Pošta   Nastavení   Hledání   Kategorie   Kluby   Přítomní   Oblíbené   Lopuch   Odhlásit 

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz


kill file

17:54
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují kill file, merhaut.
V tomhle klubu si budeme povídat o působení hudby na nás, běžný lid. Už víme, že třeba zdejší šéfmoderátor Kill File za sebou tahal kačera za zvuků dílek hitmakera nadpozemských rozměrů - dj Boba...... a že druhej moderátor Macca má potřebu při potřebě si zpívat Waterfalls.....
Ale tím naše šťourání se ve všem, co jste asi v souvislosti s hudbou nikdy nechtěli vědět, zdaleka nekončí.

Máme tu totiž nové téma :
Jak důležitý je podle Vás pro "kvalitu" písně text?
Nezapomeňte navštívít sesterský klub, kde na svou kůži můžete zakusit, zač je toho loket, byt hudebnim kritikem

Průvodce kategorií Hudba na Lopuchu
  • BigHair, Lipstick & Leather - Klub zaměřený na rockovou scénu 80. a začátku 90. let [moderuje Bruno Ferrari]
  • Frank Zappa - Klub specializovaný na tvorbu tohoto geniálního hudebníka [moderuje filipes]
  • Genesis - Art rock ve své špičkové podobě [moderuje Vaklaf]
  • Jethro Tull - Diskuse o rockové legendě [moderuje Guitarist]
  • Led Zeppelin - Klub věnovaný jedné z nejdůležitějších rockových kapel všech dob [moderuje saybye]
  • Rock, metal i jiné - O všem co se šustne v showbusinesu [moderují cannedStars, Bruno Ferrari, Macca]
  • Rock, metal i jiné - kvíz - Uhodněte hudební ukázku... Aneb "Brusírna sebevědomí" [moderují cannedStars, Bruno Ferrari]
  • Rock východního bloku - Vesjolie rybjata strike back! [moderují Antekirt, nash]
  • The Beatles - Ringo, Džórž, Pól, Džón, ja si říkal co to s tebou je! [moderují Macca, doc]
  • The Doors - Asi měl zase ňáký vokno... [moderují Tequille, Malrankwi]
  • Folk & Country - folk & country... [moderuje Viky]
  • Cover verze - Vše kolem přejatých skladeb, standardů a starých fláků. [moderuje Krteček]

  •   Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help
     Titulek, text příspěvku  
    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 31.5.2005 20:41  7367
    Melissa Etheridge... ale jestli je to pořád ženská, to nevím....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 31.5.2005 19:59  7365
    Vitsoft: Ale jó.. Joni Mitchell, Lisa Loeb, Sheryl Crow, Jewel... Je ale fakt že to všechno je folk-rock...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 31.5.2005 19:58  7364
    Ale jinak stojím za tvrzením, že : "ŽENSKÝ DO BIGBÍTU NEPATŘÍ !!!!"
    Ani nevím, kdo to řekl.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 31.5.2005 19:56  7363
    vitsoftNaprosto podělanej jsem byl z Kate Bush, v 19 vydala první album, kde je autorkou hudby, textů a zpívá. Sledoval jsem její tvorbu s nadšením až do roku 1985, pak se dostala lehce mimo oblast mých zájmů, ale je to vyjímečná osoba, myslím, že pozdější alba si i produkovala.
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 31.5.2005 19:53  7362
    Posloucháte někdo rádi hudbu, kterou stvořila žena? Z hodin hudební výchovy si vzpomínám akorát na Vítězslavu Kaprálovou, občas si poslechnu písničky, které napsaly Carole King, Joni Mitchell, Joan Baez, ale to je všechno spíš folk, který moc nemusím. V interpretaci mohou být ženy dobré až výborné (Janis Joplin, Sinead O'Connor, Zuzana Růžičková), ale kompozice jim moc nejde. Nebo jsem některou pominul?
    bouchi Bouchi Cyklus nekonečný viz Nekonečný cyklus - Dračí doupě Plus - dokonalá zábava 31.5.2005 17:20 - Klub Dračí doupě Plus (17:52) 7361
    zeny "daleko méně dbají na osobní pohodlí a potřeby..."?
    Myslim ze kdyby se udelalo srovnani prumerneho mnoztvi kosmetiky a satstva u muzu a u zen (a IMHO obleceni a kosmetika jsou u zen dulezitymi slozkami osobniho pohodli a potreb), tak by zeny nekolikanasobne vedly.
    hartigan Hartigan 31.5.2005 17:13  7360
    Půjde také někdo v neděli na Green Day?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 16:41  7358
    BrigiteVíc u toho nadávejte... :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 16:40  7357
    BrigiteTaké se mi to nezdá. Spíše bych řekl, že ženy jsou daleko obětavější a jsou schopny to přečkat. Mají daleko slabší ego (to si někde najděte - nechce se mi se hádat o další jasný fakt) a proto daleko méně dbají na osobní pohodlí a potřeby...
    Zvonku to može vyzerať, že im to nevadí... :-)
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 31.5.2005 16:40  7356
    koukam, ze se tady vzpomina na stary case kdy jeste spolu hrali freud s adlerem v superegu.
    nejradeji jsem mel tu sestavu, kdy jim na basu hral ortega gaset a zpivala arendtova i kdyz pozdejsi verze s habermanem taky nebyla uplne spatna. imho ale te doby, co zacal bubnovat cernousek a post druhe zpevacky vzala wagnerova, slo to s nimi skopce
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 16:38  7355
    Scalex 7348No, ta lingvistická vložka je trochu pod Tvoji úroveň a nedá se brát vážně, ale jinak - jo, beru, že SOCROLE můžou být zakomponovány téměř kamkoliv. 95% mého ohrazení platilo tomu, že v psychologii nejsou.
    Z principu nemohu vědět všechno a negativně dokazovat, že někde něco není. Mohu ale pozitivně dokazovat, že součástí něčeho jistě je.
    Mimochodem - soc. role jako součást práva - to by mne zajímalo, co tím myslíš...

    Ad středoškolské učebnice - tam by se našlo věcí... :-))) To bych opravdu za bernou minci nebral. A nad faktickým obsahem dané knihy diskutovat nemohu, neb jsem ji neviděl...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 16:31  7354
    Scalex 7346OK - i v sociologii mohou být oblasti, kde se tím zabývá - beru.

    Ale píšeš - "...Psychologie se mnohem více zaměřuje na jednotlivce a na jejich niterné prožitky..."
    - právě jednotlivec neustále zaujímá sociální role. V tom nám byl podán základ psychologie.
    Naopak společnost jako celek těžko zaujímá sociální roli (nebo jedině nějak šířeji definovanou). Sociologii také beru jako vědu o jednání lidské společnosti v globále. Proto mi tam ta role na rozdíl od psychologie nesedí...
    jack jack sickbags on standby! 31.5.2005 16:26  7353
    scalex'bud rada a mlc'

    feministky by mely radost :))
    brigite Brigite 31.5.2005 16:23  7352
    Scalexblbá generalizace :-)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 31.5.2005 16:18  7351
    Pegas: Buena Vista SOCIAL Club. 8^)))

    Brigite: generalizace, jsi-li výjimka, buď ráda a mlč. 8^)
    brigite Brigite 31.5.2005 16:15  7350
    ScalexJak přišel Scalex na to, že ženám nevadí rutinní práce??
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 31.5.2005 16:14 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (17:54) 7349
    o jake kapele, ze se to bavite? :-))
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 31.5.2005 15:53  7348
    Filozof: a proti mně stojí monitor IBM P202, žádného docenta nevidím.

    Doporučuji přestat vnímat svět černobíle a naučit se vnímat tu obrovskou škálu odstínů, které mezi černou a bílou leží. Pak zjistíš, že sociální role nemusí být v jedněch konkrétních skriptech jednoho konkrétního oboru, ale že je to natolik podstatná a do jiných oborů zasahující věc, že se jimi zabývají nejen psychologové a sociologové, ale i medici či právníci.

    A prozradím ti i to, jak a kde jsem na sociální roli v sociologii narazil. V každé přiblblé středoškolské učebnici sociologie. Pokud už tě netrkne podobnost slov SOCIOlogie a SOCIÁlní role, zkus si zjistit, co sociologie zkoumá. Nemusíš pátrat ve vysokoškolských skriptech, já jsem teď otevřel dvě náhodné příručky pro přípravu na přijímačky na VŠ humanitního směru a v obou je rozdíl mezi psychologií a sociologií jasně vysvětlen a sociální role jsou pochopitelně primárně řazeny v sociologii.
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 31.5.2005 15:48  7347
    nenechte se rusit kluci, pokracujte...
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 31.5.2005 15:44  7346
    Filozof:

    - že se nějaká skripta nezmiňovala o sociálních rolích je zcela podružné. Ta skripta určitě neobsahovala CELÝ předmět sociologie.

    - sociologie je mimo jiné náuka o chování jedince ve společnosti či o chování společenských skupin. Psychologie se mnohem více zaměřuje na jednotlivce a na jejich niterné prožitky. A na sociální roli můžeme pohlížet z různých úhlů. Zkoumáme-li chování konkrétního člověka a jeho stylizaci do určitých rolí, využíváme více psychologii než sociologii. Pokud zkoumáme chování a jednání celých skupin, pak nám více odpovědí než psychologie dá sociologie. Lidské vztahy jsou o interaktivitě a to vše zkoumá primárně sociologie a pouze si s psychologií vyměňuje nějaké zajímavé výsledky, použitelné pro obě vědy.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 31.5.2005 15:35  7345
    Já snad jen :-))
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 31.5.2005 15:19  7344
    koukam ze hruzne vysledky se daji dosahnout i jinak :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 15:17  7343
    Ravil SatonObrovská část společenských věd je pouze postavená na selským rozumu a systematicky utříděné odpozorované poznatky z okolí.
    S jistou nadsázkou se dá říci, že něco vymyslet zde je daleko lehčí, než ve vědách přírodních a formálních.

    Ale největší průser je, když se to začne míchat dohromady - to jest s ekonomii. Exaktní, značně abstraktní a precizované metody vyšší matematiky, aplikované na nejistou půdu člověčího společenstva dávají hrůzné výsledky...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 15:13  7342
    Ravil SatonJo - vidím, že jsi částečně odpověděl za Scalexe na 7341. Dík. Kouknu po tom.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 15:11  7341
    Scalex 7332S Gilbertem se nemá cenu přít, ale Tobě prozradím, že mne asi nepřesvědčíš. Stojí proti Tobě Docent Duplinský, CSc., jehož značnou část přednášek z psychologie zabírala právě látka týkající se sociálních rolí.
    Stejně tak i scripta z psychologie (autory z hlavy nevím) se sociální rolí zabývají.
    Naproti tomu přednášky Docentky Veselé ze sociologie nebyly o sociálních rolích ani náhodou, stejně tak ani jedny z jejích 3 script.
    Tedy - že sociální role je podstatnou částí psychologie, o tom není sporu. Na druhé straně je možné, že některý z autorů ji používá i v sociologii - třeba některé její části, na niž jsme nenarazili. Můžeš mi tedy prozradit, jak a kde jsi na sociální roli v sociologii narazil?
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 31.5.2005 13:39  7340
    FilozofTeď dočítám a dostal sem se k tvojí invektivě směrem k Gilbertovi. Nevím, zda-li je to obvyklé, ale v tomto případě krafáš Ty. Teorie sociálních rolí, očekávaného chování, typizace a institucionalizace chování atp. je z oblasti sociologie! Doporučuji něco od P. Bergera či H. Meada.
    Tolik OT.

    hlad Hlad I like to remember things my own way. - Not necessarily the way they happened. 31.5.2005 13:35 - Oblíbené kluby (17:13) 7339
    MusMusMus [7337]: do hrne cku prida me mouku sul a pepr ;)
    ravil_saton Ravil Saton INDiGOfest 2004 - www.indigofest.com 31.5.2005 13:34  7338
    GilbertHaha, teorie sociáílních rolí. Ano, já to studuju. Ale ve skutečnosti je teorie rolí stejně jen výplodem selskýho rozumu, sociologie to jenom zaobaluje do cizích slov a zhusta tautologickejch definic.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 31.5.2005 13:31  7337
    Hlad [7335]: vejce rozkle peme

    :))
    zuzanna zuzanna 31.5.2005 13:27  7336
    chodí se taky antropologové :-)
    pokud bych chtěla být puntíčkářka, tak bych nesouhlasila s tím, že je to sociologie jak vyšitá, ale otázka sociálních věd rozhodně., antropologie se společenskou rolí žen a mužů v různých společenostech zabývá dost intenzivně. A na co je a na co není žena a muž je v mnohých směrech jen a jen otázka kultury a výchovy, přejímání vzorců chování a jejich vštěpování a nemá nic společného s tím, co je žena bilogicky a co muž.
    hlad Hlad I like to remember things my own way. - Not necessarily the way they happened. 31.5.2005 13:14 - Oblíbené kluby (17:13) 7335
    Gilbert [7334]: neni to plivka ale omeleta ;)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 31.5.2005 13:10  7334
    Plíhalem zpívanej recept na cibolovou nebo jakou polívku na nápěv the Gnome od Pink Floyd je docela jedlej.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 31.5.2005 13:08  7333
    Což takhle dát si špenát?
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 31.5.2005 13:04  7332
    Filozof: srdce mi to může urvat a prsty se mi z toho kroutí, ale musím potvrdit, že pravdu má Gilbert v 7322. Tohle je záležitost sociologie. Samozřejmě že sociologie a psychologie jsou takové symbiotické vědy a jedna bez druhé nemá cenu, protože mají společné kořeny, ale sociální role a vše, co s nimi souvisí, je prostě sociologie jak vyšitá.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 31.5.2005 13:00  7331
    FilozofTak teď se sakra seknul. Upozorňuju tě, že to, co jsem napsal, není z mojí hlavy. A je to sociologie, psychologie je o něčem naprosto jinym. Jestli se chceš přít, můžeme v poště.
    Zas a znovu ukazuješ, jaký seš pako. Nejdřív napíšeš kravinu. Pak ti ji někdo vytkne. Ty zaujmeš obranou pozici, což v tvym případě znamená útok úplně zcestnejma zbraněma. Klídek, jo? Zjisti si, co je sociologie, potom udělej to samý s psychologií a teprve pak se hádej. Kromě toho, "sociálních rolích" řeč nebyla, s tim jsi přišel ty.

    Scalex: "Ženám tolik nevadí rutinní práce. Oproti tomu muži jsou hračičkové, které by stereotyp ubíjel. Takže v běžných jídelnách, kde se prostě od rána do večera vaří česká klasika, vaří většinou ženy, v lepších restauracích, kde si kuchaři s jídlem víc hrají, zase vaří spíš muži." Dobrý! :-)
    hrabac Hrabáč Ale joooo, vono to pude... 31.5.2005 12:59 - Odhlášení (17:34) 7330
    Ještě Jahody trhala, zmokla jí trvalá :o)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 31.5.2005 12:58  7329
    Ivan Mládek má samé jídlo, pití a procesy jedení: Špagety v prášku, Kráva v mlékárně, Dáša jedla cukroví, Lízátko, Vypil jsem čaj z Lopuch (!!!), Zobali vrabci zobali, Cyril jedl celer, Restaurace U přívozu, Linda, Nekupuj cukr, já jsem tvůj cukr, Píseň o černé tlačence, Šuškavý víno, Zpívající řezník, Želé jedlé... a určitě jsem ještě na něco zapomněl.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 12:50  7328
    Gilbert 7322Ad sociální role...
    Jako obvykle kafráš o něčem, čemu nerozumíš. Pleteš psychologii a sociologii.
    Ale u Tebe to nepřekvapuje... :-)
    matrix Matrix ...elektrický proud usmrcuje! 31.5.2005 12:49  7327
    Jasná Páka-knedlíky se zelím,pivní sýr,omáčka rajská...
    Jak se tahle stará skladba jmenuje?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 31.5.2005 12:47  7326
    Šlitr - Co jsem měl dnes k obědu? :)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 31.5.2005 12:45  7325
    no, moje žena je v kuchyni nesmírně kreativní :-) Ale soudě dle okolí je spíš výjimka.

    Ale jsem dost OT. Co třeba nějaká hudba o jídle? Třeba Frank Zappa: Dangerous Kitchen.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 31.5.2005 12:42  7324
    Co se týká vaření, tam jde o něco jiného. Není totiž vaření jako vaření. Ženám tolik nevadí rutinní práce. Oproti tomu muži jsou hračičkové, které by stereotyp ubíjel. Takže v běžných jídelnách, kde se prostě od rána do večera vaří česká klasika, vaří většinou ženy, v lepších restauracích, kde si kuchaři s jídlem víc hrají, zase vaří spíš muži.

    Vidím to i u nás doma, manželka radši vaří jídlo, které je hned hotové a pokud možno v jednom hrnci, zatímco já klidně strávím vařením několik hodin, zapatlám dvacet mističek a neskutečně zaprasím celou kuchyň.

    Ženy jsou v tomhle směru víc praktické a méně kreativní. Zaplaťpámbů, protože jinak by se většina chlapů pořádně nenajedla. 8^)
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 31.5.2005 12:31 - Oblíbené kluby (16:55) 7323
    jen jestli to není tím, že vaření se od ženy tak nějak očekává (a tudíž tím není tak nadšená), zatímco kuchaři-muži to dělají zcela dobrovolně.

    ale to už jsme dost OT
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 31.5.2005 12:31  7322
    Chodí sem nějakej sociolog? Vysvětlil by vám, že to všechno je jenom otázka očekávanejch rolí. Něco jinýho se očekává od mužů, něco jinýho od žen. A ženy i muži odjakživa hrají to, co se od nich čeká. A předsudky, samozřejmě.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 31.5.2005 12:31  7321
    Což ovšem nemusí nutně vypovídat vůbec nic o jejich větší vhodnosti pro danou práci jako spíš o tom, že stále žijeme převážně v 'mužském světě'...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 31.5.2005 12:27  7320
    což je pravda, v nejlepších restauracích jsou kuchaři takřka pouze muži.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 31.5.2005 12:26  7319
    Každopádně absolutní sluchaři jsou dobří krbaři.
    olias Olias 31.5.2005 12:26 - Oblíbené kluby (17:53) 7318
    Myslím si,že muži jsou v zahradničení větší kumštýři než ženy.Nechci to nijak generalizovat,je to můj názor.Samozřejmě je spousta žen,které vědí o zahradě mnohem víc než třeba já..
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 31.5.2005 12:24  7317
    no to samý se tvrdí o kuchařích apod...
    zuzanna zuzanna 31.5.2005 12:22  7316
    olias: s první částí by se dalo možná souhlasit (I když po dlouhém vztahu s DJem to pro mě neplatí :-)
    ale co ten zbytek? Že jsou ženy větší kumštýři v zahradničení než muži? nebo naopak? No nevím. Generatlizace nejsou můj koníček.
    olias Olias 31.5.2005 12:16 - Oblíbené kluby (17:53) 7315
    No,něco na tom je...i když se to nedá brát doslova.Znám spoustu spoustu vyjímek,je pravda,že většinou je jim celkem jedno na čem si muziku pouštěj.
    Myslim,že je to jako s tím zahradničením...Není pravda,že se mu věnují víc ženy než muži..Ti jsou v tom větší kumštýři..
    zuzanna zuzanna 31.5.2005 11:12  7314
    Filozofe, to je vážně síla. to snad nemyslíš vážně.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 31.5.2005 10:56  7313
    ptr: Dávej si pozor, jinak budeš hozen se mnou do jednoho pytle a dohráls.
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 31.5.2005 10:53  7312
    CaseTo by mě taky zajímalo...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 31.5.2005 10:50  7311
    Filozof: Kdepak se vyčtou takové zásadní a obecné pravdy?
    zuzanna zuzanna 31.5.2005 10:36  7310
    :-)
    kolem mně se o hudbu zajímají holky i kluci :-) nemám pocit, že by jedni nebo druzí převažovali.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 31.5.2005 10:17 - Oblíbené kluby (16:55) 7309
    Filozof [7305]: další příklad je vzkazník na mým webu, kde se lidi choděj bavit převážně o muzice (britské kytarovky jako téma převažují, i když v poslední době se to celkem rozrůznilo) a mezi přispívajícími převažují jednoznačně ženy a dívky
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 31.5.2005 10:16 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (17:54) 7308
    Filozof: Kdyz vynecham lidi z Lopuchu, tak neznam nikoho, at uz holky nebo kluky, kdo by se vubec o hudbu zajimal. Na koncertech vidam dost holek... Mozna rockova hudba je spise muzskou zalezitosti (ale za takovy nepomer to snad nebude), ale obecne bez ohledu na zanry se podle me hudbe venuje dost zen.
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 31.5.2005 09:58  7307
    naprosto náhodně začala manželka chodit do pěveckého kroužku a poprvé po letech mě pochválila za to,že jak je zvyklá z domova na krutý metal,tak chápe(narozdíl od jiných pipin),co po nich vlastně kapelník chce,chichi
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 31.5.2005 09:52  7306
    Filozof [7305]: rikas to tak jiste, ale ja se asi pohybuju mezi jinyma lidma...

    ted teda beru hudbu jako konicek obecne, nejenom poslechove

    v sborku kam jsem chodila zpivat (ted asi rok uz na nej nemam moc cas :(( ) je trictvrtiny zenskejch, a i z nich se venujou hudbe vyrazne vic ony (a to i poslechove jako doma, i navstevama ruznych koncertu atd..)

    a to muzu pokracovat dal :)))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 31.5.2005 09:31  7305
    Hudbaje obecně daleko víc koníček mužů. Jako třeba vyšívání nebo zahradničení žen.
    To platí celosvětově. A projevuje se to plně i tady v praxi. Kdo z Vašich známých má sbírku CD a aktivně poslouchá hudbu? Skoro samí muži. Ze stovek knih o hudbě je psali z 95% muži. Z desítek známých, se kterými si vyměňujeme CD, kteří vozí hudbu, kteří nabízejí k prodeji LP, knihy atd. - samí muži (kluci). V hudebních klubech tady - výrazná převaha mužů.
    Mezi fanoušky kvbalitního poslechu - hifisty je skoro 100% mužů (alespoň tady na netu je to 54 : 0).

    Navíc platí, že ženy výrazně více než muži preferují české skladby, ženy preferují reggae, zatímco muži blues a jazz atd.
    Ženy preferují klidnější poslech menší hlasitostí. Velmi často jim vadí výrazná, rychlá, agresivní a těžká hudba. Nemají obecně rády metal, "šílenosti" - jako King Crimson, VDGG, elektroniku atd.... Preferují více folk atd. Jsou prostě něžnější... :-)
    mongol mongol co mám dělat?co mám dělat? 31.5.2005 09:27  7304
    mám doma zakázaný akorát King Crimson,jinak rádio si manželka sama nikdy nepouští(strach jí to asi nedovolí)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 30.5.2005 23:20 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (17:54) 7301
    Neco pro fanousky Franka Zappy.
    20. listopadu v T-Mobile arene vystoupi Ahmet a Dweezil Zappovi, aby zahrali skladby sveho otce.
    lothian Lothian 30.5.2005 22:15  7299
    mojí nejvíc vždycky vadili Genesis, naopak Pink Floyd a Yes se líbili a líbí.
    twoflower twoflower the drop is shear and very high - lemme show you... 30.5.2005 19:40  7298
    nebo s Watersem :)
    macca Macca 30.5.2005 16:39  7297
    jasne, vsechno je podle kvality spani pana sefa...Smith by si rozumel s Blackmorem :)
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 30.5.2005 16:39  7296
    to mi připomíná hodně kapel....
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 30.5.2005 16:37  7295
    hm, to mi připomíná i jinou britskou kapelu... :)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 30.5.2005 16:37  7294
    Macca: To já samozřejmě taky ne, ale o lecčem asi vypovídá to, že jediný on je v Cure celou dobu od založení, zatímco kolem něj se v kapele vystřídalo 13 muzikantů (někteří v různých fázích odešli, aby se později vrátili a podobně). Obvykle komentáře těch odcházejících ohledně vztahů v kapele a se Smithem nebyly zrovna lichotivé. Tisk už několikrát Roberta obviňoval z toho, že spoluhráče najímá a propouští podle toho, jakou má zrovna náladu. A zrovna nedávno se dal Smith několikrát veřejně slyšet, že pokud má někdo z jeho spoluhráčů něco proti tomu, jakým směrem a způsobem vede on kapelu, tak že by si měli uvědomit, že každý z nich je nahraditelný a může klidně jít jinam. (obecně poslední dobou jsou jeho výroky celkem dost arogantní, dřív to tak moc nebývalo...) Stejně tak působí celkem divně jeho nedávná slova o tom, jak je tahle sestava ta nejlepší, s jakou hráli a že mu to připadá jako splněný sen, že si skvěle rozumí, perfektně se doplňují hudebně i lidsky a kdesi cosi.

    Ale jak říkám, pravdu beztak znají jen oni...
    macca Macca 30.5.2005 16:18  7293
    Case [7278]: no ja prave Smithe po lidske strance neznam. Nepripadal mi jako takovej megasef :)
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 30.5.2005 15:39  7292
    vinyl [7291]: to zavisi jiste vic na pouzivani internetu nez na ty hudbe :))
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 30.5.2005 15:37  7291
    ovšem soudě podle zdejšího osazenstva má Fil pravdu. :-)
    mayak1 Mayak1 ...but rather only MAYAK... 30.5.2005 15:33  7290
    ...žena so mnou chodila na koncerty - YES, Marillion, Camel, Pendragon,/všetko videla/ Pink Floyd...
    Jej CD N.1 je Marillion - Fugazi
    Alergická je snáď najmä na domáce počúvanie King Crimson /ale na prešovský koncert Trackattack Tour 1996 spomína ako na pecku.../, VDGG a niektorých hustých fusion záležitostí cez repráky...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 30.5.2005 15:25  7289
    Jinak mám taky pocit, že o hudbu lidi moc zájem nemají. Když to vezmu podle svých kolegů na agentuře, tak z cca 40 lidí si můžu popovídat s jedním šedesátiletým kolegou o jazzu a rock´n´rollu a pouze jeden je stejný nadšenec jako já, s tím měníme CD, DVD a informace :-))
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 30.5.2005 15:23  7288
    Kdaž = když :)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 30.5.2005 15:22  7287
    V hlasitosti se neshodneme :)))
    Doma poslouchá žena tak nahlas, až se bojím, že přijdou sousedi, v autě naopak poslouchám já na plný pecky a ona se snaží (marně) mi to ztlumit.
    Jinak nejvíc mé ženě vadí "někteří" Yes, Genesis apod., konkrétně např. Close To The Edge, tvrdí mi, že nechápe, jak to můžu poslouchat, kdaž je to taková zhulenina :)))
    Ale třeba Going For The One má ráda. Nebo Union.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 30.5.2005 15:18  7286
    Obecně mají o hudbu daleko větší zájem muži?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 30.5.2005 14:26  7285
    Zastoupení pohlaví nedovedu ohodnotit, v mém okolí nemá o hudbu zájem nikdo. Možná sem tam nějaké vypálené CD od kamaráda, ale hlubší zájem?
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 30.5.2005 14:04  7284
    jo, mimochodem... me zene nevadi nic :))
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 30.5.2005 14:03  7283
    MusMusMus: Filozof, co chceš (a už se těším, jak to pěkně 'hoch' merhaut zase okomentuje).
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 30.5.2005 13:55  7282
    Filozof [7279]: proc by meli mi o hudbu vetsi zajem chlapi??

    ja osobne z okoli rozhodne nemam ten pocit
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 30.5.2005 13:49  7281
    filosof: v hlasitosti se neshodnem... např. v autě to máme podle ní tak nahlas, že já bych si to tak nikdy nedal :-)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 30.5.2005 13:40  7280
    Kačence vadí death metal a jeho odnože, klasický jazz, hlavně dechy, má radši spíš poklidnější záležitosti. a hlasitost pochopitelně nedostatečná.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 30.5.2005 13:32  7279
    Shoda hudeb...Velmi zaímavé téma. Překvapilo mne, kolik žen tu poslouchá muziku. Obecně mají o hudbu daleko větší zájem muži a ženy ji buď strpí či nestrpí.

    A shodnete se také v hlasitosti?? :-))

    A které žánry Vašim ženám nejvíce vadí??
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 30.5.2005 13:24  7278
    Macca: Z tohohle to tak vypadá (a známe Smithe), ale kdo ví, jaká je přesně pravda. Jen zúčastnění.
    macca Macca 30.5.2005 12:59  7277
    Case: takze Smith jim dal padaka?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 30.5.2005 12:18  7276
    Ještě k odchodu členů The CureSmutné...

    Elaborating to Billboard.com today, O'Donnell reveals that he was informed by Smith that he is transforming the Cure into a three-piece, backed only by bassist Simon Gallup and drummer Jason Cooper. "There's not really much you can say when you are the fifth member," he says, adding that he found out about the Cure's upcoming live dates via a fan Web site.

    Rumors are also circulating that Siouxie and the Banshees principal Steve Severin will fill in at the Cure's upcoming shows in some capacity. Severin and Smith are longtime friends who recorded a 1983 side-project album, "Blue Sunshine," under the moniker the Glove.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 30.5.2005 10:44  7275
    Jediná hudební sbírka, která je doma je moje, takž žena poslouchá to co mám já. Někdy se jí zeptám, jestli má nějaké hudební přání. Nemá ráda jen výrazně disharmonické a hlučné skladby. Včera říkala, že se mám podívat jestli není na vinylu nějaký Cohen, že by ho chtěla. Říkám: jj, podívám se. A už mám 2ks týden objednané :-))

    RottenFox: "a dokonce chtěli abych se vykoupal a učesal"

    Dost překvapivý požadavek :-))))))
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 30.5.2005 10:29  7274
    Luke_BundaTo je (dle mého) dobře :)))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 30.5.2005 10:24  7273
    pepan: jo, takhle to taky vidim :)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 30.5.2005 10:22  7272
    Skutečně si neumím představit, že by mi bylo fuk, co poslouchá moje žena. Nejde přece jenom o muziku, ale taky spolu chodíme do divadla, do kina.... Asi jsem "staromódní", milenku nemám a společně prožité koncerty jsou pro mě krásnou a důležitou součástí našeho života, ono to bude tím, že pro mě hudba není jen koníčkem, kterého bych se mohl vzdát, ale něčím mnohem, mnohem podstatnějším. Takže namátkou vzpomínám na první koncerty, které jsme navštívili s mou, tehdy ještě nastávající ženou v Budapešti, Jethro Tull, Peter Gabriel, na první "opravdové" koncerty v Čechách, Rolling Stones, Cure, Mission, Pink Floyd, Robert Plant, Black Crowes, Page + Plant, AC/DC, Yes nebo naposled Robert Plant i s dětmi. Nechci zacházet do detailů, ale napadla mě představa, jak mi je fuk, že moje manželka chce v intimních chvílích pustit např. Michala Davida :)))

    olias Olias 30.5.2005 07:41 - Oblíbené kluby (17:53) 7271
    třeba o autech nebo motorkach...nebo o těch ženských...
    bruno_ferrari Bruno Ferrari ... this is my - Workshop 29.5.2005 23:46  7270
    ad tema na oboje otaky odpovidam: NE! Je mi fuk, co moje partnerka posloucha a ji je jedno co posloucham ci produkuji ja, a nijak me to ve vztaju neomezuje.
    Neco jineho je samozrejme milenka (tam je to v celku dobre mit sytejny hudebni vkus), a u kamardu je to vec zcela zasadniho vyznamu. O cem by se pak diskutovalo nad sklenkou whisky, ze?!
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 29.5.2005 22:00 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (17:54) 7268
    Urcite bude shoda v hudebnim vkusu vyhodou, ale pokud jde o poslech, tak to jeste nic neni, horsi situace nastava, kdy je jeden opravdu fanousek a druhemu nemuze vysvetlit, ze penize za CD je skvela investice, ze listek na koncert neni drahy ap. To uz muze vest k problemum.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 29.5.2005 21:33  7267
    To se nikomu z vás nestalo, že se jste cítili trapně, když se slečna chtěla bavit o discu (nebo jakýkoli hudbě, která vám přijde k smíchu až k pláči)? Nemyslim si, že by společná oblibená hudba měla na vztah nějakej větší vliv. Hudba je jenom hudba, partnerka ji klidně může nesnášet, to se holt nedá nic dělat. Nakonec je to jenom koníček, kterej se člověk případně i rád vzdá :-)
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 29.5.2005 21:26  7266
    Podobný hudební vkus je možná dobrá věc ve fázi úvodní kontaktáže partnera, nicméně podmínkou úspěšného dlouhodobého soužití není, stejně jako není nutné mít shodné ostatní záliby ani např. politické preference. Naopak to, že manželka neprojevuje o hudbu valný zájem, mi umožňuje udržovat ve své sbírce médií pořádek a ušetřit za jeden pár sluchátek.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 29.5.2005 21:25  7265
    Pro mě je taky "soulad hudebních preferencí" důležitej, vlastně jsme se přes muziku se svou současnou přítelkyní seznámili. Myslim, že všeobecně oblíbená hudba o člověku dost vypovídá.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 29.5.2005 20:20  7264
    Já osobně si myslím, na rozdíl od některých, že je velice důležité mít s partnerem podobný hudební vkus. Když pominu fakt, že jsem v roce 1987 sbalil svou manželku na fotky z koncertu, tak si neumím představit, že bychom každý poslouchali úplně odlišnou muziku. Pravda je, že má žena je téměř výhradně zaměřená na tvrdší styl, konkrétně kapely AC/DC, Led Zeppelin, The Black Crowes, Aerosmith, Extreme apod., já jsem spíš přes Genesis, Yes, King Crimson atd., což jsou kapely, které žena nemusí, ale z lásky ke mě je ochotna je přetrpět :)))
    Já trpět nemusím, protože mám rád i ty její koně :)))
    fallenlight 29.5.2005 19:01  7263
    v první větě mělo být ON místo ONA
    fallenlight 29.5.2005 19:00  7262
    ve chvíli,kdy sme se poznali jsem poslouchala spíš metal a rock..ona taky,hlavně MM.toho sem zase dost nemusela já!postupně jsem ale začala propadat mírné a pohodovější hudbě,jako je reggae nebo jungle(to neznamená,že neposlouchám tvrdší hudbu)a on ne..takže jsme začali chodit na jiný akce a postupem wztah welmi ochladnul....a skončil.vím,že to nebylo jen zásluhou rozdílného hudebního stylu,ale myslím,že kdybychom měli w hudbě za stejno,rozhodně bychom se nerozešli tak "divně"...odle mě není ani tak nutný stejný vkus jako tolerance.
    idle idle - No 4+kk song can make your life complete 29.5.2005 16:59 - Oblíbené kluby (16:55) 7261
    hudební souladMy se docela shodneme, i když zezačátku to tak jednoznačně nevypadalo - shodli jsme se na hrubém zařazení "rock" (co se týče nejoblíbenějšího, nikoliv jediného oblíbeného žánru) a pak teprv postupně zjišťovali, co to vlastně ten druhý poslouchá či je ochoten poslouchat. V současné době jsme si oba svůj obzor rozšířili o většinu hudby toho druhého a na koncerty chodíme většinou spolu. Pro fungující vztah to asi nebude nutné, nicméně je to velmi příjemné.
    rottenfox RottenFox - Chrocht (jsem zvíře) 29.5.2005 13:55  7260
    hudební souladV minulym vztahu - já stále poslouchal punk a folk,ale ona najednou začala poslouchat O-zone a poté dlaší podobné věci... no dobře,tak ať si to poslouchá,hlavně že to necpe mě,že jo? Ale když mě začala tahat mezi diskanty,a poté je tahala i ke mě,a vnucovaly mi ty jejich názory,a dokonce chtěli abych se vykoupal a učesal,to už bylo moc....
    lothian Lothian 29.5.2005 12:04  7259
    hudební souladJe velmi důležitý. Moja i já jsme vyrůstali na stejných věcech, Deep Purple apod. A po letech to řeší sluchátka.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 28.5.2005 20:07  7258
    U nás je to tak, že jsme si našli určitou fúzi pro domácí muzicírování (my jsme oba aktivní muzikanti). Manželka se začala víc zajímat o rock, já zase poznal v jazzu leccos, co mi chybělo k všeobecnému hudebnímu přehledu. Jinak ale to hlavní, co posloucháme, to naše oblíbené, tak v tom se zas tak moc neshodujeme. Já bych nepřežil jejího Ledeckého, ona zas mé Kraftwerky. 8^)

    Jak říkám - sluchátka jsou báječná věc. 8^) Už jen proto, že když je máte na uších a přijde na návštěvu tchýně, chutná ta muzika ještě o něco víc. 8^)
    macca Macca 28.5.2005 19:15  7257
    Hmmm...u nas asi dost. Ona zacala poslouchat hard&heavy, ja jsem zacal chodit na koncerty vazny hudby, na operu...
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 28.5.2005 19:12  7256
    nakolik to zaujeti pro hudbu, ale u kazdyho pro uplne jiny styl, se stava spolecnym?
    macca Macca 28.5.2005 19:10  7255
    Myslim ze nesoulad muze byt i prinosny. Ja jsem si rozsiril obzory, kam bych ani necekal.
    A ona...rocku propadla definitivne po koncertu Rush :)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 28.5.2005 19:08  7254
    Ale u nás to je hudba, jen není stejná. Já jsem rocker, ona jazzařka.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 28.5.2005 19:06  7253
    hmm, je dulezity urcite v tom smyslu sdileni nejakeho konicka

    ze tahle 'spolecna plocha' rozhodne nemusi byt hudba to souhlasim
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 28.5.2005 19:02  7252
    Jelikož existuje zázračná věc jménem sluchátka, byl mi hudební vkus manželky od počátku zcela ukradený. Resp. kdyby byla taková, jaká je, a poslouchala nejtupější tuc-tuc-tuc, stejně by mi to bylo jedno - vztah má být založený na zcela jiných věcech. Já ji taky nenutím to, co poslouchám já, i když si samozřejmě čas od času vzájemně nějaké zajímavé muziky doporučíme. Takže soulad hudebních preferencí považuju za zcela nedůležitý, dokonce až za zcela zbytečný. Teda alespoň mi to tak přijde po sedmi letech šťastného vztahu.
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 28.5.2005 19:00  7251
    ale jinak si nemyslim ze by to bylo az tak moc dulezity, abychom poslouchali to samy, jen to asi vyzaduje hudbu toho druheho byt schopen aspon poslouchat bez neprijemnych emoci :)

    ale hudebni souzneni ma samozrejme svoje vyhody, uz treba to jak spolu jezdime po ruznych hudebnich akcich..
    macca Macca 28.5.2005 18:56  7250
    Heh, moje partnerka znala moji "svatou trojici" McCartney, Deep Purple, Ronnie Dio a ani to ji jako fandu Bohuslava Martinu neodradilo :))
    musmusmus MusMusMus Jen ve snu mě děsí cizí slzy - Já nechci umřít! Je ještě brzy! 28.5.2005 18:52  7249
    sveho partnera jsem si vybrala podle toho co poslouchal :))

    a nestezuju si :)))
    macca Macca 28.5.2005 18:46  7248
    nové témaTrefil se váš hudební vkus do vkusu vašeho partnera? Považujete soulad hudebních preferencí za důležitý?
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 28.5.2005 11:15  7247
    FilozofTak pod peřinkou..... A víš, že máš docela pravdu? Docela se mi ulevilo. A tobě by se mělo ulevit taky, konečně jsi se dozvěděl pravdivou diagnózu.
    olias Olias 28.5.2005 10:53 - Oblíbené kluby (17:53) 7246
    MaccaKámo,dej zas nějaký nový téma...nedá se to tu číst...
    Řeknu vám,mít tohle jako audio záznam,tak je to jednoznačně mé úchylné,slabé Topalbum..
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.5.2005 00:45  7245
    Hochu, nemyslím, že bych se Tě ptal na Tvůj názor.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 28.5.2005 00:34  7244
    Bubu + Casehoši, než začnete mít příště nutkání psychopatit, dejte si radši pauzu ...
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 28.5.2005 00:24  7243
    Spíš jak pravdivé.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 27.5.2005 23:14  7242
    BubuHm... jednou se bavíme o textech, kterým nerozumím, podruhé o těch, kterým rozumím... Mně to přijde jako docela zásadní rozdíl.
    Ale nic proti Tobě - pokud Ti to přijde nemlich stejný, pro mne za mne se tím utěšuj po peřinkou. A neuleví-li se Ti hodnocením mé oblíbené kapely, jistě se Ti ulevilo označením mne za psychopata - viď. Jak snadné... :-))
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 27.5.2005 19:05  7241
    FilozofA jako proč by se mi mělo ulevit? Ty jsi docela psychopat.
    Mězi nic nekladu paralelu. Jen mi ta situace přišla podobnýho rázu jako tehdy.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 27.5.2005 15:09  7240
    PepaNVždyť by ses tu jinak nudil... :-)
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 27.5.2005 15:02  7239
    PepaN"Kluby mohou zakládat jen správci kategorií. Pokud jste si naprosto jist(a), že se bez vašeho klubu Lopuch neobejde a žádný podobný zde neexistuje, můžete požádat správce zvolené kategorie, aby pro vás klub založil." Bohužel.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 27.5.2005 13:56  7238
    Gilbert x FolozofS váma je ale prdel :))))
    Nechcete si založit klub jen pro Vás dva, mohl by se jmenovat třeba "Miluj bližního svého" :-)))
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 27.5.2005 13:29  7237
    Filozof"nepochopitelný "souzpěv" znějící jako tři ožralové na cestě z flámu. Jaksi v porovnání s ostatním obsahem desky..."
    Dá se říct, že jsi na správný cestě.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 27.5.2005 13:15  7236
    GilbertRád věřím.
    Jistě ale pochopíš, že pro posluchače, který neovládá angličtinu a neví o té skladbě nic, je to nepochopitelný "souzpěv" znějící jako tři ožralové na cestě z flámu. Jaksi v porovnání s ostatním obsahem desky naprosto neposlouchatelné.
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 27.5.2005 12:37 - Odhlášení (17:00) 7235
    Je to klasická ukolébavka.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 27.5.2005 12:13  7234
    FilozofMother's Lament je (nevim to přesně, jenom se domnívám) nějaká lidovka, ale hlavně zpívaná v Cockney. To je celej ten "vtip". Některejm vtipům se člověk nesměje, až se za břicho popadá.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.5.2005 10:26  7233
    S čímž ostatně souvisela jedna IMHO dost zajímavá věc...pokud bylo v písničce nějaké sólo a byla k němu potřeba doprovodná kytara, hrál ho prostě mimo studio basák na basu (samozřejmě tomu bylo uzpůsobené, ale stejně).
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.5.2005 10:24  7232
    Cure hráli ve třech několik let.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.5.2005 10:22  7231
    Jestli to dobře chápu, budou Cure hrát teď ve třech? Takový anglický Katapult? ;)
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.5.2005 10:18  7230
    OTMikulik: snad prý odešel nějaký hardware či co. Dohledej si to v klubu Okoun tady na Lopuchu, prý se to tam zmiňovalo. Já nějak neměl potřebu po tom víc pátrat.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 27.5.2005 10:16  7229
    To teda čumím... mimochodem, proč nejede Okoun?
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 27.5.2005 10:13  7228
    Ooops...

    Sorry, tady to sice asi nikoho nezajímá, ale jelikož Okoun s mým klubem The Cure nejede...

    "Well, there's not much sense in withholding this any longer, and judging from the e-mails of the last couple of days, it's not exactly a state secret - Roger O'Donnell, Perry Bamonte and Daryl Bamonte are no longer with The Cure.

    To each of you, our sincerest thanks for everything you contributed to The Cure and to the fans over these many years. We will miss you, and we wish you the best of luck with whatever you choose to do next.


    So what does this mean for The Cure? It looks like the band will continue, apparently as a 3 piece, and the festival tour will go on as planned. I'm sure there will be a much more definitive and informative announcement in the near future. "

    Zdroj: Chain of flowers (www.chainofflowers.com)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 27.5.2005 09:58 - Odhlášení (17:00) 7227
    On se tu angličtinu snad nenaučí...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 27.5.2005 09:20  7226
    BubuAbych Ti udělal radost - pošeptám Ti do ouška něco, co zase žeru já. Prohlaš to taky za sračku a uleví se Ti... Ju?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 27.5.2005 09:17  7225
    Bubu 7211Mother's lament jsem nikdy ve smyslu textu jako říkačku nehodnotil! Nevím, co se tam mluví - nerozumím tomu - nejsem angličtinář. Proto klást paralelu mezi můj názor na tohle a Butí texty je naprostý logický nesmysl.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 26.5.2005 20:27  7224
    AntonyNo já je tak trochu znám. Viděl jsem v Bigboši jejich začátky, a tak by mě zajímal taky jejich konec. Přiznám se, že poslední věta té recenze mě skutečně navnadila.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.5.2005 19:46  7223
    BubuSorry, Bubla je hned nad Tebou, jsem se překlik´.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 26.5.2005 19:42  7222
    GilbertNo právě. Dávej si laskavě bacha na každý slovo, který proneseš, neboť vzápětí bude vše použito proti tobě.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 26.5.2005 19:41  7221
    pepanJá ti dám Bublu!
    No tak samozřejmě, radši hrát věci od Kaťáků, než nic...
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.5.2005 19:36  7220
    BublaPozději, asi v 15, jsem hrál v kapele a samozřejmě věci od Katapultů hráli.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.5.2005 19:33  7219
    BublaVůbec mě litovat nemusíš, já na to moc rád vzpomínám.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 26.5.2005 19:30  7218
    BubuAsi tak. Radši půjdu šeptat svý názory vrbě...
    Jinak Buty se daj' brát jedině vážně, ale vážně jako legrační hudba. Nevážně beru třeba rádiovej pop. Stačilo, ve 23 letech nemám právo projevovat názory mezi třicátníky, čtyřicátníky a dokonce padesátníky!, navíc slohem naprosto pod úrovní diskutující elity.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 26.5.2005 19:26  7217
    GilbertFilozof=nikdo?:)
    Rozhodně to nezajímá toho, koho by to mělo zajímat nejvíc. Ó, jak je těžké najít někoho, kdo by nebral hudbu pouze jako vážnou záležitost.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 26.5.2005 19:23  7216
    BubuCelou dobu čekám, kdo to vytáhne. Ano, to je taky legrace, ale úplně jiná, než ta Butí. Ale to tady nikoho nezajímá.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 26.5.2005 19:22 - Odhlášení (17:12) 7214
    MalcolmMooneyVzhledem ke tvé averzi vůči AC/DC s těmi Katapulty docela riskuješ. Asi to nebude tvůj šálek kávy.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 26.5.2005 19:22  7213
    PepaNTak jestli to máš z vlastní zkušenosti, to tě docela lituju:)
    Ale na druhou stranu, tonoucí se i stébla chytá:)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.5.2005 18:45  7212
    BubuKdybys byla v době vydání singlu Hlupák váhá třináctiletým hochem, mlátícím doma do polštářů a dychtícím po objevování jakéhokoliv bigbítu, navíc žijícího v ČSSR, asi bys tolik nad Katapultem neohrnovala nos :-)))
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 26.5.2005 18:34  7211
    FilozofTo je to samý, jako když jsem se bavili o Mother's Lament. Butí texty rozhodně nejsou říkačky.
    bubu Bubu Okurkový chlebíček, Edwine? 26.5.2005 18:32  7210
    Hlupák váhá.....
    Naprosto nechápu, jak ta kapela může bejt tak populární.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 26.5.2005 17:46  7209
    Katapult budou asi hodně perverzní. Nemůžete to někdo sehnat na MP3? Mám nevysvětlitlenou submisivní touhu si ten nářez poslechnout.
    case Case Ain't got no gat but I got soldering gu - Living at the edge of the world 26.5.2005 16:53  7208
    Filozof: Obávám se, žes vůbec nepochopil, o čem Scalex mluvil. Patrně to ale ani pochopit nemůžeš.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.5.2005 15:40  7207
    No já určitě!!! :)
    macca Macca 26.5.2005 15:37  7206
    A kdo si koupi tohle? ;)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 14:55  7205
    Scalex 7199Chápu, jak to myslíš. Ale pokud bys nedovolil označit za sračku nic, co se někomu líbí, sračky by neexistovali. Vše se líbí aspoň autorovi, nebo pár postiženým. Viz naše úchylárny.
    Takže sice uznávám z formálního hlediska Tvoji pravdu, že vlastně sračka objektivně neexistuje, neb vše je pro někoho dobré, ale v praxi to prostě takhle hodnotit nebudu.
    Ale Tvé právo na opačný pohled Ti neberu.

    Pokud se týká hudební stránky - Hodně skladeb, které poslouchám já, jsou harmonicky nesmírně jednoduché dvanáctky, lecky opravdu na pověstné 3 akordy. Poslechni si je a snad pochopíš, že taková hudba sračka být nemusí a naopak - prokomponovanost zdaleka nemusí znamenat nesračkovitost. Velká většina dnešního popu je hodně prokomponována a je to sračka non plus ultra.

    A poslechni si skladbu Ikaros z druhého Olympického alby Pták Rosomák. Tomu zase já říkám geniální skladba, postavená na jediném (většinou) tónu!!! Třeba pochopíš, že mi se asi neshodneme.
    Já znám sice relativně málo věcí z moderní doby (po r. 80), ale pro mne jsou prostě Butí říkačky skutečně ultrapitomé. Jen se to tolik nesnaží zakrývat, jako hity z rádia. Má-li to být recese či dada, prosím, ale ani tak mi nepřijdou chytlavé, zábavné atd...
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.5.2005 13:53 - Odhlášení (17:40) 7204
    Scalexaha, diky, ja si nebyl uplne jist :-)
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 26.5.2005 13:51  7203
    Krteček: půl kapely. Přeživší polovina Narvanu teď tvoří Laputu.
    arnost arnost Těžký kov jak um se tvoří, - je víc než spravedlivá hudba. 26.5.2005 13:47  7202
    ono zrovna podlozit jeden (buty treba v sedlakovi) dva (buty treba v jednou rano) tony nejakou zahustenejsi harmonii uz snad neni ani hudebni humor, ale standardni postup. napriklad 'one note samba' se podle toho jmenuje (a kdyz uz jsem u jobima, tak desafinado je jeden velky hudebni vtip)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.5.2005 13:44 - Odhlášení (17:40) 7201
    Scalexmaji neco spolecneho Laputa a Narvan ?
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 26.5.2005 13:42  7200
    Scalex má pravdu. Korunu tomu Buty nasadili skladbou Totále, kterou lidi samozřejmě nepochopoli a vnímali ji vážně, hrála se v Esu a tak.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 26.5.2005 13:36  7199
    Filozof: Laputa jsou de facto Buty, dvorní skladatel But (což není Pastrňák, i když si to většina lidí myslí) odešel z But do Laputy, takže aranže Laputích skladeb jako by Butám z p*dele vypadly.

    Co se týká toho hodnocení, pohled na hudbu je subjektivní i objektivní. Třeba takový Leoš Janáček. Objektivně je to génius a jeho skladby rozhodně nelze označit za sračky. Ale mně se prostě nelíbí. Takže říkám, že Janáček se mi nelíbí a neposlouchám ho. Ale neoznačuju ho za sračku a póvl a já nevím co. A to samé bych řekl o Butách. Subjektivně se lidem líbit nemusí, protože mají švihlé texty a v skladbách hodně pracují s tzv. hudebním humorem. Ale po kompoziční a aranžérské stránce jde o velmi propracované věci. Takže srovnávat to s nějakými Kroky Františka Janečka, kde je ve všech skladbách stejný rytmus a vše je postaveno na několika málo harmonických postupech, to je opravdu ujetost. Proto jsem kritizoval tvůj názor na kvalitu hudby But. Pokud se ti Buty nelíbí, to je samozřejmě tvoje věc a rozhodně tě nechci přesvědčovat, aby jsi je poslouchal nebo aby sis je dokonce oblíbil.

    BTW, i u té textově chudé skladby o tom pokrývači, co ho odnesl vítr - uvědomil sis někdy, jak geniálně je to napsaná věc? Porovnal sis někdy melodii s harmonií? Ta skladba má velmi bohatou harmonickou stavbu, ale melodie je postavená na pouhých dvou tónech - ve zpěvu tam nezazní nic jiného než jedna kvinta. Tomu říkám výborný hudební humor - tu písničku si prakticky bez doprovodu nezazpíváš, protože by to byla ohromná nuda, ale když se k těm dvěma tónům přidá doprovod bohatý na harmonické změny, hned je to úplně něco jiného.


    Jinak s kapelami staršími 20 let jsem to neporovnával hlavně proto, že v dřívějších érách nejsem zas tak kovaný. Z těch starých dob mám naposloucháno málo hudby na to, abych to mohl srovnat. Každopádně si myslím, že Buty rozhodně snesou srovnání s lecčím, protože narozdíl od spousty dnešní hudební produkce si hodně hrají s důkladným prokomponováním. Což dneska z novějších českých kapel dělají možná tak Ebeni a tím to asi končí.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.5.2005 13:12 - Odhlášení (17:40) 7198
    Z Independentu...Back in the 1970s, Brian Eno released a series of muzak albums ­ Music For Airports, Music For Lifts, Music For Films etc. But he omitted Music For Health Clubs.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 26.5.2005 12:50  7197
    To by neprošlo, kvuli korektnosti. V USA se musí řikat restroom. A Music For Restrooms, to už nezní tak hrozně.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.5.2005 12:49  7196
    aha, no každopádně je zajímavý tvořit muziku za tímto cílem... jestli pak někdo už napsal Music for WC?... :)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.5.2005 12:33 - Odhlášení (17:40) 7195
    Luke_Bundapresne tohle myslim. Ale bootleg bych tomu nerikal, je to spis takova dodatecna kompilace. Pak se tenhle styl snazil napodobit Jean-Michel Jarre v "Music for Supermarkets", ale uz to neni moc ono, IMHO...
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.5.2005 12:29  7194
    Krteček: myslíš jeho "Music for lift vol.1-3"? Nejsou to bootlegy?
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 26.5.2005 12:29  7193
    "hudba pro vytahy" je něco jako "hudba k pornu"? :-)
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 26.5.2005 12:25 - Odhlášení (17:40) 7192
    PepaNty ses potkal s Padrunkem v jedne kapele?

    BTW, nejlepsi "hudbu pro vytahy" skladal IMHO Brian Eno... :-) i kdyz se jmenovala ruzne.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 11:55  7191
    FreeJežiš sorry. Já v životě neslyšel žádnou hudbu ve výtahu. Výtahů pár znám a v žádném nehraje hudba. Proto netuším, co se případně do výtahů dává. Nějak jsem si představoval, že asi to, co do krámů - nevtušivý, plytký, neurážející (jak koho) popík z rádia...

    Teď už vůbec nevím, co máš na mysli.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 26.5.2005 11:55 - Odhlášení (17:12) 7190
    Pravda, hudba do výtahů, nebo-li muzak. To horší než popík...
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 26.5.2005 11:43  7189
    Filosof: já nepsal popík, já psal hudba do výtahů....
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 11:43  7188
    AntonyNo to je jistě možné, ale pak bych si azse nepotřeboval odpočinout od JQ, ale od anonymního rádia (nebo kde bych to zaslechl - výtah nemáme).
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 26.5.2005 11:38 - Odhlášení (17:12) 7187
    FilozofJe pravděpodobné, že jsi ho někdy slyšel, ale neměl jsi tušení, že to jsou Jazz Q.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.5.2005 11:37  7186
    MikulikNevím, kdo je Richard Scheufler.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 11:32  7185
    FreeNeznám žádný jejich popík.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 26.5.2005 11:26  7184
    Antony: to jsem měl na mysli
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 26.5.2005 11:24  7183
    Padrůněk, to byl střelec. Dnešní onanové typu Richard "nacpi co nejvíc tónů do nejkratší doby" Scheufler mu nesahají ani po kotníky. To nebylo soudobé bezduché chrlení not, ale basa, hraná s citem a s vtipem.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.5.2005 11:19  7182
    FreeJazz Q jsem viděl asi v roce 1981 v Kladně, do smrti nezapomenu na skladbu DUMKY, kterou hrál jen Kratochvíl s Padrůňkem, byl jsem z toho (hlavně z Vládi) úplně mimo. To mě ani ve snu nenapadlo, že se s ním někdy potkám v jedné kapele.
    antony Antony ve věku progresivního rocku - ProgArt Age 26.5.2005 11:13 - Odhlášení (17:12) 7181
    FreeJazz Q měli několik (vím minimálně o čtyřech) alb s náročným jazzrockem ne nepodobným např. Mahavishnu Orchestra a Weather Report. Že se zabývali i popíkem je věc druhá.
    free Free The grass is always greener - on the other side of the road 26.5.2005 11:09  7180
    filosof: odpočinout od Jazz Q ? od té "hudby do výtahů" ? jedině snad ty první desky ještě tuším se Stivínem.... ale tak´s to asi myslel.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 26.5.2005 11:01  7179
    FilozofVýstižné vyznání :)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 11:00  7178
    Když si vezmu, jak široký záběr mám rád - od speed metalu po baladické kantilény, od jihoamerických indiánů po rumunský dechovkový šraml, někdy si říkám, že největší úchylka jsem já sám...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:59  7177
    JoA já miluju spousty starých Gottů, Urbánkových, Grossmanů, Neckářů a Kornů 1963 - cca 75. Ale to je asi jasné. Je to můj odpočinek po Colosseum, Jazz Q, Ten Years After atd.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:57  7176
    MimochodemÚchylky se stalo jednoznačně nejchytlavějším (a také nejsmířlivějším) tématem roku!!! :-))
    Potěšili jste mne!

    (Možná se Vám nakonec přiznám k těm Nedvědům - ale to si ještě rozmyslím... :-) )
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:56  7175
    PepaN:-)) Vodička...
    Toho jsem si zamiloval kvůli jeho hlasu už v 5 letech - furt jsem škemral na tátovi, ať mi pustí "tu s řidičem"...
    A Malše, Úpa, kamenice... se mi líbí dodnes. Několikrát jsem si umiňoval, že seto naučím, ale nikdo tok'mu plně nedošlo...
    A po revoluci jsem si koupil Vodičkovo CD - výběr a byl jsem hrozně zklamaný, jak je slabé. Kromě cca 3 skladeb ho nemůžu poslouchta...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:53  7174
    BohumiljuzaJá vždycky myslel, že to je pochodovka z války Severu proti Jihu...
    Jseš si tím svým jist?
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 26.5.2005 10:52  7173
    Rock 2000od Pepy Vlčka a její úloha v "dějinách" československé rockové posluchačské obce ... to by mohlo být čase další téma zde v hudebním klubu - až se vypořádáme s úchylkama :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:51  7172
    Scalex 7160????
    O skupině Laputa jsem nikdy nenapsal ani řádku, anóbž jsem ji nikdy neslyšel a nevím o ní. Obviňovat mne tedy na základě ní z hluchoty je minimálně úsměvné.
    Pokud se týče But - copak, copak, najednou není hudba subjektivní?? :-)) Všimni si mimo jiné, že jejich "kvalitu" porovnáváš velmi opatrně jen s českou scénou posledních 20 let. Kterážto za moc nestojí... Proč asi? :-))
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:47  7171
    Ajjad, VitsoftBurza je Ti k ničemu, když nevíš, co je která deska a kapela zač. A info o těch kapelách dodávali právě ti publicisté. A pokud Tys měl info od spolužáka, tak ten měl to info od publicistů.
    Jistě existovala naprosto minortiní část s přímým kontaktem ven a info odtud, ale už i díky jazykové bariéře je prostě suma info v tištěných věcech na našem trhu nezastupitelná. Rock 2000 byla bible mnoha lidí - i dost zkušených v té době.
    Tvrdím, že suma informací třeba v této knize byla nenahraditelná a nesehnatelná jinak.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:42  7170
    Ptr 7152Stále jsi nenapsal id příspěvku, tak si to nemohu vyhledat.

    Ale jestli Ti jde o přesnost čísla 20, tak to opravdu není to podstatné - tos pochopil (nebo já napsal) nepřesně. Klidně tam může být 25 nebo 15 - hranice je neostrá. Šlo mi o to, že je prostě určitá malá skupina, které jsou tak zásadní, že je třebya je znát. Jako třeba pokud někdo hodnotí 60tá léta a nezná hudbu Beatles, nebo RS, zcela jistě se mnou budeš souhlasit, že má neomluvitelnou díru. A cca 20 je takový můj hrubý odhad, co je ta nejzákladnější suma znalostí (naprosto elementární). Spíš by jich mělo být více, ale tohle je prostě minimum.
    (Dejme tomu, že pod 15 už si nelze udělat ani velmi hrubý obrázek... Pokud bys vzal pouze 10, je to cca 5 na USA a 5 na UK. A jistě uznáš, že 5ti kapelami nezahrneš ani jednu nejzákladnější od každého žánru v UK. - čili vynecháš třeba celý jeden styl a to už opravdu nejde.)

    A pokud Ty si budeš myslet, že minimum je 40, nijak to nezpochybňuji. Spíš budeš mít pravdu Ty.
    Ještě něco nejasného?
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 26.5.2005 10:34  7169
    Mánička"...Joan Baez ve věznici SIng SIng" - a ty že nemáš rád country?...""

    Prokrista, jak souvisí Joan Baez s country???? Vstávat hochu, už je ráno a Ty mluvíš ze spaní! :-))
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 26.5.2005 09:42  7168
    Scalex: No vidíš, na Mládka jsem málem zapomněl! To je geniální muzika! :)
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 26.5.2005 08:05  7167
    ÚCHYLKANevím, jestli to někdo nezmiňoval, já jsem si asi ve dvanácti letech koupil LP Glen Campbell (doufám, že je to správně napsané) v Supraphonu v Kladně a miloval jsem ho :-)
    A pak jsem (bez legrace) zhruba ve stejnou dobu nebo spíš ještě o něco dřív zbožňoval Vodičku a jeho hity "Řidič tvrdý chleba má", "já svou zemi znám" atd. Znal jsem je zpaměti (ukázka : "Malše, Úpa, Ohře, Dyje, Kamenice atd. ") a dokonce jsem s nimi soutěžil na nějakém pionýrském táboře :-)))
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 26.5.2005 00:40  7166
    bohumiljuzatakže proto má Yankee Doodle takovej "military" nádech ... zkusím si sehnat tu úpravu použitou ve znělce HA.
    bohumiljuza bohumiljuza Music Is The Best ! 26.5.2005 00:34  7165
    merhautYankee Doodle je tradicionál z doby bojů o nezávislost amerických kolonií.
    viky Viky I will not raise Sheridan in continental - atmosphere 26.5.2005 00:16 - Oblíbené kluby (17:09) 7164
    Nějak se tu rozmáhá Folk&Country :))
    A nepomlouvejte country-rock, dneska jsem ve vlaku do Prahy a zpět poslouchl pořád dokola svoje nové CD Steve Earle - Exit 0 :o) Ale Billy Joe Shaver je lepší :-)
    Co se týče tématu, tak já mám samá silná alba, při svých přijmech si přece nebudu kupovat slabá :) V posl. době jsem asi nejvíc poslouchal CD Billy Joe Shaver - Earth Rolls On. Nejúchylnější Paběrky Marko Čermáka a nejslabší Mirek Hoffmann - Ať tě country pohladí. To mám spíš do sbírky. Od prvního poslechnutí jsem se nikdy nepřinutil poslechnout si to celé. ;)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 26.5.2005 00:14  7163
    tak jsme zde v ČSSR až do poloviny 80.let neměli o kvalitní zahraniční muzice ani šajn ...to je samozřejmě má určitá nadsázka, týkající se navíc informací o hudbě, ne hudby samotné.

    Navíc, zmiňovaná Praha byla s nabídkou hudby i doprovodných informací jinde než zbytek republiky, proto si myslím, že pražský pohled na téma je jiný, než u nás na vesnici, to bych odlišil.

    Jasně, že hlavním zdrojem hudebního poznání byla porůznu dovážená a xy-krát na kotouče a kazety přetáčená alba. A opět bych oddělil Prahu od zbytku "světa" ... mimo Prágl se (až do počátku 80.let) pohybovala elpé pouze v uzavřených komunitách kamarádčoftů.
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 25.5.2005 22:35  7162
    Pravda, Mňágu bych zařadil mezi ty slabší. Resp. prvních několik písní se mi líbilo, ale všechny další mi přijdu zbytečné. Kteroukoli píseň Mňágy je možné v libovolném okamžiku přerušit, pokračovat libovolnou jinou a neutrpí melodie, harmonie, rytmus ani text. 8^)
    aldrick aldrick ...the lunatic is on the grass... 25.5.2005 22:22  7161
    k Nedvedum se ochotne hlasim, je to proste pohodovka a klasika:)

    A abych jeste "pritvrdil", mam slabost i pro pisnicky dvojice Sverak-Uhlir... proste mam slabost skoro pro vsechno, pod cim je podepsan Zdenek Sverak:)

    A patri do tohohle tematu i Mnaga?
    scalex Scalex Chcete cestovat a jste líní jako já? - Google Earth je řešení! 25.5.2005 21:21  7160
    Moje top úchylné (ale rozhodně ne slabé) album? Buty, Laputa, Ivan Mládek.

    Speciálně u But a Laputy bych Filozofa obvinil z totální hluchoty, protože tak skvělé aranže a výtečné muzikantské výkony se u českých kapel moc nevídají. Tyhle kapely celkově řadím k tomu nejlepšímu, co v téhle zemi za posledních dvacet let vyšlo.
    pepan PepaN Hudební událost tisíciletí již minulostí - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 2006 !!!!!!!! 25.5.2005 20:32  7159
    Já si taky přihřeju polívčičku :-)
    Ale oboustranně :-)
    V letech 1978-1982 (když jsem byl na střední škole) vím z vlastní zkušenosti, se dalo v Praze na burze sehnat cokoliv a byly i jiné distribuční kanály, např. náš spolužák, jehož rodiče pracovali ve Švýcarsku a on tam několikrát ročně jezdil.
    Na druhou stranu jsem všem jmenovaným hudebním publicistům vděčný za hodně.
    A ještě dodám, že za mnohé děkuji rozhlasové stanici Vltava a pořadu Větrník.
    vitsoft vitsoft Dobře je nám v chaloupky stínu, dobře! - vit$oft freeware 25.5.2005 18:58  7157
    Nebýt lidí jako Černý, Vlček, Tůma, Rejžek, Horáček, Dorůžka, Klos a pár dalších, tak jsme zde v ČSSR až do poloviny 80.let neměli o kvalitní zahraniční muzice ani šajn ...
    S tím bych si dovolil nesouhlasit. Čeští hudební redaktoři se sice snažili (ještě bych k nim přidal Ondřeje Konráda, jehož články v Gramorevue v osmdesátých letech ohromovaly svou otevřeností), ale kdo byl odkázán pouze na ně a na jejich pořady, neměl šajn ani tak. Možná to platilo v šedesátých letech, kdy byla Fe opona ještě pevná, ale to u nás působili akorát ten Dorůžka a Černý. BTW od manželů Černých ochraňuji jako oko v hlavě jejich knížku Poplach kolem Beatles vydanou ještě před Seržantem, v té době jediný dostupný zdroj informací, jak to vypadalo v liverpoolských klubech.

    Yankee Doddle není žádný marš a WW2, ale klasický traditional, podobně jako třeba When the Saints Go Marchin' In nebo Ain't She Sweet. Tu příchuť zakázaného ovoce mu dala až stanice VoA, která si ho vybrala jako znělku. Proto se ho taky na rozdíl od výše jmenovaných evergreenů žádná česká kapela ani zpěvák neodvážila u nás prezentovat :=)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 25.5.2005 18:07  7156
    Myslíš "Poprvé sám" :?)
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 25.5.2005 16:59 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (17:54) 7155
    Tak jo, docela se mi libila jedna pisnicka na prvni desce Frantiska Nedveda :-)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 25.5.2005 15:54  7154
    vinyloplzlým pedofilním obtloustlým romantikem bys mě fakt dost urazil, ale Robertem Křesťanem určitě nééé: "...s tím pouťovým cinkáním zvonků"
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 25.5.2005 15:49  7153
    merhautpráskám: Filozof
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 25.5.2005 15:04  7152
    FilozofJistěže! Říká se, že ten a ten patří mezi stěžejní umělce danýho žánru, ale tvůj výklad byl přeci poněkud jinej. Vrať se ke svým starším příspěvkům a všimni si celýho kontextu v němž jsi to psal... Nevím jak na ostatní, ale na mě to dělalo dojem, že máš jasně vyhraněnou dvacítku nejzásadnějších kapel daný doby..... Pokud si pamatuju, tak v jednom z příspěvků si totiž napsal, že kdo nezná 20 nejzásadnějších kapel, tak má poněkud zdeformované názory. Teda, napsal jsi to jinak, ale já to zhruba takhle nějak pochopil a tudíž mě ta 20 nejzásadnějších kapel zajímala.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 25.5.2005 14:45  7151
    merhautJo tááák... - já mám z tohohle ranku úchylku na podzemní kapelu Jehourovy plastické ruce ze 70. let. Našel jsem záznam jejich koncertu (podle kvality záznamu a celkové akustiky hráli asi někde v bytě) a to je teda hlína. Skupinu tvořili dva lidé, vystupující pod pseudonymy Kryštof Přepadávač a Karfus Žába. Hrálo se na španělky a repertoár tvořily ulítlé songy Lízátko, Zametání a Víla, jakési zhudebněné střelené rýmovačky...
    Těžko se to popisuje, to se opravdu musí slyšet. Bohužel to mám jen na magnetofonovém pásku...
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 25.5.2005 14:45  7150
    PTR 7129Jo - vidím, žes to už trochu konkretizoval - co Ti vadí? Pojem 20 nejzásadnějších kapel? Tys nikdy nikde neslyšel že někdo patří mezi nejzásadnější interprety atd.?
    Chápu, že je to subjektivní, ale s odstupem času snad lze říci, že Beatles byli zásadní, stylotvornou kapelou, měřítkem čehož může být např. míra ovlivnění hudby jejich kolegů jejich tvorbou.
    A naopak Shinkors Breblow jistě nikoliv...
    Navíc se tu hlasovalo nedávno o nejvlivnější kapelu atd... nikomu to nevadilo.
    Jistě - je to do určité míry subjektivní, ale zase úplná nihilistická relativizace, nedovolující ani říci, že Beatles byli důležitější než Gerry And The Pacemakers, také není dobrá.
    (Tedy podle mne). A docela bych se divil, kdybys ji zastával...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 14:41  7149
    Mikulíkvšak to není o žánrech, to je o našich úchylkách, když já mohl námořnickou juchajdu Marýnu, proč by například někdo z ostrých progresivistů nemohl kdysi (nebo i teď) sladkobolné Nedvědy :-)
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 25.5.2005 14:37  7148
    PTR 7122Napiš id příspěvku, kde to bylo. Nevím co máš na mysli. SIlně pochybuji, že bych (a zrovně Tobě) schválně neodpověděl. A zrovna před 3 týdny jsem měl dost dlouhou pauzu na Lopuchu - kvůli škole. Několik týdnů jsem se tady skoro neukazoval - tak je možné, že mi něco uniklo.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 25.5.2005 14:30  7147
    Ugh... to je spíš do Folk & Country, ne?
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 14:29  7146
    Nedvěditak hoši, přiznejte se, je tu někdo kdo rád Nedvědy, sem s tím, nikomu dál to neřekneme :-) (jenom tomu kdo se zeptá) ....
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 25.5.2005 14:28 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (17:54) 7145
    A mam rad take Buggles (Age Of Plastic) a ne tak starou pisnicku od M. Zbirky, co zpiva s nejakou ceskou zpevackou (nazev nevim), ale to ne proto, ze by to bylo uchylne, je tam skvela kytara.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 13:42  7144
    michellááá, pán "líbísemijenkvalitníauměleckyhodnotnahudba" promluvil !

    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.5.2005 13:40 - Odhlášení (17:00) 7143
    vinylToho usměváčka jsi nemusel dodávat, veškerou vážnost jsi ztatil příspěvkem 7114.
    malcolmmooney MalcolmMooney jenž se vrátil ze záhrobí 25.5.2005 13:39  7142
    Add anketaPavel Bobek - Oh Ruby. Za to se fakt stidím, ale ten jeho apatickej zpěv mě vždycky dostane. No a navíc ty Ringovy bicí.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 13:16  7141
    máničkaNezlob mě, nebo přirovnám GD k Frantovi Nedvědovi a Druhé Trávě! :-)
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 25.5.2005 13:14  7140
    FilozofKraftwerk jsou velmi snadno poslouchatelná, líbivá a svého času superpopulární kapela. Nejlepší elektronika, co znám, ikdyž Prodigy jsou taky fajn.

    "Joan Baez ve věznici SIng SIng" - a ty že nemáš rád country? Škoda že neumíš docenit Velkého Boba jako tato dáma.
    manicka mánička Nikdo nikdy nikde nikam - se nedostal... 25.5.2005 13:13  7139
    téma - mé úchylárnyGrateful Dead - Workingman's Death - folko-country slaďárna, kterou málokdo v Evropě (že vinyle :?) zkousne, přitom s krásnými harmoniemi ala oblíbené CSN&Y-Deja vu

    Plastic People of the Universe - Jak bude po smrti - pro většinu temné, nesrozumitelné a schovávané neumění hrát za opozici. Pro mne úžasná hudba se skvělými texty podle Ladislava Klímy.
    gilbert Gilbert Drogy, sex a Rock s Rollem, vše na: - PINKSTONES MUSIC FESTIVAL 25.5.2005 12:10  7138
    Bezva. V posledních 30 příspěvcích jste shrnuli to, co jsem tvrdil už dávno. Ale když někdo neposlouchá... Viď, merhaute-merhaute? Mysli!
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 11:13  7137
    Luke Bunda 7134tos mně zklamal :-), mně se tak ty "názvy" líbily, např, Bumderassasa!
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 11:11  7136
    Rádio Olympickdyž tu probíráme starobu, úchylky, tak jsem zabloudil při hledání té knížky Beatles pro pamětníky na stránky rádia Olympic a tam na dnešní menu od 18h:

    PLAYLIST POŘADU "60. LÉTA PO ŠESTÉ" - 25.05.2005

    SBOR LUBOMÍRA PÁNKA - Do gala
    DRIFTERS - Under The Boardwalk
    BRENDA LEE - Sweet Nothin´s
    SAM THE SHAM & THE PHARAOS - Little Red Riding Hood
    ARCHIES - Sugar, Sugar
    JOHNNY TILLOTSON - Send Me The Pillow You Dream On
    LOVIN´ SPOONFUL - Daydream
    TRINI LOPEZ - If I Had A Hammer
    OLYMPIC - Dej mi víc své lásky
    SPENCER DAVIS GROUP - I´m A Man
    SAM & DAVE - Knock On Wood
    CLIFF RICHARD/SHADOWS - The Young Ones
    LULU - To Sir With Love
    BLOOD, SWEAT & TEARS - You´ve Made Me So Very Happy
    DONOVAN - Catch The Wind
    GOLDEN KIDS/VÁCLAV NECKÁŘ - Přítel Quinn
    OTIS REDDING - Sitting On The Dock Of The Bay
    BILLY VAUGHN - Wheels
    JULIE DRISCOLL/BRIAN AUGER & THE TRIN - This Wheel´s On Fire

    Dost dobrýýý i když málo úchylný :-) ... večer per net zkusmo naladím ...
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 11:10  7135
    Radio Olympik je jen mediální partner. Knihu vydal Fanklub Beatles " výhradně pro své členy".
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.5.2005 11:08  7134
    Merhaut: to v 7126 neni seznam maršů ale text nejznámějšího z nich, zpívala ho i Marlene Dietrichová... :)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.5.2005 11:07  7133
    Merhaut: podle mě je taky nejlepší hudební publicista, v tom se shodneme, jsem přesvědčen, že ani on se nepovažuje za dokonalého

    Ta kniha vyšla ve fanklubu Radia Olympic (www.radioolympic.cz) a tušim, že se na ní podílel i českej fanklub Beatles. Každopádně na adrese http://bmh.webzdarma.cz/articles/news.htm Mám ty články nascanované ještě z původních Melodií.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 11:06  7132
    Krteček, michell, Luke_Bundadíky za konkrétní info, Yankee Doodle Dandee, to je ono, kdysi jsem to už vypátral, ale hlava zapomělka vytratila, hned jak jsem to zahlédl, hlava si vybavila .... tak to jsem netušil, že vojenské marše z 2.světové mně někdo naservíruje obratem v seznamu :-)

    Tady asi pacifisti moc nebudou ....
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 11:05  7131
    merhautJmenuje se to "The Beatles pro pamětníky",autory jsou Černý a Pavelka, ale já to dostal tak nevím, jak se dá sehnat. Dal jsem o tom asi před 3 týdny poznámku do klubu Beatles.
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 11:01  7130
    Luke BundaTo, že napíšu že Jirka Černý je pro mne nejlepší hudební publicista, neznamená, že neudělá občas chybu, jako každý, to je nedorozumění.

    Já pouze chci od předhazovačů chyb, aby vždy napsal aspoň příkladově, věcně, jakou konkrétní chybu kdo kde má ...

    Jirka Černý rozhodně ani sám sebe nepovažuje za neomylného, z debat s ním to vím na 100%. Jeho názory nepřejímám bezmyšlenkovitě, najde se spousta témat, kde je máme nebo jsme měli každý jiné (např. 4.LZ vs Humperding v Melodii:-)) , prostě přirozená míra shody neshody, jako obecně mezi lidmi se stejným zájmem ...

    P.S. ty články ad Beatles vydal fanklub knižně? Dá se sehnat?
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 25.5.2005 10:57  7129
    ad FilozofJá tu jenom trošku zopáknu o co tu šlo... Nevím už v jaké souvislosti, ale prostě jsi tu napsal "pojem 20 nejzásadnějších kapel 60. let". Vzhledem k tomu, žes touhle blbostí pak argumentoval (teda pokoušel ses o to :)) několikrát, už mi došla trpělivost a položil jsem následné otázky, které měly jasně naznačit, že jakékoliv žebřičky v hudbě, které by se KDOKOLIV snažil brát jako "všeobecně platné pro všechny" jsou nesmysl. Tak mě napadá.... Nesnažíš ty se to zamést pod kobereček poté, cos zjistil, žes tu plácal kraviny???

    Pro ostatní:
    Omlouvám se za tehle poněkud drsnej příspěvek, ale někdo mě tu už fakt začíná vytáčet! :)
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.5.2005 10:55 - Odhlášení (17:00) 7128
    Yankee Doodle Dandee.
    krtecek Krteček PinkStonesFest 2006 - byl fajn - ... ale jazzrock je lepší 25.5.2005 10:54 - Odhlášení (17:40) 7127
    merhaut 7124to se tusim jmenuje "Yankee Dood(d)le" nebo tak nejak.
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.5.2005 10:54  7126
    Wenn die Soldaten
    Durch die Stadt marschieren,
    Öffnen die Mädchen
    Die Fenster und die Türen.
    Ei warum? Ei darum!
    Ei warum? Ei darum!
    Ei bloß wegen dem
    Schingderassa,
    Bumderassasa!
    Ei bloß wegen dem
    Schingderassa,
    Bumderassasa!
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 10:52  7125
    merhautMám da desce Gottwaldovo "Právě jsem se vrátil z hradu"!

    to netrumfneš :-)
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 10:48  7124
    Úchylka přímo birazní byla má oblíbená znělka Hlasu Ameriky, taková ta "germánská" pochodovka, hraná zřejmě na píšťaly za hromodoprovodu nějakého vojenského ansáblu ... nevzpomenete někdo? Od ní nebylo daleko k podupávání si u parade maršů wermachtu ...

    Tak co holánkové, má někdo větší úchylku :-)
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.5.2005 10:43  7123
    merhaut: ano, to je pravda, ale jde o to, aby si např. i mladší návštěvníci tohoto klubu uvědomili, že publicisti jsou taky jen lidi a že i ti nejznámější taky občas "ujedou". Z vašich příspěvků to totiž vypadalo, že Dorůžka, Černý a spol maj vždy 100tně vždycky pravdu a jimi podáváné informace jsou bez diskuzí vždy pravdivé a objektivní. A tak to prostě neni (ani být nemůže).
    ptr ptr Deep Purple - vše o Rapture Of The Deep Tour! 25.5.2005 10:41  7122
    Filozof 7084Tak teď si kopeš hrob chlapče! Je to asi tři tejdny cos tu vypustil blbost ohledně "dvaceti nejdůležitějších kapelách šedesátých let" a já jsem ti tu v té souvislosti položil asi pět otázek, naprosto konkrétních. Byly položený přímo tobě a nevím proč, ale nějak si nepamatuju, že bys na ně odpověděl. Takže já nevim co je lepší, jestli odpovědět rozporuplně nebo neodpovědět vůbec!
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 25.5.2005 10:35  7121
    LukeSmrknul jsem ji jen v letu (čas), počkej až skouknu pořádně...
    merhaut merhaut rock 60'/70' - cd klub mcd 25.5.2005 10:25  7120
    Hudební encyklopedie, články ...sbírám a vím, že bez chybiček neexistuje skoro nic. Každý hudebně publicistický článek, encyklopedii atd. je potřeba posuzovat z pohledu doby vzniku, kasat si dnes v době google a spol. faktogtrafické triko na knížkách a článcích starých 20-30 let je přímo směšné, navíc často i pomýlené, neboť net je hromada infosmetí, kde infoperly hledati dá někdy dost zabrat.

    Hodnotu klasické české hudební publicistiky mohou plně docenit pouze pamětníci a lidi, kteří ocení psanou kvalitu a schopnost těchto publicistů podat kvalifikovaný souhrnný názor. Nebýt lidí jako Černý, Vlček, Tůma, Rejžek, Horáček, Dorůžka, Klos a pár dalších, tak jsme zde v ČSSR až do poloviny 80.let neměli o kvalitní zahraniční muzice ani šajn ...
    pegas Pegas ICQ# 115049155 - Welcome back my friends... 25.5.2005 09:46 - Klub Nejlepší hlášky Lopuchu (17:54) 7119
    Ukazte mi encyklopedii bez chyb a pokryvajici vsechny kapely a ja si ji jdu hned koupit.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 09:30  7118
    michelldost obtížně
    michell michell chceš mačkat můj zadeček. Až z něj - uděláš šťavnatou broskvičku! 25.5.2005 09:25 - Odhlášení (17:00) 7117
    vinylNo vlastně... problém máš ty.
    mikulik Mikulik Ten, kdo nelíže - patří za mříže 25.5.2005 09:25  7116
    Gilbert kdesi daleko vzadu: Laputa je jedlá skupina, bodejť bych neznal. Vtip, humor, elegance :o)
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 09:15  7115
    LukeTřeba to tak vyšlo schválně, jako přetištěné články z té doby. A navíc to nebylo jako oficiální kniha ale hlavně pro funclub.
    vinyl vinyl - hraju stále nejlíp 25.5.2005 09:13  7114
    Michell 7055Jo, ještě se mi líbí Kabát, Vysací zámek, E!E, Aneta Langerová, HNF... Máš s tím nějakej problém?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.5.2005 09:12  7113
    Filozof: jak se ti Soft Parade líbila?
    luke_bunda Luke_Bunda život je hrozná černá studna - a hloubku pozná jen ten kdo je u dna... 25.5.2005 09:11  7112
    Filozof: jo to chápu, ale pokud kniha s těmi články vyšla před rokem znovu, tak si snad mohl dát aspoň trochu práci a některá fakta opravit. Dneska, v době internetu či knihy Beatles Anthology neni problém vše uvést na pravou míru.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 25.5.2005 09:11  7111
    MimochodemVčera jsem skouknul první dvě DVD z poslední (první) várky.
    Doors - Live At Hollywood Bowl, Soft Parade + ještě jeden a koncert B.B. King a Joan Baez ve věznici SIng SIng v roce 1972. Skvělé.
    filozof Filozof Coito, ergo sum. (Ale je to špatně :-) ) 25.5.2005 09:05  7110
    LukeNezapomínej, že sehnat perfektně ověřené zprávy pro publicisty za železnou oponou nebylo nijak snadné. Klobouk dolů před tím, co JČ dokázal vyhrabat v šedesátých letech...

    [ 5300 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  Odnavštívit  Znelíbit  Hodně oblíbit  
    REKLAMA

    TOPlist (c) 2001-2006 Lopuch.cz   
    Kontakt   
    * Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *