval!Jo a Gagarin letěl do vesmíru mi měli volno a kreslili jsme rakety a pan Filipovskej plakal když recitoval Písně kosmické.A zpívalo se "Celej svět slyšl tu zprávu TASSU..."Sakra merhaut tys mě roztesknil.
    macca Macca 25.5.2005 02:19  7106
    Gilbert [7098]: usetri nas tehle vylevu a zkus se projevovat jako civilizovany clovek. Posledni varovani.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 02:10  7105
    Ještě české úchylečkyZamlada v 8-9 letech jsem zbožňoval Joóo třešně zrály a San Francisco, tulák se vráti zpět od Matušky. I raný Goťák - Trezor, bum-bum, Hej hej Bejby patřil k mému školnímu mládí.

    Aááá teď jsem si vzpomněl, v 5 letech jsem měl hrozně rád jakousi skladbu Marýna Marýna, bylo to německy a větší hrůzu si ani nelze představit, pak cosi ze Semaforu "jednou prý v Kentucky pán k doktorovi šel ..." a Kučerovce kukurukukuúú - tolik ze školky.

    Jo a dodnes mám rád 1+2 Rangers a jedničku Greenhorns. Moje první SP ve 14-ti letech: Jorika od Neckáře a LP Káji z Hifi klubu - teď si nevybavím název ... byla tam skladba píšťala a hůl, tuším ...

    Ještě si určitě vzpomenu na další šoky ...
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 25.5.2005 01:35  7104
    Děkuji všem za posledních asi 100 příspěvků tolik jsem se nepobavil za celou dobu co jsem na Lopuchu.Výborný nápad!Je krásné co mají v koutku srdce velcí kritici a odborníci.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 01:28  7103
    O' Sullivanmám akorát Himself, ten se mi líbí moc ... Ty CCR jsem zatím našel jenom ve Forestovi ... Doors jsou všude ...

    Jinak k jízdě autem i po Česku jsou pro mne CCR jako stvoření, Jirka Černý zase rád při řízení Jamese Browna ...
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 25.5.2005 00:58  7102
    Merhaute, pojďme se místo Gilberta O'Lopuch radši zabývat Gilbertem O'Sullivanem. To byla přece taky autorská osobnost první třídy.

    BTW válečných filmů z Vietnamu jsem pár viděl a na žádné CCR si v nich nevzpomínám. Podle mne byla kultovní skupinou amerických vojáků The Doors. Creedence bych si dovedl představit spíš v kabině náklaďáku šinoucího se z Chicaga do Texasu.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 00:51  7101
    Takže nakonec Jirkův kostrbatý sloh ...tak to je tedy goooooooooooooooooooooooooooooooooooool !!!! To musím Jirkovi příští týden jak bude ve Zlíně předat, aby se zamyslel :-)))
    A to vyřkne nýmand, co píše jak strážmistr z páté béééé ...

    P.S. A toho kreténa by jsi mé ruce neřekl, viď že ne ...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 25.5.2005 00:48  7100
    A taky si všimni, že tim strhávánim jsem jenom reagoval na vaši adoraci Jirky Černýho, nic víc.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 25.5.2005 00:45  7099
    A k těm Detours: nad kvalitama EJAMPH jste se rozplývali před časem, pamatuješ? Takovýhle chyby ti přijdou v pořádku? V encyklopedii? Dodnes se směju při pomyšlení na Davisovu "King Of Blue", mimojiné.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 25.5.2005 00:43  7098
    merhautTy jsi stejnej kretén jako Filozof. Namyšlenej, zaprděnej, hrůza. Doprdele, to máš v těch svejch očích opravdu nasráno? Že nevidíš Jirkův kostrbatej sloh... Diplom, ano, diplom z žurnalistiky. Taky mluvim o slohu, chápeš?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 25.5.2005 00:41  7097
    Mimochodem, znáte někdo Laputu? To by měly bejt Buty jako z dřívějška, jazz-rock a tak (sestava se částečně kryje).
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 00:40  7096
    Gilber - "kauza" Hvězdy tehdejších hitparádTakže shrneme a posoudíme, co jsi v "pidikauze" J.Č. vyplodil.

    Nejdříve tvá tvrzení:
    1. Jirka Černý by měl za Hvězdy tehdejších hitparád odevzdat diplom
    2. Detours - tam je to vyloženě špatně
    3. Detour nenapsal J.Č. ale někdo jiný
    4. Do očí bijící kostrbatost překladů. Všech. A nemyslim jenom texty písní

    Teď mé posouzení
    1. Jedovata slina namyšleného fracka
    2.+3. Zpráva Rádia Jerevan
    4. Úsměvně nekonkrétní pseudoargument

    Pro mne hotovo a jasno. Další MDD do sbírky.
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 25.5.2005 00:38  7095
    Sparks se hodně hrávali na diskotékách v polovině sedmdesátých let. Ron Mael bušil do kláves a Russel Mael k tomu zpíval takovým staccatem, že se ani nenašel žádný český plagiátor, který by se, dle tehdejšího zvyku, odvážil jejich písničky převést do češtiny.
    Sparks brzo dojiskřily a zapadly, pásek s alby Kimono My House a Propaganda ještě mám, ale třicet let jsem ho neslyšel a nechyběly mi.
    Podobně novátorská mi tehdy připadala skupina Cockney Rebel. Steve Harley sice neměl takovou vyřídilku jako Russel Mael, ale jejich skladba Mr Soft se pro mne stala podobným zjevením, jako byly D'yer Mak'er nebo Kashmir od zeppelínů, prostě něco, co tu ještě nebylo.
    BTW naší skupině Buty se taky povedlo vynalézt úplně nový sound. Kdyby to nekazili zpěvem, který nelze nevnímat, možná bych je i poslouchal. Koneckonců jejich předchůdci Bukanýři s Henrykem Sumerou a Richardem Kroczkem se mě kdysi taky moc líbili.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 25.5.2005 00:02  7094
    A nemyslim jenom texty písní.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 25.5.2005 00:02  7093
    merhautDo očí bijící kostrbatost překladů. Všech.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 00:00  7092
    Gilbert 7091"jsou tam závažnější prohřešky" - sem s nimi ...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 23:55  7091
    Omlouvám se, Detours jsou v Encyklopedii jazzy a m.p.h. (špatně v tom smyslu, že podle nich tuhle kapelu založil Townshend, což není pravda, byla to kapela Dalteryho, T. a E. se k ní přidali pozdějc) Hvězdy mluvěj' o the High Numbers jako o názvu, kterej Who používali "ještě v roce 1964", z toho má člověk pocit, jako by šlo o původní název. Tak takhle. Ale to jsem opravdu kritizovat nechtěl, jsou tam závažnější prohřešky.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 24.5.2005 23:51  7090
    Gilbert 7089"Třeba kecy okolo vzniku a přidružení se k Detours. To je tam vyloženě špatně." - upřesni v čem je to špatně, to mne zajímá ...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 23:47  7089
    merhautHned? Třeba kecy okolo vzniku a přidružení se k Detours. To je tam vyloženě špatně. Ale o tomhle jsem mluvit nechtěl. Vlastně už nechci mluvit o ničem. S váma dvěma.
    Neomylnej Jirka že řikal "...texty u nich vždy beztak hrály podružnou roli..." No, dám si na to pozor.
    Ale co, ani jeden z vás se nechytá, což je taky poměrně stará písnička.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 24.5.2005 23:43 - Odhlášení (17:00) 7088
    Což není nic nového...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 23:42  7087
    MerhautNejen zamlada jsem trdloval na Boney M. a přesto mi není 45+ :-)) podceňuješ mladší generaci. :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 23:41  7086
    MerhautDej mu čas - musí zapojit Googla a zjistit, co je vlastně ta kapela s tím divným názvem zač. Neboli Who is Who?? :-)))
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 24.5.2005 23:39  7085
    Gilbertkdyž už jsi tady, co ten tvůj slibovaný rozbor Černý - Who - na odevzdání diplomu ...

    Já měl za to, že když jsou tam -podle tebe- takové chyby, nebude -pro tebe- žádný problém poukázat na některé nejhorší HNED ...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 23:39  7084
    GilbertJé - tohle odněkud znám! :-)) Něco kritizovat, po konkrétním dotazu začít mlžit a odvádět řeč jinam a vyhnout se odpovědi tím, že chci tutéž najednou po ostatních. A nejlépe u skupiny, o níž už před 30 lety psal JČ: "...texty u nich vždy beztak hrály podružnou roli..."
    A na závěr začít o angličtině, když se bavíme o textech But! :-)))))
    Bravo - zase boduješ... :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 23:32  7083
    FilozofNevšiml sis, že se s tebou nebavim? Bavim se TEBOU.

    Pro ostatní: až mi vysvětlíte hlubokomyslnost textů Cream, udělám já totéž s Butama. Soudnej člověk pozná rozdíl mezi poezií a písňovym textem. K písňovýmu textu patří hudba. Tý je někdy míň, někdy víc, takže poměr mezi ní a textem není nutně stejnej. A právě u Taty je víc hudby. Ale i v tom textu leccos vězí. Každej text nemusí bejt plnej metafor a jinejch básnickejch prostředků, květnatejch obratů atd. O rýmování nemluvě.
    Jenomže když Filozof texty ignoruje (protože jim nerozumí - jsou anglicky)...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 24.5.2005 23:32  7082
    CCRpatří do mé top kavalerie, bez ironie ... tolik chytlavých pecek dokonale navozujících atmosféru přelomu 60/70' má málokdo ... vybavte si v kolika filmech byly použity ... například válečnickej ami film z Vietnamu bez CCR snad ani neexistuje ...
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 24.5.2005 23:32  7081
    Je tam musí klečet. To by fakt postrádalo logiku.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 24.5.2005 23:31  7080
    FilozofAle, ale. Jistěže mě to rozhodilo, ale jak již jsem psala, pouze na chvíli. Pak se na mé tváři objevil úsměv, a zůstal tam po dlouhou dobu, což jsem zřejmě měla zdůraznit smajlíkem. Ale bohužel.
    Ale ještě v jedné věci se mýlíš, milý Filozofe, a jde opět o Buty. Jejich "(ne)rýmovačky" rozhodně nejsou bezobsažné, naopak, když se do nich víc zaposloucháš, dojde ti, že je v nich hlubší a větší sdělení než v kdejakých jiných do myslitelských lyrických básní se stylizujících skladeb. Jistě to nejsou všechny texty, ale většina. Například z těch známějších Továrna. A moc mě mrtí, že spousta lidí nezná jejich instrumentálky, a tak je hodnotí předčasně, protože kdo je neslyšel, neví o Butech nic.
    Jinak, mě vůbec nenaštvalo, ani mi to nadále nevadí a nebude vadit, že máš na ně jinej názor, jen mě trochu zvedlo ze židle to o těch hezkých mládencích Hložkovi a
    Pastrňákovi, či co to mělo být.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 24.5.2005 23:29  7079
    Jeééé Sparks ... Kimonoto jsem naprosto žral, ten vykleštěnej falzet jednoho z brášků ... hned si to jdu pustit .... mám rád jejich anglickou sedmdesátkovou sérii ... a to teda nejsem mladší generace, tebe vitsofte odhaduju na ročník 50+, já jsem pětapade ... ti, co zamlada trdlovali na Boney M. budou dnes mít nejmíň 45 :-)

    Ještě ke Sparks. Kdysi jsem vedl polemiku s kýmsi z Ultramixu, kde v recenzi občasný falzet zpěváka Darkness připodobňovali k Freddiemu a když jsem je nasměroval na Sparks, kde ta paralela tluče do uší, tak o jejich existenci neměl nikdo v redakci snad ani tušení ...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 23:25  7078
    GibertDobrá, inženýre lidských duší, vysvětli mi prosím hlubokomyslnosti Buťích textů typu: "Mám jednu ruku dlouhou, Tata na chatě či Jednou ráno ... musím klečet...". Ať vím, co mi uniklo.
    Děkuji.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 23:23  7077
    VitsoftV mých 10 letech jsem tvrdošijně trval na tom, že nejlepší 4 skupiny na světě jsou Abba, Boney M., Baccara A Gumbay Dance Band!!! A myslel jsem to vážně! :-))
    Po čtvrtstoletí poslechu Bacha, Beethovena, Cream, Jazz Q či Roberta Johnsona jsou mými superpoblíbenci Canned Heat.
    Tolik k vysvětlení. :-)
    Grand Funk Railroad jsem sjížděl naposledy dnes. Jejich Live (71) považuji za jedno z nejlepších živáků vůbec. Jsou to jedni z mála známějších (obecně) tvrdých Amíků té doby.
    Naproti tomu CCR jsou stejně jako mnoho dalších USA-skupin velmi ovlivěnni country. Proto je moc nemusím, stejně jako např. Grateful Dead, Band a další.
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 24.5.2005 23:10  7076
    Free, kosmická fabrika je sice od nich asi nejlepší, ale pořád je to jenom taková lepší country. Víc se mně líbili jejich tvrdší rivalové, Grandfunk Railroad, ale ti se na rozdíl od CCR v rozhlasových pořadech typu Pozor, zákruta! vůbec nehráli.

    Filozofe, Canned Heat se sice s úchylnostmi typu Papouška kakadu nedá srovnat, ale na jejich Let's Work Together jsme blbli úplně stejně.
    Taky se za to nestydím, naopak snad díky tomu jsem dnes tolerantnější k mladší generaci, která trdlovala na diskosračky typu Boney M nebo pop-punkové The Sparks, která se později zmítala na chladné new wave a která se dnes nechává hypnotizovat housem a technem. Sice se jim divím, jaké rytmy a melodie si z toho chtějí odnést do života, ale totéž nám říkávali už naši rodiče, takže to neberu moc vážně.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 23:00  7075
    "u But, kde není kromě textů skoro nic" :-)))))))))))))
    "nerýmující se primitivní sdělení" :-)))))))))))
    Toho dne byl Filozof hlubokýmu omylu blíž než kdy jindy...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 22:57  7074
    Bubu dodatekpravdou je, že texty moc neposlouchám, ale u But, kde není kromě textů skoro nic je jaksi nelze pominout. Navíc na sebe jejich nerýmující se primitivní sdělení natolik strhávají pozornost, že je těžko lze neposlechnout. :-)
    Prostě mají nějaký jiný smysl pro humor a lidé, jimž se líbí také. to se stává... :-) Chápu, že jejich cílem je dělat schválně jednoduché, bezobsažné (ne)rýmovačky - tak blbí být nemůžou, by to nebyla recese, ale nějak ji nehcápu. Jistě je to vina moje a těch recenzentů, kteří jsou na tom podobně jako já. :-) Třeba v těch hlubokomyslných sděleních o "tatovi na chatě" něco najdeme časem.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 22:51  7073
    FreeSkupinu "Britney Spears" neznám, takže jestlis mne chtěl popíchnout, minul ses... :-)
    Ale hlavně - na rozdíl od bubu snesu, pokud se někomu moje oblíbená hudba nelíbí...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 22:50  7072
    VinylElvis točil značnou část života strašné koniny - plně srovnatelné s Dádou... :-)
    Poslechni se jeho filmová alba z 60tých let.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 22:48  7071
    Merhaute!Vzals mi vítr z plachet!
    Absolutním superoblíbencem celé naší rodiny je Demis Roussos!!!
    Ale pozor - jeho desky se skupinou Aphrodites Child, kde působil mimo jiné Vangélis Pappanastasiu (Albedo 0.39, Spiral, Bouborg, Atlantis, Chariots Of Fire, Conquest Of Paradise 1492, Mask, Les Apocalipse Des Animaux, El Greco...) nejsou někdy moc laciné. Např 666 je buď ceněné nebo zatracované velmi vizionářské a futuristické album srovnatelné poslouchatelností snad jen s Kraftwerk a podobnými záležitostmi.
    Sám miluji od Roussose jeho první desky - ojedinělou směsici byzantské, řecké a staroegyptské hudby s obrovskou emocionální silou. Ale uznávám, že pak silně zpopovatěl. Ale mně další desky v 70tých letech stehně moc berou za srdce - ale nejsem vůbec objektivní.
    A Tom Jones, Engelbet Humpferdinck, neil Diamond a další silné hlasy mne také velmi oslovují.
    Za to Bublegum moc nemusím. Jen tu českou - Viktora Sodomu mladšího - to žeru!! ponorka, Parní stroj, Papoušek Kakadu atd... :-)) Hlavně s dětma.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 22:41  7070
    BubuHolka, holka. Ty budeš muset ještě hodně v životě zažít, než se poučíš... :-) pokud Tě takhle rozhodí nějakej anonymní nýmand na Lopuchu, co když Ti někdo blízký, na němž Ti záleží sáhne na něco opravdu důležitého? Potrénuj toleranci k jiným názorům - bude se Ti to v životě hodit.
    Co bych měl říkat já, když tady Vitsoft do úchyláren s podtextovým přirovnáním k bubblegum a podobným lascívnostem zařadil mé superoblíbence Canned Heat - nejpravověrnější americké boogie-bluesmany, neboli anti-povrchní, nejpůvodnější lidovou černošskou hudbu? To bych si musel hodit mašli... :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 24.5.2005 22:38  7069
    přesně, ale je fakt, že dost lidí poněkud "opovrhuje" country-rockem...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 24.5.2005 22:16  7068
    Ale Cosmos Factory je moc hezkej kousek... to bych neřadil k "úchylnostem"
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 24.5.2005 21:28  7067
    Creedence Clearwater Revival...dosku "Cosmos Factory" mi ako 15 ročnému klukovi daroval nejaký otcov kolega...Shocking Blue dokonca vyšlo licenčne cez Supraphon...
    A hviezdy diskoték za mojej puberty už boli Deep Purple, Nazareth, B.T.O., Suzi Quatro, Status Quo, ale aj Glitter Band...
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 24.5.2005 20:59  7066
    Garry Glitter už mi připadá moc primitivní, ale z té milé komerce přelomu 60/70 bych připomenul ještě Shocking Blue, Canned Heat nebo americké Creedence Clearwater Revival. To byly hvězdy našich tanečních...
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 24.5.2005 20:10  7064
    merhautNa Gary Glittera nedám dopustiť - prvá orig. doska, ktorú som mal za neuveritelných 300,-Kčs /1974/ bola od neho... Sweet, Geordie boli moji miláčkovia, akurát Slade mi až tak neprirástli k srdcu...
    Mungo Jerry, Mud, Kenny snáď ani nie sú úchylky, aj v dobe mojej /našej/ puberty pôsobili milo...
    Holandské duo Mouth & McNeal som zbožňoval...
    Demis Roussos, Bee Gees /ešte bez fistúl/, to bol dokonca bežný štandard...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 24.5.2005 19:27  7063
    Moje oblíbené úchylky jsou VĚTŠÍ, heč ...Gary Glitter, toho dusavce můžu dodnes ... a vůbec glamm - bubblegum scéna 60/70.let: Hello, A.Stardust, Kenny, Barry Blue, Ohio Express - to je hopsa obskurní muzika mého gusta, to mám hned dobrou náladu ...

    Demis Roussos v 70.letech - i další sladké "tremolisty" můžu: Bee Gees, Cats atd... a vůbec velké hlasy od Toma Jonese až po jeho souputníka Engelberta ...

    První polovinu 70.let obecně můžu i se vším pop šrotem: od Mungo Jerry, přes Chisory Tip, duo Mouth a McNeal, juchajdíky Mud, A. Hammonda a jeho Kalifornii, uplakaného Terryho Jackse, Hot Butter ... a další a další zapomenuté :-)

    Jste houby úchyláci :-)
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 24.5.2005 19:20  7062
    FilozofBravo! Podařilo se ti mne urazit, ponížit a rozveselit, gratuluji!
    Netšila jsem, že to jde najednou, ale je to tak.
    Poznámka o mém hodnocení na základě vzezření ať Hložkova, nebo Pastrňákova se mne hluboce dotkla, ale budiž zapomenuto, neboť přeci jen - ty, kterýž neposloucháš texty, v podstatě nevíš, oč jde, alespoň pokud jde o Buty.
    A Horňákem mne nenaštveš, to bys tam musel dát Sepéšiho nebo Markétku Muchovou. On ten Horňák je vlastně chudák.
    jack jack sickbags on standby! 24.5.2005 19:06  7061
    buty sou fajn. poslouchala jsem je od brachy, kdyz jsem byla jeste trochu mladsi a dokud jsme se jejich songy nezacali ucit povinne pri hudebce ve skole, tak se mi dost libili. rekla bych, ze podobna je vltava, kterou mam teda jeste radsi. mame tu od nich tri alba, i kdyz poradne znam jen 'marx, engels, beatles'. kazdopadne songy jao mayn rue platz nebo smutny pribeh vani jsou (podle myho) cupr :)

    btw skromna rada pro filozofa: mozna by sis mohl precist knizku 'skeptikove a tesitele' od eca. mam dojem, ze by te to mohlo zajimat.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 24.5.2005 17:20  7060
    FreeJá rádio poslouchám asi tak pětkrát za třináct let :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 24.5.2005 17:11  7059
    Pegas: mám štěstí, že rádio se ke mě nedostane... takže Buty jsou pro mě vždy příjemný zážitek :-)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 24.5.2005 17:08 - Klub recepty a popisy (17:49) 7058
    Kdyz uz o tom tak mluvite... Buty mam rad v radiu, ale diky castemu opakovani se znechuti jako kazdy jiny hit. Jejich desku bych si nekoupil, ale jinak mi nevadi a hudebne na tom nejsou spatne.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 24.5.2005 17:01  7057
    BUTYNechci zasahovat svými amatérskými názory do Vaší diskuze, ale já mám Buty rád :-)))
    Za prvé, jak řekl Free, oni umí hrát a toho si na české kapele moc vážím, protože takových není moc, za druhé je to pro někoho možná jednoduchá, ale CHYTRÁ muzika s vtipnými texty, sečteno, podtrženo, Buty mají vysokou úroveň a (téměř) vše, co jsem od nich slyšel mi nejen nevadilo, ale působilo velice příjemně :-)))
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 24.5.2005 16:44 - Klub recepty a popisy (17:49) 7056
    Ne ze by slo o desky postradajici kvalitu, ale temi "pravymi" fanousky zminenych interpretu byvaji casto zatracovane

    Helloween - Chameleon
    Uplna odbocka od typickeho speedmetalu a pro me asi nejlepsi vec, co Helloween natocili a do toho pocitam i Keeper... Clovek by ani neveril, ze je to ta sama kapela, ale moc hezke pisnicky.

    Pink Floyd - Division Bell
    To snad ani nepotrebuje komentar, tolikrat to bylo strhane..., ale staci se zaposlouchat a uz to jede, nadherna muzika.

    Kiss - Carnival Of Souls
    Je pravda, ze jsem to dloooouho neslysel, ale porad si vybavuju, ze pres zdrcujici kritiku v recenzich me tohle album zaujalo.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 24.5.2005 16:35 - Odhlášení (17:00) 7055
    vinylTakže to máme Divokej Bill, teď už i Tři sestry, ty teda jedeš...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 24.5.2005 16:26  7054
    Filosof: Cream a Britney Spears....
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 24.5.2005 16:21  7053
    FilozofNa Tři sestry nesahej, to bys mě nasral.

    Elvis Presley a Dáda Patrasová

    :-))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 16:18  7052
    Já to vzdávám. Logout...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 16:17  7051
    Ach joHložek a
    Buty
    Jde přeci o princip. Já chápu, že někomu se může zdát toto srovnání urážlivé pro Buty a jinému pro Hložka. Nikomu jeho žebříček neberu. Netuším, co má Bubu radši. Hložek je jistě pěkný kluk a Pasterňák taky - třeba to hodnotí takhle...
    Tak pro Tebe, Bubu, si to změň na:
    Hložek a Tři Sestry
    Buty a Pavel Horňák...
    Už jsme OK?

    Mimochodem - jistě i Ty budeš některé mé oblíbence hodnotit jako strašné - já to přežiju. :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 16:14  7050
    Mikulík:-)))))))))))))))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 16:07  7049
    BubuTobě se to právě povedlo ;)
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 24.5.2005 16:06  7048
    Buty a Hložek - tyhle dvě slova by vůbec neměla stát na jednom řádku.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 16:05  7047
    FreeTady je to marnost nad marnost...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 24.5.2005 16:01  7046
    Ach Bože, sejděte ze své slonovinové věže a snažte se uznat, že Buty a Hložek není totéž...
    Neadoruji ani jednoho z nich, jen se snažím najít alespoň cosi...
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 24.5.2005 15:49  7045
    To je furt Buty,Hložek a kde vám zůstal sběratel telefonů a majitel nového nosu Kotvald?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 15:45  7044
    ŠmankoteDeset lidí tady může říct svůj názor na Buty a podobné věci a já ne???
    Dobře, doplňte si tak "pro mne a pár hudebních kritiků" to kvalita není.
    Plně chápu, že pro někoho mohou být i Buty a Hložek kvality. Uvědomuji si, že objektivní kvalita neexistuje. Stačí?
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 24.5.2005 15:45  7043
    Stačí si přečíst text a máš jasno.A navíc i soulož může být mučení.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 24.5.2005 15:43  7042
    bohumil:No já se bavím taky, ale když v celkem dlouhé skladbě nazvané Torture Never Stops, nějaká ženská celou dobu řve takovým způsobem, že není jasné, jestli je mučená nebo souložená (což je jistě záměr), připadá mi to malinko úchylné. Což samozřejmě nemyslím pejorativně.

    Bubu: Filozof, seznamte se :-)
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 24.5.2005 15:39  7041
    "Kvalita to jistě není"? Co je tohle za blbost?
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 24.5.2005 15:34  7040
    No já na ni nevidím nic úchylnýho já se u toho bavím a zpívám.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 24.5.2005 15:32  7039
    bohumilZnáš jí? Tak pak nevím na co se ptáš. :-)
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 24.5.2005 15:30  7038
    vinylV čem je Torture Never Stops úchylná?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 14:51  7037
    Filozofe, hodit Buty do jedné roviny s Hložkem a Superstars, to už je docela pořádnej ústřel. Radím ti, setrvej radši v letech 1920 - 1973 a novější hudbu - která se podle tebe stejně nedá poslouchat - nehodnoť.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 14:49  7036
    Arbiter eleganciae se odkopal.
    "proč by nemohli poslouchat říkačky typu "Jednou ráno..." nebo František... Kvalita to jistě není, hravé je to strašně nuceně, ale když to někomu nevadí..."

    Kvalita to jistě není? :-)
    Řikáčky typu Jednou ráno? A co hudebně? Od člověka, co texty zásadně neposlouchá, to docela sedí...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 14:38  7035
    butyMně jsou celkem šumafuk. Když lidi poslouchaj Superstar a Hložka, proč by nemohli poslouchat říkačky typu "Jednou ráno..." nebo František... Kvalita to jistě není, hravé je to strašně nuceně, ale když to někomu nevadí...
    A třeba jedna ruka dlouhá je sama o sobě ptákovina, ale ve filmu Jízda funguje skvěle.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 14:35  7034
    MaccaNo, já miluju spoustu hudby, která je pro ostatní srágora. Většinou jsem si ji zamiloval v dětství a je silně spjata s nějakou srdeční záležitostí. Byl jsem jako dítě hodně citlivej, tak se to stávalo. Takže spousta věcí je objektivně vzato spíš slabší pop a mne prostě berou...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 24.5.2005 14:32  7033
    mikulik a Gilbert:
    Já sice "humor" v rocku nemůžu, ale překvapivě, u Buty ho mám rád :-))
    V každým případě se do ničeho nehážou a uměj´ hrát.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 14:12  7031
    GilbertBohužel...

    Bohužel...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 14:10  7028
    No a přesně tyhle dvě věci lidi nechápou!
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 14:05  7026
    Buty mají totiž dvě věci, které (skoro) všem českým kapelám zatím nějak chybí: nadhled a smysl pro humor.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 14:00  7025
    vinylNo vida, už jsme tři.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 24.5.2005 13:58  7024
    Gilbert: mě Buty přijdou vpohodě, rozhodně ne "srágora"-

    Mayak1: To rozhodně :-)
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 24.5.2005 13:54  7023
    vinylFrank Zappa: Torture Never Stops ze Zooz Alures- ta je vpravdě úchylná...
    ...je to nádhera!
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 13:52  7022
    MikulikTo jsem rád. Ale zatim seš první, všem ostatnim připadaj' trapný.
    Já je považuju opravdu za to nejlepší, co současná česká scéna nabízí. A třeba jejich první deska by se klidně mohla prosadit i v zahraničí (až na tu češtinu, ale to taky považuju za klad).
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 24.5.2005 13:49  7021
    celé úchylné album (z mého hlediska) asi nemám, ale některé skladby jsou trochu úchylné. Namátkou:
    Steve Vai: Boy and Girl Song z Flex-able
    Paul McCartney: C-Moon
    Frank Zappa: Harder Than Your Husband z You Are What You Is
    Frank Zappa: Torture Never Stops ze Zooz Alures- ta je vpravdě úchylná

    Mezi metalovými alby je úchylností víc, ale ty stejně nikdo nezná.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 13:39  7020
    GilbertNeznám teda nikoho, kdo by Buty řadil mezi srágory (teda, snad kromě D-Fense). Naopak!
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 24.5.2005 13:38  7019
    Rozhodně Buty. Každej je řadí mezi ostatní český srágory, ale tak to prostě není. Akorát to chce se jim trochu věnovat. A to vlastně tak úchylný není...
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 24.5.2005 12:57  7018
    No, tak to těžko říct... Popravdě, Zappu už nevydýchávám a tak maximem pro mě je asi Chapmanův zpěv. :)))
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 24.5.2005 12:09  7017
    Nebo Collins :-)))
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 24.5.2005 12:07  7016
    Nebo Spice Girls...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 24.5.2005 12:06  7015
    Macca: aha, tak to neni případ J. Lasta... hm... co třeba Abba? Na tu tu každej nadává, ale mně se ta muzika líbí?
    macca Macca 24.5.2005 11:58  7014
    Filozof [7012]: neco ve smyslu "ostatnim se to nelibi, ale ja to mam, nevim proc, rad"
    macca Macca 24.5.2005 11:58  7013
    Luke_Bunda [7010]: jo, Last je presne ten pripad :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 11:08  7012
    MaccaSilné - slabé: Obecně jako? Ze všech dob a interpretů? To mám přemýšlet, které je úplně nejslabší? :-)
    A úchylné? V Jakém smyslu? Myslíš šílenosti typu Zappa a spol.?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 11:06  7011
    Vitsoft 7006Až na tu paralelu Synkopy 61 - Liverpool, celkem souhlasím. Je zajímavé, že do soulové líhně Ostravy později patřila i mladičká Hanička Zagorová, do niž by to dnes už nikdo neřekl... :-)
    A pookud se týče Tvých osobních zážitků - o těch samozřejmě nemohu nic vědět. Každý si pamatuje ty roky pochopitelně trochu jinak. Mnoho lidí ani netuší, že nějaký rock existoval, natož o soubojích RnB vs. MS...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 24.5.2005 11:04  7010
    Macca: Uchylné album? Myslíš třeba toho Jamese Lasta? :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 24.5.2005 11:01  7009
    Gilbert 7003V tomhle máš ten problém: "...že se přestane stavět do pozice..."
    Nikdo se tu do ničeho nestaví. A ten (Ty), kdo něco takového naznačuje se nepříjemně vyvyšuje. Zkus s tím něco dělat. :-)
    macca Macca 24.5.2005 00:56  7008
    Moje top, úchylné, slabé album - a proč.Pegas & Merhaut meli v klubu Genesis napad na nove tema, za coz jim dekuji.

    Tak se pochlubte ;)
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 24.5.2005 00:34  7007
    vitosofthezky´s to napsal!
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 23.5.2005 18:11  7006
    Filozofe, na žádné bitvy mezi stoupenci RnB a Mersey sound u nás si nepamatuji, když tak nanejvýš verbální mezi jednotlivými redaktory tehdy populárního plátku Aktuality Melodie. Na kytarových dýchánkách jsme v těsném sledu vyřvávali A Hard Day's Night, Satisfaction, Válka je vůl, víc než na stylu záleželo, jestli se podařilo z magnetofonu Sonet Duo pochytat text a všechny akordy ;=)
    Rythm'n'blues možná hodně ovlivnil české kapely, ale Ostrava byla líheň českého soulu, Ulrych v Brně byl velkým obdivovatelem bluesových Cream, Synkopy 61 tehdy zpívaly skoro jako by pocházely z Liverpoolu a nezapomeňme na west-coastové Rebels.
    pharandzem 23.5.2005 16:49  7005
    Michellno, ja prave nevim. jak se jmenuje ten Sved?
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 23.5.2005 10:07  7004
    AntonyJo jo, ostrý hoch Rejžek... TO je zahořklost! Smutný případ...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 22.5.2005 20:32  7003
    AntonyNikomu nandávat jsem to nechtěl.
    Rozdíl v těchhle dvou přístupech jsi vystihl. Doufám, že ho pochopí i Filozof a že se přestane stavět do pozice, na kterou prostě nemá (a on to i ví! a není na tom nic špatnýho). Jenomže to by se nejdřív musel naučit číst, chápat, vžít se do druhýho, poslouchat...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 22.5.2005 20:08 - Odhlášení (17:12) 7002
    Psaní o muziceK tomuto tématu měl v tomto klubu (nebo jiném příbuzném, nemíním to teď hledat) před časem Jarda Merhaut velmi trefné pojednání o psaní odborném versus nadšeneckém. Osobně si myslím, že obojí se dá udělat dobře i špatně, srozumitelnost sdělovaných hudebních názorů a zážitků je asi rozhodující, stejně tak je velmi důležité vycházet z co nejbohatších zkušeností (posluchačských, znalostních i třeba literárně tvůrčích). Pak je tu šance, že písemný výtvor na téma hudba bude mít smysl a přínos.

    Ovšem vystupovat z pozice "nekomu to nandat" je neštastné, ať už ji zvolí sebefundovanější osobnost. To spolehlivě potopilo i takové mistry, jako je Rejžek, který se dnes nedá bez žaludečních potíží číst. Naopak Černý si zachoval odstup a vtip. A myslím, že kdokoli z Lopuchu je vedle nich vlastně ucho, takže pišme raději bez agresivních emocí.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 21.5.2005 14:57  7001
    Black Crows byly super oblíbenci jednoho mého německého 18letého kamaráda v roce 1995, měl od nich všecko a říkal, že jsou skvělí naživo.
    Mě nepřišli moc originální, radši jsem si poslech v jejich stzlu originál od Zepelínů nebo podobně. Ale předělávka Marleyho Pimpers Paradise se mi líbila moc.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 21.5.2005 14:41  7000
    vitsoftVšak já vím. :-) Nekonečné bitvy mezi posluchači RnB a Mersey soundu a vokálních harmonií folk-rockových skupin... Dokonce u nás vycházely desky RnB versus Mersey Sound... nekonečné debaty mezi Kaplanem, Volkem, Hladíkem, Nejezchlebou, Jandou, Bobkem a stovkami dalších, soupeření o styl mezi Sputniky, Crazy Boys, FAPS orchestra, Donaldy, Samuels Bandem, Olympicem, Mefistem, Synkopami 61, Flamingem, Matadors, Flamengem a později i Blue Efectem, Framus Five atd atd...
    Šoky z Bluesmanů a Soulmenů ze Slovenska, příklon k Beatles či RS podle toho, kdo zrovna vydal větší pecku... Jo jo, to byly doby.
    V Čechách se to nakonec téměř vše přiklonilo k Britskému Rhythm And Blues a kapely jako Animals, Pretty Things, Manfred Mann, Rolling Stones, Kinks, Troggs, Who, Yardbirds, Spencer Davis, Graham Bond, Cream, Small Faces a další a další vyhrály do příchodu hardrocku a jazzrocku na celé čáře. Ale lokálně to pochopitelně mohlo být jiné.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 21.5.2005 09:43  6999
    Luke_Bunda:-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 21.5.2005 00:59  6998
    Od Black Crows tu mám album "Shake your money maker" a je to dost dobrý...
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 20.5.2005 23:29 - Oblíbené kluby (17:09) 6997
    Z toho si nic nedělejte, já o mých oblíbencích pokecám obvykle jenom v diskuzích na jejich webech. :-) /Teď zrovna poslouchám "Steve Earle - Exit 0"/
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 20.5.2005 22:56  6996
    FilozofVypadá to, že to jsou opravdu MÍ Black Crowes, tedy MÍ, mojí dcery a mojí ženy, my tři jsme z nich fakt hotoví :O)
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 20.5.2005 22:48  6995
    Filozofe, pamatuju když Černí dali na Houpačku Otise Redinga (Sitting in a Dock of the Bay), jak mě překvapilo to napětí, které dokázal hlasem vytvořit v obyčejném popěvku. Ale v té bohaté žni šedesátých let to kvasilo všude a nás školáky to tehdy táhlo spíše k vícehlasému popu - Beatles, Hollies, Lovin' Spoonful, The Move, Mamas & Papas... kdepak rythm'n'blues.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 22:42  6994
    PepaNAha , tak sorry. Já to nějak popletl a měl za to, že tu byla i Tvoje dcera, tak jsem Tě šacoval na staršího.
    A nic si z toho nedělej. Já poslouchám Mayalla, Kornera, Bonda, Spencera Davise atd. a také si o tom nemám s kým pokecat... :-)
    Ale zrovna o těch Tvých Black Crowes se tu nedávno někde mluvilo. Snad v klubu Led Zep, nebo Rock
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 20.5.2005 22:20  6993
    FilozofJá jsem rok výroby 1963 a právě poslouchám nádherný album Three Snakes And One Charm od The Black Crowes. Ale von to, kurva, skoro nikdo nezná :O)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 22:13  6992
    PapaNNapříklad - Ty jsi staršího data výroby :-), znáš (posloucháš) počátky Britské RnB vlny v šedesátých letech ?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 22:10  6991
    PepaNUž zase jo. :-)) Navrhni hudební téma.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 22:09  6990
    GilbertTakže jsi nezklamal. Ani jedna konkrétní výtka. Lopuch Ti slouží jen k zahořklým výpadům, kdy nechceš nic řešit, nic se dozvědět a ani nic věcného sdělit.
    Až se budeš chtít do mne navážet, tak příště konkrétně a vysvětli, co tím myslíš. Do Tvé hlavy nikdo nevleze, aby zjistil co kterým termínem myslíš a co konkrétně máš na mysli. Výraz muzikologické vzdělání a další Tvé perličky nás sice pobaví, ale nic neřeší.
    O "opravdové kompetenci" Tě nikdo přesvědčovat nebude. Je nám ze srdce jedno, co o naší kompetenci myslíš a hlavně na to, co sdělujeme máme kompetence právě akorát. Pokud chceš, můžeš nás o naší nekompetenci přesvědčovat Ty. zatím jsi kromě konstatování tohoto faktu neuvedl ani jediný argument. (Ale nikdo ho od Tebe asi už ani nečeká.)
    Howg
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 20.5.2005 22:03  6989
    Jsem tu správně v HUDEBNÍM KLUBU ?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 21:56  6988
    LukeNechme to. Mne zajímají fakta. To a to, co řekl není pravda atd. Obecné řeči, jako že je zahořknutý atd. nic neříkají. Já z toho nic podobnéího necítím, Ty ano a dál se není nad čím konkrétním bavit.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 18:48  6987
    FilozofBezva. Jarda Merhaut má 100x větší rozhled než ty, ale oba se vyjadřujete jako prasata. Což o to, ale kdybys aspoň neprohlašoval, jak moc se o hudbu zajímáš, kolik jsi toho načetl...
    "Co je to muzikologické vzdělání? Kdo ho má? Jak jinak než já se onen vyjadřuje?" Víš co? Z tebe blba dělat nemusim, v tom jsi vystačíš sám. Jako s těma "malinkatýma repráčkama"... :-)
    Dokud mě ty nebo merhaut nepřesvědčíte o svojí opravdový kompetenci, nebudu vás brát vážně. Má naposlouchány tisíce a tisíce alb. A co?
    Takhle "debata" je pořád o tom samym: já něco zpochybnim, snažim se to dokázat, pak přijdeš ty nebo merhaut a začnete to svoje: děláš ramena a přitom já (on) jsme mnohem blablablabla... Pak se to stočí k odbíhání od tématu (což může bejt - jak jsi předvedl dneska - nepochopení prostejch faktů, z tvý strany) a osočování vůbec.
    Pozor, na Hvězdy tehdejších hitparád jsem nezapomněl, vybral jsem si kapitolku o Who a na tý vám ukážu, že Jirka Černej je sice príma chlap, ale jenom chlap. Jasný?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 20.5.2005 17:57  6986
    IMHO z toho článku je úplně nejlepší ten názor té prodavačky:

    "Já myslím, že to lidi motivuje. Já mám třeba hrozně stísněnej pocit, když někam přijdu do obchodu a teď je tam to ticho, jo, a jenom ty prodavačky na vás koukaj´ a teď jako čekají, co bude. Podle mě ta hudba dokáže vytvořit takovou tu bariéru mezi prodavačkou a zákazníkem, jak se říká."

    Obzvlášť ta poslední věta je dokonalá :)) Kouzlo nechtěného :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 20.5.2005 17:52 - Odhlášení (17:00) 6985
    Neni to ten mladej Švéd co zpívá persky?
    pharandzem 20.5.2005 17:50  6984
    Arabská hudbaRáda bych se vás všech zeptala, zda náhodou neznáte název písně a zpěváka, př. skupinu, která je poslední dobou často hraná v rádiu. Píseň je v arabštině. Díky za pomoc.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.5.2005 17:36  6983
    :))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 20.5.2005 17:30  6982
    Tak tohle mě pobavilo :)

    A hlavně ten výrok: "Vysíláním oslovujeme všechny naše zákazníky, proto se v nabídce hudebních skladeb neobjevují okrajové hudební žánry, jako například metal, hardrock či techno. Hudba obsahující českou i zahraniční produkci (půl na půl) je založena především na melodičnosti, abychom vyšli vstříc maximálnímu počtu nakupujících." :)))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.5.2005 15:47  6981
    Protože zahořknul, je vidět, že mu asi hodně vadí, že jeho oblíbenec V.H. už není na hradě... a bohužel se to hodně projevuje i ve stylu jeho "politických" komentářů... no ale jsme tady OT, takže tady se o tom odmítám dál bavit.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 15:42  6980
    LukeProč?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.5.2005 15:30  6979
    se vším :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 15:29  6978
    LukeA S čím a proč tam nesouhlasíš?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.5.2005 15:15  6976
    Mánička: přesně, to sem nepatří, levičáku :))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 15:11  6975
    GilbertZase obecné kecy.
    Co je to muzikologické vzdělání? Kdo ho má? Jak jinak než já se onen vyjadřuje?
    Jestli je pro Tebe to, co píšu směšný, tak to nečti.
    Nic nikomu nepodsouvám. například Jarda Merhaut má rozhled 100x větší. Před někým takovým by mohl házet ramena jen idiot. Proto mi to nepodsouvej. Co mne zajímá jsem psal na konkrétní výzvu někoho, kdo tvrdil, že mám úzký záběr.
    A srovnávat můžu co chi a jak chci.
    A buď napiš něco konkrétně a nebo mlč. Tyhle obecný kecy, kdy se někoho snažíš shodit, ale nijak to nepodepřeš už známe. Bylo to tu třeba s autorským právem...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 20.5.2005 15:11  6974
    Lukejá celkem s "Král Václav jedna ruka je se šmelinářským šmejdem" souhlasím, ale není to téma na sem...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.5.2005 14:17  6973
    Filozof: např http://www.nacerno.cz/view.php?cisloclanku=2004040601&s=135&cat=142 ?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 14:05  6972
    FilozofMícháš jabka z hruškama. Mluvíš o pohledu hudebníka, já o pohledu člověka s muzikologickym vzdělánim.
    Ano, tvoje "terminologie" je směšná. A ty to víš. Víš, jak píše Jirka Černej? Tak aspoň tak nějak bych si to představoval.
    Ano, hudbu můžeš prožívat i bez konzervatoře. Ale když ty se nám pořád snažíš podstouvat, jakej máš rozhled, co všechno tě v hudbě zajímá... To samotný je ti k ničemu.
    Ale hlavně: nesrovnávej umění se sportem!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 14:00  6971
    LukeCo konkrétně Ti přijde scestné?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 20.5.2005 13:48  6970
    no pokud jde o ten "blog" Jirky Černýho, tak musim souhlasit s Géčkem, hudební recenze má velmi dobré, jeho články o politice, společnosti atd mi příjdou občas dost zcestné.. ale na druhou stranu je to už starší pán, takže tam se to dá pochopit...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 13:39  6969
    GilbertHm... Couveš... Začínáš mlžit. Asi musíš.
    Když se Tě zeptám, co je to Tvoje vágní formulace: "...vy vystupujete z pozice, která hudební (muzikologický, řekněme) vzdělání prostě vyžaduje..." znamená, zahraješ to do autu.
    Takže stručně a jasně - nemáš pravdu. Že fotbalista se ukop, když netrefil z metru branku poznám, i když nejsem fotbalista. Že Cream hrají skvěle, invenčně, nápaditě, novátorsky v rámci rocku a velmi podmanivě také poznám i z hlediska hudebně nevzdělaného laika.
    Ano - nepoznám sluchem, ve které hrají tónině. Ale o tom také nikdy nemluvím.
    Ano - používám laické termíny. Ale schválně. Píšu to pro jiné laiky, a Ti potřebují číst tak, aby tomu rozuměli. Pokud Ty vnímáš hudbu jinak - po hudebnicku - profesionálně - slyšíš úplně jinak, než já a jiní posluchači. Rozeber si to odborně s jinými hudebníky a já ani ostatní se Ti do toho nebudeme plést. Nikdy jsi mne neslyšel komentovat něčí výrok typu: "Teď tam zahrál E-dur, místo Cis-dur". To opravdu nepoznám a proto se do toho nemontuji. Ale to, že někdo dokáže složit skvělou melodii, někdo někoho hudebně vykradl a někdo je někde populární snad mohu psát i bez konzervatoře.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 13:24  6968
    FilozofTo není pravda. Jenomže vy vystupujete z pozice, která hudební (muzikologický, řekněme) vzdělání prostě vyžaduje. K čemu ti je naposlouchanejch milion alb z rozmezí let 1920-75, když se nemáš o co opřít? Nemůžeš přece donekonečna omílat výrazy jako dokonalý, skvělý, bezvadná hudba, veselá, smutná... blablabla. S tim nevystačíš.

    Ano, začnu nastiňovat. Vyberu kapitolu a pustim se do toho.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 13:22  6967
    GilbertMimochodem - jestli se bavíš pouze s lidma s hudebním vzděláním, trochu Tě lituju. Kupodivu většina posluchačů si dovoluje poslouchat hudbu jako prostí nevzdělaní konzumenti a hodnotit, co se jim líbí bez znalosti not. Jaká troufalost. Čili si v životě asi moc nepopovídáš... :-((
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 13:20  6966
    GilbertMoc prosíme - nastiň! Už se těšíme...
    Ale začni prosím Hvězdami světových mikrofonů - ať to vezmeme po pořádku.
    Děkujeme
    macca Macca 20.5.2005 13:14  6965
    Gilbert [6961]: nastin :)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 20.5.2005 13:12  6964
    Gilbertnastiň nedostatky Hvězd tehdejších hitparád ....
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 20.5.2005 13:10  6963
    Case: Jo, díky za pomoc.

    Ta fotka je fakt skvělá. Kompozice by mohla být snad i trochu lepší, hroutěj se dost vertikály, ale ta pointa, nebo jak to nazvat, to vynahradí.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 20.5.2005 12:58  6962
    Ravil Saton: Fajn report. A dost mě zaujala tahle fotka... http://www.bestrock.cz/include_images/k/knopfler_mark/report/rep_knopfler_mark_05.jpg
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 12:32  6961
    MaccaMůžu nastínit nedostatky Hvězd tehdejších hitparád? Nebo se tady snad nepěstuje kritika?
    macca Macca 20.5.2005 12:30  6960
    A ted zase zpatky k hudbe, prosim...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 12:27  6959
    KrtečekJak řikám, v poslednim zmiňovanym článku je jeho parketa. Myslim, že si rozumíme.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 12:26  6958
    merhautPřestaň mě urážet. Filozof, to je trdlo, prosim. Třeba s tim Bakerem. Nechápu, jak může bejt někdo tak nechápavej. A to platí i pro tebe. Co přesně bys chtěl? Abych ti z článku vypsal hospodský věty, nebo snad slova??
    Nicméně přesně tyhle reakce jsem čekal. Leccos se tim ujasnilo.

    Filozof: aha. Hádat se o hudbě s člověkem bez jakýhokoli hudebního vzdělání nebo i snahy aspoň se mu přiblížit, to opravdu ne.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 20.5.2005 11:51  6957
    Gilbertmně nic neraď, já si nějak poradím sám ...

    A když trdýlko tvého formátu (co neumí ani převést myšlenku do smysluplné věty, viz ten Baker a další chuťovky) napíše o článku Jiřího Černého na téma "Jaká petice proti komunismu má dnes ještě smysl?", že jsou to hospodské kecy, aniž by byl schopen konkretizovat, tak samo sobě trdýlko nastavuje své vlastní hospodské zrcadlo ...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 20.5.2005 10:41 - Odhlášení (17:40) 6956
    Gilbertja jsem byl v r. 1986 na Cerneho prednasce o Velvet Underground a o Andym Warholovi. Docela mne to tehdy obohatilo. Nicmene je fakt, ze celkove ho taky moc nezeru... :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 20.5.2005 09:29  6955
    GilbertNo, pokud mohl někdo doteď mít pochybnosti o Tvé erudici, teď všechny padají. Teď jsi se ukázal naplno a díky Ti za to. Víme s čím máme tu čest. :-))
    Až budeš chtít nás "malé" někdy poučit, dej nám, prosím ó Veliký, pár zrnek své nebetyčné moudrosti, na niž blbečci typu Jirka Černý, Jarda Merhaut a další ani nedohlédnou...

    Děkujeme.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 03:11  6954
    A vůbec, kde se cítí nejjistějc, je vidět tady:

    http://www.nacerno.cz/view.php?cisloclanku=2005051601
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 03:08  6953
    A po přečtení Hvězd tehdejších hitparád mám nutkání vyzvat ho, aby vrátil diplom. A pak se divim, když ze všech stran slýchám, že žurnalistika je spíš takovej obor-neobor...
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 20.5.2005 03:02  6952
    Třeba http://www.nacerno.cz/view.php?cisloclanku=2005021501. Kultivovaně napsaný hospodský kecy. Při vší úctě, radši zpátky k muzice. A to radim i tobě, merhaute.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 20.5.2005 01:40  6951
    Říká kdo ?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 19.5.2005 23:37  6950
    To není o hudbě. Bohužel. Politice Jirka nerozumí.
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 19.5.2005 23:35  6949
    Jiří Černý
    kill_file kill file - music is my boyfriend 19.5.2005 22:43 - Klub Hudební klub (17:52) 6948
    tipje docela zajímavé číst blogy hudebních publicistů

    http://cbcek.blogspot.com/
    http://karlmuzziklab.blogspot.com/
    http://blueskin.bloguje.cz/
    http://postcrap.blogspot.com/
    http://horsinezkatovna.blogspot.com/
    http://lilacz.blogspot.com/
    http://hb.bloguje.cz/
    http://wuxia.bloguje.cz/
    http://khotzilla.bloguje.cz/
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 19.5.2005 21:01  6947
    Jo, z toho pražskýho Knopflera jsem psal report na www.bestrock.cz, takže kdo nebyl může si přečíst jaký to bylo.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 19.5.2005 16:44  6946
    Caseno voni Peníze za nic se celkem drželi...
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.5.2005 16:03  6945
    michelllol
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 19.5.2005 15:48 - Odhlášení (17:00) 6944
    "Počkej. Tyhle nejsou nacisti. Maj na sobě kostýmy z různejch dob. Jeden je jako Al Capone a další jako Mussolini, Richard III., Napoleon. Vypadá to, že svezli ty nejhorší lumpy z dějin na jedno místo. Panebože, to je James Last! Znám ho dobře z Rimmerovejch desek."
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 19.5.2005 15:30  6943
    Volové!James Last byl hvězdou generace našich rodičů! Taková neúcta ke stáří!!! :-)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 19.5.2005 15:27  6942
    Žasnu, jak vysoko jsou Dire Straits, čekal bych je tam, ale tak vysoko ne.
    medved2 medved2 Hej, Gunthere, brouku, přines whisky! - Friends kvalitně... :-) 19.5.2005 15:26  6941
    Má aspoň přiléhavé jméno... :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.5.2005 15:24  6940
    Ten je opravdu nejvíc nejhorší.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 19.5.2005 15:21  6939
    Od něj mám doma spousty LPček... takovej odpad... :)
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 19.5.2005 15:20  6938
    Proboha... i James Last!!!
    macca Macca 19.5.2005 15:10  6937
    100 nejuspesnejsich podle Guinnessovy knihy rekordu(cislo v zavorce je pocet tydnu, po ktere byly singly a alba v britske hitparade)

    * 1. Elvis Presley 2,463
    * 2. Cliff Richard 1,972
    * 3. The Beatles 1,749
    * 4. Queen 1,725
    * 5. Madonna 1,653
    * 6. Elton John 1,615
    * 7. The Shadows 1,578
    * 8. Michael Jackson 1,477
    * 9. David Bowie 1,459
    * 10. U2 1,402
    * 11. Rod Stewart 1,381
    * 12. Frank Sinatra 1,332
    * 13. Diana Ross 1,303
    * 14. Dire Straits 1,255
    * 15. Simon And Garfunkel 1,201
    * 16. The Rolling Stones 1,173
    * 17. Abba 1,137
    * 18. Fleetwood Mac 1,103
    * 19. Phil Collins 1,062
    * 20. Paul McCartney 983
    * 21. Pink Floyd 966
    * 22. UB40 955
    * 23. Meat Loaf 941
    * 24. Tom Jones 915
    * 25. Status Quo 890
    * 26. Simply Red 849
    * 27. The Beach Boys 845
    * 28. Oasis 836
    * 29. Stevie Wonder 807
    * 30. The Carpenters 776
    * 31. The Bee Gees 767
    * 32. REM 761
    * 33. Bob Dylan 755
    * 34. Tina Turner 755
    * 35. Prince 748
    * 36. Jim Reeves 730
    * 37. Neil Diamond 727
    * 38. Bob Marley and The Wailers 713
    * 39. Eric Clapton 705
    * 40. Whitney Houston 698
    * 41. Andy Williams 685
    * 42. Eurythmics 684
    * 43. Robbie Williams 682
    * 44. Madness 682
    * 45. Genesis 681
    * 46. Barbra Streisand 678
    * 47. Bruce Springsteen 670
    * 48. Mike Oldfield 664
    * 49. Celine Dion 661
    * 50. Bon Jovi 660
    * 51. Lionel Richie 655
    * 52. Bryan Adams 652
    * 53. Duran Duran 648
    * 54. Electric Light Orchestra 648
    * 55. Kylie Minogue 646
    * 56. George Michael 627
    * 57. Shirley Bassey 620
    * 58. The Pet Shop Boys 596
    * 59. Roy Orbison 593
    * 60. Mariah Carey 588
    * 61. Roxy Music 585
    * 62. The Four Tops 574
    * 63. Janet Jackson 567
    * 64. The Police 558
    * 65. Sting 553
    * 66. John Lennon 544
    * 67. Simple Minds 544
    * 68. Cher 540
    * 69. Erasure 535
    * 70. The Supremes 535
    * 71. Buddy Holly 529
    * 72. The Eagles 528
    * 73. Perry Como 526
    * 74. Guns N’ Roses 525
    * 75. Blondie 523
    * 76. Engelbert Humperdinck 507
    * 77. Donna Summer 503
    * 78. Billy Joel 500
    * 79. Led Zeppelin 497
    * 80. Wet Wet Wet 496
    * 81. Slade 491
    * 82. Barry Manilow 491
    * 83. The Who 480
    * 84. Stereophonics 477
    * 85. Chris Rea 477
    * 86. The Everly Brothers 474
    * 87. The Hollies 472
    * 88. T.Rex 468
    * 89. The Corrs 467
    * 90. Bryan Ferry 46
    * 91. Red Hot Chili Peppers 455
    * 92. Blur 454
    * 93. The Beautiful South 450
    * 94. Luther Vandross 450
    * 95. James Last 450
    * 96. Kate Bush 449
    * 97. The Moody Blues 449
    * 98. George Benson 442
    * 99. Hot Chocolate 436
    * 100. Shakin’ Stevens 435

    medved2 medved2 Hej, Gunthere, brouku, přines whisky! - Friends kvalitně... :-) 17.5.2005 10:10  6936
    Obyčejná koňská historie"Za mlada" jsme si nahrávali písničky z večerníčků a různých seriálů na kazetu. Včera jsem potřeboval něco okolo koní a kazetu, kde OKH mám, jsem nenašel. Nemáte náhodou někdo text té titulní písničky nebo případně mp3? Dík.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 16.5.2005 18:05  6935
    sám velký mejla :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 16.5.2005 16:34  6934
    modří už vědí :-)))
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 16.5.2005 16:33  6933
    máničkaTen vlasáč seš ty nebo mejla?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 16.5.2005 14:50  6932
    máničkaviz halo, halo - Vynikající sitcom BBC, v současnosti na CT2.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 16.5.2005 14:05  6930
    vinylne přiznávám svou omezenost v tomto směru...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 16.5.2005 13:40  6929
    máničkaneznáš Herr Flicka z gestapa?
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 16.5.2005 13:07  6928
    Vikyten z tvé ikonky vypadá fakt úchylně, asi jako pedofilní pastor :o)
    ještě že já tam mám slušnýho vlasáče...
    mmmm mmmm Hej, ten toaletní papír vyhoď - vozíme si vždycky vlastní! 16.5.2005 12:57  6927
    a pohřby v každym holywoodskym velkofilmu...
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 16.5.2005 12:54 - Oblíbené kluby (17:09) 6926
    Takhle začíná skautská večerka :-)
    mmmm mmmm Hej, ten toaletní papír vyhoď - vozíme si vždycky vlastní! 15.5.2005 14:01  6925
    jak se jmenuje ta melodie co se hraje v USA na vojenských pohřbech?

    tady je začátek - 170kB
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 13.5.2005 23:44 - Oblíbené kluby (17:09) 6924
    Fixa nám hrála před týdnem na posledním zvonění :-)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 13.5.2005 16:20  6923
    Macca: Už jsem to zkusil, díky. :-)
    macca Macca 13.5.2005 16:16  6922
    Free [6919]: Lee Rotha ma naposlouchanyho Bruno, ten bude vedet
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 13.5.2005 14:47  6921
    pinupkaVedle mne v práci sedí kluk, který má kapelu. Nejsou moc známí.
    Říkal jsem mu to - ptá se jakého klubu.
    (Jejich skladba je na výběru Rock a Popu v předminulém čísle - tam je můžeš poslechnout. Nebo se zeptej někoho, kdo byl v Praze na křtu desky Vypsaný Fixy. Dělali jim tam předkapelu.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 13.5.2005 13:39  6920
    znám jen "if you hear stop, continue..."
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 13.5.2005 13:28  6919
    Dotaz: ve které skladbě padne "stop sleeping, start drivin´ Steve" - D.L.Roth na Steva Vaie před sólem.
    Nejsewm schopen si vypomenout - pomožte, prosím.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 13.5.2005 09:55  6918
    Ne, toho si nevšímej.
    pinupka pinupka Kluci buďte rokeři! - Go!Daddyo´ 12.5.2005 20:19  6917
    Caseto je mraceni na me?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 12.5.2005 20:09  6916
    Hm :(
    pinupka pinupka Kluci buďte rokeři! - Go!Daddyo´ 12.5.2005 18:08  6915
    pratele, tak nejak se to nachomejtlo a stala jsem se manazerkou jednoho prazskeho hudebniho klubu. Shanim kapely, ktere by u nas chtely hrat. Podminky jsou nasledujici: Mene zname kapely poprve zadarmo, az se uvidi, maji-li uspech a fanousky, bude jim nabidnuto pravidelne vystupovani za penize. Znamejsi kapely se stabilni zakladnou fanousku - individualni domluva. Jakekoli tipy prosim do posty. diky
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 12.5.2005 17:19 - Oblíbené kluby (17:09) 6914
    To já mám obvykle málo peněz a hodně nápadů, co si koupit. Takže poslouchám na netu ukázky a dělám výběrové řízení :)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 12.5.2005 16:25  6913
    Lopuch a hlavně některé mp3 mě dali poznat zcela novou muziku, třeba moderní vážnou. Taky jsem tu získal větší vztah k originálům...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 12.5.2005 16:23  6912
    FilozofZ půjčovny nemusíš kopírovat, jen poslechnout. Něco to stojí (dojet a tak), ale pro prvoplánový třídící poslech více alb to pomůže. Bez něho by člověk něco prostě nepoznal - nekoupil. Něco naopak dá risknout koupit rovnou.
    Tvůj záběr, co píšeš, je celkem velký, ale ze stylů, které ti nejsou blízké, slyšíš málo na překonání prvotních bariér. U některých druhů muziky to mám podobný...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 12.5.2005 16:04 - Odhlášení (17:12) 6911
    máničkaInformativní poslech formou stažených mp3, půjčených CD od kamarádů (díky Lopuchu se jejich počet dost rozrostl, ale nejen, znám i lidi přes eBay apod.), z půjčoven, nebo i jen bez poslechu podle referencí, případně příslušnosti k již osvědčenému vydavatelskému labelu - to vše je základ. A pak encyklopedie, biografie, další literatura, fandovské stránky, atd.. podnětů není nikdy dost. Ale stažené mp3 mají významnou informační hodnotu, správně jsi to poznamenal.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.5.2005 16:03  6910
    MáničkaVe vedlejším městě existuje CD půjčovna. Jenže jaksi jet 30 km někam, za 40 Kč si půjčit CD, stačit si ho poslechnout, případně nahrát a okopírovat obal a druhý den ho jet vrátit je prostě nad mé časové a organizační možnosti. Už jen benzin cestou tam a zpět a druhý den vrátit totéž je 240 Kč. (4 x 30 km x 2Kč/km).
    Mimochodem - můj zájem o dobrou hudbu od Bacha, Francka, Beethoven přes indickou, indiánckou, 20tá, 30tá, 40tá léta až po současnou českou alternativu Ti nepřijde dost široký? :-))
    (Nemluvě o tom, že u mne najdeš konec konců i metal, country, folk, atd...)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 12.5.2005 16:03  6909
    nevim jak kdo jinej, ale od ty doby co jsem na Lopuchu si kupuju CDcek mnohem vic nez predim :))
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 12.5.2005 16:02  6908
    FilozofAno, právě že jistá skupina lidí místo CD pomalu ale jistě začíná kupovat spíš DVDčka... :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.5.2005 15:52  6907
    idle 6902:-) No právě. Usuzovat podle Lopuchu je jaksi poněkud zavádějící. Navíc právě tato skupina kupuje CD poslední dobou čím dál méně.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.5.2005 15:48  6906
    VINYLCohena mám 5 věcí. Novinky "Tne New Songs" a "I'm Your Man" a 3 první alba. Kupodivu novější věci jsou snad i trochu lepší, což je u mne skoro zázrak, že to říkám. Jinak charakter tvorby je velmi podobný, s tím, že na nových deskách je tatáž poklidná atmosféra, ale přeci jen je použito košatější produkce a modernějších zvuků. Staré desky jsou velmi prosté.
    Pochopitelně nejvíc ceněno je jeho první album kvůli Hypersupermega hitu Susanne, který už nikdy nepřekonal (on také není překonatelný) :-) ).
    Pouštím si ho jen hodně občas, protože na něj musím mít náladu. A přijde mi, že s výjimkou několika hitů jsou ty nové věci (po roce 1987) přeci jen melodičtěji nápaditější - a tím atraktivnější.
    Ale vysokou laťku si drží stále.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 12.5.2005 15:35  6905
    ad kupování něčeho, o čem nevíš, jestli se ti to bude líbitCelkem v pohodě přístup při sbírání osvědčených interpretů a stylů. Zcela nevhodné pro rozšiřování obzorů a poznávání odlišné hudby mému vkusu, kterou si však můžu zamilovat...
    Proto se zde lidé, kteří takto většinově postupují, profilují jako velmi konzervativní pro určité styly.
    Do toho nepočítám tebe, Antony, neb tvůj sběratelský záběr je obrovský, ale také se nevyhybáš informativnímu poslechu mp3...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 12.5.2005 15:28  6904
    idlevon F. se vymlouvá na pomalý připojení :)
    a CD půjčovny (kluby) taky neexistujou...
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 12.5.2005 15:11 - Oblíbené kluby (16:55) 6902
    Filozof [6900]: "Těch pár lidí, co má možnost někde stahovat na netu" - myslím, že tady na Lopuchu (tj. kdo se na internetu pohybuje pravidelně) je to naprostá většina :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 12.5.2005 15:11 - Odhlášení (17:00) 6901
    FilozofTak dvakrát nebo třikrát?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 12.5.2005 15:04  6900
    Tuvok 07"Ty kupuješ něco, o čem ani nevíš, jestli se ti to bude líbit? Zajímavý přístup...."

    ???
    A jak mám jako vědět napřed, co na CD bude???
    Těch pár lidí, co má možnost někde stahovat na netu si v současné době může něco předposlechnout, ale většina lidí dnes a nikdo v minulosti jaksi nemohl vědět, co přesně kupuje. Leda Ti, co kupovali popové hity z rádia, nebo byli ochotni stát hodinu s CD v krámě u pokladny a otravovat prodavače s poslechem (tam, kde to jde.)
    Já kupoval 80% CD v době, kdy internet nebyl a ani dnes nemám možnotstahovat - viz dříve a v rádiu jaksi to lepší nehrají, že...
    Takže v podstatě všech 100% CD je kupováno na základě knih a citu.
    Spletl jsem se 2x. Což docela jde.
    olias Olias 10.5.2005 00:38 - Klub Čajovna (17:52) 6899
    Mánička to napsal pěkně s tou radostí..

    Jinaki je to hodně individuální..někdo ano,někdo ne...
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 9.5.2005 16:32 - Oblíbené kluby (17:09) 6898
    Macca > Dík. :-) No vidím to stejně, bohužel :-)
    macca Macca 9.5.2005 15:49  6897
    Viky [6895]: odkaz je hotovy...jen si nejsem moc jisty (vzhledem k debatam ktere tu na tema "country" probehly), jak moc bude tahle "cilena reklama" uspesna :o)
    macca Macca 9.5.2005 15:47  6896
    Free [6892]: to je taky dobry pristup :)

    Mayak1 [6894]: jo, to jsou kapely, kde to nepresahlo unosnou mez...
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 9.5.2005 14:33 - Oblíbené kluby (17:09) 6895
    Macca > Jasně, jdu to tam dát.
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 9.5.2005 14:21  6894
    Macca..."Vadí vám kapely, které se příliš inspirovaly svými vzory? "
    Práve naopak - stále viac milujem takéto kapely!
    Napr. italové The WATCH - inspirace /Gabriel era/ GENESIS
    švédi ANEKDOTEN - inspirace King Crimson
    nemci RPWL i staré ELOY - inspirace Pink Floyd
    američané CAIRO, Glass Hammer - inspirace E.L.P.
    američané BLUE SHIFT i staré Starcastle - inspirace YES
    holanďané ODYSSICE - inspirace CAMEL
    američané Dream Theater, Tiles - inspirace RUSH /bez polemiky.../
    američané DISCIPLINE, briti Parallels Or 90 Degrees, italové AREKNAMES - inspirace Van Der Graaf Generator
    Vplyvy velkých kapiel sa podla mňa hooodne pozitívne odzrkadlili v tvorbe mladších kapiel, ktoré ich pôvodnú tvorbu OBOHATILI...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 9.5.2005 13:56  6893
    témanevadí, např. kapela Smutný Karel mi dala prožít něco z radosti živáků Grateful Dead, ale nahradit je samozřejmě nemůžou a snad nechtějí...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 9.5.2005 13:50  6892
    Macca: v mém oblíbeném odvětví (southern rock) se traduje: "Není lepší něco zahrát jinak, lepší je, zahrát to líp " :-)))
    macca Macca 9.5.2005 13:41  6890
    nové témaVadí vám kapely, které se příliš inspirovaly svými vzory? Dokáže vám takový interpret nahradit vaši oblíbenou, ale už nehrající kapelu?

    Pri formulaci otazky jsem puvodne nemyslel revivaly, nicmene svym zpusobem se k problematice vazi...takze - ring volny :)
    macca Macca 9.5.2005 09:30  6889
    Viky: je to "vymenny" kod, takze - jsi ochotny hodit to same do zahlavi u sebe? :)
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 8.5.2005 18:20 - Oblíbené kluby (17:09) 6888
    Jaktože nemáte v záhlaví můj klub 'Folk & Country'? :-) Ne, že by tam někdo chodil, ale... :-)
    sydney sydney ...If Bach is not in heaven - I am not going there... 7.5.2005 23:42  6887
    Merhaut - poslední odstavec 6879Konečně mi někdo promluvil z duše, zaplaťpánbůh :)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 7.5.2005 14:08  6886
    Nehledě na to, že i Knopflerův zvuk se celkem dost změnil, ačkoliv je to pořád on, naopak možná ještě víc, než v době třeba Brothers in arms.
    Jinak mě dost překvapilo, že odložil svoje dlouhá léta používané kytary Pensa-Suhr, které IMHO byly jeho značkou od konce Dire Straits a používá ve velké míře 'svůj' signature Strat a samozřejmě Les Paul.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 7.5.2005 12:38 - Odhlášení (17:40) 6885
    Ravil Satonjo, kdysi jsem Capka cetl hodne, takze i na tohle se celkem pamatuju :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 7.5.2005 12:37 - Odhlášení (17:40) 6884
    koukam, ze autor se tam ani nepodepsal nebo co...
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 7.5.2005 12:36  6883
    krtečekNevím, jestli to znáš, ale tahle metafora pochází od Karla Čapka, který někdy ve třicátých letech parodoval českou kritiku slovy: „Kdybyste mu přivedli kozu, neřekne náš kritik, jaká je to koza, ale zamyslí se a pronese kritický verdikt: že to pohříchu není jelen a že by to měl být raději bílý slon."
    Docela trefné.
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 7.5.2005 12:34  6881
    merhautTo byla samozřejmě ironie. Ten poslední odstvec je pekelnej.

    Zrovna to bych na Knoplferovi podtrhnul jako pozitivum, že má prostě svůj zvuk, svůj hlas, který si s nikým nespletete (možná jen Jethro Tull v osmdesátých letech hráli trochu podobně).
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 7.5.2005 12:33 - Odhlášení (17:40) 6880
    Co se neprizpusobi, je nutne "druhorade" kvality apod. Vycitat koni, ze je malo slonem a naopak. haha.
    At zije soucasny frikulinsky konformismus. Fuj :-).
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 7.5.2005 12:29  6879
    No, to zrovna skvělá recenze neníviz např. závěrečný odstavec:

    "Pamětníci byli spokojeni, písně zněly podobně jako kdysi, jenomže ona se už dávno nepíší osmdesátá léta. Koncert to byl výborný, aby se však dal označit za výjimečný, a nešlo jen o milou vzpomínku, musel by se Knopfler oprostit od pojetí a zvuku, které se přežily."

    To je takový blábol, až je mi za pisálka stydno .... To je asi jako kdyby vyčítal B.B.Kingovi, že se neoprostil od přežitého a že tam má málo současných techno - chillout - hulotrávo - crossover - apod. blebleble prvků ...
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 7.5.2005 11:53  6878
    CaseSkvělá je recenze MK na Novinkách. http://www.novinky.cz/05/57/91.html
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 6.5.2005 15:19  6877
    CaseOhledně těch poznámek k setlistu... Já si je na Plantovi taky dělal. Ale protože jsem tam někde ztratil tužku, kterou jsem si poznámky chtěl dělat, tak jsem musel využít mobila. :)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 6.5.2005 15:12  6876
    Knopflerův setlistWhy aye man
    Walk of life
    What it is
    Sailing to Philadelhia
    Romeo and Juliet
    Sultans of swing
    Done with Bonaparte
    Song for Sonny Liston
    Donegan's gone
    Rudiger
    Boom, like that
    Speedway to Nazareth
    Telegraph road

    1st encore:
    Brothers in arms
    Money for nothing

    2nd encore:
    So far away
    Our Shangri-la

    BTW Our Shangri-la původně zaznít neměla, Knopfler ji zařadil kvůli člověku, který zhruba v půlce koncertu vykřikoval, ať ji zahrají, že má narozeniny :) (kdo tam byl, tak ví, jak to celé probíhalo :) ) Zdroj: Guy Fletcher ( http://www.guyfletcher.co.uk/guyedit/2005td/2005td40.html )

    merhaut: Ano, připadal jsem si jak úchyl s tužkou a notýskem, ano ;)
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 6.5.2005 14:55  6875
    Ozzyhttp://www.novinky.cz/05/57/82.html
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 6.5.2005 04:34  6874
    Casezveřejni, ušetříš mi přemýšlení .... :-)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 6.5.2005 02:13  6873
    Není tu náhodou někdo, kdo byl dnes (vlastně už včera) na Knopflerovi? Potřeboval bych doplnit dvě skladby do setlistu (patrně jsou z alb Golden heart nebo Sailing to Philadelphia, která jsem bohužel stále neslyšel...:/ ).
    Kdyžtak do pošty. Kompletní setlist tu rád zveřejním, pak, bude-li tedy zájem...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 5.5.2005 14:10  6872
    četl jsem jeho první román (snad 1968), dost zajímavý - surrealismus v próze, indiánská svatá, quebecký nacionalismus, otevřené bisexuální zpovědi...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 5.5.2005 14:04  6871
    Bohužel znám jen první album...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 5.5.2005 13:47  6870
    Leonard CohenPoslouchá někdo Cohena? Slyšel jsem teď poslední Dear Heather a dost se mi líbil, ne sice tolik jako třeba Waits, ale pro pohodový noční poslech výborné. zajímalo by mě porovnání této novinky s jeho staršími kusy Songs From a Room a Songs of Love and Hate.




    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 4.5.2005 20:26  6869
    GD jsou skvělá kapela, jejich live jsou jedinečný!
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 4.5.2005 17:40  6868
    je fakt, že řadovky jsem nedávno poslouchal a něajk mě to příliš ze židle nezvedlo, ale koncerty, to je jiná...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 4.5.2005 11:40  6866
    vinylvšak já vím, tomu evropani nerozumněj :)
    Mám v tom CD kompletu na těch dvou studiovkách z r. 1970 co ty myslíš jako bonusy live verze a je to skvělý doplnění.
    Ale bez pochopení toho pěknýho akustickýho lidovkovýho country z nikoho Dead head ani Dylanofil nebude...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 4.5.2005 11:05  6864
    máničkaživák co jsem si objednal - Live/Dead je výborný, nesedí mi jen country na řadovkách.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 4.5.2005 10:52  6863
    ...z toho...
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 4.5.2005 10:51  6862
    vinyl - Grateful Deadškoda, já se těšil že s tebe bude Dead head :(

    já si jejich komplet 1966-72 moc užívám, včera jsem poprvé slyšel jejich New Yorkské živáky z 1970 (History Of The Grateful Dead, Vol. I - Bear's Choice) a byl s toho úplně vedle...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 4.5.2005 10:04  6861
    Tuvok 6852: Já též, a zatím jsem se vyloženě spálil jen u Greatful Dead

    Luke: Taky o Pet sounds přemýšlím, ale vzhledem k tomu, že v nejlevnější verzi na vinylu vyjdou na zhruba 600, tak si je možná dřív půjčím. Přeci jen Beach Boys...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 4.5.2005 09:43  6860
    Bruno: Tohle se mi stává jen velmi zřídka (vlastně zatim snad jednou a to u Pet Sounds)... možná je to tim, že sem v muzice hodně konzervativní...
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 4.5.2005 08:33 - Odhlášení (17:12) 6859
    Bruno FerrariAno! To je přesně jeden z těch jevů, které se naprosto neočekávaně u muziky občas přihodí.
    svedkovejehovovi SvedkoveJehovovi I love your eyes - but only with ketchup. 4.5.2005 00:26 - Oblíbené kluby (16:58) 6858
    Já bych se klidně podepsal pod to, co tu napsal Antony.
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 3.5.2005 23:28  6857
    Druha sance? Mockrat! A treba i po nekolika letech! Mam jedno CD, ktere se mi po zakoupeni i na asi desaty poslech nelibilo, a ktere jsem se uz sand stokrat pokousel nekde udat, prodat do bazaru, vymenit a porad nic. A jak mi tak doma zapadalo prachem, tak jsem ho pri uklidu nasel, z prdele pustil a ..... uplne jsem se z neho posral!!!!!! Clovek se holt casem meni!!!
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 3.5.2005 23:12  6856
    Pegas, Free: No, když si to někdo může dovolit, tak nic proti.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 3.5.2005 21:10  6855
    Já teda taky....
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 3.5.2005 21:07 - Klub recepty a popisy (17:49) 6854
    tuvok: Znam vic lidi, kteri tak nakupuji CD a ja mezi ne patrim take.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 3.5.2005 20:56  6853
    K tématuNo.... Jak kdy. Ono záleží dost i na náladě. Ale většinou si něco zkouším poslechnout třeba dvakrát, a pokud to ani podruhé nezaujme, třetí šanci už ani nedávám.... Navíc mezi oběma prvními poslechy si dávám odstup.
    tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 3.5.2005 20:54  6852
    Filozof [6848]: Ty kupuješ něco, o čem ani nevíš, jestli se ti to bude líbit? Zajímavý přístup....
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 3.5.2005 17:52  6851
    Že by opožděný apríl???http://zpravy.idnes.cz/hudba.asp?r=hudba&c=A050503_165925_hudba_kot&t=A050503_165925_hudba_kot&r2=hudba
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 3.5.2005 16:08  6850
    Mikulikaha chápu, zmátlo mě jmenování pozdějších desek v jiném stylu i sestavě...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 3.5.2005 16:07 - Klub recepty a popisy (17:49) 6849
    S mnozstvim poslechu je to ruzne. Jsou veci, ktere mi staci slyset jednou a vim, ze to neni pro me, ale to je vetsinou pripad nahravek, ktere jsou uplne mimo to, co se mi libi. Vetsinou tedy posloucham veci, ktere se pohybuji v oblasti rocku, a tak jim aspon ty dva tri poslechy venuju. CD na recenze poslechnu tak 5 krat, nez vubec zacnu premyslet, co o nich napisu a pak jeste nekolikrat, nez to napisu. No a pri tom si vzdycky rikam, ze vylozene spatnych veci moc neni (ted nemluvim o originalite ci prinosu, ale jak se mi libi). Vzpominam si na jedinou desku, kterou jsem musel vylozene pretrpet, abych ji zvladnul celou - druhe album skupiny Star Queen.

    Tak a druha vec je opakovany poslech s odstupem casu...

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  


    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *